Og³oszenie z dnia 2024-11-12
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Miko³owie oraz odbiór i z³omowanie wycofanych z u¿ytku tablic rejestracyjnych w latach 2025-2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Miko³owski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¯wirki i Wigury 4a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miko³ów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mikolowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Miko³owie oraz odbiór i z³omowanie wycofanych z u¿ytku tablic rejestracyjnych w latach 2025-2026
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6fcd0a49-0cf3-47ca-9591-a52110f65fc7
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00588904
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00009283/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa tablic rejestracyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-zp.mikolowski.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.mikolowski.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu systemu do elektronicznej obs³ugi
zamówieñ Powiatu Miko³owskiego (zwanej dalej: „Systemem”) dostêpnej pod adresem: https://e-zp.mikolowski.pl
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto w Systemie
e-ZP. 3) Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezp³atne.
4) U¿ytkownik niezarejestrowany mo¿e jedynie przegl±daæ tre¶ci udostêpniane w czê¶ci publicznej Systemu. Jest to równoznaczne
z tym, ¿e u¿ytkownicy niezarejestrowani nie posiadaj± dostêpu do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu. 5) Dokonuj±c rejestracji
Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne Powiatu Miko³owskiego.
6) W Systemie E-ZP znajduj± siê tak¿e instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obs³ugi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz
filmy instrukta¿owe - prezentuj±ce podstawowe czynno¶ci dokonywane przez Wykonawców za pomoc± Systemu (rejestracja,
zadawanie pytañ, z³o¿enie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostêpna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
7) Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:
a. Format kodowania tre¶ci w obrêbie Systemu - UTF8,
b. Komunikacja pomiêdzy przegl±dark± Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu bezpiecznego protoko³u HTTPS,
c. Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera
synchronizowany odpowiednim ¼ród³em czasu.
8) Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu
przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):
a) sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿ 512 kb/s;
b) zaktualizowana przegl±darka internetowa Chrome w wersji 77 i pó¼niejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i pó¼niejsze;
c) system operacyjny Microsoft Windows 7 i pó¼niejsze lub Apple macOS 10.14 i pó¼niejsze, dystrybucje systemu Linux.
9) Z³o¿enie oferty w trybie podstawowym poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcê kwalifikowanego podpisu
elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. 14) Korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalno¶ci
sk³adania podpisu elektronicznego (kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis osobisty, podpis zaufany) mo¿liwe jest pod
warunkiem, ¿e system teleinformatyczny, z którego korzysta Wykonawca, wyposa¿ony jest w jeden z poni¿szych komponentów:
• wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obs³ug± technologii Java Web
Start (JavaWS) lub
• wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start.
15) Powy¿sze wymagania nie ograniczaj± mo¿liwo¶ci korzystania przez Wykonawcê z zewnêtrznego oprogramowania do sk³adania
podpisu elektronicznego,
a) kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES - pozosta³e formaty);
b) podpis zaufany;
c) podpis osobisty;
16) Maksymalny rozmiar przesy³anych plików z³o¿enia, wycofania: oferty oraz wiadomo¶ci wynosi 150 MB;
17. W zale¿no¶ci od formatu podpisu: Podpis kwalifikowany (PAdES, XAdES), podpis osobisty (XAdES), podpis zaufany (PAdES,
XAdES) i jego typu (zewnêtrzny, otaczaj±cy) Wykonawca do³±cza do Systemu e-ZP uprzednio podpisane dokumenty wraz z
wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z podpisem (typ otaczaj±cy)
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starosta Miko³owski z siedzib± : ul. ¯wirki i Wigury 4a, 43-190 Miko³ów , tel. (32) 32 – 48 – 102, faks (32) 32 – 48 – 211, e-mail: kancelaria@mikolowski.pl
b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Sebastian Dziuban, adres poczty elektronicznej: iod@mikolow.starostwo.gov.pl; adres do korespondencji pisemnej jak w punkcie 1 litera „a”.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: nr MNZ.272.13.2024, na: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Miko³owie oraz odbiór i z³omowanie wycofanych z u¿ytku tablic rejestracyjnych w latach 2025-2026” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku – Pzp ( tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¶li uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
10) Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
11) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MNZ.272.13.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Miko³owie oraz odbiór i z³omowanie wycofanych z u¿ytku tablic rejestracyjnych w latach 2025-2026.
