eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubiewo,,Częściowa modernizacja biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Bysław w gminie Lubiewo"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
,,Częściowa modernizacja biologicznej oczyszczalni ścieków
w miejscowości Bysław w gminie Lubiewo”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIEWO

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351133

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Hallera 9

1.4.2.) Miejscowość: Lubiewo

1.4.3.) Kod pocztowy: 89-526

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.4.7.) Numer telefonu: (52) 3349310

1.4.8.) Numer faksu: (52)5190214

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.glazik@lubiewo.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubiewo.bip.net.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00027149

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00673681

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert

Przed zmianą:
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:
A - cena (brutto) – 60%
B - okres gwarancji – 40%
3. Sposób oceny ofert:
A/ Kryterium łącznej ceny brutto
Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:

Cena oferowana najniższa
A = --------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
Cena oferty badanej
B/ Kryterium okresu gwarancji
Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
Okres gwarancji oferty badanej w miesiącach
B = ------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 40%
Najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesiące.
Maksymalny okres gwarancji oceniany przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy.

Zaproponowany przez Wykonawcę okres gwarancji będzie obejmował również montaż wirówki dekantacyjnej wraz z osprzętem.

W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji wynoszącego więcej niż 60 miesięcy oceniona będzie wartość 60 miesięcy.
Oferty z okresem gwarancji krótszym niż 36 miesiące zostaną odrzucone.
Okres gwarancji liczony będzie od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
W przypadku nie wskazania okresu gwarancji jakości w formularzu ofertowym Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje okres gwarancji w minimalnym wymiarze wymaganym w SWZ.
4. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie będzie miał następujący wzór:
P (punkty) = A+B
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość punktów.

Po zmianie:
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:
A - cena (brutto) – 60%
B - okres gwarancji – 40%
3. Sposób oceny ofert:
A/ Kryterium łącznej ceny brutto
Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:

Cena oferowana najniższa
A = --------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
Cena oferty badanej
B/ Kryterium okresu gwarancji
Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
Okres gwarancji oferty badanej w miesiącach
B = ------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 40%
Najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert

Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia (za wyjątkiem wirówki dekantacyjnej wraz z osprzętem i ich montażu) wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy.
Maksymalny okres gwarancji oceniany przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy.


W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji wynoszącego więcej niż 60 miesięcy oceniona będzie wartość 60 miesięcy.
Oferty z okresem gwarancji krótszym niż 36 miesiące zostaną odrzucone.
Okres gwarancji liczony będzie od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
W przypadku nie wskazania okresu gwarancji jakości w formularzu ofertowym Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje okres gwarancji w minimalnym wymiarze wymaganym w SWZ.
4. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie będzie miał następujący wzór:
P (punkty) = A+B
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość punktów.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynków biurowo – socjalnych wraz z zewnętrzną instalacją wodociągową, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, zewnętrzną instalacją elektroenergetyczną w ramach zadania pod nazwą: „Częściowa modernizacja biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Bysław w gminie Lubiewo”, na terenie działki nr ewid. 412/3 w miejscowości Bysław, gmina Lubiewo, powiat tucholski.
2. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z: Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz Rządowego Funduszu Inwestycji.
3. Zgodnie z art. 310 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
4.1. budowę budynków biurowo – socjalnych
Przedmiotowe budynki biurowo – socjalne – obiekty niskie, jednokondygnacyjne, bez podpiwniczenia. Budynki socjalno-biurowe wykonane zostaną prefabrykowane
w postaci modułowych kontenerów. Konstrukcja stalowa kontenerów wykonana z profili zimnogiętych łączonych za pomocą spawania. Dach o budowie warstwowej poszyty blachą stalową ocynkowaną gr. 0,5 mm malowaną proszkowo. Dach ocieplony wełną mineralną o grubości zapewniającej spełnienie wymagań WT 2021 (np. wełna mineralna gr. 280 mm). Ściany zewnętrzne o budowie warstwowej ze szkieletem drewnianym poszyte blachą stalową ocynkowaną gr. 0,5 mm malowaną proszkowo. Ściany zewnętrzne ocieplone wełną mineralną o grubości zapewniającej spełnienie wymagań WT 2021 (np. wełna mineralna gr. 200 mm). Podłoga o budowie warstwowej poszyta blachą stalową ocynkowaną gr. 0,5 mm malowaną proszkowo. Podłoga ocieplona wełną mineralną o grubości zapewniającej spełnienie wymagań WT 2021 (np. wełna mineralna gr. 180 mm). Ściany działowe lekkie w systemie zabudowy gipsowo-kartonowej.
W budynku „A” wydzielono pomieszczenia takie jak: śluza sanitarna, biuro-jadalnia, szatnia brudna, wc, szatnia czysta oraz komunikacja w postaci korytarzy.
Na dachu budynku zaprojektowano montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 6 kW: 16 modułów PV 375W. Kotwić bezpośrednio do konstrukcji dachowej, należy to skonsultować z producentem kontenerów.
Falownik ma być zainstalowany na zewnątrz budynku na elewacji.
Ogranicznik przepięć DC po stronie AC. Maksymalny możliwy prąd wyniesie 10,95A przyjęto bezpiecznik 12A (zabezpieczanie dobrać z uwagi na dobrany falownik).

