Ogłoszenie z dnia 2021-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00016679/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00024589 z dnia 2021-03-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez Wykonawcę na rzecz Urzędu Miasta Mikołów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mikołów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 16
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/mikolow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez Wykonawcę na rzecz Urzędu Miasta Mikołów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0021f6ba-8198-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024589
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000488/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług pocztowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016679/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP1.3-2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1.1. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tekst jednolity: Dz. U. Z 2020 r., poz. 1041 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, jak również ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. Z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity: Dz. U. Z 2020 r. poz. 1325 z późn. zm.).4.1.2. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się:a) przesyłki listowe o wadze do 2000 g. (format S, M, L):- zwykłe ekonomiczne – przesyłka nierejestrowana niebędąca przesyłką najszybszej kategorii;zwykłe priorytetowe - przesyłka nierejestrowana najszybszej kategorii;- polecone ekonomiczne – przesyłka rejestrowana będąca przesyłką listową, przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem;- polecone priorytetowe – przesyłka rejestrowana będąca przesyłką listową przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem najszybszej kategorii;- polecone ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) – przesyłka listowa rejestrowana przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru;- polecone priorytetowe ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) – przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru.Format S – max. rozmiar koperty C5, waga przesyłki listowej do 500gFormat M – max. rozmiar koperty C4, waga przesyłki listowej do 1000gFormat L – ponad wymiar koperty C4 przy założeniu, że max. suma wymiarów 900mm (długość+szerokość+wysokość), przy czym długość nie może przekroczyć 600mm, waga przesyłki listowej do 2000g.b) paczki pocztowe - o wadze do 10.000 g (Gabaryt A i B): 13. zwykłe – paczki rejestrowane niebędące paczkami najszybszej kategorii, 14. priorytetowe – paczki rejestrowane najszybszej kategorii, 15. ze zwrotnym poświadczeniem odbioru – paczki rejestrowane zwykłe i priorytetowe przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru.Gabaryt A – to paczka o wymiarach:Minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140mmMaksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości 600mm, szerokości 500mm, wysokości 300mmGabaryt B – to paczka o wymiarach:Minimum – jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600mm, szerokość 500mm, wysokość 300mmMaksimum – suma długości i największego obwodu w innym kierunku niż długość nie może być większa niż 3000mm, przy czym największy wymiar nie może przekraczać 1500mm.4.1.3. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek do nadania, tj. przekazaniu przesyłek ułożonych stroną adresową w tym samym kierunku:a) rejestrowanych według kolejności wpisów w książce nadawczej;b) nierejestrowanych na podstawie zestawienia przesyłek nierejestrowanych;c) wykazy przesyłek opisanych w punktach a i b będą sporządzane w dwóch egzemplarzach – jeden egzemplarz dla Wykonawcy celach rozliczeniowych, drugi egzemplarz dla Zamawiającego, jako potwierdzenie nadania danej partii przesyłek.4.1.4. Zamawiający umieszcza na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, a jednocześnie określające rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy. Zamawiający nie dopuszcza by na kopercie znajdowały się inne dane niż wskazane przez Zamawiającego.Zamawiający zobowiązany jest do umieszczenia na stronie adresowej przesyłek, w miejscu przeznaczonym na opłatę, napis o treści uzgodnionej przez strony przy zawarciu umowy.4.1.5. Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje nadawanie przesyłek wymagających zastosowania przepisu art. 57 § 5 pkt 2 Kpa, art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej dotyczących nadawania przesyłek ze skutkiem zachowania terminu. Zamawiający wymaga, aby potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej skutkowało zachowaniem terminów, o których mowa w wyżej przytoczonych przepisach.Zamawiający będzie używał do przesyłek własne druki potwierdzenia odbioru wymagane przepisami Kpa oraz Ordynacji podatkowej. 4.1.6. W przypadku nadawania przesyłek z potwierdzeniem odbioru, Zamawiający zobowiązany będzie do naklejania na rewersie przesyłki prawidłowo wypełnionego druku potwierdzenia odbioru. Dla przesyłek nadawanych w trybach Kpa oraz Ordynacji podatkowej, Zamawiający będzie stosował druki nakładu własnego. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu druków potwierdzenia odbioru dla przesyłek nadawanych w trybie Prawa pocztowego, a także dla przesyłek w obrocie zagranicznym w ilości odpowiadającej potrzebom Zamawiającego.Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu wszelkich innych druków niezbędnych do nadania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym w ilości odpowiadającej potrzebom Zamawiającego.4.1.7. Wykonawca będzie doręczał pokwitowane przez adresata potwierdzenia odbioru – ZPO niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki i zwroty niedoręczonych przesyłek pocztowych do Zamawiającego, w dni robocze dla Zamawiającego, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-11:00 do Biura Podawczego – sala Nr 1 w Urzędzie Miasta w Mikołowie, Rynek 16. Doręczone potwierdzenie odbioru winno zawierać czytelną datę i czytelny podpis odbiorcy oraz datę i podpis osoby doręczającej. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w ww. terminie Wykonawca sporządza powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest do Zamawiającego wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata.4.1.8. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy ich doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia.4.1.9. Opakowanie przesyłek stanowi odpowiednio zabezpieczona koperta Zamawiającego. Opakowanie paczki powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem do zawartości oraz uniemożliwiać uszkodzenie przesyłki w czasie przemieszczania.4.1.10. Zamawiający wymaga, aby nadanie wszystkich przesyłek pocztowych, objętych przedmiotem zamówienia, nastąpiło w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego.W przypadku zastrzeżeń dotyczących odebranych przesyłek, Wykonawca wyjaśnia je z Zamawiającym telefonicznie. Przy braku możliwości ich wyjaśnienia z Zamawiającym w dniu ich odbioru, nadanie przesyłek wymagających wyjaśnienia nastąpi w następnym dniu roboczym.4.1.11. W formularzu asortymentowo-cenowym zostały wyszczególnione rodzaje przesyłek, jakie mogą być zlecane Wykonawcy oraz orientacyjne prognozowane roczne ilości danej korespondencji. Zestawienie to daje podstawę do wyliczenia ceny. Rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i będą ulegały zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek mogą odbiegać od podanych ilości, zaś każda z usług wskazanych w tabeli musi być dostępna dla Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150205,40
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150205,40
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150205,40
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150205,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-03-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Żłobka Miejskiego w Mikołowie w roku 2025
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mikołowie oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w latach 2025-2026
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych na terenie miasta Piotrków Trybunalski oraz poza teren miasta Piotrków Trybunalski
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2025 roku dla Starostwa Powiatowego w Wągrowcu
- Świadczenie usług pocztowych w roku 2025 dla Gminy Wałcz i jej jednostek
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kozienicach - rok 2025
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta w Trzebini, na 2025 rok".
- Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Starogard Gdański w 2025 r.
więcej: Usługi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.