Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00251752/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
- 2021/BZP 00261905/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont, przebudowa i termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Rogoźnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 38
1.5.2.) Miejscowość: Strzegom
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 74 856 05 99
1.5.8.) Numer faksu: + 48 74 856 05 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont, przebudowa i termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Rogoźnicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a70361ae-3892-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022293
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001167/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont, przebudowa i termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Rogoźnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251752/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.31.2021.MKs
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1354680,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont, przebudowa części pomieszczeń parteru i piwnicy świetlicy wiejskiej w Rogoźnicy wraz z termomodernizacją obiektu.
2. Zakres robót obejmuje następujące prace: roboty demontażowe i rozbiórkowe,roboty konstrukcyjne (wykonanie schodów żelbetowych, wykonanie stropu monolitycznego, wykonanie fundamentów pod nową ścianę w piwnicy, osadzanie nadproży),roboty murowe,skuwanie tynków, rozebranie i skuwanie podłóg,osuszanie i odgrzybianie przegród budowlanych,montaż stolarki okiennej i drzwiowej,montaż sufitów podwieszanych,roboty ociepleniowe i elewacyjne,montaż parapetów wewnętrznych z PCV i zewnętrznych z płyt granitowych gr. 2 cm,roboty posadzkarskie,wykonanie nowej wentylacji grawitacyjnej,montaż nawiewników okiennych, roboty izolacyjne, roboty tynkarskie,roboty wykończeniowe (malowanie powierzchni ścian i sufitów, wykonanie tynków mozaikowych, okładziny podłóg- płytki gres i panele winylowe, montaż balustrad),roboty dachowe wraz z ociepleniem, obróbkami blacharskimi, montażem wyłazów dachowych, ław i stopni kominiarskich,wykonanie podestów na strychu nieużytkowym, renowacja istniejących krat okiennych,wykonanie nowych instalacji elektrycznych: oświetlenia, gniazd wtykowych i siły, przeciwporażeniowej, odgromowej i uziomów, nowej wewnętrznej linii zasilającej oraz awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego,wykonanie układu technologicznego ogrzewania obiektu ze źródłem ciepła- pompa ciepła typu solanka-woda z kolektorem gruntowym ( w tym odwierty geologiczne i montaż sond), wykonanie nowej instalacji c.o. wraz z grzejnikami i montażem odpowiednich urządzeń,wykonanie instalacji wodnej zasilającej hydrant i montaż hydrantu wewnętrznego,montaż kurtyny powietrznej,montaż misek ustępowych,roboty w zakresie zagospodarowania terenu i zieleni,roboty związane z wykonaniem klimatyzacji dla obiektu świetlicy.
3. Szczegółowy zakres robót do wykonania w poszczególnych pomieszczeniach został określony w Opisie Technicznym Projektu budowlanego i Projektu wykonawczego przy uwzględnieniu zmian określonych w Projekcie zamiennym z dn. 12.01.2021 r. oraz w projekcie zamiennym z dn. 20.03.2020 r.
4. W zakresie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić dodatkowo wykonanie klimatyzacji dla obiektu świetlicy - prace te nie zostały zaprojektowane w dokumentacji technicznej. Przy wycenie i realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wykonanie klimatyzacji dla pomieszczeń świetlicy: dużej sali (pom. 1/6 przy uwzględnieniu również połączenia z pomieszczeniem sceny) oraz dla małej sali (pom. 1/5) połączonej z pomieszczeniem kuchennym (pom. 1/4). Tę cześć przedmiotu zamówienia należy wykonać w formule „Zaprojektuj i wybuduj”. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić zaprojektowanie optymalnie działającej instalacji klimatyzacji dla obiektu i wykonać ją według zleconego projektu. Klimatyzacja powinna pracować przy uwzględnieniu chłodzenia pomieszczenia dużej sali, w której czasowo może przebywać 90 osób. Wstępna koncepcja klimatyzacji została opisana na załącznikach do dokumentacji: „rysunek- klimatyzacja” oraz „opis- klimatyzacja”.
5. Dodatkowo w przedmiocie zamówienia należy uwzględnić:demontaż starych drzwi stalowych wejściowych na poddasze dostępnych z poziomu dachu nad sceną (zdjęcie poglądowe drzwi stanowi załącznik do dokumentacji- zdj. drzwi) oraz montaż nowych drzwi stalowych o wym. ok. 100x200 cm (dobór według wymiarów istniejącego otworu- obmiar z natury), z uszczelka obwodową; wykonać zadaszenie nad drzwiami w formie obróbki blacharskiej), prowadzenie instalacji hydrantowej w pomieszczeniu kuchennym w bruzdach wewnątrz ściany, a nie jak przewidziano w projekcie- po wierzchu ścian, przerobienie podejścia wody do umywalek w toaletach i podłączenie umywalek do jednego zbiorczego przepływowego podgrzewacza wody (moc 4,4 kW) + wymiana pasa uszkodzonych przy tych robotach płytek naściennych o wym. 25 x 35 cm w kolorze piaskowym na dł. 3,25 m, wys. 2 płytek,wymianę przepływowego podgrzewacza wody w kuchni na podgrzewacz podzlewozmywakowy o mocy 6 kW, teren przy świetlicy po wykonanych robotach elewacyjnych w miejscach, gdzie była uprzednio nawierzchnia trawiasta należy uporządkować i obsiać trawą.
6. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem znajduje się w rozdziale 2 Specyfikacji Warunków Zamówienia, dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ oraz w postanowieniach umowy, które stanową podstawę do sporządzenia oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1629996,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2393320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1629996,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SK Construction&Development sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961584897
7.3.3) Ulica: Lipowa 11/8
7.3.4) Miejscowość: Wysoka
7.3.5) Kod pocztowy: 52-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
TWS GB Sp. z o.o. sp. komandytowa , ul. Grota Roweckiego 81, 52-232 Wrocław - prace elewacyjne - elewacja frontowa
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SK CONSTRUCTION & DEVELOPMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SK CONSTRUCTION & DEVELOPMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1629996,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI Z STRZEGOMIA
- ,,Dostawa gorących posiłków dla OPS w Strzegomiu na okres od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. "
- BEZGOTÓWKOWY ZAKUP I DOSTAWA PALIW DO POJAZDÓW ORAZ MASZYN I URZĄDZEŃ EKSPLOATOWANYCH NA POTRZEBY DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI
- "Rozbudowa sieci rozdzielczej nN, oświetlenia i monitoringu (etap pierwszy)"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola nr 3 "Zielony Zakątek" w Strzegomiu w pierwszej połowie 2025 roku.
- Dowóz uczestników Dziennego Domu Pobytu "Senior +" w Strzegomiu w roku 2025
więcej: przetargi w Strzegomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.