Ogłoszenie z dnia 2022-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00260311/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
- 2021/BZP 00267476/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Profilaktyczne badania lekarskie żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej , pracowników JW. i instytucji będących na zaopatrzeniu
43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021509084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Saperska 2
1.5.2.) Miejscowość: Świętoszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-726
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 43wog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://43wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://43wog.wp.mil.pl/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Profilaktyczne badania lekarskie żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej , pracowników JW. i instytucji będących na zaopatrzeniu43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72631630-406a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022997
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009977/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Profilaktyczne badania lekarskie żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260311/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 64/23/PN/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 966000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników resortu obrony narodowejz rejonu Żagań, Świętoszów, Potok.
Przedmiotem zamówienia są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie(wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, badania psychotechniczne, konsultacje specjalistyczne), żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz żołnierzy zawodowych . Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy przedmiotu zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
i pracowników Jednostek Wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu
43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. 4. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia musi dysponować gabinetem lekarskim medycyny pracy oraz bazą do wykonywania badań laboratoryjnych
w odległości do 50 km od miejsca stacjonowania Jednostek Wojskowych
i Instytucji. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania badań przez wykwalifikowany personel posiadający wszelkie niezbędne uprawnienia
i dysponujący wysokiej, jakości sprzętem medycznym. Wykonawca usług medycznych ponosi pełną odpowiedzialność za jakość świadczonych usług medycznych. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy
z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z posiadaną wiedzą medyczną
i standardami postępowania oraz na zasadach wynikających z przepisów prawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 650000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników resortu obrony narodowejz rejonu Głogów, Duninów. Przedmiotem zamówienia są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie(wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, badania psychotechniczne, konsultacje specjalistyczne), żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz żołnierzy zawodowych
i pracowników Jednostek Wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu
43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy przedmiotu zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia musi dysponować gabinetem lekarskim medycyny pracy oraz bazą do wykonywania badań laboratoryjnych
w odległości do 50 km od miejsca stacjonowania Jednostek Wojskowych
i Instytucji. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania badań przez wykwalifikowany personel posiadający wszelkie niezbędne uprawnienia
i dysponujący wysokiej, jakości sprzętem medycznym. Wykonawca usług medycznych ponosi pełną odpowiedzialność za jakość świadczonych usług medycznych. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy
z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z posiadaną wiedzą medyczną
i standardami postępowania oraz na zasadach wynikających z przepisów prawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 56000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników resortu obrony narodowejz rejonu Bolesławiec. Przedmiotem zamówienia są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie(wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, badania psychotechniczne, konsultacje specjalistyczne), żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz żołnierzy zawodowych
i pracowników Jednostek Wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu
43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy przedmiotu zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia musi dysponować gabinetem lekarskim medycyny pracy oraz bazą do wykonywania badań laboratoryjnych
w odległości do 50 km od miejsca stacjonowania Jednostek Wojskowych
i Instytucji. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania badań przez wykwalifikowany personel posiadający wszelkie niezbędne uprawnienia
i dysponujący wysokiej, jakości sprzętem medycznym. Wykonawca usług medycznych ponosi pełną odpowiedzialność za jakość świadczonych usług medycznych. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy
z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z posiadaną wiedzą medyczną
i standardami postępowania oraz na zasadach wynikających z przepisów prawnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 260000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2251,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2251,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2251,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105 Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Żarach z siedzibą Żary 68-200, przy ul. Domańskiego 2,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970327974
7.3.3) Ulica: Domańskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 650000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3283,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3283,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3283,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Diagnostyczno-Terapeutyczne MEDICUS Sp. z o.o. ul. Leśna 8, 59-300 Lubin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390553001
7.3.3) Ulica: Leśna 8
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM DIAGNOSTYCZNO - TERAPEUTYCZNE "MEDICUS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM DIAGNOSTYCZNO - TERAPEUTYCZNE "MEDICUS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3090,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3090,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3090,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przychodnia Lekarska Chumed s.c. J i A. Chudyba Warta Bolesławiecka 40d, 59-720 Raciborowice
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przychodnia Lekarska Chumed s.c. J i A. Chudyba Warta Bolesławiecka 40d, 59-720 Raciborowice
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390601208
7.3.3) Ulica: Warta Bolesławiecka
7.3.4) Miejscowość: Raciborowice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-720
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZYCHODNIA LEKARSKA CHUMED S.C. J.i A. CHUDYBA
jakie przetargi wygrała firma
PRZYCHODNIA LEKARSKA CHUMED S.C. J.i A. CHUDYBA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Zabezpieczenie medyczne działalności bieżącej oraz szkoleniowej na rzecz 43 WOG oraz jednostek wojskowych i instytucji przez lekarza
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie.
- Wykonanie usługi naprawy oraz konserwacji urządzeń grzewczych na paliwo płynne typu RL-36 na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję dla podległych jednostek KMP/KPP garnizonu mazowieckiego
- Usługa wykonania szczepień ochronnych dla żołnierzy 34. Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu (zamówienie z podziałem na 4 części)
- Usługa medyczna:wykonanie całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez f-szy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdańsku oraz KPP w Pruszczu Gd.
- ZP/01/2025 - Usługi z zakresu medycyny pracy w 2025 roku
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KWP/KMP Kielce
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia profilaktycznej opieki zdrowotnej oraz innych usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego.
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.