eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkUtrzymanie gminnych dróg, ulic, mostów, placów, chodników i przystanków komunikacji zbiorowej w Malborku w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie gminnych dróg, ulic, mostów, placów, chodników i przystanków komunikacji zbiorowej w Malborku w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MALBORK

1.3.) Oddział zamawiającego: MALBORK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747827

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PL. SŁOWIAŃSKI 5

1.5.2.) Miejscowość: Malbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.milewski@um.malbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malbork.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie gminnych dróg, ulic, mostów, placów, chodników i przystanków komunikacji zbiorowej w Malborku w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a03654e9-79ff-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00026221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019044/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Utrzymanie i modernizacja gminnych dróg, placów, mostów w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489331

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Miasto Malbork należy do jed sekt fin publ, o których mowa w art. 9 pkt 2 ustawy z dn 27.08.09 r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2022, poz. 1634). Miasto Malbork posiada 100% udziałów w spółce i sprawuje kontrolę, która odpowiada kontroli sprawowanej przez Zamawiającego nad własnymi jednostkami. Brak jest bezpośredniego udziału kapitału prywatnego w kontrolowanej Spółce. Miasto Malbork, jako jedyny wspólnik, ma prawo i odgrywa decydującą rolę w zakresie określenia celów strategicznych oraz obszarów działalności Spółki. Spółka została powołana w celu świadczenia usług na rzecz miasta Malbork i społeczności lokalnej. Spółka przedłożyła informację o wskaźniku finansowym dotyczącym średniego przychodu za 3 lata dotyczące ustalenia procentu działalności, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 11 PZP.
Wyliczony na dzień 7 grudnia 2022 r. średni wskaźnik finansowy
za ostatnie 3 lata poprzedzające zawarcie niniejszej umowy, na podstawie dokumentów księgowych wynosi 91,3%.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DK.271.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest :
- wykonywanie niezbędnych napraw, remontów i wymiany konstrukcji i nawierzchni dróg,chodników, ciągów pieszych i pieszo – jezdnych, dróg rowerowych, obiektów mostowych i kładek pieszych,
- naprawy i utrzymanie wiat przystankowych,
- wymiana lub montaż i demontaż oznakowania znakami drogowymi ulic miejskich,
- malowanie oznakowania poziomego ulic,
- oczyszczania letniego i utrzymania zimowego (odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem) ulicmiasta,
- usługi sprzątania i zamiatania ulic miejskich,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3925908 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3925908 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3925908 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakałd Gospodarki Komunlanej i Mieszkaniowej w Malborku Sp z oo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792153175

7.3.3) Ulica: Gen de Gauelle'a 70

7.3.4) Miejscowość: Malbork

7.3.5) Kod pocztowy: 82-200

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3925908 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.