eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzeladźŚwiadczenie usług eksploatacji oświetlenia drogowego w okresie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r."



Ogłoszenie z dnia 2025-01-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług eksploatacji oświetlenia drogowego w okresie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W CZELADZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240909351

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 12

1.5.2.) Miejscowość: Czeladź

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-253

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzgk.czeladz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.czeladz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług eksploatacji oświetlenia drogowego w okresie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea306a33-3943-4d6e-bee5-2491107dc180

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00026738

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046620/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Świadczenie usług eksploatacji oświetlenia na terenie gminy Czeladź w okresie od 01.01.2025 r do 30.06.2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632408

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 pkt 1 pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: zachodzi jedna z okoliczności z art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14 pzp. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze (art. 214 ust.1 pkt.1 lit a pzp)Zamawiający 27.11.2024 r. zwrócił się do TAURON Nowe Technologie S.A. z wnioskiem o wyrażenie zgody na świadczenie usług eksploatacji i konserwacji oświetlenia ulicznego przez inny podmiot wyłoniony w trybie podstawowym. Wykonawca dnia 27.11.2024 r. nie wyraził zgody na eksploatację i konserwację sieci oświetlenia ulicznego przez inne podmioty. Zamawiający dokonał wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki, w którym zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą. Zamawiający udzieli zamówienia po negocjacjach z właścicielem sieci oświetlenia ulicznego tj. TAURON Nowe Technologie S.A.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 28/U/MZGK/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług eksploatacji oświetlenia drogowego na terenie miasta Czeladź w okresie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.

CPV – 50232100-1 konserwacja oświetlenia ulicznego

Ilość istniejących na terenie Zamawiającego punktów świetlnych, będących przedmiotem umowy wynosi 1665 sztuk.

Wykonawca realizujący zadanie polegające na świadczeniu usług eksploatacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta Czeladź odpowiedzialny jest za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie wszystkich urządzeń oświetleniowych i ponosi wszelkie konsekwencje z tytułu niespełnienia powyższych wymagań, w tym także konsekwencje prawne w przypadkach, kiedy niewłaściwe prowadzenie eksploatacji stwarza zagrożenie dla zdrowia i życia ludzkiego lub spowoduje zaistnienie wypadku. Nie dotyczy to zdarzeń losowych wynikłych nie z winy Wykonawcy.

Wykonawca powinien zapewnić:

1. Prawidłowe funkcjonowanie zegarów astronomicznych i sterujących z jednokrotną możliwością zmiany nastaw zegarów na polecenie MZGK
2. Utrzymanie we właściwym stanie opraw oświetleniowych, a także osłon i odbłyśników opraw.
3. Utrzymanie we właściwym stanie sieci zasilających urządzenia oświetleniowe.
4. Estetyczny wygląd urządzeń oświetlenia ulicznego.
5. Zabezpieczone wnęki słupowe i skrzynki podziału sieci.
6. Oznakowane i zabezpieczone przed dostępem osób postronnych szafy oświetleniowe.
7. Naprawę zerwanych przewodów linii napowietrznych.
8. Naprawę uszkodzonych elementów sterowniczych w szafie oświetleniowej.
9. Naprawę szkód powstałych w wyniku kradzieży lub dewastacji osprzętu i elementów urządzeń..
10. Bieżące przyjmowanie zgłoszeń o awariach oświetlenia ulicznego.
11. Usunięcie zgłoszonych awarii w terminach wynikających z zawartej Umowy.
12. Monitorowania stanu technicznego zgodnie z prawem- wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej ,izolacji kabli oraz pomiarów uziemienia zgodnie z przepisami.
13. Po każdym świadczeniu usług Wykonawca pozostawia ma obowiązek przywrócenia całego terenu objętego usługami do stanu sprzed wykonywania prac.
14. Raz w miesiącu przedstawianie Zamawiającemu raportu z przeglądów eksploatacyjnych i usuwania awarii.
15. Okraszanie gałęzi w obrębie opraw oświetleniowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221178,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221178,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221178,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Nowe Technologie S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991076556

7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Śląskich 20

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-314

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

eksploatacja - Tauron Dystrybucja S.A


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221178,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.