eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotu³yWykonanie i sukcesywne dostawy oraz z³omowanie tablic rejestracyjnych



Og³oszenie z dnia 2023-01-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie i sukcesywne dostawy oraz z³omowanie tablic rejestracyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT SZAMOTULSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257986

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 612928700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiat-szamotuly.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i sukcesywne dostawy oraz z³omowanie tablic rejestracyjnych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e4e7d5f9-91cf-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00024802

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00006099/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.5 Dostawa tablic rejestracyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e4e7d5f9-91cf-11ed-94da-6ae0fe5e7159

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, lub
starostwo@szamotuly.com.pl
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne;
3) Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami w sprawach formalnych: S³awomir Mas³owski –
Sekretarz Powiatu Szamotulskiego, telefon: +48 612928700;
4) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”;
Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty2, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
11) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku
za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów
elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym3 lub podpisem osobistym4, mog± byæ
opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny,
wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny);
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
15) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ komunikacji za po¶rednictwem poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl (nie dotyczy
sk³adania ofert). Zamawiaj±cy dopuszcza tu przes³anie wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, wezwañ do wyja¶nienia tre¶ci ofert,
wyja¶nieñ ra¿±co niskiej ceny, wezwañ odno¶nie przed³u¿enia zwi±zania ofert±, o wyborze oferty lub zawiadomieñ lub wezwañ dot.
poprawy omy³ek w ofertach, zawiadomieñ o uniewa¿nieniu postêpowania, o odrzuceniu ofert, o wniesieniu odwo³ania, itp. (nie
dotyczy sk³adania ofert).
Szczegó³owe informacje w SWZ - brak miejsca w og³oszeniu

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 2) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych w Starostwie Powiatowym
w Szamotu³ach jest Starosta Szamotulski, adres: ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotu³y. Starosta Szamotulski odpowiada za ich wykorzystanie w sposób bezpieczny i zgodnie
z obowi±zuj±cymi przepisami.
 inspektorem ochrony danych osobowych w Powiecie Szamotulskim, ul. Wojska Polskiego 4 jest Pani Renata Promis, e-mail: iod@szamotuly.com.pl, tel: 695222665
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie pn.: „Wykonanie i sukcesywne dostawy oraz z³omowanie tablic rejestracyjnych”, Nr sprawy: OR.272.11.2022, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
3) Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, jak równie¿ inne podmioty upowa¿nione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów,
w tym podmioty zajmuj±ce siê obs³ug± informatyczn± Administratora;
4) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony w pkt 4) powy¿ej. Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe
w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj. cel okre¶lony w pkt 4) powy¿ej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±,
o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO;
6) Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO
i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:
- obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³
i przekaza³ zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego,
- obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego.
7) W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku
z udzia³em w postêpowaniu, wykonawca sk³ada o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w Formularzu ofertowym i cenowym;
Klauzule informacyjne RODO s± dostêpne: https://bip.powiat-szamotuly.pl/artykul/rodo
Do spraw nieuregulowanych w SWZ maj± zastosowanie przepisy ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710, z pó¿n. zm.)
Szczegó³y w SWZ - brak miejsca w og³oszeniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): g) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
h) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Do spraw nieuregulowanych w SWZ maj± zastosowanie przepisy ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (tj.
Dz. U. z 2022 r., poz. 1710, z pó¿n. zm.)
Szczegó³y w SWZ - brak miejsca w og³oszeniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.272.11.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 406000 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa nadana zamówieniu: Wykonanie i sukcesywne dostawy oraz z³omowanie tablic rejestracyjnych.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej, wyprodukowanych przez Wykonawcê, zgodnie z ustaw± z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 988, z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagañ dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów zwi±zanych z rejestracj± pojazdów (Dz. U. poz. 1847) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz. U. z 2022 r, poz. 1855) w szacowanych rodzajach i ilo¶ciach wskazanych
w OZP – za³. nr 1 do SWZ (www.bip.powiat-szamotuly.pl/zamowienia)
W przypadku zmiany ww. przepisów w trakcie trwania umowy, Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykonaæ tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowi±zuj±cymi na dzieñ z³o¿enia przez Zamawiaj±cego zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ protokolarny odbiór, zniszczenie przez pociêcie
i z³omowanie wycofanych, zu¿ytych tablic. Ich odbiór bêdzie realizowany ka¿dorazowo
w chwili dostawy nowych tablic rejestracyjnych.
Wykonawca u¿yczy i zainstaluje u Zamawiaj±cego oprogramowanie umo¿liwiaj±ce elektroniczne sk³adanie zamówieñ na tablice rejestracyjne oraz zapewni przeszkolenie pracowników Zamawiaj±cego w zakresie prawid³owej obs³ugi tego oprogramowania. Zamawiaj±cy wymaga aby oprogramowanie posiada³o co najmniej nastêpuj±ce cechy:
a) powinno automatycznie generowaæ pozycje zamówienia, zawieraj±ce kolejne wolne numery rejestracyjne, po podaniu jedynie ilo¶ci zamawianych tablic oraz ich typu – wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno pomijaæ niedozwolone numery oraz numery ju¿ wykorzystane,
b) powinno sprawdzaæ zgodno¶æ wprowadzonych numerów z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji
i oznaczania pojazdów oraz wymagañ dla tablic rejestracyjnych, ju¿ na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie mo¿liwo¶ci wpisania niepoprawnych numerów ze szczególnym uwzglêdnieniem:
 zgodno¶ci d³ugo¶ci wprowadzonego numeru oraz po³o¿enia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian tablic,
 blokowania dla okre¶lonych typów tablic niedozwolonych liter,
c) powinno elektronicznie akceptowaæ zamówienie z weryfikacj± terminu realizacji,
d) powinno zapewniæ ewidencjê poszczególnych zamówieñ na dostawy tablic oraz weryfikacjê ilo¶ciowego i warto¶ciowego stanu realizacji umowy,
e) powinno umo¿liwiaæ odszukanie zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia, na podstawie której zosta³a zmieniona (zarówno dla tablic nowych jak i wtórników),
f) powinno umo¿liwiaæ odszukanie wycofanej tablicy rejestracyjnej oraz zlecenia, na podstawie którego zosta³a przekazana do zniszczenia,
g) powinno uniemo¿liwiaæ wprowadzanie numerów ju¿ zamówionych (wykorzystanych) przez Zamawiaj±cego i pomijanie ich podczas sk³adania nowych zamówieñ,
h) powinno posiadaæ bazê danych umo¿liwiaj±c± przechowywanie co najmniej 2GB danych, instalowan± lokalnie u Zamawiaj±cego,
i) powinno umo¿liwiaæ zaznaczenia ró¿nych miejsc dostaw tablic,
j) powinno umo¿liwiaæ definiowanie podzakresów wyró¿ników w celu wydzielenia przydzia³u numerów rejestracyjnych dla okre¶lonych potrzeb,
k) posiadaæ specjaln± opcjê umo¿liwiaj±c± zamówienie tablicy samochodowej dodatkowej;
l) posiadaæ ³atwy w u¿yciu program instalacyjny, niewymagaj±cy udzia³u informatyka
i zaawansowanej wiedzy – program taki powinien, po zakoñczeniu dzia³ania, udostêpniæ u¿ytkownikowi gotowe do pracy oprogramowanie do zamawiania tablic,
m) powinno posiadaæ dedykowane bezp³atne narzêdzie dla administratora, pozwalaj±ce zarz±dzaæ prawami dostêpu i automatyzowaæ wykonywanie kopii bezpieczeñstwa oraz przywracanie danych z wykonanej wcze¶niej kopii,
n) powinno posiadaæ mo¿liwo¶æ wysy³ania formularza zamówieñ w pliku xml,
o) powinno umo¿liwiaæ wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie pdf,
p) powinno dzia³aæ w systemach WIN 7, 8 i 10 w wersjach 32- i 64-bit.,
q) powinno umo¿liwiaæ instalacjê wielostanowiskow±,
r) powinno umo¿liwiaæ pracê w trybie on-line.

