eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańŚwiadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego dla Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2024-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego dla Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski im. F. Raszei w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313325

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-834

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: efilipiak@raszeja.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszeja.poznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego dla Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91f6c92c-aee4-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00023696

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00575826/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Transporty medyczne (lekarski, ratowniczy, krew)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91f6c92c-aee4-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/ oraz SWZ Rozdział X i XI

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SR/XV-270-1-EFK/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego na okres 24 miesięcy dla Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
Pakiet nr 1 - transport pacjentów na terenie miasta Poznania (zespół transportowy, zespół ratowniczy lub zespół specjalistyczny lekarski)
Wymagany jest przewóz chorych w pozycji leżącej samochodem sanitarnym, spełniającym wymogi Sanepid-u. W ramach usługi przewozu Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru pacjenta z oddziału (pomoc przy przeniesieniu pacjenta z łóżka do karetki) oraz doprowadzenia (ewentualnego wniesienia) go do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (mieszkanie, poradnia, inny szpital).
Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi w dni robocze, soboty, niedziele i święta, przez całą dobę. Wykonawca winien stawić się w siedzibie Zamawiającego na każdorazowe telefoniczne wezwanie, najpóźniej w ciągu 30 minut, licząc od chwili wezwania. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał sprawny technicznie samochód sanitarny, przeznaczony do przewozu chorych w pozycji leżącej, wyposażony w sygnalizację świetlno-dźwiękową dla pojazdów uprzywilejowanych, używaną na podstawie zezwolenia.
Zespół transportowy: kierowca + ratownik – szacunkowa liczba przewozów to 10 przewozów miesięcznie;
Zespół ratowniczy: 2 ratowników – szacunkowa liczba przewozów to 15 przewozów miesięcznie;
Zespół specjalistyczny lekarski: lekarz + 2 ratowników – szacunkowa liczba przewozów to 7 przewozów miesięcznie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego na okres 24 miesięcy dla Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
Pakiet nr 2 - transport pacjentów na terytorium Polski (zespół transportowy, zespół ratowniczy lub zespół specjalistyczny lekarski)
Wymagany jest przewóz chorych w pozycji leżącej samochodem sanitarnym spełniającym wymogi Sanepid-u. W ramach usługi przewozu Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru pacjenta z oddziału (pomoc przy przeniesieniu pacjenta z łóżka do karetki) oraz doprowadzenia (ewentualnego wniesienia) go do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (mieszkanie, poradnia, inny szpital).
Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi w dni robocze, soboty, niedziele i święta, przez całą dobę. Wykonawca winien stawić się w siedzibie Zamawiającego na każdorazowe telefoniczne wezwanie, najpóźniej w ciągu 60 minut, licząc od chwili wezwania.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał sprawny technicznie samochód sanitarny, przeznaczony do przewozu chorych w pozycji leżącej, wyposażony w sygnalizację świetlno-dźwiękową dla pojazdów uprzywilejowanych, używaną na podstawie zezwolenia.
Zespół transportowy: kierowca + ratownik – szacunkowa liczba kilometrów to 500 km miesięcznie;
Zespół ratowniczy: 2 ratowników – szacunkowa liczba kilometrów to 400 km miesięcznie;
Zespół specjalistyczny lekarski: lekarz + 2 ratowników – szacunkowa liczba kilometrów to 300 km miesięcznie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego na okres 24 miesięcy dla Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
Pakiet nr 3 - transport krwi i próbek oraz odbiór wyników badań na terenie miasta Poznania
Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi w dni robocze, soboty, niedziele i święta, przez całą dobę. Wykonawca zapewni umiejscowienie krwi i próbek do badań w przenośnej lodówce. Wykonawca winien stawić się w siedzibie Zamawiającego na każdorazowe telefoniczne wezwanie, najpóźniej w ciągu 30 minut, licząc od chwili wezwania. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał sprawny technicznie samochód sanitarny, przeznaczony
do przewozu chorych w pozycji leżącej, wyposażony w sygnalizację świetlno-dźwiękową dla pojazdów uprzywilejowanych, używaną na podstawie zezwolenia.
Szacunkowa liczba przewozów to 20 przewozów miesięcznie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa tych warunków.

b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów: – Zamawiający nie określa tych warunków.

