eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Z³ocieniec"Przebudowa ul. Szkolnej w Z³ocieñcu"



Og³oszenie z dnia 2025-04-10

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa ul. Szkolnej w Z³ocieñcu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Z³ocieniec

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Stanowisko Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057810

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³ocieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-520

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: danuta.rybarczyk@zlocieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zlocieniec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa ul. Szkolnej w Z³ocieñcu”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-97284aee-50c3-4641-af7d-51a8375ee711

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00185912

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00027698/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Przebudowa ulicy Szkolnej w Z³ocieñcu (dzia³ka nr 216)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1092110

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami:
1) z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami (w tym oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia, wnioski o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, zawiadomienia i informacje) odbywa siê przy u¿yciu Platformy zakupowej OpenNexus, która jest dostêpna pod adresem platformazakupowa.pl, zwana dalej platformazakupowa.pl.
2) korespondencja przekazana zamawiaj±cemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie bêdzie brana pod uwagê.
3) adres platformy:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1092110
4) korzystanie z platformy zakupowej jest bezp³atne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej.
1) ofertê i o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcja korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ca w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu ¶rodków komunikacji platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3) wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego powinien posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na platformazakupowa.pl. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont oraz zasady i warunki korzystania z platformy zakupowej okre¶la Regulamin Platformy Zakupowej OpenNexus, dostêpny na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4) przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na platformazakupowa.pl ani logowania.
5) sposób sporz±dzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych”).
6) dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej „Rozporz±dzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci”), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
7) informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
8) je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku „Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiêbiorstwa”.
pozosta³e zapisy, ze wzglêdu na ograniczenie liczby znaków znajduj± siê w rozdz. II SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Z³ocieniec reprezentowana przez Burmistrza Z³ocieñca z siedzib± w Urzêdzie Miejskim w Z³ocieñcu, ul. Stary Rynek 3, 78-520 Z³ocieniec tel. 94 36 72 022, e-mail: um.burmistrz@zlocieniec.pl
2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem
e-mail: zbigniew.wlazlo@cbi24.pl
3) Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy.
5) Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c)
ww. Rozporz±dzenia w zwi±zku z przepisami PZP.
6) Odbiorcami Pani/Pana danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.
8) Osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
a) dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
b) w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozporz±dzenia s³u¿y prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9) Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa
w art. 20 Rozporz±dzenia;
c) na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych.
10) W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11) Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa
w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
12) Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
13) W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporz±dzenia, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Administratora.
14) Od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i za³±cznikach do protoko³u, Administrator nie udostêpnia tych danych zawartych w protokole i w za³±cznikach do protoko³u, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporz±dzenia.
pozosta³e zapisy, ze wzglêdu na ograniczenie liczby znaków znajduj± siê w rozdz. IV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.5.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa ulicy Szkolnej w Z³ocieñcu” dzia³ka nr 216 obrêb 0011 Z³ocieniec. Planowane przedsiêwziêcie dotyczy przebudowy ulicy Szkolnej (nr 580078Z) w Z³ocieñcu polegaj±cej na przebudowie istniej±cej nawierzchni utwardzonej na odcinku od skrzy¿owania z ulic± Kolejow± – pocz±tek opracowania do koñca dzia³ki drogowej nr 216 skrzy¿owanie z ulic± Bydgosk± - koniec opracowania km 0,00+167,34.

Zakres przebudowy obejmuje:
1) wykonanie koryta pod konstrukcjê jezdni, miejsc postojowych i chodników,
2) wykonanie chodników wraz z konstrukcj± po prawej stronie o szeroko¶ci 1,8 m, obramowanych krawê¿nikiem betonowym od strony jezdni 15x30x100 cm i obrze¿em betonowym 8x30x100 zgodnie z PT,
3) budowê zjazdów z kostki betonowej zamkniêtych opornikiem betonowym wraz z konstrukcj± zgodnie z PT,
4) budowê miejsc postojowych z kostki betonowej wraz z konstrukcj± 10x20, grub. 8cm. zgodnie z PT,
5) budowê wpustów ulicznych zgodnie z PT,
6) regulacjê w obrêbie jezdni i chodników kratek ¶ciekowych, w³azów kana³owych, zaworów wodoci±gowych i gazowych oraz studzienek telefonicznych,
7) wykonanie nawierzchni asfaltowej o szeroko¶ci 3,5-7 m (klasa drogi „L” i kat. ruchu KR1 wraz z konstrukcj± zgodnie z PT,
8) budowê kablowej sieci elektroenergetycznej 0,4 kV o¶wietlenia drogowego wraz z monta¿em 10 s³upów o¶wietleniowych o wysoko¶ci 5 m z oprawami LED zgodnie PT.
9) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z projektem sta³ej organizacji ruchu.
SZCZEGÓ£OWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA stanowi dokumentacja techniczna – za³±cznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34953300-5 - Chodniki

45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie (zakoñczy³, rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej), co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie albo przebudowie dróg o warto¶ci minimum 500 000,00 z³ brutto.

