Ogłoszenie z dnia 2022-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00261417/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
- 2021/BZP 00267027/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-12
- 2021/BZP 00270827/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-16
- 2021/BZP 00276791/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.clo.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e4d068e-3e1f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000319/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261417/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/44/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 470285,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej1. Szablon (płytka) do powiększeń, uniwersalna typu 770800010, do dermatomu siatkowego Zimmer, jednorazowego użytku (10 szt. w opak.). Wyrób medyczny.
Ilość: 70 opakowań.
Łączna ilość sztuk: 700
Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania z zachowaniem zasady proporcjonalności. Zmiana wielkości opakowania nie może mieć wpływu na zmianę ogólnej ilości (sztuk).
2. Wałek do dermatomu siatkowego Zimmer dostępny w rozmiarach 1.5:1 oraz 2:1. Ilość: 2 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 46904,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej kompatybilne z urządzeniem Versajet II Exact1. Końcówka robocza do hydrochirurgicznego oczyszczania ran. Sterylna o małej średnicy przepływu cieczy, z otworem okienkowym w części dystalnej, z drenami wysokociśnieniowymi odprowadzającym i ssącym wyposażonymi w mandryn uniwersalny z zaciskiem zamykającym, pompą indukcyjną wyposażoną w szybkie przyłącze do konsoli sterującej, wytwarzające maksymalne ciśnienie przepływu cieczy ok. 1200 barów.
Parametry końcówki: 15 stopni /14 mm; 45 stopni /8 mm. Wyrób medyczny. Ilość: 50 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 70146 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej kompatybilne z urządzeniem Spirolab III1. Turbina jednorazowego użytku z ustnikiem jednokrotnego użytku. Wyrób medyczny. Ilość: 480 sztuk.
2. Papier termiczny do spirometru. Ilość: 10 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3316,68 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej1. Ostrza do dermatomu AESCULAP GB 22. Wyrób medyczny. Ilość: 1 000 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 75600 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej1. Zestaw pierścieni mocujących wraz z płynem kontaktowym, kompatybilnych z elektrodami urządzenia do przezskórnych pomiarów prężności tlenu (tcpO2) TCM400. Wyrób medyczny. Opakowanie 100 sztuk.
Ilość: 1 opakowanie.
Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania z zachowaniem zasady proporcjonalności. Zmiana wielkości opakowania nie może mieć wpływu na zmianę ogólnej ilości (sztuk).
2. Zestaw membran z elektrolitem do stosowania z pierścieniami mocującymi stosowanymi do urządzenia TCM400. Wyrób medyczny. Opakowanie 12 sztuk. Ilość: 1 opakowanie.
Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania z zachowaniem zasady proporcjonalności. Zmiana wielkości opakowania nie może mieć wpływu na zmianę ogólnej ilości (sztuk).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3133,08 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej kompatybilne z respiratorem Monnal T751. Wielorazowa zastawka wydechowa do respiratora. Ilość: 1 sztuka.
2. Wielorazowy czujnik wydechowy do respiratora. Ilość: 1 sztuka.
3. Uszczelka pod zastawkę wydechową do respiratora. Ilość: 4 sztuki.
4. Filtr HEPA do respiratora. Ilość: 2 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1733,52 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej1. Czujnik przepływu tlenu zewnętrzny, dla dorosłych, do respiratora Inspiration eVent/ Hamilton
Wyrób medyczny. Ilość: 24 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 2980,80 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej1. Półmaska wielokrotnego użytku, wykonana z elastomeru, składająca się z: taśmy nagłowia o kołyskowym zawieszeniu, paska łatwo mocowanego na karku. Półmaska powinna być tak skonstruowana by można ją było łączyć w dwóch miejscach z rurami o średnicy 22 mm (rury odprowadzające zużyte gazy medyczne). Maski do użytku w komorach hiperbarycznych i terapii tlenem. Rozmiar S, M, L. Ilość: 100 sztuk.
