Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00013336/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00025595 z dnia 2021-03-31 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup fabrycznie nowego, 9-osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Nowa wieś
1.3.) Oddział zamawiającego: DPS Nowa Wieś
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szamotulska 9
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672540025
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsnw@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnowawies.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.dpsnw.powiat-szamotuly.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup fabrycznie nowego, 9-osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-880dc6d7-7cd3-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000613/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013336/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS/03/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup fabrycznie nowego, 9-osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ – Załącznik nr 1 do SWZ.Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy.Od początku 2020 roku wszystkie auta sprzedawane w Europie obowiązuje norma emisji Euro 6d-Temp. Najnowsza norma nakłada na producentów aut obowiązek sprzedaży modeli ze średnią emisją CO2 na poziomie 95 g CO2/km, a co z tym związane Zamawiający nie dopuszcza oferowania pojazdów, które nie spełniają normy emisji Euro 6d-Temp.Płatność dokonana będzie w złotych w terminie do 21 dni od daty wydania Zamawiającemu przedmiotu umowy i dostarczenia faktury, na konto bankowe Wykonawcy wskazane w fakturze. Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez zamawiającego protokół odbioru (bez uwag).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1, ust. 5 uPzpSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
2021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI NOWA WIEŚ
- Dostawa kaw i herbat dla Ośrodka Reprezentacyjnego MON
- Dostawa napojów bezalkoholowych, soków i nektarów dla Ośrodka Reprezentacyjnego MON
więcej: przetargi NOWA WIEŚ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup nowoczesnego sprzętu dla zrównoważonego rozwoju gmin 2
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Dostawa samochodu 8-osobowego na potrzeby Urzędu Gminy Oława
- Dostawa 2 (dwóch) pojazdów osobowych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego w Poznaniu
- Dostawa samochodu służbowego dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
- "Zakup samochodu służbowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach"
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.