1.1 Zakres zamówienia obejmuje:
- wykonanie i sukcesywna dostawa 42 000 sztuk tablic rejestracyjnych dla potrzeb Powiatu Miko³owskiego zgodnie z obowi±zuj±cymi na dzieñ wykonania przepisami prawa tj. zgodnie
z wymogami okre¶lonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2024, poz. 1251) oraz rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagañ dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów zwi±zanych z rejestracj± pojazdów (Dz.U. 2022, poz. 1847);
- nieodp³atny odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do z³omowania i ich fizyczn± likwidacjê w sposób zgodny z obowi±zuj±cymi przepisami, wg protoko³ów przygotowanych przez punkt rejestracji.
Zamówienie obejmowaæ bêdzie nastêpuj±cy rodzaj tablic rejestracyjnych:
1) Tablice zwyczajne, które ze wzglêdu na rozmiar dziel± siê na:
a) tablice samochodowe:
o jednorzêdowe i dwurzêdowe - do oznaczania wszystkich rodzajów pojazdów,
z wyj±tkiem motocykli, ci±gników rolniczych, motorowerów i pojazdów rodzaju „samochodowy inny” (kat. L6e i L7e);
o jednorzêdowe zmniejszone - do oznaczania pojazdów silnikowych posiadaj±cych zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczenia tablicy rejestracyjnej, z wy³±czeniem motocykli, ci±gników rolniczych, pojazdów wolnobie¿nych wchodz±cych w sk³ad kolejki turystycznej i pojazdów rodzaju ”samochodowy inny”;
b) tablice motocyklowe (dwurzêdowe) - do oznaczania motocykli, ci±gników rolniczych oraz pojazdów rodzaju „samochodowy inny” (kat. L6e i L7e);
c) tablice motorowerowe (dwurzêdowe) - do oznaczania motorowerów;
2) Tablice indywidualne – do oznaczania pojazdów samochodowych;
3) Tablice zabytkowe i tablice zabytkowe zmniejszone – do oznaczania pojazdów zabytkowych;
4) Tablice tymczasowe i tablice tymczasowe zmniejszone - do oznaczania pojazdów czasowo zarejestrowanych;
a tak¿e:
5) Tablice profesjonalne do oznaczania wszystkich rodzajów pojazdów podlegaj±cych profesjonalnej rejestracji;
6) Tablice samochodowe do oznaczania pojazdów elektrycznych i napêdzanych wodorem;
7) Wtórniki wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych (za wyj±tkiem tablic profesjonalnych);
2. Wskazana ilo¶æ tablic ma charakter szacunkowy i Zamawiaj±cy nie gwarantuje ich ca³kowitej realizacji. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji t. j. do zmniejszenia ilo¶ciowego zakresu przedmiotu zamówienia maksimum do 80% wielko¶ci wskazanej w punkcie 1.1 SWZ. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji w przypadku zmniejszenia potrzeb Zamawiaj±cego.
3. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, proporcjonalnie zmniejszeniu ulegnie wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. Wykonawcy nie przys³uguje prawo do roszczeñ w stosunku do niezrealizowanej czê¶ci zamówienia.
4. Tablice rejestracyjne musz± byæ zgodne z wzorem i wymaganiami okre¶lonymi w przepisach rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagañ dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów zwi±zanych z rejestracj± pojazdów, opisane w za³±czniku nr 12 do rozporz±dzenia okre¶laj±ce wymagania techniczne dla tablic rejestracyjnych oraz zakres i sposób ich badania, a tak¿e wzory tablic rejestracyjnych, umieszczonych na nich znaków i symboli oraz ich opis.
5. Tablice nale¿y dostarczaæ w trwa³ych opakowaniach zawieraj±cych po 50 szt. tablic opisanych w czytelny sposób z podaniem przedzia³u numerów rejestracyjnych. Ka¿dy komplet powinien byæ w folii ochronnej.
6. Zamówienie nale¿y wykonywaæ sukcesywnie przez okres trwania umowy, w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego okre¶lonych w zamówieniach jednostkowych przes³anych poczt± elektroniczn±, faksem, zg³oszonych telefonicznie lub pisemnie;.
7. Termin realizacji dostaw tablic rejestracyjnych do Zamawiaj±cego : 5 dni kalendarzowych, licz±c od dnia przyjêcia zamówienia jednostkowego zg³oszonego, w formie wskazanej w punkcie 6.
8. Termin realizacji dostawy tablic w trybie awaryjnym: 48 godzin od momentu potwierdzenia przyjêcia zg³oszenia, w formie wskazanej w punkcie 6.
