Ogłoszenie z dnia 2022-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00248785/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi wewnętrznej (ulicy Rodzinnej) w Wojkowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojkowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego
1.5.2.) Miejscowość: Wojkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-580
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 760 20 86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.koltun@wojkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wojkowice.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wojkowice.bip.net.pl/?c=2071.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi wewnętrznej (ulicy Rodzinnej) w Wojkowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c31eef1f-37b7-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006726/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa drogi wewnęrznej ul. Rodzinnej w Wojkowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248785/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPM.271.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 674794,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi wewnętrznej ulicy Rodzinnej w Wojkowicach
na odcinku 225,76 m. Zakres obejmuje wykonanie budowy drogi dojazdowej o nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową oraz budową kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe
i roztopowe.
2. Inwestycja realizowana będzie na działkach o nr 1360/80, 1516, 2192, 1343/19, 1343/23 obręb Wojkowice, dla których Inwestor posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
3. Zakres budowy przewiduje wykonanie jezdni ulicy Rodzinnej o szerokości 6,0m z poszerzeniami
na łuku do 7,0m oraz chodnikami o szerokości 1,5m. W ciągu budowanej drogi zaprojektowano łuki poziome o oraz łuki pionowe w miejscu zmiany nachylenia spadku podłużnego (zgodnie z rys. profil podłużny drogi). Spadki poprzeczne jezdni jednostronne o wartości 2,0%.
Wody opadowe i roztopowe z drogi przeznaczonej do przebudowy zostaną odprowadzone
do projektowanej kanalizacji deszczowej zaprojektowanej w 2 odcinakach. Nowe odcinki kanalizacji deszczowej zostaną włączone do istniejących kolektorów kanalizacyjnych: w ul. Głowackiego
i w ul. Plaka.
Nawierzchnię drogi ul. Rodzinnej ograniczono krawężnikami drogowymi 15x30cm osadzonymi
na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Zjazdy od strony jezdni i od strony posesji ograniczono krawężnikiem najazdowym 15x22cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/55.
Odwodnienie drogi
Kanalizacja deszczowa składa się z dwóch odcinków o długości 115,27m oraz 106,91m włączonych
do istniejących kolektorów kanalizacji deszczowej zlokalizowanych w ul. Głowackiego i ul. Plaka. Wody opadowe i roztopowe odprowadzane będą poprzez 8 wpustów deszczowych.
Zaprojektowano łącznie 10 studni rewizyjnych. Studnie deszczowe zaprojektowano jako betonowe, monolityczne prefabrykowane z dnem oraz otworem bocznym wyposażonym w mufę przygotowaną do podłączenia przykanalika.
Drenaż warstw konstrukcyjnych należy wykonać z rury PP Ø150 w otulinie z geowłókniny drenarskiej. Drenaż warstw konstrukcyjnych należy włączyć do projektowanych studni deszczowych.
Wykaz istniejących obiektów budowlanych:
• sieć gazowa niskiego ciśnienia (stal, PE) – Polska Spółka Gazownictwa,
• linie kablowe ŚN i nN, linie napowietrzne SN – Tauron Dystrybucja S.A.,
• sieć teletechniczna własności Orange Polska S.A.,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna, w tym projekt budowlano – wykonawczy, przedmiar robót, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), dokumentacja formalno-prawna w tym: Decyzja Starosty Będzińskiego numer 1471.2019 z dnia 29.11.2019r. – Pozwolenie na budowę ww. zamierzenia budowlanego, wywiady branżowe – uzgodnienia.– załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233144-0 - Roboty budowlane w zakresie objazdów
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45243600-8 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 768737,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1251146,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 768737,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAK INVEST Tomasz Rak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771890336
7.3.3) Ulica: Leśna
7.3.4) Miejscowość: Myszków
7.3.5) Kod pocztowy: 42-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 768737,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów
- Roboty remontowe obiektów ZS Tułowice
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.