Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00478885/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Miasta OdNowa – Dostępny Ostrowiec. Dostosowanie obiektów użyteczności publicznej dla osób ze szczególnymi potrzebami.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009834
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Głogowskiego 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412672133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.ostrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f3179db-7c7d-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Miasta OdNowa – Dostępny Ostrowiec. Dostosowanie obiektów użyteczności publicznej dla osób ze szczególnymi potrzebami.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f3179db-7c7d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00024377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057281/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Miasta OdNowa – Dostępny Ostrowiec. Dostosowanie obiektów użyteczności publicznej dla osób ze szczególnymi potrzebami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478885
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.271.30.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 232707,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – roboty budowlane dotyczące zwiększenia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami budynku Publicznego Przedszkola nr 12 im. Marii Konopnickiej w Ostrowcu Świętokrzyskim.Lokalizacja budynku: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, Osiedle Słoneczne 5 na działce dz. nr 130 ID 260701_1.0017.AR_4.94/130.
Zakres zadania obejmuje między innymi przebudowę schodów zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych przy głównym wejściu do budynku, wykonanie łazienki dla osób niepełnosprawnych, wykonanie ścieżek naprowadzających wraz z tablicą tyflograficzną, wymianę drzwi przeciwpożarowych na klatce schodowej. Szczegółowe rozwiązania do realizacji tej części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 143873,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – roboty budowlane dotyczące zwiększenia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami budynku, w którym znajduje się między innymi siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznejw Ostrowcu Świętokrzyskim.
Lokalizacja budynku: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Świętokrzyska 22, na działce nr 3/25 (ID 260701_1.0043.AR_4.3/25).
Zakres zadania obejmuje między innymi remont schodów zewnętrznych przy wejściu głównym do budynku, modernizację łazienki dla osób niepełnosprawnych, wykonanie ścieżek naprowadzających wraz z tablicą tyflograficzną, montaż pętli indukcyjnej przy pomieszczeniu informacji na parterze obiektu. Szczegółowe rozwiązania do realizacji tej części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 88833,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168018,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168018,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168018,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ PIOTROWSKI FIRMA HANDLOWOUSŁUGOWA OMEGA-DACH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260142075
7.3.3) Ulica: SANDOMIERSKA 75
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ PIOTROWSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA OMEGA-DACH
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ PIOTROWSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA OMEGA-DACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168018,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126847,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126847,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126847,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ PIOTROWSKI FIRMA HANDLOWOUSŁUGOWA OMEGA-DACH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260142075
7.3.3) Ulica: SANDOMIERSKA 75
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ PIOTROWSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA OMEGA-DACH
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ PIOTROWSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA OMEGA-DACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126847,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Budowa drogi leśnej nr 14 na terenie Leśnictw Piaski i Przyborów etap II od km 2+200 do 3+447,36
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy wybranych pomieszczeń ZS Nr 3 oraz rozbudowy i przebudowy budynku celem dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach zadania...
- Dostawa elementów używanej wytwórni mas bitumicznych.
- zakup i dostawy odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów
- OCHRONA OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO MIEJSKIEGO CENTRUM KULTURY ORAZ OCHRONA IMPREZ W 2025 ROKU
- modernizacja Oddziału Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wyeksploatowanych pionów wodno-kanalizacyjnych w budynku mieszkalnym przy ul. Grójeckiej 69 w Warszawie
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
- Wykonywanie robót budowlano - remontowych polegających na przestawieniu pieców kaflowych w lokalach mieszkalnych
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Wykonanie remontu 12 mieszkalnych lokali komunalnych w Szczecinie
- Roboty remontowe w budynku delegatury Śląskiego OW NFZ w Częstochowie, tj. dostosowanie toalety oraz chodnika do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.