W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia i/lub korzystaj±cych z zasobów innych podmiotów, wymagany warunek musi byæ spe³niony przez jednego Wykonawcê.
Nie jest dopuszczalne sumowanie przez Wykonawcê, w celu osi±gniêcia wymaganego poziomu do¶wiadczenia w zakresie opisanym powy¿ej przez ró¿ne podmioty.
Nie dopuszcza siê sumowania warto¶ci robót budowlanych zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu warto¶ciowego wyznaczonego przez zamawiaj±cego.

b) dysponuje lub bêdzie dysponowaæ minimum po 1 (jednej) osobie (skierowanej przez wykonawcê do realizacji zamówienia) na ka¿de
z wymienionych poni¿ej stanowisk:

b1) Kierownik budowy:
 min. jedn± osobê odpowiedzialn± za pe³nienie funkcji kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ, posiadaj±c±, co najmniej dwuletnie do¶wiadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania uprawnieñ w bran¿y drogowej);
b2) Kierownik robót bran¿y elektrycznej:
 minimum jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych.
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mog± spe³niaæ ³±cznie.

Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie stanowisk wymienionych w pkt 1 ppkt 2 lit. b1) – b2) pod warunkiem spe³nienia ³±cznie wymagañ dotycz±cych kwalifikacji dla danych stanowisk.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane przez zamawiaj±cego, które nale¿y z³o¿yæ na wezwanie, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy
na potwierdzenie, ¿e wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu,
o których mowa w Rozdziale V pkt 1 SWZ:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, wykszta³cenia
i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie
do dysponowania tymi osobami;
3. Na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy, je¿eli wykonawca nie z³o¿y o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu lub bêd± one niekompletne lub bêd± zawieraæ b³êdy, zamawiaj±cy wezwie wykonawcê odpowiednio do ich z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie z zastrze¿eniem art. 128 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

9) przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
opis rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 7 i 8 SWZ)
oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne do wykazania równowa¿no¶ci);
(Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci sk³adaj± wspólnie ww. dokumenty.)

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

9) przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
opis rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 7 i 8 SWZ)
oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne do wykazania równowa¿no¶ci);
(Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci sk³adaj± wspólnie ww. dokumenty.)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wadium nale¿y wnie¶æ w wysoko¶ci:
12 000,00 z³ (s³ownie: dwana¶cie tysiêcy z³otych 00/100)
przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Decyduje moment wp³ywu ¶rodków
do Zamawiaj±cego.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) w pieni±dzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiaj±cego Bank PKO BP Oddzia³ w Z³ocieñcu Nr 38 1020 2847 0000 1102 0009 6719 z dopiskiem „Wadium – BZP.271.5.2025 – Przebudowa ul. Szkolnej w Z³ocieñcu”.
2) gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (z zastrze¿eniem, ¿e porêczenie jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym) - wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji
lub porêczenia w postaci elektronicznej na platformazakupowa.pl .
3. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu zaleca siê, aby w tytule przelewu wyra¼nie oznaczyæ wykonawcê wnosz±cego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pe³nomocnika/po¶rednika.
4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub porêczenia:
1) dokument gwarancji/porêczenia sporz±dzony w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski,
2) gwarancje/porêczenia podlegaæ musz± prawu polskiemu; wszystkie spory dotycz±ce gwarancji/porêczeñ bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim
i poddane jurysdykcji s±dów polskich.
5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub porêczenia z tre¶ci tych dokumentów musi w szczególno¶ci jednoznacznie wynikaæ:
1) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³aty ca³ej kwoty wadium nieodwo³alnie i bezwarunkowo na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego (beneficjenta gwarancji/porêczenia – Gmina Z³ocieniec ul. Stary Rynek 3,
78-520 Z³ocieniec, NIP: 674-100-20-18 zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e zaistnia³y okoliczno¶ci, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, bez potwierdzania tych okoliczno¶ci,
2) termin obowi±zywania gwarancji/porêczenia, który nie mo¿e byæ krótszy
ni¿ termin zwi±zania ofert±.
6. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium. W zwi±zku z powy¿szym zaleca siê aby w tre¶ci gwarancji/porêczenia wskazano adres poczty elektronicznej, na który nale¿y przes³aæ o¶wiadczenie o zwolnieniu wadium.
7. W formularzu oferty nale¿y wpisaæ nr rachunku, na które Zamawiaj±cy ma zwróciæ wadium wniesione w pieni±dzu.
8. Je¿eli Wykonawca nie wska¿e nr rachunku, o którym mowa w pkt 7, wadium zostanie zwrócone na rachunek, z którego wp³ynê³o.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.
2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
4. Sposób sk³adania dokumentów przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zosta³ okre¶lony w Rozdziale VI SWZ.
5. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 1 – 4.
6. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, zawieraj±c±, co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

rodzaj i zakres zmian umowy zosta³ zawarty w par. 16 za³±cznika nr 6 do SWZ - projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-28 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1092110

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-28 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-27

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.