Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00543400/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja 2-dniowego spotkania Grupy Sterującej projektem "Rodzina w Centrum Etap I" oraz kompleksowe zorganizowanie 2-dniowego spotkania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu
1.3.) Oddział zamawiającego: ROPS w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361502012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bartkiewiczówny 93
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rops.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rops.torun.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rops_torun/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
realizacja zadań samorządu w zakresie polityki społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja 2-dniowego spotkania Grupy Sterującej projektem "Rodzina w Centrum Etap I" oraz kompleksowe zorganizowanie 2-dniowego spotkania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c98e4e13-215c-40c8-82a4-f7c1a52b4731
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00024469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00089947/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Kompleksowe zorganizowanie czterech spotkań dla specjalistów wsparcia rodziny i pieczy zastępczej w ramach projektu Rodzina w Centrum - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie udzielane jest w ramach projektu partnerskiego „Rodzina w centrum Etap I” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, Oś Priorytetowa 08 Fundusze Europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie FEKP.08.25 Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543400
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.2721.31.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 88000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe zorganizowanie spotkania Grupy Sterującej projektem pn. „Rodzina w centrum Etap I”:Spotkanie organizowane jest dla grupy ok. 35 osób
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia sali szkoleniowej, cateringu oraz noclegów dla ww. grupy
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kadry merytorycznej -jaka zostanie wskazana przez Zamawiającego po podpisaniu umowy /koszt kadry merytorycznej pokrywa Wykonawca/ Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić wynagrodzenie kadry merytorycznej, którą zobowiązany jest zapewnić podczas spotkania. Koszt wynagrodzenia jaki należy założyć w ofercie do 2 000,00 zł,
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia sprawozdania z przeprowadzonego spotkania Grupy Sterującej
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80522000-9 - Seminaria szkoleniowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe zorganizowanie 2-dniowego spotkania dla przedstawicieli instytucji pomocy i integracji społecznej oraz systemu wsparcia rodziny i pieczy zastępczej województwa kujawsko-pomorskiego, w tym dla specjalistów ds. wsparcia rodziny i pieczy zastępczej w projekcie pn. „Rodzina w centrum Etap I”:Spotkanie organizowane dla 50 osób,
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia sali szkoleniowej, cateringu oraz noclegów dla ww. grupy,
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kadry merytorycznej -jaka zostanie wskazana przez Zamawiającego po podpisaniu umowy /koszt kadry merytorycznej pokrywa Wykonawca/ Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić wynagrodzenie kadry merytorycznej, którą zobowiązany jest zapewnić podczas spotkania. Koszt wynagrodzenia jaki należy założyć w ofercie do 13 000,00 zł,
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia sprawozdania z przeprowadzonego spotkania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80522000-9 - Seminaria szkoleniowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 58000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39312,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59040 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39312,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARCHE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8211639335
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39312,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-05 do 2024-12-06Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53450 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70848 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53450 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Filmar Sp. z .o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9561926662
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53450 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-04 do 2024-12-05INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Budowa ul. Rypińskiej w Toruniu - etap III na odcinku od ul. Glinieckiej do ul. Olęderskiej
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Budowa żłobka miejskiego przy ul. Heweliusza w Toruniu"
- Dostawa kombinezonów, serwet z włókniny, fartuchów i ochraniaczy na obuwie
- Budowa ul. Świdnickiej w Toruniu
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konkursu pn. "Kujawsko-Pomorskie Mistrzostwa Menedżerskie - Turniej Przedsiębiorczości Społecznej"
- Dostawa części zamiennych, olejów silnikowych oraz akcesoriów i opon do pojazdów samochodowych Zamawiającego z podziałem na 7 zadań
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konkursu pn. "Kujawsko-Pomorskie Mistrzostwa Menedżerskie - Turniej Przedsiębiorczości Społecznej"
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla potrzeb CENTRUM OPIEKUŃCZO- MIESZKALNEGO W DOMANIEWIE
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego na targach Foodex Japan 2025 w dniach 11-14 marca 2025 r. w Tokio w Japonii
- Szkolenie z zakresu prowadzenia własnej działalności gospodarczej
- Organizacja i prowadzenie zajęć warsztatowych, gimnastyki, zajęć z dietetykiem realizowanych w formie dziennych usług opiekuńczych.
- EOP.332.6.25 Kompleksowa organizacja XXII Międzynarodowych Mistrzostw Polski w Ratownictwie Medycznym
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.