Og³oszenie z dnia 2021-04-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00039225/01 - Wynik z dnia 2021-04-23
Og³oszenie nr 2021/BZP 00026977 z dnia 2021-04-01 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG ZWI¡ZANYCH Z UTRZYMANIEM TERENÓW ZIELONYCH I SKWERÓW NA TERENIE GMINY Z£OCIENIEC W 2021 ROKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Z³ocieniec
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Stanowisko Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057810
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³ocieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-520
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 94 367 20 22
1.5.8.) Numer faksu: 94 367 16 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zlocieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zlocieniec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG ZWI¡ZANYCH Z UTRZYMANIEM TERENÓW ZIELONYCH I SKWERÓW NA TERENIE GMINY Z£OCIENIEC W 2021 ROKU
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ae8e0d8f-92d0-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00026977
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002581/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem terenów zielonych i skwerów w gminie Z³ocieniec w roku 2021
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bip.zlocieniec.pl/zamowienia3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu nastêpuj±cych narzêdzi:− miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ − ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/ nazwa adresata: Urz±d Miejski w Z³ocieñcuIdentyfikator adresata: /vg91how23j/SkrytkaESP/ − poczty elektronicznej: poczta@zlocieniec.pl strona postêpowania :http://bip.zlocieniec.pl/zamowienia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowi±zany jest posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Zarejestrowanie i utrzymanie konta na ePUAP oraz korzystanie z tego konta jest bezp³atne.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu ( https://miniportal.uzp.gov.pl ) oraz w Regulaminie ePUAP. 3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB. 4. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.5. Identyfikator postêpowania dla danego postêpowania o udzielenie zamówienia dostêpny s± na li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu oraz stanowi za³±cznik do niniejszej SWZ. 6. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania w za³±czniku nr do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania. 7. Sposób komunikowania siê zamawiaj±cego z wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert).8. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).9. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: poczta@zlocieniec.pl 10. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 4.2 adres email. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).11. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. [art. 61 ust 1 ustawy pzp]12. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania, ofert, o ile jej tre¶æ jest udokumentowana. [art. 61 ust 1 ustawy pzp]13. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z regulaminami korzystania z EPUAP oraz miniPortalu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Z³ocieniec reprezentowana przez Burmistrza Z³ocieñca - Krzysztofa Roberta Zacharzewskiego, z siedzib± w Urzêdzie Miejskim w Z³ocieñcu ul. Stary Rynek 3, 78-520 Z³ocieniec, tel.: 94 36 72 022, adres e-mail: um.burmistrz@zlocieniec.pl;funkcjê Inspektora ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Z³ocieñcu pe³ni Ireneusz Sabat, e-mail: ochronadanych@zlocieniec.pl tel. 94 36 72 022 wew. 60;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,w celu zwi±zanym z postêpowaniem pn.:„¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem terenów zielonych i skwerów na terenie Gminy Z³ocieniec w roku 2021”.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowaw art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 373988,44 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE CZʦCIOWE NR 1. Us³ugi zwi±zane z koszeniem terenów zielonych na terenie gminy Z³ocieniec.Zakres us³ug do wykonania – zadanie czê¶ciowe nr 1 :A) WYKASZANIE TRAW, CHWASTÓW, JEDNOROCZNYCH SAMOSIEWÓW, NIEPO¯¡DANYCH ODROSTÓW KORZENIOWYCH Z WYWOZEM SKOSZONYCH RO¦LIN, Miasto: Powierzchnia terenów zielonych do koszenia na terenie miasta 148.951,00 m2 - zgodnie z za³±cznikiem do SWZ.Powierzchnia terenów zielonych na terenie miasta podlegaj±ca koszeniu z uwzglêdnieniem krotno¶ci koszenia wg bie¿±cych wskazañ Zamawiaj±cego (e-mail, faksem, na pi¶mie, telefonicznie) max