2. Zestaw nagłowia do półmaski. Zestaw kompatybilny z półmaskami z pozycji 1. Ilość: 200 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 17466 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej kompatybilne z aparatem do elektrokoagulacji ERBE ICC 300, ERBE VIO 300 D oraz BOWA ARC 303.1. Jednorazowy uchwyt elektrod monopolarnych z 2 przyciskami sterylny z elektrodą szpatułkową z kablem przyłączeniowym o długości 3,5m (+/- 0,5m). Wyrób medyczny. Ilość: 500 sztuk.
2. Pinceta bipolarna CLASSIC o długości 110mm (+/- 5mm), krótko zagięta, końcówki ostre. Wyrób medyczny.
Ilość: 1 sztuka.
3. Pinceta bipolarna CLASSIC o długości 110mm (+/- 5mm), prosta, końcówki ostre.. Wyrób medyczny. Ilość: 1 sztuka.
4. Sterylne czyściki do elektrod 40-50 x 40-50mm z folią samoprzylepną. Wyrób medyczny. Opakowanie zbiorcze a`100 sztuk.
Ilość: 8 opakowań.
Łączna ilość sztuk 800.
Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania z zachowaniem zasady proporcjonalności. Zmiana wielkości opakowania nie może mieć wpływu na zmianę ogólnej ilości (sztuk).
5. Jednorazowa elektroda neutralna symetrycznie dzielona z pierścieniem ekwipotencjalnym nie mniejszym niż 22cm2, oddzielona elektrycznie i mechanicznie od dwóch połówek elektrody. Wyrób medyczny. Ilość: 200 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 14666,40 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 10: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej kompatybilne z aparatem do elektrokoagulacji BOWA ARC 303.1. Kabel bipolarny o długości 3 – 5 m kompatybilny z aparatem do elektrokoagulacji BOWA ARC 303. Wyrób medyczny. Ilość: 2 sztuki.
2. Kabel do jednorazowej elektrody neutralnej, długość minimum 4 m, wtyczka od strony generatora z dwoma gniazdami ø 2,5 mm, wtyczka od strony elektrody klips 25 mm do połączenia z elektrodą, kompatybilne z aparatem do elektrokoagulacji BOWA ARC 303. Wyrób medyczny. Ilość: 1 sztuka.
3. Uchwyt monopolarny wielorazowy z dwoma przyciskami, kablem przyłączeniowym dł. 4,5m (+/- 0,5m), obsadką średnicy 5 mm(+/-1mm) oraz wejściem od strony aparatu, kompatybilne z aparatem do elektrokoagulacji BOWA ARC 303. Wyrób medyczny. Ilość: 1 sztuka.
4. Elektroda szkatułkowa kompatybilna z uchwytem wskazanym w pozycji 3. Wyrób medyczny. Ilość: 5 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1575,72 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 11: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej1. Adapter z wtyczką, VIO, ICC, ACC Standard (MO9/5 mm) do wtyczek International (3-Pin) kompatybilny z aparatem ERBE ICC 300. Wyrób medyczny. Ilość: 1 sztuka.
2. Uchwyt monopolarny wielorazowy z dwoma przyciskami, kablem przyłączeniowym dł. 4,5m (+/- 0,5m), obsadką średnicy 5mm (+/- 1mm) oraz wejściem od strony aparatu 1 pinowym kompatybilny z aparatem ERBE ICC 300, ERBE VIO 300 D. Wyrób medyczny. Ilość: 4 sztuki.
3. Kabel bipolarny o długości 3 – 4,5 m kompatybilny z aparatem ERBE ICC 300, ERBE VIO 300 D. Wyrób medyczny. Ilość: 1 sztuka.
4. Elektroda neutralna wielorazowa silikonowa dla dorosłych, kabel o długości 4m (+/- 0,5m) kompatybilny z aparatem ERBE ICC 300. Wyrób medyczny. Ilość: 1 sztuka.
5. Kabel do elektrody neutralnej wielorazowej kompatybilny z elektrodą z pozycji 4. Wyrób medyczny. Ilość: 1 sztuka.
6. Elektroda szkatułkowa wielorazowa kompatybilna z uchwytem wskazanym w pozycji 2. Wyrób medyczny.
Ilość: 10 sztuk.
