Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00431886/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
- 2024/BZP 00097759/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-08
- 2022/BZP 00463102/01 - Wynik z dnia 2022-11-28
- 2022/BZP 00465041/01 - Wynik z dnia 2022-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚLESIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kleczewska, 15
1.5.2.) Miejscowość: Ślesin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slesin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.slesin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6873681.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d0faa68-601d-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00023475
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037130/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przewóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431886/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.2.4.TP.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 141554,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I dowóz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. J. Korczaka w Koninie1) przebieg trasy:
a) dowóz (35 km): Wierzelin – Ślesin – Licheń Stary – Konin
b) odwóz (35 km): Konin – Wierzelin – Licheń Stary – Ślesin
2) Przewidywane ilości:
a) liczba uczniów: 5,
b) szacunkowa ilość kilometrów dowozu w dniach nauki szkolnej: 12.880 km. Podane odległości nie obejmują dojazdu do miejsca rozpoczęcia kursów oraz zjazdów do miejsca garażowania,
c) ilość dni nauki szkolnej w 2023 r.: 184 dni.
Dodatkowe informacje i wymagania Zamawiającego:
1) Przystanki na trasie wyznacza Zamawiający zgodnie z miejscowościami wskazanymi w powyższym wykazie. Przystanki docelowe znajdują się przy placówkach oświatowych. Dokładne adresy odbioru dzieci zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
2) Wskazana wyżej liczba dzieci oraz miejscowości i dokładne adresy zamieszkania mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.
3) Przewozy będą odbywały się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.).
4) Dowóz nie może rozpoczynać się wcześniej niż od godz. 7:00 i dojazd do szkół musi nastąpić najpóźniej do godz. 7:50, tak aby dzieci rozpoczęły zajęcia o godzinie 8:00.
5) Ustalenia ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokona w porozumieniu z Zamawiającym.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby przewożonych uczniów
na poszczególnych liniach.
7) Transport uczniów odbywać będzie się na wyznaczonych przez Zamawiającego trasach. W uzasadnionych sytuacjach – nagłych i niespodziewanych zamknięć ulic bądź utrudnień uniemożliwiających przejazd ulicami, po których odbywają się przewozy zgodnie z ustalonymi trasami, Wykonawca będzie mógł podjąć decyzję o zmianie trasy przejazdu. W takiej sytuacji przewóz uczniów należy wykonać na trasie przebiegającej możliwe najbliżej trasy podstawowej. W przypadku planowanego zamknięcia ulic Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio wcześniej przedstawić Zamawiającemu do akceptacji propozycję trasy alternatywnej na czas utrudnień/zamknięć.
8) Przewóz uczniów do placówek szkolnych odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia
11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. 2017 r. poz. 1603 ze zm.).
9) W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Zamawiającym.
10) Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w dokumentacji postępowania.
11) Wykonawca zobowiązuje się do punktualnego i solidnego zabezpieczenia dowozu.
12) Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu. W przypadku awarii środka transportu lub innych przyczyn Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i zobowiązuje się do zapewnienia zastępczego środka transportu (przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, spełniającego wymagania Zamawiającego), bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tym związanych.
13) Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje:
a) zapewnienie odpowiedniej ilości środków transportu niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, sprawnych technicznie pojazdów oraz zapewnienie w razie awarii zastępczego środka transportu, spełniających normy związane z przewozem osób niepełnosprawnych,
b) zapewnienie odpowiedniego standardu przewozu uczniów,
c) przestrzeganie przepisów prawa regulujących ruch drogowy,
d) ponoszenie odpowiedzialności za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy,
e) posiadanie przez kierowców autobusów telefonów komórkowych,
f) dysponowanie taborem autobusowym odpowiednim do wykonania usługi, które spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 roku poz. 2022 ze zm.) oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia do przewozu osób niepełnosprawnych przewidzianego przepisami prawa,
g) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.).
14) Liczba przewożonych osób nie może być większa od dopuszczalnej liczby określonej w dowodzie rejestracyjnym danego pojazdu.
15) W czasie dowozów przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia miejsc siedzących dla dowożonych uczniów, w tym /jeżeli zajdzie taka potrzeba/ miejsc dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
16) Przewóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów jazdy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian.
