Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00149182/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa bezpieczeństwa w Gminie Nowa Ruda poprzez budowę oświetlenia drogowego w miejscowościach: Bartnica, Jugów, Bożków i Wolibórz”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA RUDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000536580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 2
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.nowaruda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina.nowaruda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa bezpieczeństwa w Gminie Nowa Ruda poprzez budowę oświetlenia drogowego w miejscowościach: Bartnica, Jugów, Bożków i Wolibórz”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dba3573-fc60-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026551
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00149182/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 238226,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1.Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Bartnica.
Przedmiotem zamówienia są następujące roboty budowlane:
Wykopy liniowe pod kabel wraz z przeciskami 491 mb
Układanie kabli oraz uziomów poziomowych 590 mb
Montaż słupów, fundamentów, wysięgników i opraw – 18 szt.
Montaż przyłącza z istniejącego słupa do kompletnie wyposażonego ZK2a-1P – 1 kpl.
Celem inwestycji jest poprawa bezpieczeństwa na drodze dla uczestników ruchu drogowego. Oświetlenie drogi w Bartnicy projektuje się z użyciem opraw typu LED o mocy 25W montowanymi na słupach stalowych ocynkowanych wysokości 5m z wysięgnikiem i fundamentem prefabrykowanym. Całkowita długość wykopu dla linii kablowej wyniesie 491m, a długość kabla ułożonego linią falistą w wykopie wyniesie ok. 590m.
Przyłącze do projektowanego obwodu oświetlenia będzie wykonane według odrębnego opracowania Tauron Dystrybucja S.A zgodnie z warunkami przyłączenia WP/023547/2021 z dnia 2021-03-12. Z wykonywanego przez Tauron Dystrybucja S.A. zestawu złączowo-pomiarowego ZK1e-1P-S na słupie należy wykonać zasilanie projektowanej szafy oświetlenia ulicznego kablem YAKXs 4x25mm2 ułożonym w ziemi na głębokości 0,7m. W wykopie razem z kablem ułożona zostanie bednarka FeZn 25x4mm. Słupy oświetlenia ulicznego należy sytuować tak, aby lico słupa było oddalone od krawędzi jezdni nieograniczonej krawężnikiem min 1,0m.
Łącznie przewiduje się budowę 18szt. punktów oświetleniowych w Bartnicy. Rozmieszczenie słupów i trasę kabli energetycznych pokazano w części rysunkowej projektu zagospodarowania terenu.
Projektowana inwestycja ma charakter typowy dla tego typu lokalizacji (oświetlenie uliczne). Zastosowano typowe rozwiązania techniczne i materiały zgodne z wymaganiami przy tego typu realizacjach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 99089,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2.Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Jugów.
Przedmiotem zamówienia są następujące roboty budowlane:
Wykopy liniowe pod kabel wraz z przeciskami i linia napowietrzną 107,5 mb
Układanie kabli oraz uziomów poziomowych 150 mb
Montaż słupów, fundamentów, wysięgników i opraw – 5 szt.
Montaż przyłącza z istniejącego słupa – 1 kpl.
Celem inwestycji jest poprawa bezpieczeństwa na drodze dla uczestników ruchu drogowego. Oświetlenie ul. Małachowskiego projektuje się z użyciem opraw typu LED o mocy 40W montowanymi na słupach stalowych ocynkowanych wysokości 7m z wysięgnikiem i fundamentem prefabrykowanym. Całkowita długość wykopu pod kabel wyniesie 107,5m, a długość kabla ułożonego linią falistą w wykopie wyniesie ok. 140m. Długość sieci napowietrznej od istniejącego słupa do projektowanego słupa PO1 – ŻN10 49m- kabel typu AsXSn 4x25mm2.
Na granicy dz. nr 15/7 i 748 znajduje się słup oświetlenia ulicznego z którego należy wykonać zasilanie projektowanego obwodu oświetlenia napowietrznie kablem typu AsXSn 4x25mm2. Na słupie PO1 należy wykonać zejście kablem YAKXs 4x25mm2 i dalej układać kabel w ziemi na głębokości 0,7m. W wykopie razem z kablem ułożona zostanie bednarka FeZn 25x4mm. Linię kablową oraz słupy oświetlenia ulicznego należy sytuować min 1,0m od krawędzi jezdni.
Łącznie przewiduje się budowę 5szt. punktów oświetleniowych na ul. Małachowskiego w Jugowie. Rozmieszczenie słupów i trasę kabli energetycznych pokazano na projekcie zagospodarowania terenu.
Projektowana inwestycja ma charakter typowy dla tego typu lokalizacji (oświetlenie uliczne). Zastosowano typowe rozwiązania techniczne i materiały zgodne z wymaganiami przy tego typu realizacjach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 33151,99 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3.Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Bożków.
Przedmiotem zamówienia są następujące roboty budowlane:
Wykopy liniowe pod kabel wraz z przeciskami i liną napowietrzną 289 mb
Układanie kabli oraz uziomów poziomowych 347,5 mb
Montaż słupów, fundamentów, wysięgników i opraw – 11 szt.
Montaż przyłącza z istniejącego słupa – 1 kpl.
Wykonawca jest zobowiązany do ostatecznego uzgodnienia form i opraw nowego oświetlenia przewidzianego do montażu w formie pisemnej z Dolnośląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu ul. Zamkowa 3 zgodnie z Decyzją Nr 877/2021 z dnia 27 lipca 2021.