7. Filtr wstępny do ewakuatora dymu IES3-ULPA15. Wyrób medyczny. Ilość: 20 sztuk.
8. Nakładka na uchwyt elektrod monopolarnych, końcówka krótka 12-14mm z przewodem do odsysania długości min. 3m i złączem o średnicy 22mm. Opakowanie 25 sztuk. Wyrób medyczny.
Ilość: 2 opakowania
Łączna ilość sztuk: 50.
Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania z zachowaniem zasady proporcjonalności. Zmiana wielkości opakowania nie może mieć wpływu na zmianę ogólnej ilości (sztuk).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 10010,52 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 12: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej1. Wielorazowa elektroda powrotna pacjenta w formie maty żelowej, przezierna dla promieni RTG, bezlateksowa, właściwości przeciwodleżynowe, żywotność elektrody minimum 24 miesiące, możliwość stosowania przy jednoczesnym ogrzewaniu pacjenta, możliwość czyszczenia i dezynfekcji powierzchniowej, przeznaczona dla pacjentów o wadze powyżej 35 kg, wymiary 91 x 50 x 0,32 cm (+/- 5%) w komplecie z kablem do podłączenia
z diatermią posiadającą gniazdo neutralne z wtyczką 1 – pinową (Jack). Wyrób medyczny. Ilość: 1 sztuka.
2. Kabel do podłączenia wielorazowej elektrody powrotnej, pacjenta z diatermią posiadającą gniazdo neutralne
z wtyczką 1 – pinową (Jack) o długości min. 2,4 m, kabel kompatybilny z elektrodą z pozycji 1. Ilość: 2 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 21168 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 13: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej1. Ostrza uniwersalne jednokrotnego użytku do strzygarki chirurgicznej, pakowane pojedynczo, kompatybilne ze strzygarką 3M model 9681. Wyrób medyczny. Opakowanie zbiorcze a`50 sztuk.
Ilość: 15 opakowań.
Łączna liczba sztuk – 750.
Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania z zachowaniem zasady proporcjonalności. Zmiana wielkości opakowania nie może mieć wpływu na zmianę ogólnej ilości (sztuk).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 10530 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 14: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej1. Papier do aparatu EKG Aspel GOLD , 210x25. Ilość: 25 sztuk.
2. Papier do aparatu EKG Aspel Silver , 112x25. Ilość: 1 sztuka.
3. Papier do aparatu EKG Mortara ELI250. Ilość: 20 sztuk.
4. Papier do EKG MIDICARD DOT-CARD 130 mm z nadrukiem. Ilość: 2 sztuki.
5. Papier do defibrylatora Cardio Aid MC 50x30. Ilość: 2 sztuki.
6. Papier do defibrylatora Lifepak 20 50x26. Ilość: 10 sztuk.
7. Jednorazowe elektrody do defibrylatora Lifepak 20. Wyrób medyczny. Ilość: 5 par.
8. Elektrody kończynowe klamrowe dla dorosłych. Ilość: 4 sztuki.
9. Adapter zakończeń EKG – przejściówka z drenem z końcówki banan na klamrę. Ilość: 5 sztuk.
10. Kabel EKG do Mortara ELI 250. Ilość: 1 sztuka.
11. Elektrody samoprzylepne jednokrotnego użytku, przeznaczone do wykonywania badań EKG
i monitorowania pacjenta dorosłego, wykonane z pianki, średnica nie mniejsza niż 45 mm i nie większa niż 55 mm. Opakowanie 50 sztuk. Wyrób medyczny.
Ilość: 400 opakowań.
Łączna ilość sztuk: 20.000.
Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania z zachowaniem zasady proporcjonalności. Zmiana wielkości opakowania nie może mieć wpływu na zmianę ogólnej ilości (sztuk).
12. Żel do USG i EKG 500 ml. Wyrób medyczny. Ilość: 15 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 8418,06 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 15: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej.1. Adapter CO2, kompatybilny z monitorem Nihon Kohden BSM-6501K. Ilość: 100 sztuk.
