eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuchowolaTermomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Chodorówce Nowej



Og³oszenie z dnia 2025-04-01

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Chodorówce Nowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Suchowola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659131

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Ko¶ciuszki 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Suchowola

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-150

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@suchowola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.suchowola.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Chodorówce Nowej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-da20325f-cdb1-4ac5-aecc-124302dd9456

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00171405

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00024049/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Chodorówce Nowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie wspó³finansowane jest z udzia³em ¶rodków pochodz±cych z Programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 Priorytetu II. Region przyjazny ¶rodowisku Dzia³ania 2.1 Efektywno¶æ energetyczna, umowa nr FEPD.02.01-IZ.00-0025/23-OO o dofinansowanie Projektu „Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Chodorówce Nowej” Nr projektu FEPD.02.01-IZ.00-0025/23

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gminasuchowola.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://gminasuchowola.ezamawiajacy.pl w sekcji „Korespondencja”

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem pkt 9 niniejszego Rozdzia³u;
4.1. zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Suchowola;
https://gminasuchowola.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
4.2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
4.3. Rejestracja konta nastêpuje automatycznie poprzez:
4.3.1. podpisanie siê pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)
lub
4.3.2. kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
4.3.3. je¿eli u¿ytkownik nie podpisze siê na wniosku ani nie skontaktuje siê telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych
4.4. Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem sekcji „Korespondencja”.
5. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez opcjê „Zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”.
6. Tre¶æ pytañ (bez ujawniania ¼ród³a zapytania) wraz z wyja¶nieniami b±d¼ informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcom za po¶rednictwem Platformy Zakupowej.
7. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gminy Suchowola tel. +48 22 257 22 23
(infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
8. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
8.1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
8.2. dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
9. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
9.1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
9.2. Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
9.3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
9.4. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
10. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp,
doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,
gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
11. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
11.1. Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format
kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu
otwarcia ofert.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami jest jawny. Za³±czniki do protoko³u udostêpnia siê na wniosek po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub uniewa¿nieniu postêpowania, z tym ¿e oferty udostêpnia siê od chwili ich otwarcia. Zasada jawno¶ci, o której mowa w zdaniu pierwszym, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.
2. Udostêpnianie protoko³u lub za³±czników do protoko³u odbywaæ siê bêdzie w oparciu o rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 18 grudnia 2020 r. w sprawie protoko³ów postêpowania oraz dokumentacji postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. 2020 poz. 2434 ze zm.).
3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) Administratorem danych osobowych jest Gmina Suchowola reprezentowana przez Burmistrza Suchowoli, 16-150 Suchowola, Plac Ko¶ciuszki 5.
b) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem email: iod@suchowola.pl; tel. 85 722 04 00.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z Pzp w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego / „Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Chodorówce Nowej”/ prowadzonym w trybie podstawowym art.275 pkt 1
d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ, je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza
4 lata, zamawiaj±cy przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): f) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
h) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych. W przypadku korzystania z tego uprawnienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania
o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 75 Pzp). W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (74 ust. 3 Pzp);
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania / uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z tego uprawnienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy
w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± (zgodnie z art. 19 ust. 2 Pzp) oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników (zgodnie z art. 76 Pzp).
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiaj±cego
w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego
do zamawiaj±cego.
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania (art. 19 ust. 3 ustawy Pzp)
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
i) Nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Chodorówce Nowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym Za³±cznik nr 1a do SWZ.
2) Zakres prac obejmuje:
Roboty budowlane:
a) ¦ciany piwnicy i ¶ciany coko³owe
b) ¦ciany zewnêtrzne budynku szko³y
c) Ocieplenie stropodachu budynku Sali gimnastycznej
d) Ocieplenie stropodachu budynku g³ównego dydaktycznego
e) Ocieplenie stropodachu budynku ³±cznika
Roboty elektryczne:
a) Instalacja fotowoltaiczna
- Instalacjê fotowoltaiczn± wykonaæ z nachyleniem paneli w przedziale 15-20˚ na dedykowanej konstrukcji balastowej.
b) Instalacja o¶wietleniowa
Roboty sanitarne:
a) Instalacje c.o., wykonanie nowej instalacji, monta¿ ruroci±gów, armatury i grzejników,
b) izolacja ruroci±gów,
c) prace demonta¿owe
d) próby szczelno¶ci i regulacja instalacji
Szczegó³owy opis przedmioty zamówienia okre¶la dokumentacja projektowa, w której sk³ad wchodzi:
- Projekt architektoniczno-budowlany termomodernizacji szko³y podstawowej w Chodorówce Nowej
- Projekt sanitarny termomodernizacji szko³y podstawowej w Chodorówce Nowej
- Projekt wykonawczy instalacji elektrycznej termomodernizacji szko³y podstawowej w Chodorówce Nowej.
- Przedmiary robót
4) Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówieñ, o których mowa w art. 441 ust.1 Pzp.
5) Harmonogram prac:
Z uwagi na zakres robót budowlanych w obiekcie, w którym s± prowadzone zajêcia lekcyjne w roku szkolnym zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ aby roboty te zosta³y wykonane w okresie wakacyjnym.
Zakres robót do wykonania od 29.06.2025 roku do 31.08.2025 roku:
a) Roboty przewidziane w dokumentacji projektowej bran¿y sanitarnej z wy³±czeniem dostawy urz±dzeñ ¼ród³a ciep³a z uk³adem hydraulicznym oraz monta¿ ¼ród³a z uk³adem hydraulicznym.
b) Roboty przewidziane w dokumentacji projektowej bran¿y elektrycznej dotycz±ce instalacji o¶wietleniowej.
c) Pozosta³e roboty przewidziane w dokumentacji projektowej bran¿y architektoniczno-budowlanej, bran¿y sanitarnej oraz bran¿y elektrycznej mog± byæ wykonywane od momentu przekazania placu budowy do 30.10.2025 roku.
6) Wymogi okre¶lone w art. 100 Pzp (dostêpno¶æ dla osób z niepe³nosprawno¶ci±)
W przypadku zamówieñ przeznaczonych do u¿ytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiaj±cego, wymagane jest adekwatnie do przedmiotu zamówienia jego dostosowanie w zakresie dostêpno¶ci dla osób z niepe³nosprawno¶ci± oraz zaprojektowanie z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, chyba ¿e nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia. Niniejszy przedmiot zamówienia nie stanowi problemu dla osób niepe³nosprawnych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442110-1 - Malowanie budynków