17) Wykonawca w ramach usługi zapewnia opiekę uczniom. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolności do czynności prawnych. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci niepełnosprawnych, doprowadzenia z samochodu do placówki oświatowej i przyprowadzenia z placówki oświatowej do samochodu każdego dziecka.
18) Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i pozostających w związku z przewozem.
19) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez uczniów czy Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
20) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia przez Wykonawcę innych rozwiązań przebiegu tras dowozu i odwozu uczniów niż zaproponowane przez Zamawiającego jedynie w przypadku rozwiązań bardziej praktycznych, efektywnych i korzystnych dla Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na dokonanie zmiany harmonogramu dowozu i odwozu uczniów.
21) W przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania obejmującego placówki oświatowe wskazane w Rozdziale II Podrozdziale 1. 2 SWZ, dowóz uczniów nie będzie realizowany, z zastrzeżeniem ust. 22.
22) W przypadku wystąpienia sytuacji, w której w trakcie trwania danego miesiąca wprowadzone zostanie zdalne nauczanie - Zamawiający zapłaci za usługę na podstawie wystawionej faktury za faktycznie przejechane kilometry przekazane w ostatnim dniu roboczym w miesiącu poprzedzającym świadczenie usługi. W przypadku wystąpienia sytuacji, w której wprowadzone zdalne nauczanie będzie obejmowało pełen miesiąc kalendarzowy – usługa nie zostanie wykonana, w związku z czym Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu wynagrodzenia za dany miesiąc kalendarzowy.
Warunki płatności:
1) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie rzeczywistej ilości przejechanych kilometrów.
2) Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy zrealizować w terminie 12 miesięcy, licząc od 2 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. (we wszystkie dni nauki szkolnej, określone przez aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 36450,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II dowóz do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Zygmuntowie1) przebieg trasy:
a) dowóz (33 km): Ślesin – Zygmuntowo
b) odwóz (33 km): Zygmuntowo – Ślesin
2) Przewidywane ilości:
a) liczba uczniów: 1,
b) szacunkowa ilość kilometrów dowozu w dniach nauki szkolnej: 12.144 km. Podane odległości nie obejmują dojazdu do miejsca rozpoczęcia kursów oraz zjazdów do miejsca garażowania,
c) ilość dni nauki szkolnej w 2023 r.: 184 dni.
Dodatkowe informacje i wymagania Zamawiającego:
1) Przystanki na trasie wyznacza Zamawiający zgodnie z miejscowościami wskazanymi w powyższym wykazie. Przystanki docelowe znajdują się przy placówkach oświatowych. Dokładne adresy odbioru dzieci zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
2) Wskazana wyżej liczba dzieci oraz miejscowości i dokładne adresy zamieszkania mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.
3) Przewozy będą odbywały się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.).
4) Dowóz nie może rozpoczynać się wcześniej niż od godz. 7:00 i dojazd do szkół musi nastąpić najpóźniej do godz. 7:50, tak aby dzieci rozpoczęły zajęcia o godzinie 8:00.
5) Ustalenia ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokona w porozumieniu z Zamawiającym.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby przewożonych uczniów
na poszczególnych liniach.
7) Transport uczniów odbywać będzie się na wyznaczonych przez Zamawiającego trasach. W uzasadnionych sytuacjach – nagłych i niespodziewanych zamknięć ulic bądź utrudnień uniemożliwiających przejazd ulicami, po których odbywają się przewozy zgodnie z ustalonymi trasami, Wykonawca będzie mógł podjąć decyzję o zmianie trasy przejazdu. W takiej sytuacji przewóz uczniów należy wykonać na trasie przebiegającej możliwe najbliżej trasy podstawowej. W przypadku planowanego zamknięcia ulic Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio wcześniej przedstawić Zamawiającemu do akceptacji propozycję trasy alternatywnej na czas utrudnień/zamknięć.
8) Przewóz uczniów do placówek szkolnych odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia
11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. 2017 r. poz. 1603 ze zm.).
9) W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Zamawiającym.
10) Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w dokumentacji postępowania.
