eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinŚwiadczenie usług zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin



Ogłoszenie z dnia 2024-12-09

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia
w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Interwencji Kryzysowej w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061504032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Probostwo 6a

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-089

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 466 55 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cik.lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cik.lublin.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia
w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d11b081-df4d-45ee-97ce-229872785d3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00639902

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00318588/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług zdrowotnych w Ośwrodku Wczensej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Tak

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d11b081-df4d-45ee-97ce-229872785d3d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 3.1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.1.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca” na Platformie
e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy”.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CIK.DA.241.159.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1395360,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 12

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na udzielaniu przez
Wykonawcę, w siedzibie Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) świadczeń zdrowotnych dla osób doprowadzonych do wytrzeźwienia lub przyjętych do Ośrodka. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania świadczeń zdrowotnych w systemie dyżurów 12-godzinnych wg. harmonogramów ustalanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dyżury trwające krócej lub dłużej niż 12 godzin.

4.2.5.) Wartość części: 198000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) doświadczenie w świadczeniu usług medycznych osób wyznaczonych do realizacji zamówienia polegające w szczególności na: pomocy me-dycznej dla osób wymagających natychmiastowej pomocy w sytua-cjach nagłego zagrożenia życia lub zdrowia, ocenie stanu zdrowia pa-cjenta, udzielaniu doraźnej pomocy, sprawowaniu całodobowego nad-zoru medycznego, np. praca w szpitalnych oddziałach ratunkowych (dalej kryterium określane jako „doświadczenie”) – podane w miesią-cach.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na udzielaniu przez
Wykonawcę, w siedzibie Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) świadczeń zdrowotnych dla osób doprowadzonych do wytrzeźwienia lub przyjętych do Ośrodka. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania świadczeń zdrowotnych w systemie dyżurów 12-godzinnych wg. harmonogramów ustalanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dyżury trwające krócej lub dłużej niż 12 godzin.

4.2.5.) Wartość części: 212400,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) doświadczenie w świadczeniu usług medycznych osób wyznaczonych do realizacji zamówienia polegające w szczególności na: pomocy me-dycznej dla osób wymagających natychmiastowej pomocy w sytua-cjach nagłego zagrożenia życia lub zdrowia, ocenie stanu zdrowia pa-cjenta, udzielaniu doraźnej pomocy, sprawowaniu całodobowego nad-zoru medycznego, np. praca w szpitalnych oddziałach ratunkowych (dalej kryterium określane jako „doświadczenie”) – podane w miesią-cach.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na udzielaniu przez
Wykonawcę, w siedzibie Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) świadczeń zdrowotnych dla osób doprowadzonych do wytrzeźwienia lub przyjętych do Ośrodka. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania świadczeń zdrowotnych w systemie dyżurów 12-godzinnych wg. harmonogramów ustalanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dyżury trwające krócej lub dłużej niż 12 godzin.

4.2.5.) Wartość części: 184320,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) doświadczenie w świadczeniu usług medycznych osób wyznaczonych do realizacji zamówienia polegające w szczególności na: pomocy me-dycznej dla osób wymagających natychmiastowej pomocy w sytua-cjach nagłego zagrożenia życia lub zdrowia, ocenie stanu zdrowia pa-cjenta, udzielaniu doraźnej pomocy, sprawowaniu całodobowego nad-zoru medycznego, np. praca w szpitalnych oddziałach ratunkowych (dalej kryterium określane jako „doświadczenie”) – podane w miesią-cach.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na udzielaniu przez
Wykonawcę, w siedzibie Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) świadczeń zdrowotnych dla osób doprowadzonych do wytrzeźwienia lub przyjętych do Ośrodka. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania świadczeń zdrowotnych w systemie dyżurów 12-godzinnych wg. harmonogramów ustalanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dyżury trwające krócej lub dłużej niż 12 godzin.

4.2.5.) Wartość części: 141120,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) doświadczenie w świadczeniu usług medycznych osób wyznaczonych do realizacji zamówienia polegające w szczególności na: pomocy me-dycznej dla osób wymagających natychmiastowej pomocy w sytua-cjach nagłego zagrożenia życia lub zdrowia, ocenie stanu zdrowia pa-cjenta, udzielaniu doraźnej pomocy, sprawowaniu całodobowego nad-zoru medycznego, np. praca w szpitalnych oddziałach ratunkowych (dalej kryterium określane jako „doświadczenie”) – podane w miesią-cach.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na udzielaniu przez
Wykonawcę, w siedzibie Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) świadczeń zdrowotnych dla osób doprowadzonych do wytrzeźwienia lub przyjętych do Ośrodka. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania świadczeń zdrowotnych w systemie dyżurów 12-godzinnych wg. harmonogramów ustalanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dyżury trwające krócej lub dłużej niż 12 godzin.