45324000-4 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej

45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych

45261214-7 - K³adzenie dachów bitumicznych

45261320-3 - K³adzenie rynien

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

42131110-0 - Zawory do grzejników centralnego ogrzewania

44622000-6 - Uk³ady odzyskiwania ciep³a

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

42122460-2 - Pompy powietrza

44621111-0 - Grzejniki centralnego ogrzewania nieogrzewane elektrycznie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09332000-5 - Instalacje s³oneczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

31524000-5 - Oprawy o¶wietleniowe sufitowe lub ¶cienne

31211000-8 - Tablice i skrzynki bezpiecznikowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zgodnie z art. 441 ust.1 Pzp, w zale¿no¶ci od dostêpno¶ci ¶rodków finansowych, zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zamówienia, w dniu zawarcia lub w okresie realizacji umowy, w terminie uzgodnionym z wykonawc±, opcjonalnego wykonania robót budowlanych, o warto¶ci zamówienia opcjonalnego nie wiêkszej ni¿ 3% warto¶ci umowy. Zamawiaj±cy w powy¿szych okoliczno¶ciach zastrzega sobie prawo zwrócenia siê do Wykonawcy z pro¶b± o przedstawienie warto¶ci wykonania opcjonalnych robót budowlanych, które Wykonawca bez ryzyka niedotrzymaniu terminu realizacji umowy, bêdzie w stanie wykonaæ. W przypadku akceptacji wyceny za roboty opcjonalne Zamawiaj±cy zwiêkszy odpowiednio do posiadanych ¶rodków finansowych zakres przedmiotu zamówienia i wynagrodzenie umowne. Mo¿liwo¶æ zastosowania robót opcjonalnych Zamawiaj±cy uzale¿nia od posiadania ¶rodków finansowych oraz konieczno¶ci monta¿u opraw o¶wietleniowych w innych punktach ni¿ zdemontowane oprawy o¶wietleniowe, co bêdzie poci±ga³o za sob± konieczno¶æ doprowadzenia przewodów kablowych innymi ¶cie¿kami ni¿ istniej±ce.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane przez komisjê przetargow± metod± punktow± w skali 100-punktowej.

2/ Ofertê, która uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów Zamawiaj±cy uzna za najkorzystniejsz±.

3/ Oferty oceniane bêd± punktowo.