do 580.661,00 m² tj. dwukrotne koszenie (35.630,00 m2 x 2) , trzykrotne koszenie (23.273,00 m² x 3), czterokrotne koszenie (17.762,00 m² x 4), piêciokrotne koszenie (65.182,00 m² x 5), sze¶ciokrotne koszenie ( 7.104,00 m² x 6) w czasie obowi±zywania umowy.So³ectwa:Powierzchnia terenów zielonych do koszenia na terenie so³ectw 72.300,00 m2 - zgodnie z za³±cznikiem do SWZPowierzchnia terenów zielonych na terenie so³ectw podlegaj±ca koszeniu z uwzglêdnieniem trzykrotnego koszenia wg bie¿±cych wskazañ Zamawiaj±cego (e-mail, faksem, na pi¶mie, telefonicznie) wynosi max 216.900,00 m² w czasie obowi±zywania umowy.Uwaga – podane czêstotliwo¶ci koszenia poszczególnych terenów mog± ulec zmianie.B) PIELÊGNACJA ¯YWOP£OTÓWD³ugo¶æ ¿ywop³otów do przyciêcia 1.394,50 mb - zgodnie z za³±cznikiem nr 3. Ogólna d³ugo¶æ ¿ywop³otów do przyciêcia z uwzglêdnieniem trzykrotnego ciêcia max do 4.183,50 mb.Wszystkie ¿ywop³oty nale¿y przyci±æ co najmniej trzykrotnie w czasie obowi±zywania umowy wg bie¿±cych wskazañ Zamawiaj±cego (e-mail, faksem, na pi¶mie, telefonicznie).• pielêgnacja ¿ywop³otów obejmuje ciêcia prze¶wietlaj±co - formuj±ce krzewów zgodnie ze sztuk± ogrodnicz±, usuwanie chwastów z wnêtrza szpaleru. • obowi±zek ciêcia powstaje w momencie kiedy nowe przyrosty maj± wiêcej ni¿ 15 cm,• ciêcia nale¿y wykonywaæ przy u¿yciu specjalistycznego sprzêtu,• wynikiem ciêcia maj± byæ równe p³aszczyzny bez krzywizn, wciêæ, wystaj±cych pojedynczych pêdów itp.,• rany po ciêciu nie mog± byæ postrzêpione,• niezw³ocznie po przyciêciu, nie pó¼niej ni¿ w dniu nastêpnym, nale¿y zebraæ i wywie¼æ ¶ciête pêdy.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 200641,59 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77000000-0 - Us³ugi rolnicze, le¶ne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77313000-7 - Us³ugi utrzymania parków
77314100-5 - Us³ugi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert przyjête w niniejszym postêpowaniu oraz jego znaczenie:− Cena „C”– 60 % ,− Czas reakcji (liczony w dniach), od momentu zg³oszenia potrzeby przez Zamawiaj±cego „R”– 40 %.Najwy¿sza ilo¶æ punktów decyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejsz±
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (liczony w dniach), od momentu zg³oszenia potrzeby przez Zamawiaj±cego „R”. CZAS REAKCJI OD MOMENTU ZG£OSZENIA NIE MO¯E BYÆ D£U¯SZY NI¯ 4 DNI
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Kryterium oceny ofert przyjête w niniejszym postêpowaniu oraz jego znaczenie:− Cena „C”– 60 % ,− Czas reakcji (liczony w dniach), od momentu zg³oszenia potrzeby przez Zamawiaj±cego „R”– 40 %.Najwy¿sza ilo¶æ punktów decyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejsz±4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Us³ugi zwi±zane z:A. Utrzymaniem GAZONÓW I RABAT ZE SKUPISKAMI KRZEWÓW B. Utrzymaniem zieleni na PLACACH ZABAWC. Utrzymaniem PARKÓW D. Utrzymanie terenów przy POJEMNIKACH PÓ£PODZIEMNYCH NA ODPADYE. Utrzymaniem GAZONÓW Z KWIATAMIF. Utrzymaniem RABAT KWIATOWYCH G. Utrzymaniem WIE¯ KWIATOWYCH H. SKRZYNKI KWIATOWEZakres prac do wykonania – zadanie czê¶ciowe nr 2 :A) Utrzymanie GAZONÓW I RABAT ZE SKUPISKAMI KRZEWÓW (pow. 858,60 m² )- za³±cznik nr 1 B) Utrzymanie zieleni na PLACACH ZABAW (/pow. 12.261,00 m² ) - za³±cznik nr 2C) Utrzymanie PARKÓW /pow. 47.247,00 m² / - za³±cznik nr 3 D) Utrzymanie terenów przy POJEMNIKACH PÓ£PODZIEMNYCH NA ODPADY /279,00 m2 /– za³±cznik nr 4 - minimum piêciokrotne koszenie terenów zielonych pkt A, B - minimum trzykrotne koszenie pkt C, - pielêgnacja ¿ywop³otów pkt B, C, - zabiegi pielêgnacyjne krzewów - zwalczanie chorób i szkodników ro¶lin, - podlewanie krzewów, - wycinanie odrostów przy pniach drzew, - czyszczenie gazonów, murków i obrze¿y przy rabatach, - oczyszczanie terenu z chwastów, traw, uprz±tniêcie odpadów pkt DE) Utrzymanie GAZONÓW Z KWIATAMI / szt. 165, pow. 46,76 m² / - za³±cznik nr 5F) Utrzymanie RABAT KWIATOWYCH / pow. 78,00 m² / - za³±cznik nr 6- uzupe³nienie brakuj±cej ziemi w gazonach,- przygotowanie pod³o¿a na nowych rabatach (38,50 m2 ) tj. wymiana 20 cm warstwy gleby na ziemiê urodzajn± - dokonanie nasadzeñ materia³u sadzonkowego, - kontrolowanie wilgotno¶ci ziemi i podlewanie sadzonek, - wzbogacanie mineralne, - zabiegi pielêgnacyjne, - zwalczanie chorób i szkodników ro¶lin, - czyszczenie gazonów i murków przy klombach,- jesienne oczyszczenie rabat i gazonówSzczegó³owy opis prac do wykonania – pkt G :Wie¿e kwiatowe – model stoj±cy H 1100, szt. 10 obsadzone kwiatami zapewnia Zamawiaj±cy.Wie¿e nale¿y odebraæ od dostawcy z terenu Z³ocieñca wskazanego przez Zamawiaj±cego w³asnym transportem i