11) Wykonawca zobowiązuje się do punktualnego i solidnego zabezpieczenia dowozu.
12) Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu. W przypadku awarii środka transportu lub innych przyczyn Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i zobowiązuje się do zapewnienia zastępczego środka transportu (przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, spełniającego wymagania Zamawiającego), bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tym związanych.
13) Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje:
a) zapewnienie odpowiedniej ilości środków transportu niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, sprawnych technicznie pojazdów oraz zapewnienie w razie awarii zastępczego środka transportu, spełniających normy związane z przewozem osób niepełnosprawnych,
b) zapewnienie odpowiedniego standardu przewozu uczniów,
c) przestrzeganie przepisów prawa regulujących ruch drogowy,
d) ponoszenie odpowiedzialności za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy,
e) posiadanie przez kierowców autobusów telefonów komórkowych,
f) dysponowanie taborem autobusowym odpowiednim do wykonania usługi, które spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 roku poz. 2022 ze zm.) oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia do przewozu osób niepełnosprawnych przewidzianego przepisami prawa,
g) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.).
14) Liczba przewożonych osób nie może być większa od dopuszczalnej liczby określonej w dowodzie rejestracyjnym danego pojazdu.
15) W czasie dowozów przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia miejsc siedzących dla dowożonych uczniów, w tym /jeżeli zajdzie taka potrzeba/ miejsc dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
16) Przewóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów jazdy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian.
17) Wykonawca w ramach usługi zapewnia opiekę uczniom. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolności do czynności prawnych. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci niepełnosprawnych, doprowadzenia z samochodu do placówki oświatowej i przyprowadzenia z placówki oświatowej do samochodu każdego dziecka.
18) Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i pozostających w związku z przewozem.
19) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez uczniów czy Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
20) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia przez Wykonawcę innych rozwiązań przebiegu tras dowozu i odwozu uczniów niż zaproponowane przez Zamawiającego jedynie w przypadku rozwiązań bardziej praktycznych, efektywnych i korzystnych dla Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na dokonanie zmiany harmonogramu dowozu i odwozu uczniów.
21) W przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania obejmującego placówki oświatowe wskazane w Rozdziale II Podrozdziale 1. 2 SWZ, dowóz uczniów nie będzie realizowany, z zastrzeżeniem ust. 22.
22) W przypadku wystąpienia sytuacji, w której w trakcie trwania danego miesiąca wprowadzone zostanie zdalne nauczanie - Zamawiający zapłaci za usługę na podstawie wystawionej faktury za faktycznie przejechane kilometry przekazane w ostatnim dniu roboczym w miesiącu poprzedzającym świadczenie usługi. W przypadku wystąpienia sytuacji, w której wprowadzone zdalne nauczanie będzie obejmowało pełen miesiąc kalendarzowy – usługa nie zostanie wykonana, w związku z czym Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu wynagrodzenia za dany miesiąc kalendarzowy.
Warunki płatności:
1) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie rzeczywistej ilości przejechanych kilometrów.
2) Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy zrealizować w terminie 12 miesięcy, licząc od 2 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. (we wszystkie dni nauki szkolnej, określone przez aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 24288 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III dowóz do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Strzelnie1) przebieg trasy:
a) dowóz (35 km): Ślesin – Strzelno
b) odwóz (35 km): Strzelno – Ślesin
2) Przewidywane ilości:
a) liczba uczniów: 1,
b) szacunkowa ilość kilometrów dowozu w dniach nauki szkolnej: 12.880 km. Podane odległości nie obejmują dojazdu do miejsca rozpoczęcia kursów oraz zjazdów do miejsca garażowania,
c) ilość dni nauki szkolnej w 2023 r.: 184 dni.
Dodatkowe informacje i wymagania Zamawiającego:
1) Przystanki na trasie wyznacza Zamawiający zgodnie z miejscowościami wskazanymi w powyższym wykazie. Przystanki docelowe znajdują się przy placówkach oświatowych. Dokładne adresy odbioru dzieci zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
2) Wskazana wyżej liczba dzieci oraz miejscowości i dokładne adresy zamieszkania mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.
