Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00662136/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup paliwa do pojazdów nadleśnictwa w latach 2025-2026.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO BIRCZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650502296
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 99
1.5.2.) Miejscowość: Stara Bircza
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-740
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bircza@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bircza.krosno.lasy.gov.pl/web/bircza
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_bircza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup paliwa do pojazdów nadleśnictwa w latach 2025-2026.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c02c968-1517-43b9-8a0b-037105a64379
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00024762
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662136
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.147.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych bezpośrednio do zbiorników samochodowych oraz pojemników przystosowanych do przechowywania paliw płynnych na stacjach paliwowych wykonawcy (punktach sprzedaży) realizowana sukcesywnie w trakcie obowiązywania umowy następujących paliw:
• oleju napędowego w ilości 52 000 litrów bezpośrednio do zbiorników pojazdów lub do przystosowanego pojemnika
• oleju napędowego Premium w ilości 7500 litrów bezpośrednio do zbiorników samochodowych lub do przystosowanego pojemnika
2. Podana ilość paliwa stanowi prognozowane zapotrzebowanie przewidziane do zakupu przez Zamawiającego w okresie realizacji umowy i nie jest wartością obligatoryjną. Zamawiający zastrzega, że z uwagi na czynniki niemożliwe do przewidzenia ilość zakupionego paliwa może być niższa od prognozowanego. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionego paliwa tj. oleju napędowego, benzyny bezołowiowej. W przypadku, gdy faktycznie zakupiona ilość paliwa będzie niższa niż prognozowane, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
3. Rozmiar przedmiotu zamówienia określony jest szacunkowo i mimo określenia go przez Zamawiającego z należytą starannością w maksymalnej możliwej do przewidzenia wielkości, w toku wykonywania umowy może wystąpić konieczność zwiększenia rozmiaru niektórych elementów realizowanej dostawy. Faktycznie potrzebna ilość paliwa może odbiegać od planowanej z uwagi na czynniki niemożliwe do przewidzenia na etapie planowania zamówienia, np.: zakup nowych pojazdów, zwiększenie zapotrzebowania w wyniku zwiększenia prac.
4. Zamawiający zastrzega, że wyszczególnione w pkt. 1 paliwa płynne powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024, poz. 1018 z późn. zm.) a także spełniać normy:
- PN-EN 590:2022-08 – dla oleju napędowego, lub równoważne
5. Warunki wykonywania i finansowania zamówienia:
Zakup paliw odbywać się będzie na stacjach paliwowych Wykonawcy w formie transakcji bezgotówkowej za pomocą mikroprocesorowych kart paliwowych tzw. „Kart paliwowych” wystawionych na wskazane pojazdy Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do wydania tzw. Kart paliwowych (6 pojazdów), lista pojazdów i ich numery rejestracyjne zostanie przekazana Wykonawcy w dniu podpisania Umowy.
Ogólne warunki dokonywania transakcji bezgotówkowych zostaną przedstawione przez Wykonawcę z zastrzeżeniem, iż Zamawiający nie będzie wnosił zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Rozliczenie za dostawy następować będzie sukcesywnie w trakcie ich realizacji (na podstawie faktur częściowych), wystawianych w okresach od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Warunkiem zapłaty faktury jest dołączenie do niej specyfikacji zrealizowanych w okresie rozliczeniowym transakcji, zawierającej co najmniej: datę przeprowadzenia, numer rejestracyjny pojazdu, numer karty paliwowej na podstawie której pobrano paliwo, ilość, cenę i wartość pobranego paliwa. Termin płatności faktury do 21 dni od daty wystawienia faktury. Rozliczenia za dokonane dostawy będą następowały na podstawie ceny detalicznej obowiązującej w dniu zakupu na stacji paliwowej wykonawcy przy uwzględnieniu przewidzianego umową rabatu na zakup paliw (benzyny i oleju napędowego). Wykonawca jest zobowiązany do wydania tzw. Kart paliwowych po przekazaniu przez Zamawiającego listy pojazdów.
6. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawy analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 30 % wartości netto przedmiotu zamówienia określonej zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30163100-0 - Karty na zakup paliwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364203,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364203,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364203,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364203,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-10 do 2026-12-31INNE PRZETARGI STARA BIRCZA
więcej: przetargi STARA BIRCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Gminy Radecznica"
- Zakup pliwa
- Dostawa paliw płynnych do ambulansów sanitarnych zamawiającego
- Dostawy paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów
- Dostawa oleju napędowego
- Dostawa paliw ciekłych
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.