Ogłoszenie z dnia 2022-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00334356/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
- 2023/BZP 00074553/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-01
- 2023/BZP 00074618/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-01
- 2023/BZP 00074708/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-01
- 2023/BZP 00074728/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów higieniczno-sanitarnych na potrzeby Placówek Oświatowych w Łochowie, CUW w Łochowie, MGOPS w Łochowie oraz SDPS w Ostrówku na 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Łochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710371280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Pokoju 75
1.5.2.) Miejscowość: Łochów
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-130
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256437855
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cuw.lochow.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminalochow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.gminalochow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Obsługa finansowa, obsługa kadrowo-płacowa, obsługa organizacyjna polegająca na wspólnej organizacji zamówień publicznych w trybie ustawy Pzp, obsługa prawna-jedn. obsługiwanych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów higieniczno-sanitarnych na potrzeby Placówek Oświatowych w Łochowie, CUW w Łochowie, MGOPS w Łochowie oraz SDPS w Ostrówku na 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c27d564-67f5-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024433
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004524/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa materiałów higieniczno-sanitarnych na potrzeby Placówek Oświatowych w Łochowie, CUW w Łochowie, MGOPS w Łochowie oraz SDPS w Ostrówku na 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334356/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 144478,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higieniczno-sanitarnych dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Ostrówku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
24455000-8 - Środki odkażające
33711900-6 - Mydło
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39514200-0 - Ścierki
39811300-3 - Odświeżacze
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
39831000-6 - Preparaty piorące
39831200-8 - Detergenty
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39831220-4 - Środki odtłuszczające
39831230-7 - Środki rozpuszczające tłuszcze
39831240-0 - Preparaty czyszczące
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
4.5.5.) Wartość części: 21553,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higieniczno-sanitarnych dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
24455000-8 - Środki odkażające
33711900-6 - Mydło
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39514200-0 - Ścierki
39811300-3 - Odświeżacze
39830000-9 - Środki czyszczące
39831000-6 - Preparaty piorące
39831200-8 - Detergenty
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39831220-4 - Środki odtłuszczające
39831230-7 - Środki rozpuszczające tłuszcze
39831240-0 - Preparaty czyszczące
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
4.5.5.) Wartość części: 21773,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higieniczno-sanitarnych dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Gwizdałach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
24455000-8 - Środki odkażające
33711900-6 - Mydło
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39514200-0 - Ścierki
39811300-3 - Odświeżacze
39830000-9 - Środki czyszczące
39831000-6 - Preparaty piorące
39831200-8 - Detergenty
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39831240-0 - Preparaty czyszczące
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
4.5.5.) Wartość części: 13661,26 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higieniczno-sanitarnych dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Baonu "Nadbużańskiego" Armii Krajowej w Łochowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
33711900-6 - Mydło
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39514200-0 - Ścierki
39811300-3 - Odświeżacze
39830000-9 - Środki czyszczące
39831000-6 - Preparaty piorące
39831200-8 - Detergenty
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39831220-4 - Środki odtłuszczające
39831230-7 - Środki rozpuszczające tłuszcze
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
4.5.5.) Wartość części: 12755,72 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higieniczno-sanitarnych dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Janusza Korczaka w Łochowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
33711900-6 - Mydło
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39514200-0 - Ścierki
39811300-3 - Odświeżacze
39831000-6 - Preparaty piorące
39831200-8 - Detergenty
39831250-3 - Roztwory myjące
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
4.5.5.) Wartość części: 11126,61 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higieniczno-sanitarnych dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Marii Konopnickiej w Łochowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
24455000-8 - Środki odkażające
33711900-6 - Mydło
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
39514200-0 - Ścierki
39831000-6 - Preparaty piorące
39831200-8 - Detergenty
39831240-0 - Preparaty czyszczące
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
4.5.5.) Wartość części: 28874,09 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higieniczno-sanitarnych dla potrzeb Samorządowego Przedszkola Nr 1 w Łochowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
33711900-6 - Mydło
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
39514200-0 - Ścierki
39811300-3 - Odświeżacze
39831000-6 - Preparaty piorące
39831200-8 - Detergenty
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39831240-0 - Preparaty czyszczące
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
4.5.5.) Wartość części: 6038,12 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higieniczno-sanitarnych dla potrzeb Samorządowego Domu Pomocy Społecznej "Pogodnej Starości" w Ostrówku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
33711900-6 - Mydło
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39514200-0 - Ścierki
39811300-3 - Odświeżacze
39830000-9 - Środki czyszczące
39831000-6 - Preparaty piorące
39831200-8 - Detergenty
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39831250-3 - Roztwory myjące
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