9. Wykonawca zobowi±zany jest udzieliæ minimum 36 miesiêcy gwarancji na przedmiot zamówienia, licz±c od daty wydania tablic w³a¶cicielowi w celu oznaczenia pojazdu. Okres rêkojmi jest równy okresowi gwarancji.
10. Wykonawca zobowi±zany bêdzie na swój koszt i w³asnym transportem do odbioru przynajmniej raz na dwa tygodnie (14 dni) z siedziby Zamawiaj±cego wycofanych tablic rejestracyjnych przeznaczonych do z³omowania i dokona nieodp³atnie ich utylizacji, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. Termin odbioru tablic do kasacji: do 14 dni kalendarzowych, licz±c od przyjêcia zg³oszenia od Zamawiaj±cego w formie wskazanej w punkcie 6.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 24 miesi±ce tj. od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2026 r.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44423400-5 - Znaki i podobne elementy
34928472-7 - Oznakowanie
31523200-0 - Trwa³e znaki informacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Wskazana ilo¶æ tablic ma charakter szacunkowy i Zamawiaj±cy nie gwarantuje ich ca³kowitej realizacji. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji t. j. do zmniejszenia ilo¶ciowego zakresu przedmiotu zamówienia maksimum do 80% wielko¶ci wskazanej w punkcie 1.1 SWZ. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji w przypadku zmniejszenia potrzeb Zamawiaj±cego.W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, proporcjonalnie zmniejszeniu ulegnie wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. Wykonawcy nie przys³uguje prawo do roszczeñ w stosunku do niezrealizowanej czê¶ci zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W trakcie oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ udzielania przez Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty.
2. Zamawiaj±cy poprawi w ofertach omy³ki zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp.
3. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem :
Kc - cena – waga 60%
Kg – wyd³u¿enie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia – waga 40%
4. Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania kryterium, otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów przewidzianych w danym kryterium. Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 pkt. Pozosta³ym wykonawcom, spe³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
5. Sposób przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach:
Sposób oceny oferty w kryterium cena (Kc) .
Do oceny w przypadku kryterium „cena” bêdzie brana pod uwagê cena brutto czyli obejmuj±ca podatek VAT. Ka¿dej z ofert przyznane zostan± punkty wyliczone wg wzoru:
Kcn – liczba punktów przyznana ofercie n w kryterium Kc
Kcn = (najni¿sza cena spo¶ród wszystkich przedstawionych cen przez wykonawców, których oferty nie podlega³y odrzuceniu / cena oferty badanej ) x 60
6. Sposób oceny oferty w kryterium wyd³u¿enie okresu gwarancji (Kg):
6.1 Ka¿dy z Wykonawców zobowi±zany jest do udzielenia minimum 36 miesiêcznego okresu gwarancji.
6.2 Wykonawcy s± zobowi±zani do zadeklarowania okresu gwarancji w pe³nych miesi±cach.
6.3 Ocena i przyznanie punktów w tym kryterium nast±pi na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za wyd³u¿enie okresu gwarancji w nastêpuj±cy sposób:
• za zaoferowanie okresu gwarancji w wysoko¶ci 36 miesiêcy Wykonawca otrzyma 0 punktów;
• za zaoferowanie okresu gwarancji w wysoko¶ci 48 miesiêcy Wykonawca otrzyma 20 punktów;
• za zaoferowanie okresu gwarancji w wysoko¶ci 60 miesiêcy Wykonawca otrzyma 40 punktów.
6.4 Niewpisanie ¿adnego okresu gwarancji lub wpisanie okresu gwarancji krótszego ni¿ 36 miesiêcy spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
INFORMACJE O WARUNKACH UDZIA£U W POSTÊPOWANIU1.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego ,
2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone
1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do produkcji tablic rejestracyjnych, zgodnie z art. 75a ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2024, poz. 1251);
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ nale¿ycie: minimum 1 dostawê tablic rejestracyjnych o warto¶ci wykonanej dostawy minimum 200 000 z³ brutto. Okres okre¶lony w warunku liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania , aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) za¶wiadczenia, potwierdzaj±cego wpis Wykonawcy do rejestru przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2024, poz. 1251) prowadzonego przez marsza³ka województwa w³a¶ciwego, ze wzglêdu na siedzibê przedsiêbiorcy;
2) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
UWAGA! Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa wy¿ej dotyczy dostaw , w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1.1. Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertê nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.1.2. Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale III sekcja 1 oraz sekcja 2 SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w rozdziale IV sekcja 2 ust. 2.1 SWZ. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
1.3. O¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1.2 sk³adaj± odrêbnie:
1. wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
2. podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby Wykonawcy
1.4. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ:
1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),
3) zobowi±zanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostêpniaj±cego zasób Wykonawcy;
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) pe³nomocnictwo, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego pe³nomocnictwa,
b) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.4 SWZ (Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enia tego o¶wiadczenia na formularzu ofertowym);
1.5 Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 1.4 pkt. 1), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
