Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli i specjalistycznych placówek oświatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI W DĘBICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850393263
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 13
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 6816 291
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gzeas.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzeasip.ugdebica.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli i specjalistycznych placówek oświatowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-722d638a-d50e-4473-b5a3-5319022b8c44
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00659304
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-722d638a-d50e-4473-b5a3-5319022b8c443.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-722d638a-d50e-4473-b5a3-5319022b8c44
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, zwanego dalej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione a § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) W formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram lnteroperacyjnych, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych
· i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017r. poz. 2247), zwanego dalej Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) Jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularz do komunikacji").
5. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa".
6. Komunikacja w postępowaniu z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem „Formularz do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik").
W przypadku załączników, które są zgodne z ustawą Pzp lub Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesłanych jako załączniki do formularza).
8. W przypadku problemów technicznych awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e -Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego . na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl zakładka „Zgłoś problem".
9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres mgwozdz@gzeas.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Uprzejmie informujemy, że:
a) Administratorem danych osobowych jest Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Dębicy (GZEASiP w Dębicy), ul. Stefana Batorego 13, 39-200 Dębica;
b) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: iod@gzeas.pl;
c) dane osobowe przetwarzane będą w związku ze złożonym pismem/wnioskiem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, d i e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
d) dane osobowe są udostępniane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców:
podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa;
podmiotom serwisującym systemy informatyczne GZEASiP w Dębicy;
podmiotom świadczącym GZEASiP w Dębicy usługi prawne, audytowe, doradcze
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): e) dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 5 lat z uwzględnieniem Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt (JRWA);
f) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
g) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
h) administrator nie przetwarza danych osobowych w sposób zautomatyzowany, w tym dane osobowe nie podlegają profilowaniu
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Część I dowóz uczniów na trasie: Głobikowa - Łupiny - Stobierna – Stasiówka - Zespół Szkół Specjalnych w Dębicy ul. Parkowa 1 A, Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 w Dębicy ul. Szkotnia 14.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Lp. Kryterium Waga
1. Cena ofert brutto (C) 60%
2. Rok produkcji samochodu (P) 30%
3. Dodatkowe kilometry dzienne 10%
RAZEM maksymalna liczba punktów (suma 1+2+3) 100%
Kryterium „cena oferty brutto" {C}- waga 60%
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym wzorem:
Cmin
C = ---------------------- x 100 pkt x 60%
(b
gdzie:
C - liczba uzyskanych punktów Cm;n- oferta brutto z najniższą ceną Cb - cena brutto badanej oferty
Kryterium :,rok produkcji samochodu"
rok produkcji samochodów {P) - waga 30%
Rok produkcji samochodu od 2024r. do 2019r. - 50 pkt Rok produkcji samochodu od 2018r. do 2015r. - 25 pkt Rok produkcji samochodu od 2014r. do 2011r. - 10 pkt Rok produkcji samochodu od 2010r. i starsze - O pkt
Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie danych zawartych w formularzu ofertowym. Oferta Wykonawcy zostanie oceniona w zakresie danych dotyczących roku produkcji dwóch samochodów tj. pojazd którym będzie realizowany przedmiot zamówienia oraz pojazd zapasowy w razie awarii. Wpisanie w formularzu większej liczby samochodów nie spowoduje przyznania większej ilości punktów w tym kryterium. W przypadku gdy wykonawca złoży oferty na wszystkie części lub więcej niż jedną nie może w formularzu ofertowym wykazywać tych samych samochodów którymi będzie wykonywany przedmiot zamówienia dopuszcza się natomiast wykazanie tego samego samochodu rezerwowego ale tylko na dwie części. W przypadku udziału
w więcej niż dwóch częściach samochód rezerwowy również nie może występować w każdej z następnych części.
