Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00639902/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia
w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Interwencji Kryzysowej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061504032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Probostwo 6a
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-089
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 466 55 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cik.lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cik.lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d11b081-df4d-45ee-97ce-229872785d3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwieniaw Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d11b081-df4d-45ee-97ce-229872785d3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00026756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00318588/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług zdrowotnych w Ośwrodku Wczensej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00639902
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CIK.DA.241.159.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1395360,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na udzielaniu przezWykonawcę, w siedzibie Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) świadczeń zdrowotnych dla osób doprowadzonych do wytrzeźwienia lub przyjętych do Ośrodka. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania świadczeń zdrowotnych w systemie dyżurów 12-godzinnych wg. harmonogramów ustalanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dyżury trwające krócej lub dłużej niż 12 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 198000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na udzielaniu przezWykonawcę, w siedzibie Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) świadczeń zdrowotnych dla osób doprowadzonych do wytrzeźwienia lub przyjętych do Ośrodka. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania świadczeń zdrowotnych w systemie dyżurów 12-godzinnych wg. harmonogramów ustalanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dyżury trwające krócej lub dłużej niż 12 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 212400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na udzielaniu przezWykonawcę, w siedzibie Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) świadczeń zdrowotnych dla osób doprowadzonych do wytrzeźwienia lub przyjętych do Ośrodka. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania świadczeń zdrowotnych w systemie dyżurów 12-godzinnych wg. harmonogramów ustalanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dyżury trwające krócej lub dłużej niż 12 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 184320,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na udzielaniu przezWykonawcę, w siedzibie Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) świadczeń zdrowotnych dla osób doprowadzonych do wytrzeźwienia lub przyjętych do Ośrodka. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania świadczeń zdrowotnych w systemie dyżurów 12-godzinnych wg. harmonogramów ustalanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dyżury trwające krócej lub dłużej niż 12 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 141120,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na udzielaniu przezWykonawcę, w siedzibie Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) świadczeń zdrowotnych dla osób doprowadzonych do wytrzeźwienia lub przyjętych do Ośrodka. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania świadczeń zdrowotnych w systemie dyżurów 12-godzinnych wg. harmonogramów ustalanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dyżury trwające krócej lub dłużej niż 12 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 141120,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na udzielaniu przezWykonawcę, w siedzibie Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) świadczeń zdrowotnych dla osób doprowadzonych do wytrzeźwienia lub przyjętych do Ośrodka. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania świadczeń zdrowotnych w systemie dyżurów 12-godzinnych wg. harmonogramów ustalanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dyżury trwające krócej lub dłużej niż 12 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 92520,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na udzielaniu przezWykonawcę, w siedzibie Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) świadczeń zdrowotnych dla osób doprowadzonych do wytrzeźwienia lub przyjętych do Ośrodka. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania świadczeń zdrowotnych w systemie dyżurów 12-godzinnych wg. harmonogramów ustalanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dyżury trwające krócej lub dłużej niż 12 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 93960,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na udzielaniu przezWykonawcę, w siedzibie Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) świadczeń zdrowotnych dla osób doprowadzonych do wytrzeźwienia lub przyjętych do Ośrodka. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania świadczeń zdrowotnych w systemie dyżurów 12-godzinnych wg. harmonogramów ustalanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dyżury trwające krócej lub dłużej niż 12 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 88200,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na udzielaniu przezWykonawcę, w siedzibie Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) świadczeń zdrowotnych dla osób doprowadzonych do wytrzeźwienia lub przyjętych do Ośrodka. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania świadczeń zdrowotnych w systemie dyżurów 12-godzinnych wg. harmonogramów ustalanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dyżury trwające krócej lub dłużej niż 12 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na udzielaniu przezWykonawcę, w siedzibie Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) świadczeń zdrowotnych dla osób doprowadzonych do wytrzeźwienia lub przyjętych do Ośrodka. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania świadczeń zdrowotnych w systemie dyżurów 12-godzinnych wg. harmonogramów ustalanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dyżury trwające krócej lub dłużej niż 12 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 45360,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na udzielaniu przezWykonawcę, w siedzibie Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) świadczeń zdrowotnych dla osób doprowadzonych do wytrzeźwienia lub przyjętych do Ośrodka. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania świadczeń zdrowotnych w systemie dyżurów 12-godzinnych wg. harmonogramów ustalanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dyżury trwające krócej lub dłużej niż 12 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 64440,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na udzielaniu przezWykonawcę, w siedzibie Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) świadczeń zdrowotnych dla osób doprowadzonych do wytrzeźwienia lub przyjętych do Ośrodka. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania świadczeń zdrowotnych w systemie dyżurów 12-godzinnych wg. harmonogramów ustalanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dyżury trwające krócej lub dłużej niż 12 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 88920,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Piotr Cękiel Indywidualna Praktyka Lekarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060390968