ustawiæ w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego na terenie miasta w terminie od 19.04.2021 r. do 30.05.2021 r. w zale¿no¶ci od warunków pogodowych wg ustaleñ z Zamawiaj±cym.Kontrolowanie wilgotno¶ci ziemi w pojemnikach i podlewanie nie rzadziej ni¿ 3 razy w tygodniu w terminach dostosowanych do potrzeb i warunków pogodowych (brak deszczu susza, wysokie temperatury) w celu zachowania w³a¶ciwego wzrostu i rozwoju ro¶lin. Niedopuszczalne jest podlewanie ro¶lin przy pe³nej operacji s³onecznej w okresie upa³ów. Zabiegi pielêgnacyjne obejmuj±: wzbogacanie mineralne ro¶lin, zabiegi z zastosowaniem ¶rodków ochrony ro¶lin, pielenie, spulchnianie ziemi, usuwanie przekwit³ych kwiatostanów, suchych pêdów i li¶ci.Jesienne porz±dki obejmuj± usuniêcie przekwit³ych kwiatów.Szczegó³owy opis prac do wykonania – pkt H :Skrzynki kwiatowe szt. 29 obsadzone kwiatami zapewnia Zamawiaj±cy.Obsadzone skrzynki nale¿y odebraæ od dostawcy kwiatów i dostarczyæ do budynku Urzêdu Miejskiego w Z³ocieñcu w terminie od 19.04.2021 r. do 30.05.2021 r. w zale¿no¶ci od warunków pogodowych wg ustaleñ z Zamawiaj±cym.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 161851,85 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77000000-0 - Us³ugi rolnicze, le¶ne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych
77312000-0 - Us³ugi usuwania chwastów
77313000-7 - Us³ugi utrzymania parków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najwiêksza ilo¶æ punktów (S) wyliczonych w powy¿szy sposób decyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejsz±: S = C+ K
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysoko¶æ kary za nienale¿yte wykonanie zadania "K"
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Najwiêksza ilo¶æ punktów (S) wyliczonych w powy¿szy sposób decyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejsz±: S = C+ K4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
US£UGI ZWI¡ZANE Z KOSZENIEM POBOCZY PRZY DROGACH GMINNYCH NA TERENIE SO£ECTW W GMINIE Z£OCIENIEC.Zakres prac do wykonania - zadanie czê¶ciowe nr 3:Koszenie poboczy przy drogach gminnych na szeroko¶æ minimum 140 cm za pomoc± kosiarki bijakowej b±d¼ rotacyjnej.Powierzchnia koszonych poboczy 27.762,00 m2 – zgodnie z za³±cznikiem nr 1.Ogólna powierzchnia poboczy do koszenia z uwzglêdnieniem trzykrotnego koszenia wynosi 83.286,00 m2 wg bie¿±cych wskazañ Zamawiaj±cego ( e-mil, faksem, na pi¶mie, telefonicznie), szacunkowa ilo¶æ m-g 95,00Uwaga- podane czêstotliwo¶ci koszenia poszczególnych terenów mog± ulec zmianie.Cena us³ugi koszenia powinna byæ tak skalkulowana, aby obejmowa³a nak³ady poniesione na jedn± maszyno-godzinê pracy sprzêtu niezbêdnego do wykonania us³ugi
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 11495,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77000000-0 - Us³ugi rolnicze, le¶ne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert przyjête w niniejszym postêpowaniu oraz jego znaczenie:− Cena „C”– 60 % ,− Czas reakcji (liczony w dniach), od momentu zg³oszenia potrzeby przez Zamawiaj±cego „R”– 40 %.CZAS REAKCJI OD MOMENTU ZG£OSZENIA NIE MO¯E BYÆ D£U¯SZY NI¯ 4 DNI
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (liczony w dniach), od momentu zg³oszenia potrzeby przez Zamawiaj±cego „R”
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Kryterium oceny ofert przyjête w niniejszym postêpowaniu oraz jego znaczenie:− Cena „C”– 60 % ,− Czas reakcji (liczony w dniach), od momentu zg³oszenia potrzeby przez Zamawiaj±cego „R”– 40 %.CZAS REAKCJI OD MOMENTU ZG£OSZENIA NIE MO¯E BYÆ D£U¯SZY NI¯ 4 DNI4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:1.1. Nie podlegaj± wykluczeniu1.2. Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ. 2. Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez wykonawcê ubiegaj±cego siê o udzielenia zamówienia, spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych [art. 112 ust 2 ustawy pzp]:2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym [art. 113 ustawy pzp]:Opis spe³nienia warunków:Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy nie dokona oceny spe³nienia tego warunku w postêpowaniu.2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika z odrêbnych przepisów [art. 114 ustawy pzp]:Opis spe³nienia warunków:Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy nie dokona oceny spe³nienia tego warunku w postêpowaniu.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej [art. 115 ustawy pzp]:Opis spe³nienia warunków:Warunek zostanie spe³niony je¶li wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci , zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100 000 z³otych – dotyczy czê¶ci 1 i 2 zamówienia.Dla czê¶ci 3 zamówienia zamawiaj±cy nie definiuje warunku w powy¿szym zakresie.2.