1.6 Zapisy ust. 1.4 pkt 2) stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
1.7 Zapisy ust. 1.4 pkt 1) i pkt 2), ust. 1.5 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp .
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.4.2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4.3. W przypadku, o którym mowa w ust. 4.2 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Dotyczy to tak¿e wspólników spó³ki cywilnej.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Strony umowy przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ Umowy, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:a) zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowieñ zawartej umowy, wp³ywaj±cych na zakres realizacji przedmiotu umowy i ¶wiadczenia stron,
b) konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,c)w przypadku wyst±pienia „si³y wy¿szej”. d)w przypadkach okre¶lonych w przepisie art. 455 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U. 2024, poz. 1320 z pó¼n. zm.).3. W przyp. wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w ust. 2 termin wyk. umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wyk. jej przedm. w sposób nale¿yty4. Na wniosek Wyk. i po spe³nieniu war. okre¶lonych w umowie dotycz±cych podwykonawstwa, Wyk. mo¿e modyfikowaæ w trakcie wyk. przedmiotu umowy z³o¿one w ofercie deklaracje odno¶nie podwykonawstwa poprzez:1)wskazanie innych podwyk.;2)rezygnacjê z podwykonawców.5. War. dok.a zmian w umowie jest z³o¿enie wniosku w formie pisemnej przez stronê inicjuj±c± zmianê6. W przypadku, gdy o zmianê w umowie wnioskuje wykonawca, zg³asza on wniosek Zam. wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi konieczno¶æ ich wprowadzenia Wniosek powinien zostaæ z³o¿ony u Zam. z chwil± zaistnienia okoliczno¶ci, jednak nie pó¼niej ni¿ w terminie do 10 dni od dnia,w którym Wyk.dowiedzia³ siê, lub móg³ dowiedzieæ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach.7. Strona, która otrzyma propozycjê zawarcia aneksu winna ustosunkowaæ siê na pi¶mie, w terminie 14 dni od daty otrzymania, wzglêdnie przyst±piæ do negocjacji warunków aneksu albo podpisaæ aneks, je¿eli akceptuje jego tre¶æ. 8. Zgodnie z tre¶ci± art. 436 ust. 4 lit. b) ustawy PZP, strony umowy dopuszczaj±, zmianê ceny jednostkowej, o której mowa w § 4 ust. 1, a tym samym wyn. nale¿nego Wyk., okre¶lonego w § 4 ust. 11 w wypadku wyst±pienia zmiany:a) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,b) wysoko¶ci min.wyn.za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (t.j. Dz. U. 2024, poz. 427),- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszt wykonania przedmiotu umowy przez Wyk..9. Zmiana wysoko¶ci wyn.okre¶lonego w § 4 ust. 1 i odpowiednio § 4 ust. 11, w przypadkach o których mowa w ust. 8 obowi±zywaæ bêdzie od miesi±ca nastêpnego, po miesi±cu, w którym nast±pi³a zmiana. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia o którym mowa w zdaniu pierwszym mo¿e polegaæ na jego podwy¿szeniu lub obni¿eniu.10. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 8 lit. a), warto¶ci brutto nale¿nego wyn., o których mowa w § 4 ust. 1 i odpowiednio § 4 ust. 11 umowy ulegnie zmianie w czê¶ci nie zrealizowanej, poprzez doliczenie do kwot netto podatku VAT, obliczonego wed³ug nowych przepisów lub stawki podatku akcyzowego.11. W przyp. zmiany, o której mowa w ust. 8 lit. b), wyn.Wyk. ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wyk., wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych przedmiot umowy do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia albo stawki godzinowej, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publ. od kwoty wzrostu min. wyn. albo stawki godzinowej.12. W przyp.zmiany, o której mowa w ust. 8 lit. c), wyn. Wyk. ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zob. dod. ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wyn. osób bezpo¶rednio wykonuj±cych przedmiot umowy. CDN sekcja IX
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-22 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1.1. Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez System E-ZP w terminie do dnia 22.11.2024 r. do godz. 10:00 . Oferta musi byæ z³o¿ona przed up³ywem terminu sk³adania ofert. O terminie z³o¿enia oferty decyduje czas wygenerowania Urzêdowego Po¶wiadczenia Przed³o¿enia (UPP) w Systemie E-ZP.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-22 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-21
