Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00047427/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
- 2022/BZP 00025640/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103498 z dnia 2021-07-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury leśnej na terenie Nadleśnictwa Barlinek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Barlinek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810538988
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tunelowa
1.5.2.) Miejscowość: Barlinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 057466526
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: barlinek@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://barlinek.szczecin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.portal.smartpzp.pl/nadbarlinek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalość związana z leśnictwem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury leśnej na terenie Nadleśnictwa Barlinek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc8ab0d4-ae2d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Obszary Natura 2000 szansą wzbogacenia różnorodności biologicznej Puszczy Gorzowskiej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047427/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 140848,14 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 129479,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca wykonując w Części nr 1 zamówienia tablicę edukacyjną powinien sugerować się projektem stelaża zawartym w załączniku nr 22 do SWZ oraz szczegółowym opisem stelaża zawartym w załączniku nr 23 do SWZ), a także uwzględnić informacje zawarte w projekcie dla danego zadania (załącznik nr 11 oraz 13 do SWZ), mającym służyć poglądowo do wyceny oferty. Wygląd stelaża tablicy edukacyjnej zostanie ostatecznie uzgodniony z Zamawiającym na etapie realizacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 stanowi:
- Przedmiar robót – czatownia (załącznik nr 9 do SWZ)
- Specyfikacja techniczna – czatownia ( załącznik nr 10 do SWZ)
- Projekt realiz-wykonaw. - czatownia (załącznik nr 11 do SWZ)
- Szczegółowy opis przedmiotu – czatownia (załącznik nr 12 do SWZ)
- Projekt wykonawczy – czatownia (załącznik nr 13 do SWZ)
- Projekt stelaża - tablice (załącznik nr 22 do SWZ)
- Szczegółowy opis – stelaż do tablic (załącznik nr 23 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928210-3 - Wiaty drewniane
44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 20886,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca wykonując w Części nr 2 zamówienia tablice informacyjne powinien sugerować się projektem stelaża zawartym w załączniku nr 22 do SWZ oraz szczegółowym opisem stelaża zawartym w załączniku nr 23 do SWZ, a także uwzględnić informacje zawarte w projekcie dla danego zadania (załączniki nr 14 oraz 16 do SWZ), mającym służyć poglądowo do wyceny oferty. Wygląd stelaża tablic informacyjnych zostanie ostatecznie uzgodniony z Zamawiającym na etapie realizacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 stanowi:
- Projekt wiaty przy miejscu postojowym Żydowo (załącznik nr 14 do SWZ)
- Przedmiar robót miejsce postojowe Żydowo ( załącznik nr 15 do SWZ)
- Projekt wykonawczy miejsce postojowe Żydowo (załącznik nr 16 do SWZ)
- Specyfikacja techniczna – miejsce postojowe Żydowo( załącznik nr 17 do SWZ)
- Projekt stelaża - tablice (załącznik nr 22 do SWZ)
- Szczegółowy opis – stelaż do tablic (załącznik nr 23 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928210-3 - Wiaty drewniane
44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 26195,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca wykonując w Części nr 3 zamówienia tablicę edukacyjną powinien sugerować się projektem stelaża zawartym w załączniku nr 22 do SWZ oraz szczegółowym opisem stelaża do tablic zawartym w załączniku nr 23 do SWZ, a także uwzględnić informacje zawarte w projekcie dla danego zadania (załączniki nr 20 oraz 21 do SWZ), mającym służyć poglądowo do wyceny oferty. Wygląd stelaża tablicy edukacyjnej zostanie ostatecznie uzgodniony z Zamawiającym na etapie realizacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 3 stanowi:
- Przedmiar robót – stanica rowerowa (załącznik nr 18 do SWZ)
- Specyfikacja techniczna – stanica rowerowa ( załącznik nr 19 do SWZ)
- Projekt wykonawczy – stanica rowerowa (załącznik nr 20 do SWZ)
- Projekt wykonawczy wiaty stanicy rowerowej( załącznik nr 21 do SWZ)
- Projekt stelaża - tablice (załącznik nr 22 do SWZ)
- Szczegółowy opis – stelaż do tablic (załącznik nr 23 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928210-3 - Wiaty drewniane
44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 58398,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 4 stanowi:- Przedmiar robót – ławo-stoły Moczydło (załącznik nr 24 do SWZ)
- Projekt zagospodarowania terenu ławo-stoły Moczydło ( załącznik nr 25 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928210-3 - Wiaty drewniane
44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 24000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Projektowe EKO-STYK Przemysław Styczeń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 599-145-09-12
7.3.3) Ulica: Owaczarki 3b
7.3.4) Miejscowość: Zwierzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 66-542
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-USŁUGOWE "EKO-STYK" PRZEMYSŁAW STYCZEŃ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Projektowe EKO-STYK Prazemysław Styczeń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 599-145-09-12
7.3.3) Ulica: Owczarki 3B
7.3.4) Miejscowość: Zwierzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 66-542
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-07-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
- Dostawa pasków wraz z dzierżawą analizatora moczu na okres 36 miesięcy i dostawa testów diagnostycznych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego w okresie 12 miesięcy.
- Zakup odczynników i krwi kontrolnej do wykonania 45 000 badań CBC + DIFF, w tym około 9 000 badań OB w okresie 36 miesięcy wraz z dzierżawą dwóch analizatorów hematologicznych.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo - ciężarowego o napędzie elektrycznym kat. N2 przystosowanym do odbierania selektywnych odpadów (śmieci) wraz z dwustanowiskową stacją ładowania.
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji: Przebudowa zbiornika wodnego służącego małej retencji w miejscowości Niwiska gmina Nowogród Bobrzański
- Zaprojektowanie i wykonanie budowy otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Łaszczów
- Zaprojektowanie i wykonanie budowy otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Steniatyn
- Zwiększenie pojemności zbiorników retencyjnych na terenie miejscowości Chrząstawa Mała i Jeszkowice, gmina Czernica
- Zwiększenie pojemności zbiorników retencyjnych na terenie miejscowości Chrząstawa Wielka, gmina Czernica
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Nabróż
więcej: Wiaty drewniane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.