2. Kabel główny NIBP kompatybilny z monitorem Nihon Kohden BSM-6501K. Ilość: 3 sztuki.
3. Przetwornik jednopacjentowy do pomiaru inwazyjnego ciśnienia (pomiar IBP lub OCŻ) kompatybilny z monitorem Nihon Kohden typu BSM-6501K. Ilość: 150 sztuk.
4. Przetwornik jednopacjentowy, czujnik do monitorowania hemodynamiki serca, typu FloTrac. Ilość: 10 sztuk.
5. Kabel główny do pomiaru CO2 kompatybilny z monitorem Nihon Kohden typu BSM-6501K. Ilość: 1 sztuka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 28576,80 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 16: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej1. Kabel główny EKG, 3/6 odprowadzeń, kompatybilny z monitorem Nihon Kohden BSM-6501K. Ilość: 2 sztuki.
2. Kabel pacjenta łączący trzyżyłowy EKG kompatybilny z monitorem Nihon Kohden BSM-6501K. Ilość: 8 sztuk.
3. Adapter SPO2 wielokrotnego użytku - kompatybilny z monitorem Nihon Kohden BSM-6501K długość minimum 2m. Ilość: 4 sztuki.
4. Czujnik na palec typu klips kompatybilny z monitorem Nihon Kohden BSM-6501K i adapterem wskazanym
w pozycji 3. Ilość: 6 sztuk.
5. Czujnik SPO2 wielokrotnego użytku - klips na ucho, dla dorosłych, kompatybilny z monitorem Nihon Kohden BSM-6501K i adapterem wskazanym w pozycji 3. Ilość: 10 sztuk.
6. Czujnik SPO2 wielokrotnego użytku - silikonowy, dla dorosłych kompatybilny z monitorem Nihon Kohden BSM-6501K i adapterem wskazanym w pozycji 3. Ilość: 6 sztuk.
7. Wielorazowy czujnik temperatury powierzchniowej u pacjentów dorosłych, kompatybilny z monitorem Nihon Kohden. BSM-6501K. Ilość: 6 sztuk.
8. Mankiet wielorazowy na ramię do pomiaru NIBP: dla osoby dorosłej. Obwód kończyny: 23cm - 33cm (+/-2cm), kompatybilny z monitorem Nihon Kohden typu BSM-6501K. Ilość: 15 sztuk.
9. Mankiet wielorazowy na ramię do pomiaru NIBP: dla osoby dorosłej. Obwód kończyny: 20cm-25cm (+/-3cm), kompatybilny z monitorem Nihon Kohden typu BSM-6501K. Ilość: 5 sztuk.
10. Mankiet wielorazowy na udo do pomiaru NIBP: dla osoby dorosłej. Obwód kończyny minimum 50 cm, kompatybilny z monitorem Nihon Kohden typu BSM-6501K. Ilość: 2 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 7781,40 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 17: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej1. Jednorazowy czujnik do pomiaru ciągłego rzutu serca z analizy konturu fali tętna (ProAQT), kompatybilny z modułem hemodynamicznym Nihon Kohden typu AP-170P. Ilość: 20 sztuk.
2. Obudowa czujnika temperatury kompatybilna z zestawem do monitorowania pomiaru parametrów hemodynamicznych i wolumetrycznych metodą termodylucji przezpłucnej z metodą analizy kształtu konturu fali tętna (PICCO). Ilość: 20 sztuk.
3. Cewnik do pomiaru rzutu serca metodą termodylucji przezpłucnej. Długość użyteczna 20 cm/średnica zewnętrzna 5F kompatybilna z zestawem do monitorowania pomiaru parametrów hemodynamicznych i wolumetrycznych metodą termodylucji przezpłucnej z metodą analizy kształtu konturu fali tętna (PICCO). Ilość: 30 sztuk.
