Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego na targach Foodex Japan 2025 w dniach 11-14 marca 2025 r. w Tokio w Japonii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karolkowa 30
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-207
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego na targach Foodex Japan 2025 w dniach 11-14 marca 2025 r. w Tokio w Japonii
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e2d5ad3-8a94-430e-9127-b80a4043cd53
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00063438
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projektu niekonkurencyjny pn. „Umiędzynarodowienie MŚP – „BRAND HUB” działanie 2.26 w ramach Programu „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027” (FENG).
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kowr.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/ i pod numerem postępowania wskazanym w tytule SWZ.
3. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne i wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Wykonawca w celu rejestracji przechodzi do Formularza rejestracyjnego poprzez zakładkę „LOGOWANIE” oraz opcję „ZAREJESTRUJ SIĘ”. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu po zalogowaniu się na Platformie musi uruchomić polecenie „Zgłoś się do udziału w postępowaniu”. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy na Platformie.
5. W zakładce „Załączniki” przedmiotowego postępowania Zamawiający zamieszcza dokumentację postępowania. Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkie załączniki organizatora”.
6. Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom do złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą.
7. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania / Informacje”.
8. Za datę wpływu oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania do systemu (przesłania na Platformę).
9. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem:
https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms
10. Zamawiający określa:
1) niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB RAM, procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader.
2) dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pliki o wielkości do 50 MB w formatach: .doc, .docx, .pdf, .zip, .rar., pades, xades, .xls, xlsx
3) informacje na temat szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
a) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po prawej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 10/2025/C
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego w ramach projektu niekonkurencyjnego pn. „Umiędzynarodowienie MŚP – „BRAND HUB” działanie 2.26 w ramach Programu „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027” (FENG), organizowanego przez Zamawiającego podczas targów Foodex Japan 2025 w dniach 11-14 marca 2025 r. w Tokio w Japonii, obejmująca przeprowadzenie w języku angielskim 8 pokazów kulinarnych na żywo, połączonych z degustacją oraz przygotowanie 7 rodzajów poczęstunków do degustacji w zakresie tradycyjnych potraw polskich z użyciem polskich produktów spożywczych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55400000-4 - Usługi podawania napojów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-11 do 2025-03-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert:
1) Cena (K1) – 50%
2) Propozycja menu (K2) – 40%
3) Zaangażowanie kucharza(-y) lub influencera(-ów) kulinarnego(-ych) pochodzącego(-ych) z kraju, w których odbywają się targi, podczas przygotowania dwóch dań w trakcie pokazów kulinarnych (K2)– 10%
2. Punkty w kryterium „cena” zostaną obliczone według wzoru:
K1 = (najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych / cena brutto w badanej ofercie) X 50 pkt
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium wynosi 50.
3. Punkty w kryterium „Propozycja menu” będą przyznawane na podstawie informacji zawartych w złożonym wraz z ofertą „Menu pokazów kulinarnych i poczęstunków” dla poszczególnych dni targów. Przykład formularza menu, do wypełnienia przez Wykonawcę, stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
1) Punkty zostaną przyznane na podstawie indywidualnej oceny „Menu pokazów kulinarnych i poczęstunków” przez poszczególnych członków Komisji Przetargowej, z wyłączeniem sekretarza Komisji Przetargowej oraz zastępcy sekretarza Komisji Przetargowej.
2) W ramach kryterium oceniane będą m.in.:
a) zgodność menu z tradycjami kuchni polskiej;
b) zaproponowanie potrawy łączącej przepis tradycyjnej kuchni pochodzącej z kraju, w którym odbywają się targi, z przepisem potrawy zgodnej z tradycjami kuchni polskiej (tzw. kuchnia fusion);
c) urozmaicenie zaproponowanych potraw;
d) powtarzalność zaproponowanych potraw;
e) warianty zaproponowanych potraw;
f) uwzględnienie w składzie potraw produktów certyfikowanych. Przez produkty certyfikowane rozumie się produkty objęte systemami jakości Unii Europejskiej (certyfikaty unijne) , tj.:
- Chroniona Nazwa Pochodzenia (ChNP),
- Chronione Oznaczenie Geograficzne (ChOG),
- Gwarantowana Tradycyjna Specjalność (GTS),
- Rolnictwo ekologiczne.
g) różnorodność produktów certyfikowanych wykorzystanych w potrawach;
h) uwzględnienie elementów widowiskowych w pokazach.
3) Potrawy obejmują dania przygotowane podczas pokazów oraz poczęstunki.
4) Każdy członek Komisji Przetargowej (z wyłączeniem sekretarza Komisji Przetargowej oraz zastępcy sekretarza Komisji Przetargowej), oceniający oferty w tym kryterium, może przyznać ofercie od 1 do 40 punktów, zgodnie z następującymi zasadami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
5) Liczba punktów przyznanych ofercie przez poszczególnych członków Komisji Przetargowej, oceniających ofertę w tym kryterium, zostanie zsumowana, a następnie podzielona przez liczbę członków Komisji Przetargowej, oceniających ofertę w tym kryterium (średnia arytmetyczna). Uzyskany wynik stanowi liczbę punktów przyznanych ofercie w kryterium „Propozycja menu”.
6) Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w kryterium "Propozycja menu” wynosi 40.
