Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00047427/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
- 2021/BZP 00103498/01 - Wynik z dnia 2021-07-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa infrastruktury leśnej na terenie Nadleśnictwa Barlinek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Barlinek
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810538988
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Tunelowa
1.4.2.) Miejscowość: Barlinek
1.4.3.) Kod pocztowy: 74-320
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.4.7.) Numer telefonu: 057466526
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: barlinek@szczecin.lasy.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://barlinek.szczecin.lasy.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025640
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-01-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wykonaniu umowy,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00341065/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 1 (Część 1) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wykonawca wykonując w Części nr 1 zamówienia tablicę edukacyjną powinien sugerować się projektem stelaża zawartym w załączniku nr 22 do SWZ oraz szczegółowym opisem stelaża zawartym w załączniku nr 23 do SWZ), a także uwzględnić informacje zawarte w projekcie dla danego zadania (załącznik nr 11 oraz 13 do SWZ), mającym służyć poglądowo do wyceny oferty. Wygląd stelaża tablicy edukacyjnej zostanie ostatecznie uzgodniony z Zamawiającym na etapie realizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 stanowi:
- Przedmiar robót – czatownia (załącznik nr 9 do SWZ)
- Specyfikacja techniczna – czatownia ( załącznik nr 10 do SWZ)
- Projekt realiz-wykonaw. - czatownia (załącznik nr 11 do SWZ)
- Szczegółowy opis przedmiotu – czatownia (załącznik nr 12 do SWZ)
- Projekt wykonawczy – czatownia (załącznik nr 13 do SWZ)
- Projekt stelaża - tablice (załącznik nr 22 do SWZ)
- Szczegółowy opis – stelaż do tablic (załącznik nr 23 do SWZ)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Różne konstrukcje budowlane
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wiaty drewniane,Drewniane konstrukcje dachowe,Roboty budowlane,Przygotowanie terenu pod budowę,Roboty w zakresie konserwacji dróg,Roboty w zakresie różnych nawierzchni,Roboty w zakresie nawierzchni dróg
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
599-145-09-12
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
599-145-09-12
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Owczarki 3B
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Po zmianie:
Owaczarki 3b
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Zwierzyn
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Zwierzyn
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
66-542
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
66-542
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
lubuskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
lubuskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe EKO-STYK Przemysław Styczeń, Owczarki 3B, 66-542 Zwierzyn
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Projektowe EKO-STYK Przemysław Styczeń
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Okres realizacji - dni
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
90
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
Po zmianie:
180
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
2021-07-01
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
Po zmianie:
2021-07-01
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
22000
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
22000,0
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
17160,00
Po zmianie:
22000,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
- Dostawa pasków wraz z dzierżawą analizatora moczu na okres 36 miesięcy i dostawa testów diagnostycznych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego w okresie 12 miesięcy.
- Zakup odczynników i krwi kontrolnej do wykonania 45 000 badań CBC + DIFF, w tym około 9 000 badań OB w okresie 36 miesięcy wraz z dzierżawą dwóch analizatorów hematologicznych.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo - ciężarowego o napędzie elektrycznym kat. N2 przystosowanym do odbierania selektywnych odpadów (śmieci) wraz z dwustanowiskową stacją ładowania.
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji: Przebudowa zbiornika wodnego służącego małej retencji w miejscowości Niwiska gmina Nowogród Bobrzański
- Zaprojektowanie i wykonanie budowy otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Łaszczów
- Zaprojektowanie i wykonanie budowy otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Steniatyn
- Zwiększenie pojemności zbiorników retencyjnych na terenie miejscowości Chrząstawa Mała i Jeszkowice, gmina Czernica
- Zwiększenie pojemności zbiorników retencyjnych na terenie miejscowości Chrząstawa Wielka, gmina Czernica
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Nabróż
więcej: Wiaty drewniane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.