3) Przewozy będą odbywały się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.).
4) Dowóz nie może rozpoczynać się wcześniej niż od godz. 7:00 i dojazd do szkół musi nastąpić najpóźniej do godz. 7:50, tak aby dzieci rozpoczęły zajęcia o godzinie 8:00.
5) Ustalenia ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokona w porozumieniu z Zamawiającym.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby przewożonych uczniów
na poszczególnych liniach.
7) Transport uczniów odbywać będzie się na wyznaczonych przez Zamawiającego trasach. W uzasadnionych sytuacjach – nagłych i niespodziewanych zamknięć ulic bądź utrudnień uniemożliwiających przejazd ulicami, po których odbywają się przewozy zgodnie z ustalonymi trasami, Wykonawca będzie mógł podjąć decyzję o zmianie trasy przejazdu. W takiej sytuacji przewóz uczniów należy wykonać na trasie przebiegającej możliwe najbliżej trasy podstawowej. W przypadku planowanego zamknięcia ulic Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio wcześniej przedstawić Zamawiającemu do akceptacji propozycję trasy alternatywnej na czas utrudnień/zamknięć.
8) Przewóz uczniów do placówek szkolnych odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia
11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. 2017 r. poz. 1603 ze zm.).
9) W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Zamawiającym.
10) Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w dokumentacji postępowania.
11) Wykonawca zobowiązuje się do punktualnego i solidnego zabezpieczenia dowozu.
12) Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu. W przypadku awarii środka transportu lub innych przyczyn Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i zobowiązuje się do zapewnienia zastępczego środka transportu (przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, spełniającego wymagania Zamawiającego), bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tym związanych.
13) Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje:
a) zapewnienie odpowiedniej ilości środków transportu niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, sprawnych technicznie pojazdów oraz zapewnienie w razie awarii zastępczego środka transportu, spełniających normy związane z przewozem osób niepełnosprawnych,
b) zapewnienie odpowiedniego standardu przewozu uczniów,
c) przestrzeganie przepisów prawa regulujących ruch drogowy,
d) ponoszenie odpowiedzialności za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy,
e) posiadanie przez kierowców autobusów telefonów komórkowych,
f) dysponowanie taborem autobusowym odpowiednim do wykonania usługi, które spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 roku poz. 2022 ze zm.) oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia do przewozu osób niepełnosprawnych przewidzianego przepisami prawa,
g) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.).
14) Liczba przewożonych osób nie może być większa od dopuszczalnej liczby określonej w dowodzie rejestracyjnym danego pojazdu.
15) W czasie dowozów przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia miejsc siedzących dla dowożonych uczniów, w tym /jeżeli zajdzie taka potrzeba/ miejsc dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
16) Przewóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów jazdy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian.
17) Wykonawca w ramach usługi zapewnia opiekę uczniom. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolności do czynności prawnych. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci niepełnosprawnych, doprowadzenia z samochodu do placówki oświatowej i przyprowadzenia z placówki oświatowej do samochodu każdego dziecka.
18) Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i pozostających w związku z przewozem.
19) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez uczniów czy Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
20) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia przez Wykonawcę innych rozwiązań przebiegu tras dowozu i odwozu uczniów niż zaproponowane przez Zamawiającego jedynie w przypadku rozwiązań bardziej praktycznych, efektywnych i korzystnych dla Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na dokonanie zmiany harmonogramu dowozu
i odwozu uczniów.
21) W przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania obejmującego placówki oświatowe wskazane w Rozdziale II Podrozdziale 1. 2 SWZ, dowóz uczniów nie będzie realizowany, z zastrzeżeniem ust. 22.
22) W przypadku wystąpienia sytuacji, w której w trakcie trwania danego miesiąca wprowadzone zostanie zdalne nauczanie - Zamawiający zapłaci za usługę na podstawie wystawionej faktury za faktycznie przejechane kilometry przekazane w ostatnim dniu roboczym w miesiącu poprzedzającym świadczenie usługi. W przypadku wystąpienia sytuacji, w której wprowadzone zdalne nauczanie będzie obejmowało pełen miesiąc kalendarzowy – usługa nie zostanie wykonana, w związku z czym Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu wynagrodzenia za dany miesiąc kalendarzowy.