Oferty otrzymają punkty w oparciu o podany w ofercie rok produkcji samochodu według wzoru:
P = (Sot) X 30%]
Gdzie:
P - liczba uzyskanych punktów w kryterium „rok produkcji samochodu"
(Sot) - suma punktów (dwóch ocenianych pojazdów) przyznanych w badanej ofercie wg skali punktowej rok produkcji samochodu (przedziały roczników jak powyżej)
Dodatkowe kilometry dzienne (K) - waga 10% - 10 pkt Dodatkowe dzienne kilometry w wysokości 15 km TAK- 10 pkt Dodatkowe dzienne kilometry w wysokości 15 km NIE- O pkt
Kryterium „Dzienna dodatkowa ilość bezpłatnych kilometrów do dyspozycji Zamawiającego" (DK) - waga 10%. Kilometry wykorzystane zostaną na danej trasie w przypadku wzrostu liczby dowożonych osób i rozszerzenia trasy o dodatkowe ulice.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach w/w kryteriów według wzoru:
Pkt= C+P+DK
Punkty obliczane będą do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taka samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
W przypadku nie wskazania w formularzu ofertowym informacji odnoszących się do kryterium oceny ofert, oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. W przypadku wskazania roku produkcji pojazdu starszego niż wskazane powyżej, oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji samochodu
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kilometry dzienne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II dowóz uczniów na trasie: Podgrodzie Maga – Latoszyn Zdrój - Gumniska – Zespół Szkół Specjalnych w Dębicy ul. Parkowa 1 A, - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 w Dębicy ul. Szkotnia 14,- Niepubliczne Przedszkole „Ukryty Dar ” w Dębicy ul. Rzeszowska 76
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Lp. Kryterium Waga
1. Cena ofert brutto (C) 60%
2. Rok produkcji samochodu (P) 30%
3. Dodatkowe kilometry dzienne 10%
RAZEM maksymalna liczba punktów (suma 1+2+3) 100%
Kryterium „cena oferty brutto" {C}- waga 60%
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym wzorem:
Cmin
C = ---------------------- x 100 pkt x 60%
(b
gdzie:
C - liczba uzyskanych punktów Cm;n- oferta brutto z najniższą ceną Cb - cena brutto badanej oferty
Kryterium :,rok produkcji samochodu"
rok produkcji samochodów {P) - waga 30%
Rok produkcji samochodu od 2024r. do 2019r. - 50 pkt Rok produkcji samochodu od 2018r. do 2015r. - 25 pkt Rok produkcji samochodu od 2014r. do 2011r. - 10 pkt Rok produkcji samochodu od 2010r. i starsze - O pkt
Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie danych zawartych w formularzu ofertowym. Oferta Wykonawcy zostanie oceniona w zakresie danych dotyczących roku produkcji dwóch samochodów tj. pojazd którym będzie realizowany przedmiot zamówienia oraz pojazd zapasowy w razie awarii. Wpisanie w formularzu większej liczby samochodów nie spowoduje przyznania większej ilości punktów w tym kryterium. W przypadku gdy wykonawca złoży oferty na wszystkie części lub więcej niż jedną nie może w formularzu ofertowym wykazywać tych samych samochodów którymi będzie wykonywany przedmiot zamówienia dopuszcza się natomiast wykazanie tego samego samochodu rezerwowego ale tylko na dwie części. W przypadku udziału
w więcej niż dwóch częściach samochód rezerwowy również nie może występować w każdej z następnych części.
