Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00334356/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
- 2023/BZP 00074553/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-01
- 2023/BZP 00074708/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-01
- 2023/BZP 00074728/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-01
- 2022/BZP 00024433/01 - Wynik z dnia 2022-01-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa materiałów higieniczno-sanitarnych na potrzeby Placówek Oświatowych w Łochowie, CUW w Łochowie, MGOPS w Łochowie oraz SDPS w Ostrówku na 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Łochowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710371280
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleja Pokoju 75
1.4.2.) Miejscowość: Łochów
1.4.3.) Kod pocztowy: 07-130
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.4.7.) Numer telefonu: 256437855
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cuw.lochow.net.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminalochow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00074618
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00070700
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wzrost kosztów produkcji i dostaw artykułów higienicznych i produktów papierowych, spowodowana wojną na Ukrainie. Destabilizacja rynku, przerwane łańcuchy dostaw. Są to okoliczności, których nie dało się przewidzieć, działając z należytą starannością.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zmiana dotyczyła zmiany cen niektórych pozycji w formularzu cenowym.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. gen. M. Boruty - Spiechowicza w Szczecinie - w podziale na części
- Dostawa rękawiczek medycznych, bielizny oraz zestawów operacyjnych jednorazowego użytku
- Dostawa środków do dezynfekcji do Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich.
- 16/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
- Sukcesywne dostawy środków czystości.
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.