eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuchowolaROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SUCHOWOLI O ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY - III



Ogłoszenie z dnia 2022-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SUCHOWOLI O ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY - III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchowola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Suchowola

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-150

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857229400

1.5.8.) Numer faksu: 857229419

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@suchowola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchowola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SUCHOWOLI O ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY - III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14bb819d-51d1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024766

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00068302/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Suchowoli o oddział przedszkola

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292353/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Suchowoli o oddział przedszkola
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Stan „zero”
2. Konstrukcja parteru – roboty murowe
3. Strop nad parterem oraz elementy żelbetowe parteru
4. Dach
5. Stolarka okienna i drzwiowa na ścianach osłonowych
6. Elewacja i roboty zewnętrzne
7. Oblicowania ścian i sufitów
8. Podłogi i posadzki
9. Stolarka wewnętrzna
10. Instalacja elektryczna i teletechniczna
11. Instalacja sanitarna

3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Projekt budowlany rozbudowy budynku szkoły podstawowej o oddział przedszkola,
- Przedmiar rozbudowy budynku szkoły podstawowej o oddział przedszkolny
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
- Projekt wykonawczy instalacji elektrycznej i technicznej
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych roboty elektryczne
- Przedmiar robót branża elektryczna
- projektowane postanowienia umowy –załącznik nr 4 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje:
a) Zamawiający nie posiada i nie udostępnia innych elementów dokumentacji projektowej niż zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania. W przypadku braku przedmiaru na którąś z branż Wykonawca zobowiązany jest wycenić roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową.
b) Projektuje się ściany fundamentowe grubości 25 (38) cm, murowane z elementów betonowych grupy 1, kategorii I (bloczki betonowe), o fb = 20 Mpa, na zaprawie cementowej klasy M 10 z dodatkiem plastyfikatora.
c) Kategoria robót „A”, na fragmentach oznaczonych na rysunkach konstrukcyjnych wykonać ściany żelbetowe z betonu C20/25, zbrojone stalą klasy B500SP oraz B500A.
Projektuje się zwieńczenie ścian wieńcem żelbetowym, zbrojonym podłużnie prętami ze stali B500SP i poprzecznie strzemionami ø6 ze stali B500A.
W przypadku rozbieżności zakresu dotyczącego branży konstrukcyjnej proszę o uwzględnianie elementów konstrukcyjnych z rys technicznych konstrukcji oraz z opisu elementów konstrukcyjnych.
d) Nieodłącznym zakresem dokumentacji projektowej jest ekspertyza ppoż. i postanowienie komendy wojewódzkiej PSP. W dokumentacji projektowej przedszkola zostały uwzględnione zapisy ekspertyzy ppoż. Zakres do wykonania dotyczy wyłącznie dobudowanego budynku przedszkola.
e) Zamawiający nie posiada informacji na temat sieci uzbrojenia, urządzeń nadziemnych i podziemnych, poza tymi uwzględnionymi na planie zagospodarowania.
f) Zabudowa grzejników wchodzi w zakres prac nowobudowanego budynku.
g) Zamawiający informuje, że ze względu na sytuację epidemiologiczną COVID – 19 rekomendowana jest wykładzina PVC winylowa i należy wykonać posadzkę pod wykładzinę, zgodnie z opisem w dokumentacji.
h) Zakres prac w istniejącej szkole dotyczy wyłącznie dostosowania klatki schodowej i bezpośredniego wejścia do nowobudowanego budynku, do warunków popż. określonych w zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania dokumentacji.
i) Systemowe zabezpieczenia ścian odbojnicami wchodzą w zakres prac wyłącznie w nowobudowanym budynku,
j) Podokienniki - klasyczna obróbka blacharska z blachy stalowo – cynkowej powlekanej,
k) W zakres prac wchodzą dostawa i montaż figur na elewacji. Będą to klasyczne kasetony reklamowe z płyt przezroczystych mocowanych na podkonstrukcji. Podświetlane od wewnątrz.
l) W zakres prac nie wchodzi wykonanie nowych powierzchni utwardzonych, dojść do projektowanego budynku.
m) Zakres robót nie zawiera wymiany stolarki okiennej w istniejącym budynku. W istniejącym budynku należy ująć wyłącznie roboty niezbędne do spełnienia warunków ppoż. określonych w odrębnej dokumentacji, w obrębie klatki schodowej i bezpośredniego wejścia do nowobudowanego budynku.
n) Zgodnie z opracowaną dokumentacją w nowoprojektowanym budynku nie należy traktować drzwi/okien jako oddymiające/napowietrzające.
o) Współczynnik termiczny (0,9 W/m2K)podany w dokumentacji obejmuje całą witrynę nie rozdzielając elementów na drzwi i witrynę.
p) Kolory stolarki typowe z palety RAL nawiązujące do elewacji nowobudowanego budynku, do uzgodnienia w trakcie wykonawstwa.
q) W zakres robót budowlanych branży elektrycznej, dział teletechnika wchodzą:
1) Instalacja poziomego okablowania strukturalnego zapewniającego możliwość transmisji danych dla urządzeń sieciowych typu komputery, punkty dostępowe WiFi, itp. – w pomieszczeniach biurowych, administracyjnych, salach dla dzieci oraz komunikacjach.
2) Lokalny Punkt Dystrybucyjny LPD – w pomieszczeniu pomocniczym na parterze
3) Okablowanie instalacji CCTV – wewnątrz projektowanej części rozbudowywanej budynku i na zewnątrz (na elewacji) BEZ OSPRZĘTU.
4) Okablowanie systemu wideo domofonowego – w pomieszczeniach sal dla dzieci – BEZ OSPRZĘTU.
5) Okablowanie instalacji systemu RCP – w korytarzu przy wiatrołapie na parterze budynku – BEZ OSPRZĘTU.
6) Okablowanie instalacji systemu nagłośnienia – w salach dla dzieci i w korytarzu – BEZ OSPRZĘTU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2386000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2893292,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2386000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy „AUTIMEX” Okrągły Szczepan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8460004423

7.3.3) Ulica: Nowomiejska 119

7.3.4) Miejscowość: Augustów

7.3.5) Kod pocztowy: 16-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2386000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.