eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RykiDostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i edukacyjnego oraz oprogramowania do szkół w gminie Ryki - 9 zadań



Ogłoszenie z dnia 2025-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i edukacyjnego oraz oprogramowania do szkół w gminie Ryki - 9 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYKI

1.3.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Burmistrz Ryk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karola Wojtyły 29

1.5.2.) Miejscowość: Ryki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ryki@ryki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ryki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a142156f-5427-45d6-96ae-644fa82119e0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i edukacyjnego oraz oprogramowania do szkół w gminie Ryki - 9 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a142156f-5427-45d6-96ae-644fa82119e0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00025095

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034957/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i edukacyjnego oraz oprogramowania do szkół w gminie Ryki - 9 zadań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Wspieramy równy dostęp do dobrej jakości, włączającego kształcenia i szkolenia poprzez realizację programów rozwojowych w szkołach z terenu Gminy Ryki.”, w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451689

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SASIP.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i edukacyjnego oraz oprogramowania do szkół w gminie Ryki.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) dostawę sprzętu wraz z wniesieniem,
2) montaż, zainstalowanie, uruchomienie sprzętu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (jeśli dotyczy).
Przedmiotowe postępowanie podzielone jest na 9 ZADAŃ
Przez słowo "zadania" w przedmiotowej dokumentacji Zamawiający rozumie "części" postępowania, na które zostało podzielone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.:
1) ZADANIE nr I – dostawa komputerów przenośnych, szczegółowo wymienionych w Formularzu asortymentowo – cenowym,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 339629,27 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i edukacyjnego oraz oprogramowania do szkół w gminie Ryki.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) dostawę sprzętu wraz z wniesieniem,
2) montaż, zainstalowanie, uruchomienie sprzętu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (jeśli dotyczy).
Przedmiotowe postępowanie podzielone jest na 9 ZADAŃ
Przez słowo "zadania" w przedmiotowej dokumentacji Zamawiający rozumie "części" postępowania, na które zostało podzielone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.:
2) ZADANIE nr II – dostawa komputerów stacjonarnych wraz z monitorami oraz akcesoriów komputerowych, szczegółowo wymienionych w Formularzu asortymentowo – cenowym,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

4.5.5.) Wartość części: 90854,88 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i edukacyjnego oraz oprogramowania do szkół w gminie Ryki.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) dostawę sprzętu wraz z wniesieniem,
2) montaż, zainstalowanie, uruchomienie sprzętu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (jeśli dotyczy).
Przedmiotowe postępowanie podzielone jest na 9 ZADAŃ
Przez słowo "zadania" w przedmiotowej dokumentacji Zamawiający rozumie "części" postępowania, na które zostało podzielone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.:
3) ZADANIE nr III – dostawa monitorów interaktywnych, szczegółowo wymienionych w Formularzu asortymentowo – cenowym,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231320-6 - Monitory dotykowe

4.5.5.) Wartość części: 155839,59 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i edukacyjnego oraz oprogramowania do szkół w gminie Ryki.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) dostawę sprzętu wraz z wniesieniem,
2) montaż, zainstalowanie, uruchomienie sprzętu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (jeśli dotyczy).
Przedmiotowe postępowanie podzielone jest na 9 ZADAŃ
Przez słowo "zadania" w przedmiotowej dokumentacji Zamawiający rozumie "części" postępowania, na które zostało podzielone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.:
4) ZADANIE nr IV – dostawa tabletów i czytników e-booków, szczegółowo wymienionych w Formularzu asortymentowo – cenowym,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213200-7 - Komputer tablet

32580000-2 - Sprzęt do obsługi danych

4.5.5.) Wartość części: 46688,62 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i edukacyjnego oraz oprogramowania do szkół w gminie Ryki.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) dostawę sprzętu wraz z wniesieniem,
2) montaż, zainstalowanie, uruchomienie sprzętu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (jeśli dotyczy).
Przedmiotowe postępowanie podzielone jest na 9 ZADAŃ
Przez słowo "zadania" w przedmiotowej dokumentacji Zamawiający rozumie "części" postępowania, na które zostało podzielone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.:
5) ZADANIE nr V – dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, szczegółowo wymienionych w Formularzu asortymentowo – cenowym,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Wartość części: 32446,04 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i edukacyjnego oraz oprogramowania do szkół w gminie Ryki.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) dostawę sprzętu wraz z wniesieniem,
2) montaż, zainstalowanie, uruchomienie sprzętu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (jeśli dotyczy).
Przedmiotowe postępowanie podzielone jest na 9 ZADAŃ
Przez słowo "zadania" w przedmiotowej dokumentacji Zamawiający rozumie "części" postępowania, na które zostało podzielone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.:
6) ZADANIE nr VI – dostawa sprzętu multimedialnego i edukacyjnego, szczegółowo wymienionego w Formularzu asortymentowo – cenowym,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 60486,50 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i edukacyjnego oraz oprogramowania do szkół w gminie Ryki.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) dostawę sprzętu wraz z wniesieniem,
2) montaż, zainstalowanie, uruchomienie sprzętu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (jeśli dotyczy).
Przedmiotowe postępowanie podzielone jest na 9 ZADAŃ
Przez słowo "zadania" w przedmiotowej dokumentacji Zamawiający rozumie "części" postępowania, na które zostało podzielone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.:
7) ZADANIE nr VII – dostawa sprzętu audio i aparatu cyfrowego, szczegółowo wymienionych w Formularzu asortymentowo – cenowym,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