Oferty otrzymają punkty w oparciu o podany w ofercie rok produkcji samochodu według wzoru:
P = (Sot) X 30%]
Gdzie:
P - liczba uzyskanych punktów w kryterium „rok produkcji samochodu"
(Sot) - suma punktów (dwóch ocenianych pojazdów) przyznanych w badanej ofercie wg skali punktowej rok produkcji samochodu (przedziały roczników jak powyżej)
Dodatkowe kilometry dzienne (K) - waga 10% - 10 pkt Dodatkowe dzienne kilometry w wysokości 15 km TAK- 10 pkt Dodatkowe dzienne kilometry w wysokości 15 km NIE- O pkt
Kryterium „Dzienna dodatkowa ilość bezpłatnych kilometrów do dyspozycji Zamawiającego" (DK) - waga 10%. Kilometry wykorzystane zostaną na danej trasie w przypadku wzrostu liczby dowożonych osób i rozszerzenia trasy o dodatkowe ulice.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach w/w kryteriów według wzoru:
Pkt= C+P+DK
Punkty obliczane będą do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taka samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
W przypadku nie wskazania w formularzu ofertowym informacji odnoszących się do kryterium oceny ofert, oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. W przypadku wskazania roku produkcji pojazdu starszego niż wskazane powyżej, oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji samochodu
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kilometry dzienne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.3 Część III dowóz uczniów na trasie: Nagawczyna – Paszczyna –Pustków-Osiedle- Pustków-Brzeźnica –Zawada - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 w Dębicy ul. Szkotnia 14, Niepubliczne Przedszkole „Ukryty Dar” w Dębicy ul. Rzeszowska 76, Zespół Szkół Specjalnych w Dębicy ul. Parkowa 1 A.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Lp. Kryterium Waga
1. Cena ofert brutto (C) 60%
2. Rok produkcji samochodu (P) 30%
3. Dodatkowe kilometry dzienne 10%
RAZEM maksymalna liczba punktów (suma 1+2+3) 100%
Kryterium „cena oferty brutto" {C}- waga 60%
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym wzorem:
Cmin
C = ---------------------- x 100 pkt x 60%
(b
gdzie:
C - liczba uzyskanych punktów Cm;n- oferta brutto z najniższą ceną Cb - cena brutto badanej oferty
Kryterium :,rok produkcji samochodu"
rok produkcji samochodów {P) - waga 30%
Rok produkcji samochodu od 2024r. do 2019r. - 50 pkt Rok produkcji samochodu od 2018r. do 2015r. - 25 pkt Rok produkcji samochodu od 2014r. do 2011r. - 10 pkt Rok produkcji samochodu od 2010r. i starsze - O pkt
Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie danych zawartych w formularzu ofertowym. Oferta Wykonawcy zostanie oceniona w zakresie danych dotyczących roku produkcji dwóch samochodów tj. pojazd którym będzie realizowany przedmiot zamówienia oraz pojazd zapasowy w razie awarii. Wpisanie w formularzu większej liczby samochodów nie spowoduje przyznania większej ilości punktów w tym kryterium. W przypadku gdy wykonawca złoży oferty na wszystkie części lub więcej niż jedną nie może w formularzu ofertowym wykazywać tych samych samochodów którymi będzie wykonywany przedmiot zamówienia dopuszcza się natomiast wykazanie tego samego samochodu rezerwowego ale tylko na dwie części. W przypadku udziału
w więcej niż dwóch częściach samochód rezerwowy również nie może występować w każdej z następnych części.
Oferty otrzymają punkty w oparciu o podany w ofercie rok produkcji samochodu według wzoru:
P = (Sot) X 30%]
Gdzie:
P - liczba uzyskanych punktów w kryterium „rok produkcji samochodu"
(Sot) - suma punktów (dwóch ocenianych pojazdów) przyznanych w badanej ofercie wg skali punktowej rok produkcji samochodu (przedziały roczników jak powyżej)
Dodatkowe kilometry dzienne (K) - waga 10% - 10 pkt Dodatkowe dzienne kilometry w wysokości 15 km TAK- 10 pkt Dodatkowe dzienne kilometry w wysokości 15 km NIE- O pkt
Kryterium „Dzienna dodatkowa ilość bezpłatnych kilometrów do dyspozycji Zamawiającego" (DK) - waga 10%. Kilometry wykorzystane zostaną na danej trasie w przypadku wzrostu liczby dowożonych osób i rozszerzenia trasy o dodatkowe ulice.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach w/w kryteriów według wzoru:
Pkt= C+P+DK