4. Kabel do czujnika cieczy wstrzykiwanej kompatybilny z modułem hemodynamicznym Nihon Kohden typu AP-170P. Ilość: 2 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 48057,84 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 18: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej1. Jednorazowy układ oddechowy do respiratora dla dorosłych, antybakteryjny – powlekany jonami srebra, dwururowy, średnica 22 mmi długości min. 160 cm z odłączanym trójnikiem Y z portami, zatyczkami i kapturkiem zabezpieczającym, co najmniej mikrobiologicznie czysty. Wyrób medyczny. Ilość: 220 sztuk.
2. Jednorazowy układ oddechowy dla dorosłych, antybakteryjny – powlekany jonami srebra, dwururowy, średnica 22 mm i długości min. 160 cm z odłączanym trójnikiem Y, portami, zatyczkami i kapturkiem zabezpieczającym, w zestawie dodatkowa gałąź o długości min 50 cm i średnicy 22 mm oraz jednorazowym workiem o pojemności 2l, co najmniej mikrobiologicznie czysty. Wyrób medyczny. Ilość: 60 sztuk.
3. Filtr mechaniczny hydrofobowy, membrana ceramicznie związana zapewniająca skuteczność filtracji w środowisku wilgotnym: minimum 99.99%, objętość wewnętrzna nie mniejsza niż 35 ml, waga nie większa niż 30 g, opór przepływu nie większy niż 3,6 cm H2O /60 l /min, czas użycia dla jednego pacjenta 24 godz., port kapno, złącze 22F/15M, co najmniej mikrobiologicznie czyste. Wyrób medyczny. Ilość: 1.500 sztuk.
4. Filtr mechaniczny hydrofobowy maszynowy do stosowania przy respiratorze lub innym urządzeniu medycznym, membrana ceramicznie związana zapewniająca skuteczność filtracji nie mniej niż 99.99% w naturalnym dla pacjenta wilgotnym środowisku, objętość nie mniejsza niż 90 ml, opór przepływu nie większy niż 2 cm H2O/60L/min, czas stosowania 24 godziny z możliwością przedłużenia, gdy nie jest stosowana nebulizacja, złącze 22F/22F. Wyrób medyczny. Ilość: 800 sztuk.
5. Filtr mechaniczny hydrofobowy z pofałdowaną ceramicznie związaną membraną z portem kapno, dla pacjentów długo wentylowanych, czas użycia dla jednego pacjenta do 48h, skuteczność filtracji w środowisku wilgotnym minimum 99,99%, objętość 85 ml, waga nie większa niż 47g, opór przepływu 2-2,5 cm H2O/60L/min, co najmniej mikrobiologicznie czysty. Wyrób medyczny. Ilość: 300 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 40619,88 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 19: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej1. Oddechowy hydrofobowy, dla dorosłych, elektrostatyczny filtr bakteryjno- wirusowy, skuteczność minimum 99,8 %, przestrzeń martwa w granicach 29-35 ml; waga poniżej 25g, złącze 22F/15M, co najmniej mikrobiologicznie czysty. Wyrób medyczny. Ilość: 1 000 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 4320 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 20: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej1. Nebulizator do podawania leku w obwodzie oddechowym z łącznikiem T, wyposażony w zastawkę która otwiera i zamyka się samoistnie i pozwala na podanie leku bez otwierania obwodu czy przerywania wentylacji, MMAD 2-3.0 µm, tempo nebulizacji nie mniejsze niż 0,34 ml/min, pojemność 6-10 ml. W zestawie przestrzeń martwa minimum 12 cm z zakończeniami 22F/15F, dren minimum 200 cm, czysty biologicznie. Wyrób medyczny. Ilość: 100 sztuk.
2. Układ oddechowy jednorurowy, dwuświatłowy, z pionową membraną zapewniającą wymianę termiczną, o śr. 22 mm i długości minimum 1,8 m, do aparatów do znieczulenia z dodatkową rozciągliwą rurą od 0,6 m do minimum 1,8 m, w zestawie z 2 litrowym workiem bezlateksowym, wydajność ogrzania powietrza wdychanego co najmniej 6 stopni C przy przepływie 4 l/min., opór wdechowy max 0,14 cm H2O i wydechowy max 0,16 cm H2O przy przepływie 10 l/min, mikrobiologicznie czysty. Wyrób medyczny. Ilość: 500 sztuk.