Wykonanie dostawy i montażu zestawu fotowoltaicznego wraz z podłączeniem, sprawdzeniem, dokonaniem rozruchu i przeprowadzeniem instruktażu użytkowników, potwierdzone zostanie protokołem podpisanym przez Przedstawiciela Zamawiającego
i Wykonawcy oraz osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej, przy udziale Użytkownika.
Wykonawca jest zobowiązany do dokonania niezbędnego zgłoszenia przyłączenia instalacji fotowoltaicznej w lokalnym Zakładzie Energetycznym.
Wykonawca jest zobowiązany do konfiguracji falownika, tj. połączenie
z siecią internet w celu monitorowania zdalnie produkcji energii, korzyści ekologicznych i kontroli pracy instalacji fotowoltaicznej.
Budynek „B” stanowi biuro.
Konstrukcja budynków szkieletowa – możliwość zakupu gotowych obiektów kontenerowych zgodnych z parametrami zawartymi w projekcie, bądź budowy obiektów zgodnie z projektem.

4.2. zakup, dostawę i montaż wirówki dekantacyjnej wraz z osprzętem
W związku z nieefektywną pracą prasy taśmowej, która ma zadanie odwadniać osady ściekowe zostanie ona wymieniona na nowoczesną wirówkę odwadniającą osady ściekowe wraz z niezbędnym osprzętem – specyfikacja techniczna wirówki wraz
z osprzętem stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
Obowiązkiem Wykonawcy będzie dokonanie rozruchu mechanicznego
i technologicznego ww. urządzenia wraz z osiągnięciem wymaganych przez Zamawiającego parametrów. Jednocześnie Zamawiający wymaga od Wykonawcy doboru polielektrolitu do instalacji odwadniania osadu oraz przeprowadzenie szkolenia stanowiskowego z zakresu obsługi i eksploatacji urządzeń wchodzących w przedmiot zamówienia.
Na wirówkę dekantacyjną wraz z osprzętem Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji wynoszącej min. 24 miesiące. W przypadku gdy producent oferuje dłuższy okres gwarancji, obowiązuje gwarancja producenta.


UWAGA!
Projekt architektoniczny stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ i projekt techniczny stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ przewidują budowę zadaszenia nad poletkiem osadowym (wiaty) oraz murów oporowych. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania tych elementów.

5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000 - 7 Roboty budowlane
45111300 - 1 Roboty rozbiórkowe
45111200 - 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000 - 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000 - 2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000 - 0 Roboty instalacyjne w budynkach
45310000 - 3 Roboty instalacyjne elektryczne
45261215 - 4 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45330000 - 9 Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne
45331000 - 6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych
i klimatyzacyjnych
45400000 - 1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233200 - 1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
42931000 - 1 Wirówki

