eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotu³yWykonanie i sukcesywne dostawy oraz z³omowanie tablic rejestracyjnych



Og³oszenie z dnia 2023-01-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Wykonanie i sukcesywne dostawy oraz z³omowanie tablic rejestracyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT SZAMOTULSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257986

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 612928700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiat-szamotuly.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e4e7d5f9-91cf-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i sukcesywne dostawy oraz z³omowanie tablic rejestracyjnych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e4e7d5f9-91cf-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00054487

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00006099/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.5 Dostawa tablic rejestracyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00024802

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.11.2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 406000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa nadana zamówieniu: Wykonanie i sukcesywne dostawy oraz z³omowanie tablic rejestracyjnych.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej, wyprodukowanych przez Wykonawcê, zgodnie z ustaw± z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 988, z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagañ dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów zwi±zanych z rejestracj± pojazdów (Dz. U. poz. 1847) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz. U. z 2022 r, poz. 1855) w szacowanych rodzajach i ilo¶ciach wskazanych
w OZP – za³. nr 1 do SWZ (www.bip.powiat-szamotuly.pl/zamowienia)
W przypadku zmiany ww. przepisów w trakcie trwania umowy, Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykonaæ tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowi±zuj±cymi na dzieñ z³o¿enia przez Zamawiaj±cego zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ protokolarny odbiór, zniszczenie przez pociêcie
i z³omowanie wycofanych, zu¿ytych tablic. Ich odbiór bêdzie realizowany ka¿dorazowo
w chwili dostawy nowych tablic rejestracyjnych.
Wykonawca u¿yczy i zainstaluje u Zamawiaj±cego oprogramowanie umo¿liwiaj±ce elektroniczne sk³adanie zamówieñ na tablice rejestracyjne oraz zapewni przeszkolenie pracowników Zamawiaj±cego w zakresie prawid³owej obs³ugi tego oprogramowania. Zamawiaj±cy wymaga aby oprogramowanie posiada³o co najmniej nastêpuj±ce cechy:
a) powinno automatycznie generowaæ pozycje zamówienia, zawieraj±ce kolejne wolne numery rejestracyjne, po podaniu jedynie ilo¶ci zamawianych tablic oraz ich typu – wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno pomijaæ niedozwolone numery oraz numery ju¿ wykorzystane,
b) powinno sprawdzaæ zgodno¶æ wprowadzonych numerów z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji
i oznaczania pojazdów oraz wymagañ dla tablic rejestracyjnych, ju¿ na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie mo¿liwo¶ci wpisania niepoprawnych numerów ze szczególnym uwzglêdnieniem:
 zgodno¶ci d³ugo¶ci wprowadzonego numeru oraz po³o¿enia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian tablic,
 blokowania dla okre¶lonych typów tablic niedozwolonych liter,
c) powinno elektronicznie akceptowaæ zamówienie z weryfikacj± terminu realizacji,
d) powinno zapewniæ ewidencjê poszczególnych zamówieñ na dostawy tablic oraz weryfikacjê ilo¶ciowego i warto¶ciowego stanu realizacji umowy,
e) powinno umo¿liwiaæ odszukanie zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia, na podstawie której zosta³a zmieniona (zarówno dla tablic nowych jak i wtórników),
f) powinno umo¿liwiaæ odszukanie wycofanej tablicy rejestracyjnej oraz zlecenia, na podstawie którego zosta³a przekazana do zniszczenia,
g) powinno uniemo¿liwiaæ wprowadzanie numerów ju¿ zamówionych (wykorzystanych) przez Zamawiaj±cego i pomijanie ich podczas sk³adania nowych zamówieñ,
h) powinno posiadaæ bazê danych umo¿liwiaj±c± przechowywanie co najmniej 2GB danych, instalowan± lokalnie u Zamawiaj±cego,
i) powinno umo¿liwiaæ zaznaczenia ró¿nych miejsc dostaw tablic,
j) powinno umo¿liwiaæ definiowanie podzakresów wyró¿ników w celu wydzielenia przydzia³u numerów rejestracyjnych dla okre¶lonych potrzeb,
k) posiadaæ specjaln± opcjê umo¿liwiaj±c± zamówienie tablicy samochodowej dodatkowej;
l) posiadaæ ³atwy w u¿yciu program instalacyjny, niewymagaj±cy udzia³u informatyka
i zaawansowanej wiedzy – program taki powinien, po zakoñczeniu dzia³ania, udostêpniæ u¿ytkownikowi gotowe do pracy oprogramowanie do zamawiania tablic,
m) powinno posiadaæ dedykowane bezp³atne narzêdzie dla administratora, pozwalaj±ce zarz±dzaæ prawami dostêpu i automatyzowaæ wykonywanie kopii bezpieczeñstwa oraz przywracanie danych z wykonanej wcze¶niej kopii,
n) powinno posiadaæ mo¿liwo¶æ wysy³ania formularza zamówieñ w pliku xml,
o) powinno umo¿liwiaæ wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie pdf,
p) powinno dzia³aæ w systemach WIN 7, 8 i 10 w wersjach 32- i 64-bit.,
q) powinno umo¿liwiaæ instalacjê wielostanowiskow±,
r) powinno umo¿liwiaæ pracê w trybie on-line.

Zamawiaj±cy nie zamawia ramek do tablic rejestracyjnych.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (ilo¶æ i rodzaj tablic) zawiera za³. nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, zwany w dalszej tre¶ci tak¿e OPZ.
W przypadku zg³oszenia reklamacji, Wykonawca zobowi±zany jest bez dodatkowego wynagrodzenia odebraæ materia³y bêd±ce przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad. Zestawienie zapotrzebowania przedstawione w Za³. nr 1 do SWZ - OPZ stanowi przybli¿one zapotrzebowanie na poszczególne tablice. W wyniku konkretnych zamówieñ ilo¶æ tablic w poszczególnych pozycjach mo¿e ulec zmniejszeniu, a tym samym koszt ca³ego zamówienia mo¿e siê zmniejszyæ do 50% dostawy.
Zamawiaj±cy ka¿d± dostawê poprzedzi telefonicznym, pisemnym lub elektronicznym zamówieniem.
Wykonawca, bez dodatkowego wynagrodzenia, dostarczy przedmiot zamówienia do wskazanego w zamówieniu pomieszczenia w siedzibie Zamawiaj±cego w terminie do ……..... dni od dnia z³o¿enia zamówienia (podlega ocenie w kryteriach oceny ofert). Dostawy realizowane bêd± od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 9.00 – 14.00.
Ka¿de zlecenie rozliczane bêdzie na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie.
Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia kwotê: 500000,00 z³.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928470-3 - Elementy oznakowania

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 481011,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 481011,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 481011,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UTAL sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631537295

7.3.3) Ulica: Katarzyñska 9

7.3.4) Miejscowo¶æ: Gruszczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 62-006

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 481011,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.