3. Jednorazowa maseczka tlenowa z drenem i nebulizatorem, wykonana z przeźroczystego, nietoksycznego PCV. Przeznaczona do wytworzenia aerozolu zawierającego rozdrobniony lek, przewód o długości min. 2 m, zakończony uniwersalnym łącznikiem do połączenia z reduktorem tlenowym lub nebulizatorem. Wyrób medyczny. Ilość: 50 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 20239,20 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 21: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej1. Jednopacjentowa kopułka/membrana do nebulizatora Aerogen Pro, w komplecie złącze typu T dla dorosłych. Wyrób medyczny. Ilość: 10 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3348 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 22: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej1. Jednorazowy zestaw do nebulizacji składający się z drenu, pojemnika na lek i ustnika. Złącze zakończone uniwersalnym łącznikiem do połączenia z reduktorem tlenowym lub inhalatorem. Wyrób medyczny. Ilość: 100 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 712,80 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 23: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej kompatybilne z respiratorem PB9801. Filtr wydechowy dla dorosłych, jednorazowy, mechaniczny wraz z zintegrowanym na stałe pojemnikiem na skropliny. Wyrób medyczny. Ilość: 60 sztuk.
2. Filtr wdechowy jednorazowy. Wyrób medyczny. Ilość: 60 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 4082,40 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 24: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej1. Szczoteczki do czyszczenia bronchoskopów, średnica szczoteczki 3mm, długość 100cm (+5cm). Jednokrotnego użytku. Wyrób medyczny. Ilość: 100 sztuk.
2. Kleszczyki biopsyjne jumbo jednokrotnego użytku. powlekane, kolonoskopowe, łyżeczki owalne, bez igły, średnica 3,0 mm, długość robocza 230cm (+/- 10cm), rozwarcie łyżeczki 10 mm. Wyrób medyczny. Ilość: 100 sztuk.
3. Kleszczyki biopsyjne jednokrotnego użytku, powlekane, gastroskopowe, łyżeczki owalne
z okienkiem, bez igły ,długość miseczki 3,4 mm szerokość miseczki 2,3 mm, rozwarcie łyżeczki do 6,5 mm, długość robocza 180 cm (+/- 20cm) do kanału operacyjnego 2,8 mm. Wyrób medyczny. Ilość: 110 sztuk.
4. Ustnik jednorazowy z elastyczną opaską, szerokość 30 mm, wysokość 22 mm. Wyrób medyczny. Ilość: 150 sztuk.
5. Pętle do polipektomii z możliwością cięcia na zimno i na ciepło, wykonane z plecionego drutu
o średnicy 2,3 mm, długość robocza 2300 mm, średnica pętli 10 mm, średnica przewodu
0,40 mm. Wyrób medyczny. Ilość: 20 sztuk.
6. Szczoteczki czyszczące, jednorazowe, dwustronne; jedna: średnica włosia 5 mm długość szczoteczki 20 mm, druga: średnica włosia 10 mm długość szczoteczki 30 mm, długość narzędzia 2300 mm, średnica cewnika 1,7 mm. Wyrób medyczny. Ilość: 100 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5594,40 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 25: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej1. Komplet (zestaw): Nośniki (podkładki) korkowe przeznaczone do transportowania przeszczepianej skóry, w technice opracowania przeszczepów metodą MEEK SKIN GRAFTING.W zestawie z fabrycznie pofałdowaną gazą, dostępną w zależności od potrzeb zamawiającego w 2 współczynnikach rozszerzenia (1:3, 1:4,) umożliwiająca dostosowanie przeszczepu do wymaganego rozmiaru po uprzednim nacięciu. Jedno opakowanie zawierające 10 sztuk nośników i klej o pojemności minimum 200 ml. Wyrób medyczny. Ilość: 35 zestawów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 57645 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 26: Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej1. Zasłonka materiałowa (poliester z powłoką wodoodporną) do parawanu jednoskrzydłowego typu PJ-01 ST o szerokości skrzydła 100 cm. Ilość: 6 sztuk.