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
13. Zmiana wys. wyn.w przyp. zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 8 lit. d), bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wyn. nale¿nego Wyk., w odn.do której nast±pi³a zmiana wys.kosztów wykonania umowy przez Wyk., w zwi±zku z zawarciem umowy o prowadzenie PPK.14. Ka¿da ze Stron mo¿e wyst±piæ do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wys.wyn. nale¿nego Wyk., wraz z uzasadnieniem zawieraj±cym w szcz. szczeg. wyliczenie ca³kowitej kwoty, o jak± wyn. Wyk. powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nast±pi³a b±d¼ nast±pi zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy uzasadniaj±ca zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy.15. W przyp. zmian, o których mowa w ust. 8 lit. b) lub lit. c) lub lit. d) je¿eli z wnioskiem wystêpuje Wyk., jest on zobowi±zany do³±czyæ do wniosku dokumenty, z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie zmiany te maj± wp³yw na koszty wyK. Umowy, w szczególno¶ci:1) pisemne zestawienie wyn. (zarówno przed jak i po zmianie) osób wraz z okre¶leniem zakresu, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy oraz czê¶ci wyn.odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 8 lit. b), lub2) pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) osób wraz z kwotami sk³adek uiszczanych do ZUS/KRUS w czê¶ci fin. przez Wyk., z okre¶leniem zakresu, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy oraz czê¶ci wyn. odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 8 lit. c) lub3) pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) osób wraz z kwotami sk³adek uiszczanych w ramach pracowniczych planów kapita³owych w czê¶ci finansowanej przez Wykonawcê, z okre¶leniem zakresu, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 8 lit. d).16. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 8 lit. c) lub lit. d), je¿eli z wnioskiem wystêpuje Zam. jest on uprawniony do zobowi±zania Wyk. do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni roboczych dokumentów, z których bêdzie wynikaæ w jakim zakresie zmiana ta ma wp³yw na koszty wykonania Umowy, w tym pisemnego zestawienia wynagrodzeñ, o którym mowa w ust. 15 pkt 2 i ust. 15 pkt 3.17. W terminie 5 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 14, Strona, która otrzyma³a wniosek, przeka¿e drugiej Stronie informacjê o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wska¿e kwotê, o któr± wynagrodzenie nale¿ne Wyk. powinno ulec zmianie, albo informacjê o nie-zatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem.18. W przyp. otrzymania przez Stronê informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub czê¶ciowym zat. wniosku, Strona ta mo¿e ponownie wyst±piæ z wnioskiem, o którym mowa w ust. 14. W takim przypadku przepisy ust. 15 – 17 stosuje siê odpowiednio.19. Zmiana wyn. Wyk. na podstawie zapisów ust. 8 - 17 wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.20. W przyp. wpr. Zam. w b³±d, co do rzeczywistego stanu przedstawionego we wniosku, o którym mowa w ust. 14, aneks zwiêkszaj±cy wyn. na podstawie b³êdnych danych traci moc, a obowi±zuj±cym wyn. bêdzie to, które zosta³o ustalone przed zawarciem tego aneksu. Wszelkie p³atno¶ci dok. na podst. tego aneksu przez Zam.na rzecz Wyk. ponad kwotê wyn. obowi±zuj±cego przed dat± zawarcia aneksu podlegaj± zwrotowi na rzecz Zam., w terminie 14 dni od daty wezwania Wykonawcy do zwrotu nienale¿nego ¶wiadczenia.21. Nie stanowi± zmiany umowy:a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy b) zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wsk. do kontaktów miêdzy Stronami.
INNE PRZETARGI Z MIKO£OWA
wiêcej: przetargi w Miko³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych oraz odbiór i z³omowanie zu¿ytych tablic rejestracyjnych
- Dostawa wraz z monta¿em mebli i innego wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydzia³u Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Piasecznie w 2025 roku.
- Wykonanie oraz dostawa tablic rejestracyjnych w 2025 roku oraz nieodp³atny odbiór i utylizacja wycofanych z u¿ytku tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Lubartowie
- Dostawa tablic rejestracyjnych
- Zamówienie na dostawê tablic rejestracyjnych i wtórników tablic rejestracyjnych na rok 2025 w ilo¶ci oko³o 35 000 sztuk.
wiêcej: Tablice »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.