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej [art. 116 ustawy pzp]:Opis spe³nienia warunków:Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca:2.4.1. wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, z nale¿yt± staranno¶ci± oraz zgodnie z przepisami prawa co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na utrzymaniu terenów zielonych o warto¶ci minimum 100.000,00 z³ brutto- dotyczy czê¶ci 1 i 2 zamówienia. Dla czê¶ci 3 zamówienia zamawiaj±cy nie definiuje warunku w powy¿szym zakresie.W przypadku wykazania kilku us³ug za kwoty mniejsze ni¿ wymagane, kwoty wynikaj±ce z po¶wiadczeñ/referencji nie bêd± sumowane w celu potwierdzenia spe³nienia postawionego warunku.Zamawiaj±cy informuje, ¿e nie dopuszcza sumowania us³ug w ramach niniejszego warunku.Warunek ten ma byæ spe³niony:− samodzielnie przez wykonawcê , lub− przez minimum jeden inny podmiot udostêpniaj±cy wykonawcy swoj± wiedzê i do¶wiadczenie i który zrealizuje te us³ugi ,lub− w przypadku wykonawców wystêpuj±cych wspólnie – samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.Uwagi:1. Je¿eli wykonawca wykazuje do¶wiadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zamawiaj±cy nie dopuszcza by wykonawca polega³ na do¶wiadczeniu grupy wykonawców, której by³ cz³onkiem, je¿eli faktycznie i konkretnie nie wykonywa³ wykazywanego zakresu us³ug. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zwrócenia siê do wykonawcy o wyja¶nienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu us³ug oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowi±zków czy wystawionych przez wykonawcê faktur.2. Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek SWZ równie¿ w przypadku, gdy do¶wiadczenie wykazane przez wykonawcê obejmuje szerszy zakres us³ug od wymaganych przez zamawiaj±cego.3. W przypadku z³o¿enia przez wykonawców dokumentów zawieraj±cych kwoty wyra¿one w innych walutach ni¿ PLN, dla potrzeb oceny spe³niania warunku okre¶lonego powy¿ej, zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.Uwagi:1. W przypadku osób bêd±cych obywatelami pañstw cz³onkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym - prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno byæ potwierdzone odpowiedni± decyzj± daj±c± prawo do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych.WA¯NE: Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia [art. 116 ust. 2 ustawy pzp].Je¿eli wykonawca powo³uje si± na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w rozdziale 25 pkt. 2.1 SWZ, dotyczy robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych;3. Powo³ywanie siê na zasoby innych podmiotów (podmiotów trzecich) 3.1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. [art. 118 ust 1 ustawy pzp]3.2. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów informacji w o¶wiadczeniach wymienionych w Rozdziale 15, pkt 3.1 SWZ (za³±czniki nr 2 i 3 do SWZ).3.3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ [art. 118 ust 3 ustawy pzp]3.4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust 3 ustawy pzp, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci: [art. 118 ust 4 ustawy pzp]1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;2) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.3.5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. [art. 118 ust 2 ustawy pzp]3.6. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy pzp, oraz, je¿eli to dotyczy, kryteriów selekcji, a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem wykonawcy. [art. 119 ustawy pzp]3.7. Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawc±, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. [art. 120 ustawy pzp]3.8. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. [art. 122 ustawy pzp]3.9. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby. [art. 123 ustawy pzp]5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego [na podstawie art. 108 i 109 ustawy pzp], zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia tj. [art. 274 ust. 1 ustawy pzp]:Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencjiW przypadku oferty sk³adanej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokument ten sk³ada ka¿dy z wykonawców oddzielnie (je¶li dotyczy). 