Punkty obliczane będą do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taka samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
W przypadku nie wskazania w formularzu ofertowym informacji odnoszących się do kryterium oceny ofert, oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. W przypadku wskazania roku produkcji pojazdu starszego niż wskazane powyżej, oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji samochodu
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kilometry dzienne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.4 Część IV dowóz uczniów na trasie: Zawada - Paszczyna- Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Ropczycach ul. Ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 14
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Lp. Kryterium Waga
1. Cena ofert brutto (C) 60%
2. Rok produkcji samochodu (P) 30%
3. Dodatkowe kilometry dzienne 10%
RAZEM maksymalna liczba punktów (suma 1+2+3) 100%
Kryterium „cena oferty brutto" {C}- waga 60%
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym wzorem:
Cmin
C = ---------------------- x 100 pkt x 60%
(b
gdzie:
C - liczba uzyskanych punktów Cm;n- oferta brutto z najniższą ceną Cb - cena brutto badanej oferty
Kryterium :,rok produkcji samochodu"
rok produkcji samochodów {P) - waga 30%
Rok produkcji samochodu od 2024r. do 2019r. - 50 pkt Rok produkcji samochodu od 2018r. do 2015r. - 25 pkt Rok produkcji samochodu od 2014r. do 2011r. - 10 pkt Rok produkcji samochodu od 2010r. i starsze - O pkt
Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie danych zawartych w formularzu ofertowym. Oferta Wykonawcy zostanie oceniona w zakresie danych dotyczących roku produkcji dwóch samochodów tj. pojazd którym będzie realizowany przedmiot zamówienia oraz pojazd zapasowy w razie awarii. Wpisanie w formularzu większej liczby samochodów nie spowoduje przyznania większej ilości punktów w tym kryterium. W przypadku gdy wykonawca złoży oferty na wszystkie części lub więcej niż jedną nie może w formularzu ofertowym wykazywać tych samych samochodów którymi będzie wykonywany przedmiot zamówienia dopuszcza się natomiast wykazanie tego samego samochodu rezerwowego ale tylko na dwie części. W przypadku udziału
w więcej niż dwóch częściach samochód rezerwowy również nie może występować w każdej z następnych części.
Oferty otrzymają punkty w oparciu o podany w ofercie rok produkcji samochodu według wzoru:
P = (Sot) X 30%]
Gdzie:
P - liczba uzyskanych punktów w kryterium „rok produkcji samochodu"
(Sot) - suma punktów (dwóch ocenianych pojazdów) przyznanych w badanej ofercie wg skali punktowej rok produkcji samochodu (przedziały roczników jak powyżej)
Dodatkowe kilometry dzienne (K) - waga 10% - 10 pkt Dodatkowe dzienne kilometry w wysokości 15 km TAK- 10 pkt Dodatkowe dzienne kilometry w wysokości 15 km NIE- O pkt
Kryterium „Dzienna dodatkowa ilość bezpłatnych kilometrów do dyspozycji Zamawiającego" (DK) - waga 10%. Kilometry wykorzystane zostaną na danej trasie w przypadku wzrostu liczby dowożonych osób i rozszerzenia trasy o dodatkowe ulice.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach w/w kryteriów według wzoru:
Pkt= C+P+DK
Punkty obliczane będą do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taka samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
W przypadku nie wskazania w formularzu ofertowym informacji odnoszących się do kryterium oceny ofert, oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. W przypadku wskazania roku produkcji pojazdu starszego niż wskazane powyżej, oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji samochodu
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kilometry dzienne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.5 Część V dowóz uczniów na trasie: Podgrodzie – Zawada-Kozłów-Brzeźnica-Pustków- Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy w Mielcu ul. Wojsławska 278.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Lp. Kryterium Waga
1. Cena ofert brutto (C) 60%
2. Rok produkcji samochodu (P) 30%
3. Dodatkowe kilometry dzienne 10%
RAZEM maksymalna liczba punktów (suma 1+2+3) 100%
Kryterium „cena oferty brutto" {C}- waga 60%
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym wzorem:
Cmin
C = ---------------------- x 100 pkt x 60%
(b
gdzie:
C - liczba uzyskanych punktów Cm;n- oferta brutto z najniższą ceną Cb - cena brutto badanej oferty
Kryterium :,rok produkcji samochodu"
rok produkcji samochodów {P) - waga 30%
Rok produkcji samochodu od 2024r. do 2019r. - 50 pkt Rok produkcji samochodu od 2018r. do 2015r. - 25 pkt Rok produkcji samochodu od 2014r. do 2011r. - 10 pkt Rok produkcji samochodu od 2010r. i starsze - O pkt
Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie danych zawartych w formularzu ofertowym. Oferta Wykonawcy zostanie oceniona w zakresie danych dotyczących roku produkcji dwóch samochodów tj. pojazd którym będzie realizowany przedmiot zamówienia oraz pojazd zapasowy w razie awarii. Wpisanie w formularzu większej liczby samochodów nie spowoduje przyznania większej ilości punktów w tym kryterium. W przypadku gdy wykonawca złoży oferty na wszystkie części lub więcej niż jedną nie może w formularzu ofertowym wykazywać tych samych samochodów którymi będzie wykonywany przedmiot zamówienia dopuszcza się natomiast wykazanie tego samego samochodu rezerwowego ale tylko na dwie części. W przypadku udziału
w więcej niż dwóch częściach samochód rezerwowy również nie może występować w każdej z następnych części.
Oferty otrzymają punkty w oparciu o podany w ofercie rok produkcji samochodu według wzoru:
P = (Sot) X 30%]
Gdzie:
P - liczba uzyskanych punktów w kryterium „rok produkcji samochodu"
(Sot) - suma punktów (dwóch ocenianych pojazdów) przyznanych w badanej ofercie wg skali punktowej rok produkcji samochodu (przedziały roczników jak powyżej)
Dodatkowe kilometry dzienne (K) - waga 10% - 10 pkt Dodatkowe dzienne kilometry w wysokości 15 km TAK- 10 pkt Dodatkowe dzienne kilometry w wysokości 15 km NIE- O pkt
Kryterium „Dzienna dodatkowa ilość bezpłatnych kilometrów do dyspozycji Zamawiającego" (DK) - waga 10%. Kilometry wykorzystane zostaną na danej trasie w przypadku wzrostu liczby dowożonych osób i rozszerzenia trasy o dodatkowe ulice.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach w/w kryteriów według wzoru:
Pkt= C+P+DK
Punkty obliczane będą do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taka samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
W przypadku nie wskazania w formularzu ofertowym informacji odnoszących się do kryterium oceny ofert, oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. W przypadku wskazania roku produkcji pojazdu starszego niż wskazane powyżej, oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji samochodu
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kilometry dzienne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność techniczna i zawodowaZamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- dysponuje dwoma samochodami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych nie budzące zastrzeżeń pod względem technicznym oraz dopuszczone do ruchu przez uprawnione osoby. Samochody winny być oznakowane zgodnie z przepisami, spełniać wymogi bezpieczeństwa, a także posiadać ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) i następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW).
UWAGA I – w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca jest zobligowany wykazać inny samochód do każdej z części, w przypadku samochodu zastępczego może posiłkować się jednym maksymalnie do dwóch części. Powyższe powinno zostać zaznaczone w wykazie, o który będzie wzywał Zamawiający Wykonawcę najwyżej ocenionego.
2. Zasoby ludzkie zdolne do realizacji przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:
- 1 osobą, która nie figuruje w rejestrze zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 13.05. 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (DZ.U. z 2024r. poz. 560 z późn. zm.), celem pełnienia roli opiekuna uczniów niepełnosprawnych;
- 1 osobą posiadającą uprawnienia kierowcy adekwatne do prowadzenia oferowanych samochodów, spełniających wymagania Zamawiającego.
UWAGA II – w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, osoby, o których mowa powyżej są wymagane w każdej z części przedmiotowego postępowania, tj. do każdej części należy wykazać dwie odrębne osoby.