4.5.5.) Wartość części: 10036,59 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i edukacyjnego oraz oprogramowania do szkół w gminie Ryki.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) dostawę sprzętu wraz z wniesieniem,
2) montaż, zainstalowanie, uruchomienie sprzętu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (jeśli dotyczy).
Przedmiotowe postępowanie podzielone jest na 9 ZADAŃ
Przez słowo "zadania" w przedmiotowej dokumentacji Zamawiający rozumie "części" postępowania, na które zostało podzielone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.:
8) ZADANIE nr VIII – dostawa oprogramowania edukacyjnego, szczegółowo wymienionego w Formularzu asortymentowo – cenowym,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 74004,86 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i edukacyjnego oraz oprogramowania do szkół w gminie Ryki.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) dostawę sprzętu wraz z wniesieniem,
2) montaż, zainstalowanie, uruchomienie sprzętu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (jeśli dotyczy).
Przedmiotowe postępowanie podzielone jest na 9 ZADAŃ
Przez słowo "zadania" w przedmiotowej dokumentacji Zamawiający rozumie "części" postępowania, na które zostało podzielone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.:
9) ZADANIE nr IX - dostawa oprogramowania biurowego, szczegółowo wymienionego w Formularzu asortymentowo – cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.5.) Wartość części: 11253,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225131,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368853,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225131,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIETOM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: R e g o n 190063711

7.3.3) Ulica: Rakietowa 22

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-298

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225131,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Decyzja Zamawiającego o unieważnieniu niniejszego postępowania została podjęta po szczegółowej analizie wszystkich okoliczności sprawy, a wskazane wyżej podstawy faktyczne znajdują uzasadnienie w obowiązujących przepisach ustawy Pzp.
Zaniechanie unieważnienia (pomimo wystąpienia przesłanki obligatoryjnej unieważnienia postępowania wskazanej w przepisach ustawy Pzp) stanowią naruszenie dyscypliny finansów publicznych ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ponieważ umowa o zamówienie publiczne zawarta na skutek postępowania, które powinno zostać unieważnione – również podlega unieważnieniu.
Wada w przedmiotowym postępowaniu ma charakter rzeczywisty, istotny i nieusuwalny, jest przy tym na tyle poważna, że uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Wskazana powyżej wada postępowania uzasadnia unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Decyzja Zamawiającego o unieważnieniu niniejszego postępowania została podjęta po szczegółowej analizie wszystkich okoliczności sprawy, a wskazane wyżej podstawy faktyczne znajdują uzasadnienie w obowiązujących przepisach ustawy Pzp.
Zaniechanie unieważnienia (pomimo wystąpienia przesłanki obligatoryjnej unieważnienia postępowania wskazanej w przepisach ustawy Pzp) stanowią naruszenie dyscypliny finansów publicznych ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ponieważ umowa o zamówienie publiczne zawarta na skutek postępowania, które powinno zostać unieważnione – również podlega unieważnieniu.
Wada w przedmiotowym postępowaniu ma charakter rzeczywisty, istotny i nieusuwalny, jest przy tym na tyle poważna, że uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Wskazana powyżej wada postępowania uzasadnia unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40657,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143363,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40657,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: g.IT Solutions Michał Daszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: R e g o n 101 664 880

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 5

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40657,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Decyzja Zamawiającego o unieważnieniu niniejszego postępowania została podjęta po szczegółowej analizie wszystkich okoliczności sprawy, a wskazane wyżej podstawy faktyczne znajdują uzasadnienie w obowiązujących przepisach ustawy Pzp.
Zaniechanie unieważnienia (pomimo wystąpienia przesłanki obligatoryjnej unieważnienia postępowania wskazanej w przepisach ustawy Pzp) stanowią naruszenie dyscypliny finansów publicznych ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ponieważ umowa o zamówienie publiczne zawarta na skutek postępowania, które powinno zostać unieważnione – również podlega unieważnieniu.
Wada w przedmiotowym postępowaniu ma charakter rzeczywisty, istotny i nieusuwalny, jest przy tym na tyle poważna, że uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Wskazana powyżej wada postępowania uzasadnia unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59711,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147846,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64636,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. Z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 386354339

7.3.3) Ulica: Nowogrodzka 64/43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-014

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64636,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16323,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65848,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16323,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONVERTA SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: R e g o n 389170440

7.3.3) Ulica: Słowackiego 6A/10

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16323,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82812,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143623,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82812,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARRIS COMPUTER Tomasz Stolarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: R e g o n 430224637

7.3.3) Ulica: Polna 21

7.3.4) Miejscowość: Puławy

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82812,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13190,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44280,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13190,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „MaN Complex”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: R e g o n 290981237

7.3.3) Ulica: W. Przyborowskiego 4/1

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-417

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13190,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.