4.2.5.) Wartość części: 141120,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) doświadczenie w świadczeniu usług medycznych osób wyznaczonych do realizacji zamówienia polegające w szczególności na: pomocy me-dycznej dla osób wymagających natychmiastowej pomocy w sytua-cjach nagłego zagrożenia życia lub zdrowia, ocenie stanu zdrowia pa-cjenta, udzielaniu doraźnej pomocy, sprawowaniu całodobowego nad-zoru medycznego, np. praca w szpitalnych oddziałach ratunkowych (dalej kryterium określane jako „doświadczenie”) – podane w miesią-cach.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na udzielaniu przez
Wykonawcę, w siedzibie Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) świadczeń zdrowotnych dla osób doprowadzonych do wytrzeźwienia lub przyjętych do Ośrodka. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania świadczeń zdrowotnych w systemie dyżurów 12-godzinnych wg. harmonogramów ustalanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dyżury trwające krócej lub dłużej niż 12 godzin.

4.2.5.) Wartość części: 92520,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) doświadczenie w świadczeniu usług medycznych osób wyznaczonych do realizacji zamówienia polegające w szczególności na: pomocy me-dycznej dla osób wymagających natychmiastowej pomocy w sytua-cjach nagłego zagrożenia życia lub zdrowia, ocenie stanu zdrowia pa-cjenta, udzielaniu doraźnej pomocy, sprawowaniu całodobowego nad-zoru medycznego, np. praca w szpitalnych oddziałach ratunkowych (dalej kryterium określane jako „doświadczenie”) – podane w miesią-cach.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na udzielaniu przez
Wykonawcę, w siedzibie Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) świadczeń zdrowotnych dla osób doprowadzonych do wytrzeźwienia lub przyjętych do Ośrodka. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania świadczeń zdrowotnych w systemie dyżurów 12-godzinnych wg. harmonogramów ustalanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dyżury trwające krócej lub dłużej niż 12 godzin.

4.2.5.) Wartość części: 93960,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) doświadczenie w świadczeniu usług medycznych osób wyznaczonych do realizacji zamówienia polegające w szczególności na: pomocy me-dycznej dla osób wymagających natychmiastowej pomocy w sytua-cjach nagłego zagrożenia życia lub zdrowia, ocenie stanu zdrowia pa-cjenta, udzielaniu doraźnej pomocy, sprawowaniu całodobowego nad-zoru medycznego, np. praca w szpitalnych oddziałach ratunkowych (dalej kryterium określane jako „doświadczenie”) – podane w miesią-cach.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na udzielaniu przez
Wykonawcę, w siedzibie Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) świadczeń zdrowotnych dla osób doprowadzonych do wytrzeźwienia lub przyjętych do Ośrodka. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania świadczeń zdrowotnych w systemie dyżurów 12-godzinnych wg. harmonogramów ustalanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dyżury trwające krócej lub dłużej niż 12 godzin.

4.2.5.) Wartość części: 88200,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) doświadczenie w świadczeniu usług medycznych osób wyznaczonych do realizacji zamówienia polegające w szczególności na: pomocy me-dycznej dla osób wymagających natychmiastowej pomocy w sytua-cjach nagłego zagrożenia życia lub zdrowia, ocenie stanu zdrowia pa-cjenta, udzielaniu doraźnej pomocy, sprawowaniu całodobowego nad-zoru medycznego, np. praca w szpitalnych oddziałach ratunkowych (dalej kryterium określane jako „doświadczenie”) – podane w miesią-cach.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na udzielaniu przez
Wykonawcę, w siedzibie Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) świadczeń zdrowotnych dla osób doprowadzonych do wytrzeźwienia lub przyjętych do Ośrodka. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania świadczeń zdrowotnych w systemie dyżurów 12-godzinnych wg. harmonogramów ustalanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dyżury trwające krócej lub dłużej niż 12 godzin.