4.5.5.) Wartość części: 20492,48 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higieniczno-sanitarnych dla potrzeb Centrum Usług Wspólnych w Łochowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
33711900-6 - Mydło
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39514200-0 - Ścierki
39811300-3 - Odświeżacze
39831000-6 - Preparaty piorące
39831200-8 - Detergenty
39831230-7 - Środki rozpuszczające tłuszcze
39831250-3 - Roztwory myjące
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
4.5.5.) Wartość części: 4774,87 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów higieniczno-sanitarnych dla potrzeb Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łochowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
33711900-6 - Mydło
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39514200-0 - Ścierki
39811300-3 - Odświeżacze
39830000-9 - Środki czyszczące
39831000-6 - Preparaty piorące
39831240-0 - Preparaty czyszczące
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
4.5.5.) Wartość części: 3428,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31207,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31207,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31207,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOPLUS Tomasz Sulich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241731927
7.3.3) Ulica: Aleja Łochowska
7.3.4) Miejscowość: Łochów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-130
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31207,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28321,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28321,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28321,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOPLUS Tomasz Sulich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241731927
7.3.3) Ulica: Aleja Łochowska
7.3.4) Miejscowość: Łochów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-130
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28321,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16617,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16617,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16617,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOPLUS Tomasz Sulich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241731927
7.3.3) Ulica: Aleja Łochowska
7.3.4) Miejscowość: Łochów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-130
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16617,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18514,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18514,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18514,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOPLUS Tomasz Sulich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241731927
7.3.3) Ulica: Aleja Łochowska
7.3.4) Miejscowość: Łochów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-130
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18514,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15390,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15390,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15390,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOPLUS Tomasz Sulich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241731927
7.3.3) Ulica: Aleja Łochowska
7.3.4) Miejscowość: Łochów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-130
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15390,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33457,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33457,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33457,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOPLUS Tomasz Sulich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241731927
7.3.3) Ulica: Aleja Łochowska
7.3.4) Miejscowość: Łochów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-130
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33457,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7845,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7845,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7845,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOPLUS Tomasz Sulich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241731927
7.3.3) Ulica: Aleja Łochowska
7.3.4) Miejscowość: Łochów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-130
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7845,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30299,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30299,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30299,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOPLUS Tomasz Sulich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241731927
7.3.3) Ulica: Aleja Łochowska
7.3.4) Miejscowość: Łochów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-130
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30299,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8118,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8118,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8118,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOPLUS Tomasz Sulich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241731927
7.3.3) Ulica: Aleja Łochowska
7.3.4) Miejscowość: Łochów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-130
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8118,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5649,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5649,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5649,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOPLUS Tomasz Sulich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241731927
7.3.3) Ulica: Aleja Łochowska
7.3.4) Miejscowość: Łochów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-130
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5649,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych oraz środków czystości codziennego użytku dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 2 zadania
- "DOSTAWA CHEMII PROFESJONALNEJ DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, ART. HIGIENICZNYCH, ŚRODKÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI" Nr sprawy: 9/z/2025
- Dostawa rękawic chirurgicznych i diagnost., sprzętu medycznego do ciągłej terapii nerkozastępczej, papierów rejestracyjnych oraz pasków testowych do glukometrów do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Dostawa różnych środków czystości, dezynfekcyjnych i chemicznych z podziałem na części
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- Dostawa rękawic medycznych.
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.