7.3.3) Ulica: Gościńczyk 3/13
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.5) Kod pocztowy: 24-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krzysztof Piotr Cękiel Indywidualna Praktyka lekarska
jakie przetargi wygrała firma
Krzysztof Piotr Cękiel Indywidualna Praktyka lekarska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Lekarski Jan Feldo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 061312769
7.3.3) Ulica: Narutowicza 61/1
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-013
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Bieniek-Czerniak Indywidualna Praktyka Lekarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 061517201
7.3.3) Ulica: Ignacego Jana Paderweskiego 18/101
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-860
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KATARZYNA BIENIEK-CZERNIAK INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA
jakie przetargi wygrała firma
KATARZYNA BIENIEK-CZERNIAK INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Praktyka Lekarska Joanna Morawska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524682703
7.3.3) Ulica: Lubartowska 68A/4
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-094
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Indywidualna Praktyka Lekarska Joanna Morawska
jakie przetargi wygrała firma
Indywidualna Praktyka Lekarska Joanna Morawska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141120 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Praktyka Lekarska Karol Bochyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 540301380
7.3.3) Ulica: Szczytowa 11/25
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-562
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Praktyka Lekarska Karol Bochyński
jakie przetargi wygrała firma
Praktyka Lekarska Karol Bochyński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Praktyka Lekarska Bartosz Kłobuszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524259844
7.3.3) Ulica: Leszczyńskiego 25 lok. B204
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-068
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Indywidualna Praktyka Lekarska Bartosz Kłobuszewski
jakie przetargi wygrała firma
Indywidualna Praktyka Lekarska Bartosz Kłobuszewski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dawid Kijewski Indywidualna Praktyka Lekarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521993176
7.3.3) Ulica: Józefa Ignacego Kraszewskiego 46
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-463
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Dawid Kijewski indywidualna praktyka lekarska
jakie przetargi wygrała firma
Dawid Kijewski indywidualna praktyka lekarska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI LEKARSKIE SAWULSKI CEZARY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430959209
7.3.3) Ulica: Poli Gojawiczyńskiej 37
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-827
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI LEKARSKIE CEZARY SAWULSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI LEKARSKIE CEZARY SAWULSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dawid Kijewski Indywidualna Praktyka Lekarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521993176
7.3.3) Ulica: Józefa Ignacego Kraszewskiego 46
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-463
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Dawid Kijewski indywidualna praktyka lekarska
jakie przetargi wygrała firma
Dawid Kijewski indywidualna praktyka lekarska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Praktyka Lekarska lek. Mateusz Barszcz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 523815645
7.3.3) Ulica: al. Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-824
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Praktyka Lekarska lek. Mateusz Barszcz
jakie przetargi wygrała firma
Praktyka Lekarska lek. Mateusz Barszcz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Praktyka Lekarska Mieczysław Sylwester Kowalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369284951
7.3.3) Ulica: Borzechów Kolonia 229
7.3.4) Miejscowość: Borzechów
7.3.5) Kod pocztowy: 22-224
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIECZYSŁAW SYLWESTER KOWALCZYK PRAKTYKA LEKARSKA
jakie przetargi wygrała firma
MIECZYSŁAW SYLWESTER KOWALCZYK PRAKTYKA LEKARSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Praktyka Lekarska Radosław Bernacki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 540116428
7.3.3) Ulica: Brzozowa 16
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-113
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRAKTYKA LEKARSKA RADOSŁAW BERNACKI
jakie przetargi wygrała firma
PRAKTYKA LEKARSKA RADOSŁAW BERNACKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- 19/25. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy opatrunków specjalistycznych.
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania graficznego oraz narzędzi do realizacji prac w zakresie tworzenia i obróbki grafiki, z podziałem na części.
- Dostawa 5 szt. urządzeń prezentacyjnych typu Display Poster
- Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzenia Lubelskie Dni Kultury Studenckiej LUBLINALIA 2025
- Dostawa: odczynniki, materiały zużywalne i kontrolne, wyposażenie i oprogramowanie do oceny testów multipleksowych do cytometru BD FACSVia i z cytometru BD FACSLyric .....
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktywny Senior +
- Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Łodygowice
- Świadczenie usług przez psychologa oraz psychoterapeutę.
- Świadczenie usług: psychiatrycznych, psychologicznych, prawniczych, w zakresie zdrowia i innych przez specjalistów w ramach projektu Mazowiecka Strefa Rozwoju Pieczy Zastępczej
- "Zorganizowanie wycieczek dla seniorów 60+"
- Świadczenie usług w postaci schronienia w schronisku dla osób bezdomnych oraz schronisku z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych przebywających na terenie Gminy Cedry Wielkie (4 części).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.