4.2.5.) Wartość części: 45000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) doświadczenie w świadczeniu usług medycznych osób wyznaczonych do realizacji zamówienia polegające w szczególności na: pomocy me-dycznej dla osób wymagających natychmiastowej pomocy w sytua-cjach nagłego zagrożenia życia lub zdrowia, ocenie stanu zdrowia pa-cjenta, udzielaniu doraźnej pomocy, sprawowaniu całodobowego nad-zoru medycznego, np. praca w szpitalnych oddziałach ratunkowych (dalej kryterium określane jako „doświadczenie”) – podane w miesią-cach.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na udzielaniu przez
Wykonawcę, w siedzibie Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) świadczeń zdrowotnych dla osób doprowadzonych do wytrzeźwienia lub przyjętych do Ośrodka. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania świadczeń zdrowotnych w systemie dyżurów 12-godzinnych wg. harmonogramów ustalanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dyżury trwające krócej lub dłużej niż 12 godzin.

4.2.5.) Wartość części: 45360,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) doświadczenie w świadczeniu usług medycznych osób wyznaczonych do realizacji zamówienia polegające w szczególności na: pomocy me-dycznej dla osób wymagających natychmiastowej pomocy w sytua-cjach nagłego zagrożenia życia lub zdrowia, ocenie stanu zdrowia pa-cjenta, udzielaniu doraźnej pomocy, sprawowaniu całodobowego nad-zoru medycznego, np. praca w szpitalnych oddziałach ratunkowych (dalej kryterium określane jako „doświadczenie”) – podane w miesią-cach.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na udzielaniu przez
Wykonawcę, w siedzibie Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) świadczeń zdrowotnych dla osób doprowadzonych do wytrzeźwienia lub przyjętych do Ośrodka. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania świadczeń zdrowotnych w systemie dyżurów 12-godzinnych wg. harmonogramów ustalanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dyżury trwające krócej lub dłużej niż 12 godzin.

4.2.5.) Wartość części: 64440,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) doświadczenie w świadczeniu usług medycznych osób wyznaczonych do realizacji zamówienia polegające w szczególności na: pomocy me-dycznej dla osób wymagających natychmiastowej pomocy w sytua-cjach nagłego zagrożenia życia lub zdrowia, ocenie stanu zdrowia pa-cjenta, udzielaniu doraźnej pomocy, sprawowaniu całodobowego nad-zoru medycznego, np. praca w szpitalnych oddziałach ratunkowych (dalej kryterium określane jako „doświadczenie”) – podane w miesią-cach.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na udzielaniu przez
Wykonawcę, w siedzibie Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) świadczeń zdrowotnych dla osób doprowadzonych do wytrzeźwienia lub przyjętych do Ośrodka. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania świadczeń zdrowotnych w systemie dyżurów 12-godzinnych wg. harmonogramów ustalanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dyżury trwające krócej lub dłużej niż 12 godzin.

4.2.5.) Wartość części: 88920,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) doświadczenie w świadczeniu usług medycznych osób wyznaczonych do realizacji zamówienia polegające w szczególności na: pomocy me-dycznej dla osób wymagających natychmiastowej pomocy w sytua-cjach nagłego zagrożenia życia lub zdrowia, ocenie stanu zdrowia pa-cjenta, udzielaniu doraźnej pomocy, sprawowaniu całodobowego nad-zoru medycznego, np. praca w szpitalnych oddziałach ratunkowych (dalej kryterium określane jako „doświadczenie”) – podane w miesią-cach.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
9.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.108 ust.1 ustawy Pzp oraz art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 r.,poz.507),  Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia lub dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia;
Uwaga: osoba posiadająca kwalifikacje to osoba posiadająca tytuł lekarza medycyny lub felczera i prawo wykonywania zawodu zgodnie z art. 5 i 5a ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2024 r. poz. 1287) lub w art. 1 ustawy z dnia 20 lipca 1950 r. o zawodzie felczera (Dz. U. z 2022 r. poz. 1529).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10.1.3.Oświadczenie o nie figurowaniu w RSTPS. Oświadczenie potwierdzające nie figurowanie w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz w Krajowym Rejestrze Karnym
w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii, lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e- Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe”. Funkcjonalność wypełnienia formularza dostępna jest tylko dla użytkowników będących Wykonawcami posiadającymi rolę ,,Przygotowanie ofert/wniosków/prac konkursowych”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-17 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.