eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SierczaUsługa cateringowa polegająca na przygotowywaniu, dostarczaniu i wydawaniu posiłków dzieciom z oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Sierczy[N1]



Ogłoszenie z dnia 2024-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringowa polegająca na przygotowywaniu, dostarczaniu i wydawaniu posiłków
dzieciom z oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Sierczy[N1]

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im.Królowej Jadwigi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 35072900000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siercza 428

1.5.2.) Miejscowość: Siercza

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 662274682

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp-siercza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp-siercza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa cateringowa polegająca na przygotowywaniu, dostarczaniu i wydawaniu posiłków
dzieciom z oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Sierczy[N1]

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a7850d4-885d-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00023840

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030751/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa cateringowa polegająca na przygotowywaniu, dostarczaniu i wydawaniu posiłków dzieciom z oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Sierczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502025

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 175583,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi cateringowej, polegającej na przygotowywaniu z własnych produktów,
dostarczaniu i wydawaniu wszystkich posiłków w dni robocze od poniedziałku do piątku przez okres trwania umowy. W
wyjątkowych sytuacjach wynikających ze zmiany organizacji dnia pracy oddziału przedszkolnego godziny wydawanych posiłków
mogą ulec zmianie- po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i dostarczenia do oddziałów przedszkolnych ilości posiłków zamówionych na
dany dzień. Wynagrodzenie Wykonawcy przysługuje i zostanie wypłacone wyłącznie za faktycznie zamówione i dostarczone
posiłki.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać posiłki w formie śniadań z warzywem do kanapek, owocem, zupy mlecznej lub
kakao lub kawy zbożowej lub bawarki i herbaty owocowej; obiadu w postaci zupy i drugiego dania z surówką (warzywem) i
kompotem; podwieczorku składającego się z produktu zbożowego, mleka lub produktu mlecznego oraz warzywa lub owocu.
• Śniadania Zamawiający zgłasza każdego dnia o godzinie 8.45 wg stanu przedszkolaków, a Wykonawca wydaje o godzinie
9.00.
• Obiady Zamawiający zgłasza każdego dnia do godziny 9.00, a Wykonawca dostarcza gorące posiłki do godziny 11.00 i
wydaje dzieciom o godzinie 12.00.
• Podwieczorek Zamawiający zgłasza do godziny 13.00, a Wykonawca wydaje o godzinie 14.30.
4. Wykonawca będzie dostarczał gotowe śniadania i podwieczorki lub produkty do przyrządzania śniadań i podwieczorków „na
świeżo” na miejscu w kuchni. Wykonawca zobowiązany będzie do wydawania z kuchni wszystkich posiłków tj. śniadań,
obiadów, podwieczorków. Do jego obowiązków należeć będzie przygotowanie do wydania posiłków, zmywanie, wyparzanie
naczyń i utrzymywanie w czystości użyczającego pomieszczenia wraz z uprzątnięciem pozostałych resztek po posiłkach.
5. Maksymalna, szacunkowa liczba posiłków tygodniowo w okresie realizacji zamówienia wynosi:
- śniadania: 252
- obiady: 252
- podwieczorki: 245
- ilość planowanych tygodni: 42
Liczba dziennych posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189630,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189630,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189630,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niemczyk catering Ewa Niemczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930181147

7.3.3) Ulica: ul. Zamknięta 10/1.5

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-554

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189630,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.