4. Punkty w kryterium „Zaangażowanie kucharza(-y) lub influencera(-ów) kulinarnego(-ych) pochodzącego(-ych) z kraju, w których odbywają się targi, podczas przygotowania dwóch dań w trakcie pokazów kulinarnych” będą przyznawane według następujących zasad:
1) Zamawiający przyzna ofercie w tym kryterium 10 pkt, jeżeli Wykonawca złoży w formularzu oferty oświadczenie, że zaangażuje dodatkowego kucharza(-y) lub influencera(-ów) kulinarnego(-ych), pochodzącego(-ych) z kraju, w którym odbywają się targi podczas przygotowania dwóch dań w trakcie pokazów kulinarnych. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim należy złożyć poprzez zaznaczenie jednej właściwej opcji (•).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Propozycja menu
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaangażowanie kucharza(-y) lub influencera(-ów) kulinarnego(-ych) pochodzącego(-ych) z kraju, w których odbywają się targi, podczas przygotowania dwóch dań w trakcie pokazów kulinarnych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 4 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – wykonuje, co najmniej dwie usługi polegające na przeprowadzeniu poza granicami Unii Europejskiej pokazów kulinarnych na żywo w języku angielskim, o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 40 000,00 PLN (czterdzieści tysięcy złotych) brutto.Uwaga 1: Jeżeli wartość usługi jest wyrażona w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający przeliczy podaną wartość na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w tym dniu nie publikowano kursu tej waluty – według ostatniego średniego kursu Narodowego Banku Polskiego przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Uwaga 2: W przypadku usługi wykonywanej, której realizacja nie zakończyła się przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wykazać tylko zakres i wartość usługi zrealizowanej do upływu terminu składania ofert, co do której może przedstawić dowody potwierdzające jej należyte wykonywanie.
2. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie dysponowania osobami zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia:
1) jedną osobą, która:
a) posiada wykształcenie gastronomiczne lub w zakresie żywienia człowieka,
b) posiada minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku szefa kuchni lub zastępcy szefa kuchni;
2) jedną osobą, która:
a) posiada wykształcenie gastronomiczne lub w zakresie żywienia człowieka;
b) posiada minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku kucharza lub młodszego kucharza;
3) jedną osobą, która posiada doświadczenie w prowadzeniu pokazów kulinarnych na żywo w języku angielskim poza granicami Polski.
3. Warunek udziału w postępowaniu, określony w ust. 2 pkt 3 zostanie również spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoba, o której mowa w ust. 2 pkt 1 lub pkt 2 posiada doświadczenie także w prowadzeniu pokazów kulinarnych w języku angielskim poza granicami Polski. W takim przypadku Wykonawca nie musi wykazywać, że dysponuje trzecią osobą.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy Zamawiający, na podstawie art. 126 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, żąda złożenia wraz z ofertą:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 4 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 4 do SWZ), oraz
2) dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług, o którym mowa wyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku złożenia dowodów, o których mowa wyżej.
2. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie dysponowania osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, Zamawiający, na podstawie art. 126 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, żąda złożenia wraz z ofertą wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SWZ).
3. Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
4. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, musi dotyczyć usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
5. W celu oceny, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 1 pkt 2, dotyczące podmiotów udostępniających zasoby.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w opisie kryteriów oceny ofert Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego – „Menu pokazów kulinarnych i poczęstunków”. Przykład formularza menu, do wypełnienia przez Wykonawcę, stanowi załącznik nr 6 do SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca składa do upływu terminu składania ofert:1) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania – jeżeli w imieniu odpowiednio Wykonawcy albo podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Prawo zamówień publicznych, działa osoba, której umocowanie do reprezentowania podmiotu nie wynika z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (możliwość złożenia jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum, spółkę cywilną).2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania tych Wykonawców.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
5. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, z którego musi wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Przykład oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-03 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę, Wykonawcę:1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006”, i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014”, albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ustawienie i serwis przenośnych kabin sanitarnych na terenie m.st. Warszawy
- Remont nawierzchni wokół brodzików na terenie basenów zewnętrznych Ośrodka Inflancka przy ul. Inflanckiej 8 w Warszawie
- Mikroskop do badań materiałograficznych oraz układów elektronicznych z oprogramowaniem do zaawansowanej analizy obrazu
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku KZN przy ul. Nowy Świat 19 w Warszawie wraz z sukcesywną dostawą i wniesieniem artykułów czystościowych przez okres 12 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny -2025.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Świętokrzyska 16 m 3 (ADK-5), część nr 2: Górnośląska 8 m 3 (ADK-6) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konkursu pn. "Kujawsko-Pomorskie Mistrzostwa Menedżerskie - Turniej Przedsiębiorczości Społecznej"
- Świadczenie usług wyżywienia wraz z dowozem dla uczestników Dziennego Domu Senior+, Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego oraz indywidualnych Klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Pakości
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla potrzeb CENTRUM OPIEKUŃCZO- MIESZKALNEGO W DOMANIEWIE
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego na targach Foodex Japan 2025 w dniach 11-14 marca 2025 r. w Tokio w Japonii
- KOMPLEKSOWA USŁUGA ŻYWIENIA W WIELOSPECJALISTYCZNYM SZPITALU POWIATOWYM S.A. W TARNOWSKICH GÓRACH
- EOP.332.6.25 Kompleksowa organizacja XXII Międzynarodowych Mistrzostw Polski w Ratownictwie Medycznym
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.