3. Zdolność do prowadzenia określonej działalności gospodarczej Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- posiada aktualną licencję/zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
- Zezwolenie (licencję) na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001r. o transporcie drogowym na potwierdzenie spełnienia przez wykonawcę warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
- Wykaz pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - w oparciu o wzór stanowiący załącznik nr 5
- Wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotowego zadania (w przypadku składania oferty na więcej niż jedna część należy wykazać dwie osoby do każdej z części oddzielnie, osoby nie mogą się powtarzać). – w oparciu o wzór stanowiący załącznik nr 6
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach zawartych w art. 58 ustawy Pzp.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taka samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie, o którym
mowa w art. 125 ustawy Pzp - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postepowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności tej zmiany.2. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian treści umowy:
1) zmiany nazwy lub siedziby Zamawiającego / Wykonawcy;
2) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w trakcie realizacji umowy, w następujących okolicznościach:
a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) oraz podatku akcyzowego, przy czym ceny netto pozostają bez zmian, a stosownej zmianie ulegają ceny brutto,.
b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207),
c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
d) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
e) stosownie do postanowień art. 439 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z umowy na następujących zasadach:
poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, o których mowa w art. 439 ust. 1 Pzp uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi minimum 5 % wskaźnika zmian cen usług konsumpcyjnych w kwartale/kwartałach poprzedzającym/ych
w stosunku do wskaźnika zmian cen usług konsumpcyjnych w danym kwartale publikowanych w informacji sygnalnej GUS;
początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia przypada na dzień otwarcia ofert; - zmiana wynagrodzenia dokonana zostanie z użyciem odesłania do wskaźnika, o którym mowa w lit. e tiret 1;
wniosek o zmianę wysokości wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia nie może być złożony wcześniej niż po 90 dniach od dnia otwarcia ofert, a każdy kolejny nie może być złożony wcześniej niż po 90 dniach od daty ostatniej zmiany wysokości wynagrodzenia;
maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia wynosi 20%;
zmiana umowy na podstawie lit. e wymaga złożenia drugiej stronie pisemnego wniosku,
o którym mowa powyżej,
w przypadku dokonania zmiany umowy na podstawie lit e – zmiany wynagrodzenia w związku ze zmianą cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia – Wykonawca jest zobowiązany do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów i kosztów zobowiązania podwykonawcy.
zmiana wynagrodzenia może polegać zarówno na jego wzroście jak i obniżeniu.
Zgodnie z par. 13 wzoru umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-27 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-722d638a-d50e-4473-b5a3-5319022b8c44
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-27 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-25
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin realizacji zamówienia w odniesieniu do wszystkich części - od 02.01.2025r. do 31.12.2025r., łącznie 200 dni roboczych - 12 miesięcyINNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Nasadzenia drzew i krzewów, ich utrzymanie oraz wycinka na gruntach stanowiących własność Gminy Miasta Dębica.
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli i specjalistycznych placówek oświatowych
- DIETET. ŚR. SPOŻ. SPEC. PRZEZN. ŻYWIEN.: MLEKO DLA NIEMOWLĄT W P. I, DIETA KOMPLETNA W P. II ORAZ DIETA NIEKOMPLETNA WSPOMAG. LECZENIE RAN - SUPLEMENT DIETY W P. III DLA AP. SZPIT. W ZOZ W D-CY
- Sukcesywny zakup i dostawa żywności w 2025r. dla Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Jana Pawła II w Dębicy
- Dostawa paliw płynnych w roku kalendarzowym 2025 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Dębicy
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z terenem przyległym oraz utrzymaniem zieleni a także sprzątania w pomieszczeniach Ośrodka Kuratorskiego nr 6 w Dębicy
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli i specjalistycznych placówek oświatowych
- świadczenie usług w zakresie zabezpieczenia transportu zespołem specjalistycznym ,,S" pacjentów na terenie m. Wrocławia oraz poza jego granicami
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla pacjentów Zamawiającego
- Dowóz uczniów do szkół w okresie od 7 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r.
- Dowożenie uczniów z terenu Gminy Bargłów Kościelny do szkół
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.