4/ £±czna ocena oferty stanowi sumê punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100 pkt.

5/ W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane s± punkty za poszczególne kryteria wed³ug nastêpuj±cych zasad:
a) Kryterium Nr 1 (C) CENA – 60%
Cena bêdzie oceniana metod± punktow± wg wzoru:
Cena najni¿sza ze wszystkich ofert x100pkt x Znaczenie kryterium 60%/
Cena oferty badanej
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 pkt (1%=1pkt) w zakresie kryterium ceny.
b) Kryterium Nr 2 (G) Okres gwarancji i rêkojmi za wady - 35%
Waga kryterium = 35%
Maksymalnie 35 pkt. do zdobycia

Wykonawca zobowi±zuje siê na wykonane przez siebie roboty budowlane udzieliæ gwarancji i rêkojmi za wady na minimalny okres 4 lat, licz±c od daty odbioru koñcowego przedmiotu umowy.
W ramach kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi za wady”, w przypadku gdy:
- wykonawca zobowi±zuje siê udzieliæ na przedmiot zamówienia gwarancji i rêkojmi za wady na okres 4 lat, których bieg rozpocznie siê od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia – zamawiaj±cy przyzna 0 punktów (warunek minimalny wymagany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia);
- wykonawca zobowi±zuje siê udzieliæ na przedmiot zamówienia gwarancji i rêkojmi za wady na okres 5 lat, których bieg rozpocznie siê od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia – zamawiaj±cy przyzna 15 punktów;
-.wykonawca zobowi±zuje siê udzieliæ na przedmiot zamówienia gwarancji i rêkojmi za wady na okres 6 lat, których bieg rozpocznie siê od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia – zamawiaj±cy przyzna 35 punktów.

Je¿eli wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rêkojmi za wady d³u¿szy ni¿ 6 lat, do oceny ofert w kryterium „Oferowany okres gwarancji i rêkojmi za wady” zostanie przyjêty termin 6 lat jako maksymalny zgodny z wymogiem zamawiaj±cego.
c) Kryterium Nr 3 (D) Do¶wiadczenie kierownika budowy - 5%
Waga kryterium = 5%
Maksymalnie 5 pkt. do zdobycia
Je¿eli osoba, o której mowa w rozdz. II pkt 6 ppkt. 2 lit. a) SWZ:
- pe³ni³a funkcjê kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej na 1 robocie budowlanej polegaj±cej na budowie lub rozbudowie lub nadbudowie lub przebudowie lub odbudowie lub remoncie lub termomodernizacji w rozumieniu ustawy Prawo budowlane obiektu kubaturowego sklasyfikowanego w Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) w sekcji-1, dziale-12 grupie-126 (tj. Ogólnodostêpne obiekty kulturalne, budynki o charakterze edukacyjnym, budynki szpitali i zak³adów opieki medycznej oraz budynki kultury fizycznej), o ³±cznej warto¶ci roboty nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³ brutto – zamawiaj±cy przyzna 0 pkt,
- pe³ni³a funkcjê kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej na 2 robotach budowlanych polegaj±cych na budowie lub rozbudowie lub nadbudowie lub przebudowie lub odbudowie lub remoncie lub termomodernizacji w rozumieniu ustawy Prawo budowlane obiektu kubaturowego sklasyfikowanego w Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) w sekcji-1, dziale-12 grupie-126 (tj. Ogólnodostêpne obiekty kulturalne, budynki o charakterze edukacyjnym, budynki szpitali i zak³adów opieki medycznej oraz budynki kultury fizycznej), o ³±cznej warto¶ci roboty nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³ brutto ka¿dy – zamawiaj±cy przyzna 5 pkt,
Zamawiaj±cy uwzglêdni tylko zadania zakoñczone.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: ww. warunek zostanie spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
1. wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±ce na budowie lub odbudowie, lub rozbudowie, lub nadbudowie, lub przebudowie, lub remoncie, lub termomodernizacji obiektu budowlanego sklasyfikowanego w Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) w sekcji-1, dziale-12 grupie-126 (tj. Ogólnodostêpne obiekty kulturalne, budynki o charakterze edukacyjnym, budynki szpitali i zak³adów opieki medycznej oraz budynki kultury fizycznej) o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 1 000 000 z³ brutto. Zamawiaj±cy uwzglêdni tylko zadania zakoñczone.

W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców w ca³o¶ci. W przypadku polegania przez wykonawcê na zasobach udostêpniaj±cych je podmiotów ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z tych podmiotów w ca³o¶ci.

