eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczekociny"Bezgotówkowy zakup paliw płynnych na potrzeby pojazdów oraz urządzeń eksploatowanych przez Komunalny Zakład Budżetowy w 2025 roku".



Ogłoszenie z dnia 2025-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Bezgotówkowy zakup paliw płynnych na potrzeby pojazdów oraz urządzeń eksploatowanych przez Komunalny Zakład Budżetowy w 2025 roku”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD BUDŻETOWY SZCZEKOCINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150515446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Szczekociny

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-445

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 34 3557 161

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzb@szczekociny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kzbszczekociny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9958f07b-1a6f-4198-a4f9-645bdb7f78ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne, w szczególności: produkcja i sprzedaż wody, odprowadzanie ścieków do oczyszczalni, wywóz nieczystości płynnych, zimowe utrzymanie dróg, usługi transportowo-sprzętowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Bezgotówkowy zakup paliw płynnych na potrzeby pojazdów oraz urządzeń eksploatowanych przez Komunalny Zakład Budżetowy w 2025 roku”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9958f07b-1a6f-4198-a4f9-645bdb7f78ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00025037

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650439

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DUK.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 300406,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Bezgotówkowy zakup paliw płynnych na potrzeby pojazdów oraz urządzeń eksploatowanych przez Komunalny Zakład Budżetowy w 2025 roku.
2. Bezgotówkowa, cykliczna sprzedaż paliw, do pojazdów samochodowych Zamawiającego odbywać się będzie na stacjach paliw Wykonawcy, z użyciem elektronicznych kart paliwowych w poniższych łącznych, szacunkowych ilościach:
 Pb-95 8000 l,
 ON 38 000 l,
 LPG 200 l.
3. Ilości paliwa określone w ust. 2 są ilościami orientacyjnymi oszacowanymi na podstawie dotychczasowego zużycia paliwa przez pojazdy i sprzęt Zamawiającego stąd Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych powyżej. Rzeczywista ilość paliw będzie wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji umowy, przy czym Zamawiający wskazuje, że minimalny poziom realizacji zamówienia wynosi 50% szacunkowego zapotrzebowania.
4. W okresie realizacji umowy, w przypadku większego zapotrzebowania na określone paliwa niż przewidywane, Zamawiający przewiduje na podstawie art. 441 ustawy Pzp możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z poniższymi postanowieniami:
Maksymalna wartość opcji może wynieść nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego określonego w ust. 2. Zwiększenie do 30% może nie zostać zrealizowane (w części lub w całości), a Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu żadnych żądań ani praw, w szczególności zapłaty czy odszkodowania. Ewentualne zrealizowanie prawa opcji może nastąpić w razie konieczności zakupu większej ilości paliwa w przypadku zakupu nowych pojazdów lub w przypadku osiągnięcia maksymalnej kwoty, do której Zamawiający będzie dokonywał zakupu paliwa, wynikającej z ceny oferty Wykonawcy i po uprzednim zabezpieczeniu niezbędnych środków finansowych. Uruchomienie prawa opcji nastąpi poprzez złożenie w tym zakresie przez Zamawiającego oświadczenia woli (wymagana forma pisemna). Zastrzeżenie prawa opcji nie stanowi zobowiązania finansowego zaciągniętego w momencie zawarcia umowy.
5. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w formie bezgotówkowego tankowania pojazdów na wyznaczonych stacjach benzynowych Wykonawcy, siedem dni w tygodniu, przez całą dobę, w ilościach i terminach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.
6. Wykonawca musi dysponować minimum dwiema stacjami paliw zapewniającymi możliwość całodobowego tankowania paliwa oraz wyposażonymi w dystrybutory każdego z zamawianych paliw zlokalizowanymi na terenie powiatu zawierciańskiego, w tym jedną stacją paliw zlokalizowaną w granicach administracyjnych Gminy Szczekociny.
7. Ceny za zakupione paliwo będą naliczane według cen obowiązujących na stacji paliw Wykonawcy (wskazanych w załączniku do umowy), w dniu i na godzinę tankowania, pomniejszonych o zadeklarowany przez Wykonawcę opust cenowy. Wielkość opustu (wyrażona w %) jest stała w okresie realizacji umowy.
8. Realizacja tankowania pojazdów przy użyciu kart paliwowych, nie będzie powodowała po stronie Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów w całym okresie obowiązywania umowy.
9. Paliwa, będące przedmiotem zamówienia, muszą spełniać wszystkie wymogi aktualnie obowiązujących norm technicznych i jakościowych, w szczególności określonych w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1018) oraz Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 maja 2021 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 744). Na potwierdzenie powyższego, Zamawiający w trakcie trwania umowy może zażądać od Wykonawcy przedstawienia aktualnego świadectwa lub certyfikatu jakości sprzedawanych paliw. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania Umowy, Wykonawca dostosuje jakość paliw do nowych norm.
10. Stacje paliwowe Wykonawcy winny w całym okresie obowiązywania umowy odpowiadać aktualnym przepisom Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. z 2023 r. poz. 1707).
11. Przedmiot zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także projektowane postanowienia umowne (PPU), który stanowią załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280020,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280020,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280020,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454

7.3.3) Ulica: Chemików 7

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-411

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280020,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego została ustalona na kwotę netto: 231 082,00 PLN.
2. Wartość szacunkowa zamówienia z prawem opcji: 300 406,60 PLN netto.
3. Rodzaj przedsiębiorstwa, jakim jest Wykonawca: duże przedsiębiorstwo.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.