Celem inwestycji jest poprawa bezpieczeństwa na drodze dla uczestników ruchu drogowego. Oświetlenie drogi w Bożkowie projektuje się z użyciem opraw parkowych typu LED o mocy 36W montowanymi na słupach stylizowanych wysokości 6m i fundamencie prefabrykowanym. Całkowita długość wykopu dla linii kablowej wyniesie 289m, a długość kabla ułożonego linią falistą w wykopie wyniesie ok. 347,5m.
Zasilanie w energię elektryczną będzie zapewnione z istniejącego obwodu oświetlenia napowietrznego zlokalizowanego przy głównej drodze. Należy wykonać zejście kablem z istniejącego słupa na dz. nr 830 z użyciem kabla YAKXs 4x25mm2 do projektowanych punktów oświetleniowych. Kabel układać w ziemi na głębokości 0,7m. W wykopie razem z kablem ułożona zostanie bednarka FeZn 25x4mm. Słupy oświetlenia ulicznego należy sytuować tak, aby lico słupa było oddalone od krawędzi jezdni nieograniczonej krawężnikiem min 1,0m.
Łącznie przewiduje się budowę 11szt. punktów oświetleniowych w Bożkowie. Rozmieszczenie słupów i trasę kabli energetycznych pokazano w części rysunkowej projektu zagospodarowania terenu.
Projektowana inwestycja ma charakter typowy dla tego typu lokalizacji (oświetlenie uliczne). Zastosowano typowe rozwiązania techniczne i materiały zgodne z wymaganiami przy tego typu realizacjach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 68976,83 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4.Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Wolibórz.
Przedmiotem zamówienia są następujące roboty budowlane:
Wykopy liniowe pod kabel wraz z przeciskami i linią napowietrzną 166,5 mb
Układanie kabli oraz uziomów poziomowych 150 mb
Montaż słupów, fundamentów, wysięgników i opraw – 6 szt.
Montaż przyłącza z istniejącego słupa – 1 kpl.
Celem inwestycji jest poprawa bezpieczeństwa na drodze dla uczestników ruchu drogowego. Oświetlenie drogi powiatowej nr 3314D w Woliborzu projektuje się z użyciem opraw typu LED o mocy 40W montowanymi na słupach stalowych ocynkowanych wysokości 7m z wysięgnikiem i fundamentem prefabrykowanym. Całkowita długość wykopu pod kabel wyniesie 166,5m, a długość kabla ułożonego linią falistą w wykopie wyniesie ok. 211m.
Na granicy dz. nr 183 i 536/17 znajduje się słup oświetlenia ulicznego z którego należy wykonać zasilanie projektowanego obwodu oświetlenia kablem YAKXs 4x25mm2 ułożonym w ziemi na głębokości 0,8m – zgodnie z decyzją Zarządu Dróg Powiatowych w Kłodzku. W wykopie razem z kablem ułożona zostanie bednarka FeZn 25x4mm. Linię kablową oraz słupy oświetlenia ulicznego należy sytuować min 1,5m od krawędzi jezdni.
Łącznie przewiduje się budowę 6szt. punktów oświetleniowych na ul. Hutniczej w Woliborzu. Rozmieszczenie słupów i trasę kabli energetycznych pokazano na projekcie zagospodarowania terenu.
Projektowana inwestycja ma charakter typowy dla tego typu lokalizacji (oświetlenie uliczne). Zastosowano typowe rozwiązania techniczne i materiały zgodne z wymaganiami przy tego typu realizacjach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 38007,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84694,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84694,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Elektryczne Jerzy Kuźma
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8850006192
7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda
7.3.5) Kod pocztowy: 57-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI ELEKTRYCZNE JERZY KUŹMA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI ELEKTRYCZNE JERZY KUŹMA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84694,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24499,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32179,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24499,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Elektryczne Jerzy Kuźma
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8850006192
7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI ELEKTRYCZNE JERZY KUŹMA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI ELEKTRYCZNE JERZY KUŹMA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24499,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72570 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106433,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75749,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tango Projekt Przemysław Chomik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851638511
7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TANGO PROJEKT PRZEMYSŁAW CHOMIK
jakie przetargi wygrała firma
TANGO PROJEKT PRZEMYSŁAW CHOMIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75749,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35617,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33196,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Elektryczne Jerzy Kuźmia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8850006192
7.3.4) Miejscowość: Now Ruda
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI ELEKTRYCZNE JERZY KUŹMA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI ELEKTRYCZNE JERZY KUŹMA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33196,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Termomodernizacja budynku Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Bohaterów Getta 15 w Nowej Rudzie wraz z remontem klatki schodowej (...)
- Termomodernizacja budynku Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Wąska 7 w Nowej Rudzie wraz z remontem klatki schodowej (...)
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń biurowych Oddziału Terenowego KOWR w budynku administracyjno-usługowym w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38
- Przebudowa skrzyżowania ulic: Kostrzyńskiej, Włościańskiej, Dargomyskiej i Poziomkowej w Dębnie wraz z przebudową zjazdu z ul. Włościańskiej na ul. Pileckiego.
- "Przebudowa stacji uzdatniania wody i hydroforni w Ośrodku Natura Rerum (postępowanie powtórzone)"
- "Budowa sali gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Stróżnej"
- Wdrożenie centralnego zintegrowanego systemu zarządzania efektywnością energetyczną w budynku socjalno-biurowym ZGIUK Lubań
- "Dobudowa punktów świetlnych w Dzielnicy Polanka" - ul. M. Curie Skłodowskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.