1. Je¿eli wykonawca polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy pzp, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy przedstawienia wy¿ej wymienionych podmiotowych ¶rodków dowodowych dotycz±cych tych podmiotów, potwierdzaj±cych ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.2. Je¿eli wykonawca zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy pzp, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy przedstawienia wy¿ej wymienionych podmiotowych ¶rodków dowodowych dotycz±cych tych podwykonawców, potwierdzaj±cych ¿e nie zachodz± wobec tych podwykonawców podstawy wykluczenia z postêpowania.UWAGA: 1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, w tym na etapie sk³adania ofert podlegaj±cych negocjacjom lub niezw³ocznie po ich z³o¿eniu, wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia. [art. 274 ust. 2 ustawy pzp].2. Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ wykonawcê lub wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia [art. 274 ust. 3 ustawy pzp].3. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków. [art. 274 ust. 4 ustawy pzp].
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu oraz na potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.2. Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia tj. [art. 274 ust. 1 ustawy pzp]:2.1. wykazu us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y ¶wiadczone, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e ³±cznie spe³niaj± ten warunek.Wykaz nale¿y przygotowaæ wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.W przedmiotowym wykazie robót wykonawca winien wskazaæ informacje w zakresie okre¶lonym w warunkach z Rozdzia³u 24 pkt. 2.4.1 SWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokument ten/ dokumenty te sk³ada przynajmniej jeden z wykonawców.2.2. dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty potwierdzaj±ce braku podstaw wykluczenia wykonawcy maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: Zamiast: odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w Rozdziale 25 ust. 3 SWZ – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.Dokument ten, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem. [§3 ust. 2 rozp. o którym mowa w art. 128 ust. 6 ustawy pzp].SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1Zasady sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie:1.1. Wymagane o¶wiadczenia wskazane w pkt. 3.1 SWZ powinny byæ z³o¿one przez ka¿dego wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie. 1.2. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 stawy pzp, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna itp.) do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy [art. 117 ust. 4 ustawy pzp] - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.1.3. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± zobowi±zani s± do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia - patrz: pkt. 3.4 ppkt b) SWZ. Dokument lub dokumenty zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika (wzór pe³nomocnictwa stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ) musi zawieraæ w szczególno¶ci: wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego Pe³nomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi byæ podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli, wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego Pe³nomocnika mo¿e zostaæ zawarte w umowie o wspó³dzia³aniu z³o¿onej wraz z ofert±. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi zostaæ z³o¿ony wraz z ofert± w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. Do dokumentu (lub dokumentów) zawieraj±cego ustanowienie Pe³nomocnika nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba udzielaj±ca pe³nomocnictwa by³a upowa¿niona do reprezentowania wykonawców w chwili udzielania pe³nomocnictwa (co mo¿na wykazaæ w szczególno¶ci przez za³±czenie odpisu z Krajowego Rejestru S±dowego lub informacji odpowiadaj±cej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiêbiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sadowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, ze zm.) albo za¶wiadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (tj. Dz.U. z 2015 r., poz. 584, ze zm.).Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniana przez upe³nomocnionego.1.4. Oferta wspólna sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:a) Dokumenty, dotycz±ce w³asnego przedsiêbiorstwa, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia, sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu.b) Dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe sk³ada pe³nomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.1.5. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, o których mowa w Rozdziale 24 pkt. 3 SWZ, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada o¶wiadczenia wskazane w Rozdziale 15 pkt. 3.1.2 SWZ zawieraj±ce informacje dotycz±ce tych podmiotów.1.6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.1.7. Wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty, powo³uj±c siê na wykonawcê, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a nie Pe³nomocnika tych wykonawców.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Na podst. art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych, Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ wprowadzenia ni¿ej wskazanych zmian niniejszej umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, przy czym zmiany te nie mog± modyfikowaæ ogólnego charakteru niniejszej umowy:Rodzaj zmiany: 1. Wysoko¶æ wynagrodzenia wykonawcy Zakres zmiany:podwy¿szenie lub obni¿enie wynagrodzenia, nie zwi±zane ze zwiêkszeniem czy zmniejszeniem zakresu us³ug Warunki wprowadzenia zmian:Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci Oferty w sytuacji, gdy nie by³a mo¿liwa do przewidzenia na etapie podpisania Umowy, a ponadto jej dokonanie podyktowane jest zmian± stanu prawnego w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê Umowy, tj. w szczególno¶ci:1) stawki podatku od towarów i us³ug;2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2020 r., poz. 2207);3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne;4) je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, ka¿da ze Stron Umowy, w terminie 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian, mo¿e zwróciæ siê do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia.2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy: zwiêkszenie lub zmniejszenie zakresu:1) nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê Przedmiotu Umowy,2) wynikn± rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w Umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.3) wyst±pi sytuacja, niemo¿liwa do przewidzenia, w tym zaistnienie si³y wy¿szej. Przez si³ê wy¿sz± Strony rozumiej± zdarzenie zewnêtrzne o nadzwyczajnym charakterze, niezale¿ne od Stron, niemo¿liwe lub nadzwyczaj trudne do przewidzenia którego, skutkom nie da³o siê zapobiec (lub by³oby to nadmiernie utrudnione) – np. klêski ¿ywio³owe, wojny, po¿ary, strajki generalne,zamieszki, epidemie.4) Pojawienie siê nowych terenów, które wejd± w zasób gminy i za których utrzymanie bêdzie odpowiedzialna gmina Z³ocieniec.3. Okre¶la siê nastêpuj±cy tryb dokonywania zmian postanowieñ umowy: 1) zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie, za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci, 2) strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ zawartej umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci powoduj±cych konieczno¶æ zmiany umowy, 3) wniosek o zmianê postanowieñ zawartej umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie; 3. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-12 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-05-12
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z³o¿enie oferty1.1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu oferty/wniosku Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem. 1.2. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 1.3. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ .2021-04-01 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi |
INNE PRZETARGI Z Z£OCIEÑCA
- "Transport uczniów niepe³nosprawnych z terenu gminy Z³ocieniec do przedszkoli, szkó³ i placówek zapewniaj±cych odpowiedni± formê kszta³cenia w 2025 roku"
- "¦wiadczenie us³ug zw. z zimowym utrzymaniem czysto¶ci na drogach, chodnikach i parkingach w zakresie od¶nie¿ania i zwalczania go³oledzi na terenie gm. Z³ocieniec w roku w okresie I-III, XI-XII 2025"
- "¦wiadczenie us³ug cateringowych dla dzieci w wieku od ukoñczonego 20 tygodnia do 3 roku ¿ycia w ¯³obku w Z³ocieñcu."
wiêcej: przetargi w Z³ocieñcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi ca³orocznego sprz±tania i pielêgnacji terenów zewnêtrznych bêd±cych we w³adaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w £odzi.
- Wykonanie nasadzeñ ro¶lin sezonowych w donicach zlokalizowanych na terenie miasta Olsztyna wraz z pielêgnacj± ro¶lin w 2025 r.
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Wa³brzych - zadanie I (II)
- Utrzymanie bie¿±ce terenów zielonych na obszarach zarz±dzanych przez ZGM "TBS" w Czêstochowie Sp. z o. o. - z wy³±czeniem Wspólnot Mieszkaniowych
- Modernizacja budynku sali æwiczeñ na terenie Twierdzy Boyen w Gi¿ycku
- Us³uga sprz±tania w budynku Centrum Dydaktyczno-Badawczego Nanotechnologii przy al. Piastów 45 w Szczecinie
wiêcej: Us³ugi rolnicze, le¶ne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.