Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00430599/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA W RAMACH PROJEKTU "POPRAWA DOSTĘPU DO INFRASTRUKTURY KULTURALNEJ NA TERENIE GMINY SĘPOPOL"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001240775
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mostowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Sępopol
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-210
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 7613204
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ksiegowosc@mgok.sepopol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mgok.sepopol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8277211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA W RAMACH PROJEKTU "POPRAWA DOSTĘPU DO INFRASTRUKTURY KULTURALNEJ NA TERENIE GMINY SĘPOPOL"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b284ede-62fa-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00025271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013591/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa wyposażenia multimedialnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej 6:Kultura i dziedzictwo, Działanie 6.1. Infrastruktura Kultury, Poddziałanie 6.1.2. Instytucje kultury2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430599
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MGOK.25.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 722542,42 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 587432,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – dostawa wyposażenia do Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury obejmujący następujące elementy:1. Zestaw głośników – 2 szt.
2. Wzmacniacz DSP – 2 szt.
3. Dynamiczny mikrofon wokalny – 2 szt.
4. Dynamiczny mikrofon do instrumentów – 1 szt.
5. Statyw do mikrofonu długi -6 szt.
6. Statyw do mikrofonu krótki – 6 szt.
7. Mikrofon do perkusji basowej – 1 szt.
8. Mikrofon pojemnościowy – 2 szt.
9. Zestaw mikrofonów do perkusji – 1 zestaw
10. Mikrofon studyjny pojemnościowy – 2 szt.
11. Ankieta kierunkowa- 1 szt.
12. Dynamiczny mikrofon wokalny – 4 szt.
13. System bezprzewodowy z nadajnikami doręcznymi – 1 zestaw
14. Przewód mikrofonowy – 1 szt.
15. Przewód antenowy – 1 szt.
16. Torba na statywy – 1 zestaw
17. Statyw kolumnowy z pokrowcem – 2 szt.
18. Mały mikrofon pojemnościowy – 1 szt.
19. Kabel do mikrofonu - 20 szt.
20. Reflektor teatralny – 6 szt.
21. Ruchoma głowica typu SPOT LED – 6 szt.
22. Ruchoma głowica typu WASH LED -4 szt.
23. Reflektor profilowy teatralny LED – 4 szt.
24. Konsola oświetleniowa – 1 zestaw
25. Splitter oświetleniowy – 1 szt.
26. Wytwornica dymu typu HAZER – 1 szt.
27. Rozdzielnia elektryczna – 1 szt.
28. Reflektor teatralny LED – 2 szt.
29. Zestaw kratownic czarnych – 2 zestawy
30. Uchwyt montażowy – 1 zestaw
31. Relling – 4 szt.
32. Rozdzielacz prądowy – 1 zestaw
33. Mobilna skrzynia na sprzęt – 1 zes.
34. Przedłużacz 3 m – 10 szt.
35. Przedłużacz 10 m- 10 szt.
36. Przedłużacz 5 m – 6 szt.
37. Przewód DMX – 1 szt.
38. Ekran elektryczny – 1 szt.
39. Projektor multimedialny laserowy – 1 szt.
40. Uchwyt montażowy do projektora – 1 szt.
41. Transmiter wideo HD BaseT – 1 zestaw
42. Zestaw kabli DMX -1 zestaw
43. Nogi regulowane – 12 szt.
44. Podesty sceniczne – 12 szt.
45. Schody modułowe – 1 szt.
46. Zestaw elementów połączeniowych do podestów – 1 kpl.
47. Namiot plenerowy – 1 szt.
48. Laptop – 5 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne dla części nr 1 określa załącznik nr 5 do SWZ.
Wymagany minimalny okres gwarancji – 24 mce
4.5.3.) Główny kod CPV: 31527260-6 - Systemy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
30237280-5 - Akcesoria zasilające
31527000-6 - Reflektory punktowe
4.5.5.) Wartość części: 397822,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2 – dostawa foteli kinowych – 240 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne dla części nr 2 określa załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39113100-8 - Fotele
4.5.5.) Wartość części: 324720 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397822,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1041031,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397822,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WISE Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452217458
7.3.3) Ulica: Warszawska 111
7.3.4) Miejscowość: Bibice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-087
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397822,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324720 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324720 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324720 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Megan Seating Marcin Grzędzicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532290919
7.3.3) Ulica: Otowice
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Chełmińska
7.3.5) Kod pocztowy: 86-070
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEGAN SEATING Marcin Grzędzicki
jakie przetargi wygrała firma
MEGAN SEATING Marcin Grzędzicki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324720 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- Dostawa głowicy kulowej
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych, pomocy naukowych i wyposażenia do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu pn. IN PLUS - podnoszenie jakości kształcenia podstawowego w Bilczy
- Dostawa sprzętu oświetleniowego i akustycznego dla Teatru Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
- Zakup i dostawa używanych agregatów prądotwórczych
więcej: Akcesoria zasilające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.