Warunki płatności:
1) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie rzeczywistej ilości przejechanych kilometrów.
2) Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy zrealizować w terminie 12 miesięcy, licząc od 2 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. (we wszystkie dni nauki szkolnej, określone przez aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 32200 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV dowóz do Szkoły Twórczej Integracji im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Milinie1) przebieg trasy:
a) dowóz (14 km): Licheń Stary – Helenów Drugi – Jabłków – Polic – Osowce - Milin
b) odwóz (14 km): Milin – Osowce – Polic – Jabłków – Helenów Drugi – Licheń Stary
2) Przewidywane ilości:
a) liczba uczniów: 1,
b) szacunkowa ilość kilometrów dowozu w dniach nauki szkolnej: 5.152 km. Podane odległości nie obejmują dojazdu do miejsca rozpoczęcia kursów oraz zjazdów do miejsca garażowania,
c) ilość dni nauki szkolnej w 2023 r.: 184 dni.
Dodatkowe informacje i wymagania Zamawiającego:
1) Przystanki na trasie wyznacza Zamawiający zgodnie z miejscowościami wskazanymi w powyższym wykazie. Przystanki docelowe znajdują się przy placówkach oświatowych. Dokładne adresy odbioru dzieci zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
2) Wskazana wyżej liczba dzieci oraz miejscowości i dokładne adresy zamieszkania mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.
3) Przewozy będą odbywały się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.).
4) Dowóz nie może rozpoczynać się wcześniej niż od godz. 7:00 i dojazd do szkół musi nastąpić najpóźniej do godz. 7:50, tak aby dzieci rozpoczęły zajęcia o godzinie 8:00.
5) Ustalenia ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokona w porozumieniu z Zamawiającym.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby przewożonych uczniów
na poszczególnych liniach.
7) Transport uczniów odbywać będzie się na wyznaczonych przez Zamawiającego trasach. W uzasadnionych sytuacjach – nagłych i niespodziewanych zamknięć ulic bądź utrudnień uniemożliwiających przejazd ulicami, po których odbywają się przewozy zgodnie z ustalonymi trasami, Wykonawca będzie mógł podjąć decyzję o zmianie trasy przejazdu. W takiej sytuacji przewóz uczniów należy wykonać na trasie przebiegającej możliwe najbliżej trasy podstawowej. W przypadku planowanego zamknięcia ulic Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio wcześniej przedstawić Zamawiającemu do akceptacji propozycję trasy alternatywnej na czas utrudnień/zamknięć.
8) Przewóz uczniów do placówek szkolnych odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia
11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. 2017 r. poz. 1603 ze zm.).
9) W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Zamawiającym.
10) Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w dokumentacji postępowania.
11) Wykonawca zobowiązuje się do punktualnego i solidnego zabezpieczenia dowozu.
12) Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu. W przypadku awarii środka transportu lub innych przyczyn Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i zobowiązuje się do zapewnienia zastępczego środka transportu (przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, spełniającego wymagania Zamawiającego), bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tym związanych.
13) Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje:
a) zapewnienie odpowiedniej ilości środków transportu niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, sprawnych technicznie pojazdów oraz zapewnienie w razie awarii zastępczego środka transportu, spełniających normy związane z przewozem osób niepełnosprawnych,
b) zapewnienie odpowiedniego standardu przewozu uczniów,
c) przestrzeganie przepisów prawa regulujących ruch drogowy,
d) ponoszenie odpowiedzialności za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy,
e) posiadanie przez kierowców autobusów telefonów komórkowych,
f) dysponowanie taborem autobusowym odpowiednim do wykonania usługi, które spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 roku poz. 2022 ze zm.) oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia do przewozu osób niepełnosprawnych przewidzianego przepisami prawa,
g) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.).
14) Liczba przewożonych osób nie może być większa od dopuszczalnej liczby określonej w dowodzie rejestracyjnym danego pojazdu.
15) W czasie dowozów przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia miejsc siedzących dla dowożonych uczniów, w tym /jeżeli zajdzie taka potrzeba/ miejsc dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
16) Przewóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów jazdy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian.
