Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00246904/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń dla przedstawicieli kadry merytorycznej j.s.t. - „Standardy obsługi inwestora - Etykieta w administracji publicznej oraz w biznesie z elementami protokołu dyplomatycznego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OPOLSKIE CENTRUM ROZWOJU GOSPODARKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160128701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 38
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-075
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.hofman@ocrg.opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ocrg.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
ocrg.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń dla przedstawicieli kadry merytorycznej j.s.t. - „Standardy obsługi inwestora - Etykieta w administracji publicznej oraz w biznesie z elementami protokołu dyplomatycznego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eeff56cd-36e3-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008869/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Wynagrodzenia prelegentów (prowadzenie spotkań, warsztatów i konferencji)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Standardy obsługi inwestora w samorządzie opolskim2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246904/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA.3221.43.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 401223,58 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15377,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przeprowadzenie szkoleń stacjonarnego lub /i online dla przedstawicieli kadry merytorycznej jednostek samorządu terytorialnego województwa opolskiego, będących uczestnikami projektu pn. „Standardy obsługi inwestora w samorządzie opolskim” w zakresie „Standardy obsługi inwestora – Etykieta w administracji publicznej oraz w biznesie z elementami protokołu dyplomatycznego ” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne.
Uczestnikami szkoleń będą przedstawiciele kadry merytorycznej jednostek samorządu terytorialnego województwa opolskiego z różnorodnym doświadczeniem zawodowym w zakresie kontaktów z inwestorem/obsługi inwestora.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14760 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIK Consulting Wojciech Michałek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300132927
7.3.3) Ulica: Różyckiego 2 lok. 23
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WIK CONSULTING" MICHAŁEK WOJCIECH
jakie przetargi wygrała firma
"WIK CONSULTING" MICHAŁEK WOJCIECH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa akumulatorów do pojazdów oraz sprzętu wojskowego.
- Cz. 3. Wykonanie działań z zakresu ochrony czynnej w wybranych rezerwatach przyrody i obszarach Natura 2000: ograniczenie ekspansji niepożądanych gatunków w rezerwacie przyrody Ligota Dolna-II termin.
- Organizacja usług edukacyjnych
- "Bieżące utrzymanie terenów zielonych w Obwodzie Drogowym Chrząstowice"
- Dostawa produktów spożywczych
- Zakup i dostawa klinicznego cyfrowego ultrasonografu dla SP ZOZ OCO w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 70-2025 Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "Jak tworzyć angażujące i interaktywne kursy e-learningowe"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Gromnik w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla wójtów, burmistrzów i prezydentów miast województwa mazowieckiego.
- Opracowanie programu i przeprowadzenie szkoleń online dotyczących inwazyjnych gatunków obcych wraz z aktualizacją materiałów szkoleniowych
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Specjalistyczne metody montażu i napraw złożonych pakietów elektronicznych ... typu BGA w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej wg części
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.