Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00468778/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu oraz oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu: „Cyfrowa Gmina” oraz w ramach
realizacji projektu: „Wsparcie dzieci z .... (pełna nazwa zadania znajduje się w SWZ)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJGRÓD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669743
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 32
1.5.2.) Miejscowość: Rajgród
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-206
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 86 272 19 40
1.5.8.) Numer faksu: 86 272 19 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaneta.chylinska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umrajgrod.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu oraz oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu: „Cyfrowa Gmina” oraz w ramachrealizacji projektu: „Wsparcie dzieci z .... (pełna nazwa zadania znajduje się w SWZ)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7a63f5f-6f1d-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00024807
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019373/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu oraz oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu: „Cyfrowa Gmina” oraz w ramach realizacji projektu: „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym –.....
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Część I - projekt grantowy „Cyfrowa Gmina”, o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00, Część II - projekt grantowy, „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełne nazwy programów w ramach, których realizowane jest zamówienie wskazane są w rozdziale 3 ust. 16 SWZ.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468778/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 155650,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Dostawa sprzętu oraz oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu: „Cyfrowa Gmina” oraz w ramach realizacji projektu: „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwojucyfrowym – Granty PPGR” polegającego na dostawie sprzętu komputerowego wraz
z oprogramowaniem;
2. Zadanie podzielone jest na 2 części:
Część I - „Cyfrowa Gmina"
3. Dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny i nie może być przedmiotem praw ani zobowiązań
osób trzecich.
4. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa Załącznik nr 8 do SWZ - Opis przedmiotu
zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
30213200-7 - Komputer tablet
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 117439,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Dostawa sprzętu oraz oprogramowania wraz z wdrożeniem wramach realizacji projektu: „Cyfrowa Gmina” oraz w ramach realizacji projektu: „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w
rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” polegającego na dostawie sprzętu komputerowego wraz
z oprogramowaniem;
2. Zadanie podzielone jest na 2 części:
Część II - „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
3. Dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny i nie może być przedmiotem praw ani zobowiązań
osób trzecich.
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00445109/01 z dnia 2022-11-17
2022-11-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
4. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa Załącznik nr 8 do SWZ - Opis przedmiotu
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
30213200-7 - Komputer tablet
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 38211,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części I - „Cyfrowa Gmina”
zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143098,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155320,71 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45460,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59286,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45460,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTINEX - Zbigniew Walicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461001272
7.3.3) Ulica: ul. Jonkajtysa 4
7.3.4) Miejscowość: Augustów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45460,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI RAJGRÓD
więcej: przetargi RAJGRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy" dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach - cztery części
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu "Nowa jakość kształcenia w Gminie Brzozów".
- "Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów na terenie KCGO" - roboty budowlane wraz z wyposażeniem
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego
- Zakup laptopów, monitorów oraz stacji dokujących na potrzeby spółki Łódzkie Inwestycje
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.