17) Wykonawca w ramach usługi zapewnia opiekę uczniom. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolności do czynności prawnych. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci niepełnosprawnych, doprowadzenia z samochodu do placówki oświatowej i przyprowadzenia z placówki oświatowej do samochodu każdego dziecka.
18) Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i pozostających w związku z przewozem.
19) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez uczniów czy Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
20) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia przez Wykonawcę innych rozwiązań przebiegu tras dowozu i odwozu uczniów niż zaproponowane przez Zamawiającego jedynie w przypadku rozwiązań bardziej praktycznych, efektywnych i korzystnych dla Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na dokonanie zmiany harmonogramu dowozu i odwozu uczniów.
21) W przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania obejmującego placówki oświatowe wskazane w Rozdziale II Podrozdziale 1. 2 SWZ, dowóz uczniów nie będzie realizowany, z zastrzeżeniem ust. 22.
22) W przypadku wystąpienia sytuacji, w której w trakcie trwania danego miesiąca wprowadzone zostanie zdalne nauczanie - Zamawiający zapłaci za usługę na podstawie wystawionej faktury za faktycznie przejechane kilometry przekazane w ostatnim dniu roboczym w miesiącu poprzedzającym świadczenie usługi. W przypadku wystąpienia sytuacji, w której wprowadzone zdalne nauczanie będzie obejmowało pełen miesiąc kalendarzowy – usługa nie zostanie wykonana, w związku z czym Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu wynagrodzenia za dany miesiąc kalendarzowy.
Warunki płatności:
1) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie rzeczywistej ilości przejechanych kilometrów.
2) Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
5. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy zrealizować w terminie 12 miesięcy, licząc od 2 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. (we wszystkie dni nauki szkolnej, określone przez aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 17980,48 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V dowóz do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Marianowie1) przebieg trasy:
a) dowóz (15 km): Pogoń Lubstowska – Marianowo
b) odwóz (15 km): Marianowo – Pogoń Lubstowska
2) Przewidywane ilości:
a) liczba uczniów: 1,
b) szacunkowa ilość kilometrów dowozu w dniach nauki szkolnej: 5.520 km. Podane odległości nie obejmują dojazdu do miejsca rozpoczęcia kursów oraz zjazdów do miejsca garażowania,
c) ilość dni nauki szkolnej w 2023 r.: 184 dni.
Dodatkowe informacje i wymagania Zamawiającego:
1) Przystanki na trasie wyznacza Zamawiający zgodnie z miejscowościami wskazanymi w powyższym wykazie. Przystanki docelowe znajdują się przy placówkach oświatowych. Dokładne adresy odbioru dzieci zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
2) Wskazana wyżej liczba dzieci oraz miejscowości i dokładne adresy zamieszkania mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.
3) Przewozy będą odbywały się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.).
4) Dowóz nie może rozpoczynać się wcześniej niż od godz. 7:00 i dojazd do szkół musi nastąpić najpóźniej do godz. 7:50, tak aby dzieci rozpoczęły zajęcia o godzinie 8:00.
5) Ustalenia ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokona w porozumieniu z Zamawiającym.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby przewożonych uczniów
na poszczególnych liniach.
7) Transport uczniów odbywać będzie się na wyznaczonych przez Zamawiającego trasach. W uzasadnionych sytuacjach – nagłych i niespodziewanych zamknięć ulic bądź utrudnień uniemożliwiających przejazd ulicami, po których odbywają się przewozy zgodnie z ustalonymi trasami, Wykonawca będzie mógł podjąć decyzję o zmianie trasy przejazdu. W takiej sytuacji przewóz uczniów należy wykonać na trasie przebiegającej możliwe najbliżej trasy podstawowej. W przypadku planowanego zamknięcia ulic Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio wcześniej przedstawić Zamawiającemu do akceptacji propozycję trasy alternatywnej na czas utrudnień/zamknięć.
8) Przewóz uczniów do placówek szkolnych odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia
11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. 2017 r. poz. 1603 ze zm.).
9) W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Zamawiającym.
10) Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w dokumentacji postępowania.
11) Wykonawca zobowiązuje się do punktualnego i solidnego zabezpieczenia dowozu.
12) Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu. W przypadku awarii środka transportu lub innych przyczyn Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i zobowiązuje się do zapewnienia zastępczego środka transportu (przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, spełniającego wymagania Zamawiającego), bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tym związanych.
13) Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje:
a) zapewnienie odpowiedniej ilości środków transportu niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, sprawnych technicznie pojazdów oraz zapewnienie w razie awarii zastępczego środka transportu, spełniających normy związane z przewozem osób niepełnosprawnych,
b) zapewnienie odpowiedniego standardu przewozu uczniów,
c) przestrzeganie przepisów prawa regulujących ruch drogowy,
d) ponoszenie odpowiedzialności za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy,
e) posiadanie przez kierowców autobusów telefonów komórkowych,
f) dysponowanie taborem autobusowym odpowiednim do wykonania usługi, które spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 roku poz. 2022 ze zm.) oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia do przewozu osób niepełnosprawnych przewidzianego przepisami prawa,
g) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.).
14) Liczba przewożonych osób nie może być większa od dopuszczalnej liczby określonej w dowodzie rejestracyjnym danego pojazdu.
15) W czasie dowozów przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia miejsc siedzących dla dowożonych uczniów, w tym /jeżeli zajdzie taka potrzeba/ miejsc dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
16) Przewóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów jazdy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian.
17) Wykonawca w ramach usługi zapewnia opiekę uczniom. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolności do czynności prawnych. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci niepełnosprawnych, doprowadzenia z samochodu do placówki oświatowej i przyprowadzenia z placówki oświatowej do samochodu każdego dziecka.
18) Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i pozostających w związku z przewozem.
19) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez uczniów czy Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
20) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia przez Wykonawcę innych rozwiązań przebiegu tras dowozu i odwozu uczniów niż zaproponowane przez Zamawiającego jedynie w przypadku rozwiązań bardziej praktycznych, efektywnych i korzystnych dla Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na dokonanie zmiany harmonogramu dowozu i odwozu uczniów.
21) W przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania obejmującego placówki oświatowe wskazane w Rozdziale II Podrozdziale 1. 2 SWZ, dowóz uczniów nie będzie realizowany, z zastrzeżeniem ust. 22.
22) W przypadku wystąpienia sytuacji, w której w trakcie trwania danego miesiąca wprowadzone zostanie zdalne nauczanie - Zamawiający zapłaci za usługę na podstawie wystawionej faktury za faktycznie przejechane kilometry przekazane w ostatnim dniu roboczym w miesiącu poprzedzającym świadczenie usługi. W przypadku wystąpienia sytuacji, w której wprowadzone zdalne nauczanie będzie obejmowało pełen miesiąc kalendarzowy – usługa nie zostanie wykonana, w związku z czym Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu wynagrodzenia za dany miesiąc kalendarzowy.
Warunki płatności:
1) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie rzeczywistej ilości przejechanych kilometrów.
2) Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy zrealizować w terminie 12 miesięcy, licząc od 2 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. (we wszystkie dni nauki szkolnej, określone przez aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 30636 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106388,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125837,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106388,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alfa Bus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591947835
7.3.3) Ulica: Kolberga 9
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-516
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106388,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47656,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115147,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47656,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Stark
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091321940
7.3.3) Ulica: Św. Ducha 18
7.3.4) Miejscowość: Strzelno
7.3.5) Kod pocztowy: 88-320
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47656 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI ŚLESIN
- Przebudowa ulicy Powstańców Wielkopolskich w Ślesinie
- Budowa dróg rowerowych na terenie Gminy Ślesin Obiekt: Budowa drogi rowerowej w m. Różopole
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
więcej: przetargi ŚLESIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem opieki rannym dzikim zwierzętom bytującym na terenie miasta Bielska-Białej.
- Usługi transportowe dla uczestników programu Erasmus+ ADP.2301.48.2025
- Dostawa kruszywa betonowego i pospółki żwirowej do bieżącego utrzymania dróg
- "Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- "Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.