2. dysponuje lub bêdzie dysponowa³ minimum jedn± osob±:

a) Która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ.
Do¶wiadczenie przy pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi na co najmniej 1 robocie budowlanej polegaj±cej na budowie lub rozbudowie lub nadbudowie lub przebudowie lub odbudowie lub remoncie lub termomodernizacji w rozumieniu ustawy Prawo budowlane obiektu kubaturowego sklasyfikowanego w Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) w sekcji-1, dziale-12 grupie-126 (tj. Ogólnodostêpne obiekty kulturalne, budynki o charakterze edukacyjnym, budynki szpitali i zak³adów opieki medycznej oraz budynki kultury fizycznej), o ³±cznej warto¶ci roboty nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³ brutto. W przypadku, gdy warto¶æ robót budowlanych wykazanych przez wykonawcê wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ na walutê polsk± w oparciu o ¶redni kurs walut NBP z daty wszczêcia postêpowania. Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed dat± wszczêcia postêpowania.
W celu udowodnienia spe³nienia warunku dysponowania osob± kierownika ww. robót, Wykonawca wska¿e osobê spe³niaj±c± ten warunek.
b) która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ. W celu udowodnienia spe³nienia warunku dysponowania osob± kierownika robót elektrycznych, Wykonawca wska¿e osobê spe³niaj±c± ten warunek.
c) która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych. W celu udowodnienia spe³nienia warunku dysponowania osob± kierownika robót instalacyjnych, Wykonawca wska¿e osobê spe³niaj±c± ten warunek.

Ilekroæ w SWZ jest mowa o „kierowniku budowy” lub „kierowniku robót” lub „inspektorze nadzoru inwestorskiego” nale¿y przez to rozumieæ odpowiednio kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 725, 834, 1222, 1847, 1881.).

W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców w ca³o¶ci. W przypadku polegania przez wykonawcê na zasobach udostêpniaj±cych je podmiotów ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z tych podmiotów w ca³o¶ci.

UWAGA:
Na podstawie art. 104 ustawy Prawo budowlane osoby, które, przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy, uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnieñ budowlanych nale¿y odczytywaæ zgodnie z tre¶ci± decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy bêd±ce podstaw± ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. W zwi±zku z powy¿szym zamawiaj±cy zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce uprawnieniom wymaganym przez zamawiaj±cego, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów i bez ograniczeñ okre¶lonych w art. 15a ust. 5 ustawy Prawo budowlane, zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334.), umo¿liwiaj±ce pe³nienie ww. samodzielnej funkcji technicznej do kierowania robotami budowlanymi.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenia wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy) o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w odpowiednim zakresie art. 108 ust. 1 Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – zgodnego z za³±cznikiem nr 5 do SWZ. Powy¿sze o¶wiadczenie sk³ada na wezwanie ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub ka¿dy z podmiotów udostêpniaj±cych zasoby (je¿eli dotyczy);
b) odpisu lub informacji wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy) z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. Powy¿szy dokument sk³ada na wezwanie ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub ka¿dy z podmiotów udostêpniaj±cych zasoby (je¿eli dotyczy);
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej– sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokumenty o których mowa powy¿ej powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, opatrzony dat± zgodnie z punktem powy¿ej.

c) o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 poz.1076 i 1086) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej wg wzoru – za³±cznik nr 8 do SWZ
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z przyczyny o charakterze obiektywnym wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 6 do SWZ. W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj± na wezwanie jeden wspólny ww. wykaz;
b) wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 7 do SWZ. W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj± na wezwanie jeden wspólny ww. wykaz;

UWAGA: (dotycz±ca wszystkich o¶wiadczeñ i podmiotowych ¶rodków dowodowych):
4/Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
1) mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
2) podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp.
3) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ- za³±cznik wykonawcy .
4) Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe aktualne na dzieñ ich z³o¿enia.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
• Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, w której m.in. zostanie okre¶lony pe³nomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiaj±cym oraz do wystawiania dokumentów zwi±zanych z p³atno¶ciami, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta umowa, nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z paragrafem 13 projektowanych postanowieñ umowy (Za³±cznik nr 9 do SWZ)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-16 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferta winna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim i z³o¿ona pod rygorem niewa¿no¶ci w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za po¶rednictwem Platformy dostêpnej pod adresem https://gminasuchowola.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-16 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.