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł.

d) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek gdy wykaże, że dysponuje min. 3 kierowcami posiadającymi prawo jazdy kat. B, licencję ratownika przedmedycznego, posiadającego świadectwa kwalifikacji i świadectwo ukończenia kursu BHP oraz zasad udzielania pomocy przedlekarskiej podstawowej resuscytacji krążeniowo-oddechowej z wykorzystaniem automatycznego defibrylatora zewnętrznego zgodne ze standardem MZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (w danej części/pakiecie zamówienia) do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących środków dowodowych:

1) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY W ZAKRESIE ART. 108 UST. 1 PKT 5 USTAWY - o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

2) INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB INNEGO WŁAŚCIWEGO REJESTRU w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania przez właściwe osoby i zgodnie z zapisami wynikającymi z wpisów do właściwego rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (w danej części/pakiecie zamówienia) do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących środków dowodowych:

1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda:
a) aktualnego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł.

2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda:
a) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Zamawiający zaleca wykorzystanie Załącznika nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenie Wykonawcy, że pracownicy Wykonawcy będą wyposażeni w jednolitą odzież ochronną („uniformy”), wyróżniające ich tak, aby osoby postronne rozpoznawały w nich pracowników transportu sanitarnego;
b) oświadczenie Wykonawcy, że pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia będą wyposażone zgodnie z opisem zawartym w SWZ;
c) kopia dowodów rejestracyjnych pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia;
d) kopia ważnych pozwoleń (oddzielnie dla każdego pojazdu) na używanie sygnałów dźwiękowych i świetlnych na podstawie art. 53 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz art. 104 Kodeksu postępowania administracyjnego;
e) kopia ważnych polis ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej i NW pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia (oddzielnie dla każdego pojazdu);
f) oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Narodowy Fundusz Zdrowia oraz zobowiązuje się do poddania się kontroli w zakresie dotyczącym umowy, która zostanie podpisana z Zamawiającym;
g) oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się wpisać informacje dotyczące umowy, która zostanie podpisana na skutek przeprowadzenia niniejszego postępowania, na stronie Narodowego Funduszu Zdrowia w systemie SZOI.

UWAGA:
Wraz z ofertą Wykonawca musi złożyć w/w przedmiotowe środki dowodowe.

Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) oświadczenie Wykonawcy, że pracownicy Wykonawcy będą wyposażeni w jednolitą odzież ochronną („uniformy”), wyróżniające ich tak, aby osoby postronne rozpoznawały w nich pracowników transportu sanitarnego;
b) oświadczenie Wykonawcy, że pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia będą wyposażone zgodnie z opisem zawartym w SWZ;
c) kopia dowodów rejestracyjnych pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia;
d) kopia ważnych pozwoleń (oddzielnie dla każdego pojazdu) na używanie sygnałów dźwiękowych i świetlnych na podstawie art. 53 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz art. 104 Kodeksu postępowania administracyjnego;
e) kopia ważnych polis ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej i NW pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia (oddzielnie dla każdego pojazdu);
f) oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Narodowy Fundusz Zdrowia oraz zobowiązuje się do poddania się kontroli w zakresie dotyczącym umowy, która zostanie podpisana z Zamawiającym;
g) oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się wpisać informacje dotyczące umowy, która zostanie podpisana na skutek przeprowadzenia niniejszego postępowania, na stronie Narodowego Funduszu Zdrowia w systemie SZOI.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ:

1. FORMULARZ OFERTY wypełniony i sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ odpowiednio dla danej części zamówienia (jeżeli zamówienie zostało podzielone na części/pakiety) zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SWZ i wzoru umowy, który winien być złożony w formie oryginału podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

2. OŚWIADCZENIE do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SWZ o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert. Oświadczenie winno być złożone w formie oryginału podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 3, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

3. PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy:
1) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca;
2) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa winna wskazywać pełnomocnika oraz w potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.

4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU TRZECIEGO, w przypadku, gdy Wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

5. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE wskazane w Rozdziale IV SWZ (PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ - wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-18 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/, https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-91f6c92c-aee4-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-18 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia: świadczenie usługi obejmuje okres 24 miesięcy (dwóch lat) - przewidywany termin obowiązywania niniejszej umowy: od 20.02.2024 r. do 19.02.2026 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.