Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00512194/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
- 2023/BZP 00513189/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Józefa Dambka w Leśniewie w podziale na 9 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Józefa Dambka w Leśniewie
1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Józefa Dambka w Leśniewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000737261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MECHOWSKA, 2
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-106
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 506-50-70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: splesniewo@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: splesniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_puck1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szkoła Podstawowa im. Józefa Dambka w Leśniewie
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Józefa Dambka w Leśniewie w podziale na 9 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed28928e-8aa5-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00025757
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00512003/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Józefa Dambka w Leśniewie w podziale na 9 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00512194
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Dostawa drobiu.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany dla każdej części odpowiednio: w załączniku nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8 i 1.9 do SWZ „formularz cenowy – zestawienie asortymentu” oraz w zał. Nr 6 do SWZ dla wszystkich części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112100-7 - Świeży drób
4.5.5.) Wartość części: 17000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Dostawa nabiału.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany dla każdej części odpowiednio: w załączniku nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8 i 1.9 do SWZ „formularz cenowy – zestawienie asortymentu” oraz w zał. Nr 6 do SWZ dla wszystkich części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 18855 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Dostawa mięsa.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany dla każdej części odpowiednio: w załączniku nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8 i 1.9 do SWZ „formularz cenowy – zestawienie asortymentu” oraz w zał. Nr 6 do SWZ dla wszystkich części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15130000-8 - Produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 24580 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Dostawa warzyw i owocówPrzedmiot zamówienia został szczegółowo opisany dla każdej części odpowiednio: w załączniku nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8 i 1.9 do SWZ „formularz cenowy – zestawienie asortymentu” oraz w zał. Nr 6 do SWZ dla wszystkich części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 47345,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – Dostawa przypraw i produktów suchych.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany dla każdej części odpowiednio: w załączniku nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8 i 1.9 do SWZ „formularz cenowy – zestawienie asortymentu” oraz w zał. Nr 6 do SWZ dla wszystkich części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 40065,69 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI – Dostawa pieczywa.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany dla każdej części odpowiednio: w załączniku nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8 i 1.9 do SWZ „formularz cenowy – zestawienie asortymentu” oraz w zał. Nr 6 do SWZ dla wszystkich części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 12415,50 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII – Dostawa warzyw i owoców mrożonych.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany dla każdej części odpowiednio: w załączniku nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8 i 1.9 do SWZ „formularz cenowy – zestawienie asortymentu” oraz w zał. Nr 6 do SWZ dla wszystkich części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 10780 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII – Dostawa ryb.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany dla każdej części odpowiednio: w załączniku nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8 i 1.9 do SWZ „formularz cenowy – zestawienie asortymentu” oraz w zał. Nr 6 do SWZ dla wszystkich części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 33910 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IX – Dostawa produktów garmażeryjnych mrożonych.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany dla każdej części odpowiednio: w załączniku nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8 i 1.9 do SWZ „formularz cenowy – zestawienie asortymentu” oraz w zał. Nr 6 do SWZ dla wszystkich części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 8525 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15468,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15468,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15468,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGMIĘS Agnieszka Kolp
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871420883
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 7
7.3.4) Miejscowość: Puck
7.3.5) Kod pocztowy: 84-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGMIĘS FIRMA PRYWATNA AGNIESZKA KOLP
jakie przetargi wygrała firma
AGMIĘS FIRMA PRYWATNA AGNIESZKA KOLP
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16145,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16145,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16145,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MLH Marita Laga ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871720763
7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 65
7.3.4) Miejscowość: Władysławowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-120
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19798,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28914,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33922,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33922,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: runo Tassi sp. z o.o. ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272359947
7.3.3) Ulica: ul. Staniewicka 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-310
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25809,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35036,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35758,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35036,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Krzysztof Szymański,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Alicja Szymańska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871538142
7.3.3) Ulica: ul. Pucka 11
7.3.4) Miejscowość: Mieroszyno
7.3.5) Kod pocztowy: 84-103
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AKMAK ALICJA, KRZYSZTOF SZYMAŃSCY S.C.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AKMAK ALICJA, KRZYSZTOF SZYMAŃSCY S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49935,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38351,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39232,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38351,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MLH Marita Laga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871720763
7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 65
7.3.4) Miejscowość: Władysławowo,
7.3.5) Kod pocztowy: 84-120
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46906,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 04 grudnia 2023 roku o godz. 11:00 upłynął termin składania ofert. W tym terminie nie wpłynęła żadna oferta dla:
Część VI – Dostawa pieczywa.
dla postępowania pn.: „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Józefa Dambka w Leśniewie w podziale na 9 części”.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6570 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9889,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6570 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bruno Tassi sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272359947
7.3.3) Ulica: ul. Staniewicka 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa,
7.3.5) Kod pocztowy: 03-310
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11319 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32418 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33487 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32418 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGLOTEX Dystrybucja Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790175807
7.3.3) Ulica: ul. Polska 20
7.3.4) Miejscowość: Gdynia,
7.3.5) Kod pocztowy: 81-339
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36393 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6511,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6511,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6511,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGLOTEX Dystrybucja Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790175807
7.3.3) Ulica: ul. Polska 20
7.3.4) Miejscowość: Gdynia,
7.3.5) Kod pocztowy: 81-339
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IGLOTEX DYSTRYBUCJA POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IGLOTEX DYSTRYBUCJA POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8951,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Regulacja wpustów ulicznych i włazów studni kanalizacji deszczowej w ciągu dróg powiatowych Powiatu Puckiego w 2025 r.
- Świadczenie usług hotelowych
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Puck.
- Świadczenie usług pełnej księgowości dla Fundacji Orły Sportu
- Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych
- Wykonanie dokumentacji (wykazów synchronizacyjnych) w celu doprowadzenia do zgodności danych zawartych w dziale I-O ksiąg wieczystych z odpowiadającymi im danymi w bazie EGiB
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów mrożonych do COS-OPO w Giżycku
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Aresztu Śledczego w Gliwicach
- SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN, TŁUSZCZY ZWIERZĘCYCH
- Sukcesywne dostawy świeżego pieczywa na okres 12 miesięcy
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w II kwartale 2025 r. na potrzeby jednostki organizacyjnej Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP - Ośrodek Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich
- Sukcesywna dostawa słodyczy i soków na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.