Zamawiaj±cy nie zamawia ramek do tablic rejestracyjnych.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (ilo¶æ i rodzaj tablic) zawiera za³. nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, zwany w dalszej tre¶ci tak¿e OPZ.
W przypadku zg³oszenia reklamacji, Wykonawca zobowi±zany jest bez dodatkowego wynagrodzenia odebraæ materia³y bêd±ce przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad. Zestawienie zapotrzebowania przedstawione w Za³. nr 1 do SWZ - OPZ stanowi przybli¿one zapotrzebowanie na poszczególne tablice. W wyniku konkretnych zamówieñ ilo¶æ tablic w poszczególnych pozycjach mo¿e ulec zmniejszeniu, a tym samym koszt ca³ego zamówienia mo¿e siê zmniejszyæ do 50% dostawy.
Zamawiaj±cy ka¿d± dostawê poprzedzi telefonicznym, pisemnym lub elektronicznym zamówieniem.
Wykonawca, bez dodatkowego wynagrodzenia, dostarczy przedmiot zamówienia do wskazanego w zamówieniu pomieszczenia w siedzibie Zamawiaj±cego w terminie do ……..... dni od dnia z³o¿enia zamówienia (podlega ocenie w kryteriach oceny ofert). Dostawy realizowane bêd± od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 9.00 – 14.00.
Ka¿de zlecenie rozliczane bêdzie na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie.
Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia kwotê: 500000,00 z³.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34928470-3 - Elementy oznakowania

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, a stanowiæ bêdzie ³±cznie sumê punktacji, liczonej wg. wzoru: O (ocena) = C + T + G
Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjêtych kryteriów, a tym samym otrzyma najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów, zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy wtórników tablic rejestracyjnych w dniach kalendarzowych od zlecenia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci na przedmiot zamówienia od dnia dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wpis do rejestru przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne, zgodnie z wymogami
art. 75a, z uwzglêdnieniem art. 75 ae ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 988, z pó¼n. zm.)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym, Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy), Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z
dowodami potwierdzaj±cymi równowa¿no¶æ, o których mowa w Rozdz. II pkt 1 SWZ (je¿eli dotyczy), Zastrze¿enie tajemnicy
przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy), O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby oraz zobowi±zanie do udostêpnienia
zasobów (je¿eli dotyczy), O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

4) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
• wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie
z pe³nomocnikiem.
• je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) Projektowane postanowienia umowy stanowi± za³±czniki: nr 3 do SWZ.
2) Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.
3) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy na zasadach wskazanych w za³. nr 3 do SWZ, które s± dostêpne na stronie internetowej prowadzonego postêpowania – prosimy o zapoznanie siê.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-19 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-19 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-17

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wszystkie informacje dot. nin. postêpowania bêd± dostêpne w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) na stronie internetowej:
https://bip.powiat-szamotuly.pl/zamowienia-publiczne

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.