2. Zasłonka materiałowa (poliester z powłoką wodoodporną) do parawanów teleskopowych, wymiary: szerokość 220 x wysokość 150 cm (+/-5cm). Ilość: 6 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1477,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42919,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42919,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42919,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zimmer Biomet Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272697561
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIMMER BIOMET POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZIMMER BIOMET POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42919,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-23 do 2022-12-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smith&Nephew spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262825537
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-23 do 2022-12-22Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-23 do 2022-12-22Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1686 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1686 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1686 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diagnos spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512013594
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1686 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-23 do 2022-12-22Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16113 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16113 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16113 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans-Med Medical spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262461868
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16113 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-23 do 2022-12-22Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14637,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14637,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14637,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Erbe Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210085040
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14637,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-23 do 2022-12-22Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1254,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1521,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1254,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Empireum Piotr Dopieralski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9561697598
7.3.4) Miejscowość: Jabłonna
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1254,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-28 do 2022-12-27Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9790,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9790,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9790,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Erbe Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210085040
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9790,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-23 do 2022-12-22Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18850,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18850,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18850,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Empireum Piotr Dopieralski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9561697598
7.3.4) Miejscowość: Jabłonna
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18850,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-28 do 2022-12-27Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10530 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10530 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10530 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans-Med Medical spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262461868
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10530 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-23 do 2022-12-22Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6579,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6579,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6579,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sorimex spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792544279
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6579,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-23 do 2022-12-22Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27601,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27601,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27601,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diagnos spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512013594
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27601,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-23 do 2022-12-22Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6365,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7940,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6365,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LM Line spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552150179
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6365,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-28 do 2022-12-27Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40586,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40586,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40586,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Jamróz ,,JAMRO" Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6442884074
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SORIMEX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SORIMEX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40586,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-23 do 2022-12-22Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2451,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3240 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2451,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Łupicki MEDOX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721371994
7.3.4) Miejscowość: Połczyn Zdrój
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2451,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-28 do 2022-12-27Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18997,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18997,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18997,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skamex spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542980836
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18997,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-23 do 2022-12-22Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył 3.348,00 zł brutto na sfinansowanie zamówienia.
W zakresie pakietu 21 została złożona jedna oferta Wykonawcy Biameditek sp. z o.o. ul. Elewatorska 58, 15-620 Białystok na kwotę 20.001,60 zł brutto.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20001,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20001,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20001,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1922,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SINMED spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312665250
7.3.4) Miejscowość: Przyszowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-28 do 2022-12-27Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4017,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4017,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4017,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JACEK JAMRÓZ "JAMRO"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
JACEK JAMRÓZ "JAMRO"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4017,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-23 do 2022-12-22Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5594,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5594,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5594,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENDOELEKTRONIK.PL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342536491
7.3.4) Miejscowość: Brwinów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5594,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-23 do 2022-12-22Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56133 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56133 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56133 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 25)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medew Ewa Zaremba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341779298
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 25)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56133 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-23 do 2022-12-22Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich na rok 2025"
- Usługi zbierania, transportu i utylizacji odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Likwidacja dzikiego wysypiska oraz oczyszczenie terenu będącego własnością Gminy Siemianowice Śląskie przy ul. Chemicznej
- Usługi wykonania jednorazowego przeglądu technicznego systemów zabezpieczenia technicznego wraz z wymianą niesprawnych elementów systemu.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Siemianowicach Śląskich w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO KARDIOMONITORÓW PRODUKCJI PHILIPS ORAZ KART DO MONITORA HEMODYNAMICZNEGO
- Dzierżawa mieszalnika przeznaczonego do produkcji mieszanin do żywienia pozajelitowego wraz z zakupem przewodów i opakowań na gotowe mieszaniny
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
- Dostawa sprzętu wyposażenia medycznego: podestów operacyjnych, stolików chirurgicznych, opatrunkowych, wózków medycznych i innych
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji.
- SZP.221-20.2024 Dostawa urządzeń medycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.