Og³oszenie z dnia 2024-01-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00535436/01 - Og³oszenie z dnia 2023-12-06
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Us³ugi transportowe samochodami ciê¿arowymi dla Powiatowego Zarz±du Dróg w ¦wieciu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat ¦wiecki
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Powiatowy Zarz±d Dróg w ¦wieciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 56 83 228
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drogi@drogi.csw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://pzd-swiecie.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/csw1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Us³ugi transportowe samochodami ciê¿arowymi dla Powiatowego Zarz±du Dróg w ¦wieciu2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b772c2a3-942b-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00024166
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00025213/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 Us³uga transportowa - samochody ciê¿arowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00535436
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD 241/15/2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 260150,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
W realizacji zamówienia bêd± bra³y udzia³ dwa samochody ciê¿arowe samowy³adowcze (drugi samochód dorywczo wg potrzeb) o ³adowno¶ci od 5 do 10 ton bêd±ce w posiadaniu Wykonawcy. Samochody musz± byæ wyposa¿one w zaczep (hak) kulowy umo¿liwiaj±cy pod³±czenie przyczepy niskopodwoziowej (rêbaka). Realizacja zamówienia odbywaæ siê bêdzie co do zasady na wezwanie przedstawiciela Zamawiaj±cego w dni robocze od godz. 7.00 do godz. 15.00 z zastrze¿eniem wyd³u¿enia lub skrócenia tego czasu. Samochody bêd± s³u¿y³y do przewozu materia³ów budowlanych, gruntu, ga³êzi, drewna, ró¿nego sprzêtu, itp. W czasie realizacji zamówienia Wykonawcê obowi±zuje pe³na dyspozycyjno¶æ w razie potrzeby w wolne soboty, niedziele i ¶wiêta oraz poza godzinami pracy.
Obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego:
Wykonawca zobowi±zany jest do:
- przygotowania pod wzglêdem technicznym samochodów bior±cych udzia³ w realizacji zamówienia oraz ich odpowiedniego wyposa¿enia: samochody bior±ce udzia³
w realizacji zamówienia obowi±zkowo musz± byæ w pe³ni sprawne i przygotowane do przewozu materia³ów budowlanych zgodnie z obowi±zuj±c± ustaw± Prawo o ruchu drogowym oraz musz± byæ wyposa¿one w lampê b³yskow±, obowi±zuj±ce oznakowanie oraz telefon komórkowy, przy czym koszt utrzymania telefonu komórkowego ponosi Wykonawca;
- przestrzegania terminowego wykonania zadania;
- sta³ego kontaktu z przedstawicielem Zamawiaj±cego;
- posiadania op³aconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej
w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;
- Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za przewo¿ony ³adunek od chwili za³adunku na samochód do momentu roz³adunku, w razie uszkodzenia ³adunku lub jego zaginiêcia w trakcie przewozu Wykonawca poniesie wszystkie koszty zwi±zane z usuniêciem uszkodzeñ lub zakupem nowych materia³ów;
- w przypadku awarii pojazdu lub niedyspozycji kierowcy Wykonawca zobowi±zany jest zg³osiæ to Zamawiaj±cemu oraz zapewniæ odpowiedni (równowa¿ny) pojazd zastêpczy lub kierowcê w ci±gu 1 godziny od chwili zaistnienia zdarzenia;
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty zwi±zane z eksploatacj± pojazdów, ich ubezpieczeniem, zabezpieczeniem w paliwo, wynagrodzeniem i ubezpieczeniem kierowców oraz ubezpieczeniem i zabezpieczeniem ³adunku;
- kierowcy pojazdów bêd± wykonywali drobne prace pomocnicze w godzinach wolnych od prowadzenia pojazdu oraz bêd± nadzorowaæ i pomagaæ w za³adunku i roz³adunku samochodów.
- prowadzenia dokumentacji us³ugi (karty drogowe) z nale¿yt± staranno¶ci± zgodnie z wymaganiami Zamawiaj±cego: wynagrodzenie Wykonawcy p³atne bêdzie na podstawie faktury miesiêcznej wystawionej na podstawie kart drogowych zawieraj±cych m. in. czas wykonanej us³ugi, imiê i nazwisko kierowcy oraz dane pojazdu. Wykonawca po ka¿dym dniu realizacji us³ugi przedstawi przedstawicielowi Zamawiaj±cego do akceptacji i podpisu wype³nion± kartê drogow±.
Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do:
- bie¿±cego ustalenia zakresu dzia³ania Wykonawcy tj. wydawania dyspozycji co do miejsca i terminu ka¿dorazowej us³ugi.
2.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagañ zamawiaj±cego w zakresie realizacji i odbioru okre¶laj±:
- kosztorys ofertowy– za³±cznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy – za³±cznik nr 6 do SWZ
Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60181000-0 - Wynajem samochodów ciê¿arowych wraz z kierowc±
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 290895,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 317340,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 290895,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Us³ugowa „BEST” Bart³omiej Czapka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591713124
7.3.3) Ulica: Sulnówko 6
7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦wiecie
7.3.5) Kod pocztowy: 86-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 290895,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu ¦wieckiego w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w ¦wieciu o now± siedzibê CZP
- Dzier¿awa analizatora biochemicznego wraz z dostaw± odczynników, materia³ów kontrolnych oraz eksploatacyjnych
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Hali Widowiskowo-Sportowej w ¦wieciu w oparciu o system monitoringu wewnêtrznego i zewnêtrznego
- Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci wewn±trz Hali Widowiskowo-Sportowej i Parku Wodnego w ¦wieciu
- Przebudowa dróg powiatowych nr 1244C D±brówka - Biechowo oraz 1246C Plewno - Belno
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.