eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MęcinkaDostawa paliw płynnych dla potrzeb Gminy Męcinka



Ogłoszenie z dnia 2025-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Gminy Męcinka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MĘCINKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Męcinka 11

1.5.2.) Miejscowość: Męcinka

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-424

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90666e9c-881a-492c-aaeb-4ad982a07c22

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Gminy Męcinka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90666e9c-881a-492c-aaeb-4ad982a07c22

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00026026

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00076092/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup paliw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00643830

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GP.271.16.2024.JZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych dla Gminy Męcinka. Realizacja zamówienia będzie polegać na bieżącym tankowaniu przez Zamawiającego jego pojazdów i sprzętu oraz do kanistrów na stacji paliw Wykonawcy paliwami płynnymi: benzyną bezołowiową (PB95) oraz olejem napędowym (ON), zwane dalej „paliwem”.
2) Rodzaj oraz szacunkowa ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi:
- benzyna bezołowiowa — 2.500 litrów;
- olej napędowy — 23.500 litrów.
Podane ilości paliw są wielkościami orientacyjnymi, szacowanymi na podstawie zużycia w roku poprzednim oraz przewidywanego zapotrzebowania i mają charakter informacyjny. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania wskazanej powyżej liczby paliwa, ze względu na jej szacunkowe ilości. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu żadne roszczenie. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej lub większej ilości paliwa niż podano powyżej, ilość zakupionego paliwa będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego, związanych z wykonywanymi przez niego zadaniami +/- 20%. W ramach zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość zakupu paliw w stanie gotowości obronnej państwa, czasu kryzysu i czasu wojny. Wykonawca zaopatrywać będzie w paliwa i materiały eksploatacyjne pojazdy będące własnością Zamawiającego, pojazdy OSP oraz pojazdy pobrane w ramach świadczeń rzeczowych.
3) Wykonawca zobowiązany jest posiadać przynajmniej jedną stację paliw w odległości max 9 km od siedziby Zamawiającego, spełniającą wymogi Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 roku w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. 2023 poz. 1707 z późn. zm.). Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże stacje paliw.
4) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, wykaz swoich stacji zlokalizowanych w odległości max 9 km od siedziby Zamawiającego lub wskazać stosowną stronę internetową zawierającą aktualną listę tych stacji oraz wskazać stację, na której będzie realizował zamówienie.
5) Wykonawca umożliwi tankowanie paliwa na w/w stacji przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu (również dni wolne od pracy i święta).
6) Tankowanie paliwa odbywać się będzie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, przez kierowców poszczególnych pojazdów służbowych i maszyn, w formie bezgotówkowej. Wykaz pojazdów i osób uprawniających do tankowania paliw Zamawiający przedstawi wybranemu Wykonawcy w formie załącznika do umowy.
7) Sprzedaż paliwa dokonywana będzie wg cennika cen detalicznych stacji paliw obowiązującego w dniu odbioru paliw na stacji paliw, z każdorazowym uwzględnieniem przysługującego Zamawiającemu rabatu zgodnie z ofertą Wykonawcy oraz rzeczywistą ilością zakupu. Zamawiający wymaga bezgotówkowego pobrania paliwa. Fakturowanie zakupionego paliwa będzie następować w systemie 1-14 oraz 15-ostatni dzień każdego miesiąca.
8) Paliwo stanowiące przedmiot zamówienia musi spełniać standardy jakościowe i wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1018 z póżń.zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz. U. z 2024, poz. 1058z późn. zm.).
9) Wykonawca zobowiązany będzie posiadać przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.).
10) W ofercie Wykonawca wylicza cenę oferty na podstawie średniej cen obowiązujących klientów detalicznych na stacji paliw w dniach 11-13.12.2024 r. o godz. 12:00 oraz wskazuje wysokość rabatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146580,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146580,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OMEGA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO- USŁUGOWE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931980713

7.3.4) Miejscowość: GŁOGÓW

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.