6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarach robót, stanowiących załączniki do niniejszej SWZ.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynków biurowo – socjalnych wraz z zewnętrzną instalacją wodociągową, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, zewnętrzną instalacją elektroenergetyczną w ramach zadania pod nazwą: „Częściowa modernizacja biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Bysław w gminie Lubiewo”, na terenie działki nr ewid. 412/3 w miejscowości Bysław, gmina Lubiewo, powiat tucholski.
2. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z: Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz Rządowego Funduszu Inwestycji.
3. Zgodnie z art. 310 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
4.1. budowę budynków biurowo – socjalnych
Przedmiotowe budynki biurowo – socjalne – obiekty niskie, jednokondygnacyjne, bez podpiwniczenia. Budynki socjalno-biurowe wykonane zostaną prefabrykowane
w postaci modułowych kontenerów. Konstrukcja stalowa kontenerów wykonana z profili zimnogiętych łączonych za pomocą spawania. Dach o budowie warstwowej poszyty blachą stalową ocynkowaną gr. 0,5 mm malowaną proszkowo. Dach ocieplony wełną mineralną o grubości zapewniającej spełnienie wymagań WT 2021 (np. wełna mineralna gr. 280 mm). Ściany zewnętrzne o budowie warstwowej ze szkieletem drewnianym poszyte blachą stalową ocynkowaną gr. 0,5 mm malowaną proszkowo. Ściany zewnętrzne ocieplone wełną mineralną o grubości zapewniającej spełnienie wymagań WT 2021 (np. wełna mineralna gr. 200 mm). Podłoga o budowie warstwowej poszyta blachą stalową ocynkowaną gr. 0,5 mm malowaną proszkowo. Podłoga ocieplona wełną mineralną o grubości zapewniającej spełnienie wymagań WT 2021 (np. wełna mineralna gr. 180 mm). Ściany działowe lekkie w systemie zabudowy gipsowo-kartonowej.
W budynku „A” wydzielono pomieszczenia takie jak: śluza sanitarna, biuro-jadalnia, szatnia brudna, wc, szatnia czysta oraz komunikacja w postaci korytarzy.
Na dachu budynku zaprojektowano montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 6 kW: 16 modułów PV 375W. Kotwić bezpośrednio do konstrukcji dachowej, należy to skonsultować z producentem kontenerów.
Falownik ma być zainstalowany na zewnątrz budynku na elewacji.
Ogranicznik przepięć DC po stronie AC. Maksymalny możliwy prąd wyniesie 10,95A przyjęto bezpiecznik 12A (zabezpieczanie dobrać z uwagi na dobrany falownik).

Wykonanie dostawy i montażu zestawu fotowoltaicznego wraz z podłączeniem, sprawdzeniem, dokonaniem rozruchu i przeprowadzeniem instruktażu użytkowników, potwierdzone zostanie protokołem podpisanym przez Przedstawiciela Zamawiającego
i Wykonawcy oraz osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej, przy udziale Użytkownika.
Wykonawca jest zobowiązany do dokonania niezbędnego zgłoszenia przyłączenia instalacji fotowoltaicznej w lokalnym Zakładzie Energetycznym.
Wykonawca jest zobowiązany do konfiguracji falownika, tj. połączenie
z siecią internet w celu monitorowania zdalnie produkcji energii, korzyści ekologicznych i kontroli pracy instalacji fotowoltaicznej.
Budynek „B” stanowi biuro.
Konstrukcja budynków szkieletowa – możliwość zakupu gotowych obiektów kontenerowych zgodnych z parametrami zawartymi w projekcie, bądź budowy obiektów zgodnie z projektem.

4.2. zakup, dostawę i montaż wirówki dekantacyjnej wraz z osprzętem
W związku z nieefektywną pracą prasy taśmowej, która ma zadanie odwadniać osady ściekowe zostanie ona wymieniona na nowoczesną wirówkę odwadniającą osady ściekowe wraz z niezbędnym osprzętem – specyfikacja techniczna wirówki wraz
z osprzętem stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
Obowiązkiem Wykonawcy będzie dokonanie rozruchu mechanicznego
i technologicznego ww. urządzenia wraz z osiągnięciem wymaganych przez Zamawiającego parametrów. Jednocześnie Zamawiający wymaga od Wykonawcy doboru polielektrolitu do instalacji odwadniania osadu oraz przeprowadzenie szkolenia stanowiskowego z zakresu obsługi i eksploatacji urządzeń wchodzących w przedmiot zamówienia.
Na wirówkę dekantacyjną wraz z osprzętem i ich montaż Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji wynoszącej min. 24 miesiące. W przypadku gdy producent oferuje dłuższy okres gwarancji, obowiązuje gwarancja producenta.


UWAGA!
Projekt architektoniczny stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ i projekt techniczny stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ przewidują budowę zadaszenia nad poletkiem osadowym (wiaty) oraz murów oporowych. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania tych elementów.

5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000 - 7 Roboty budowlane
45111300 - 1 Roboty rozbiórkowe
45111200 - 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000 - 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000 - 2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000 - 0 Roboty instalacyjne w budynkach
45310000 - 3 Roboty instalacyjne elektryczne
45261215 - 4 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45330000 - 9 Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne
45331000 - 6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych
i klimatyzacyjnych
45400000 - 1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233200 - 1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
42931000 - 1 Wirówki

6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarach robót, stanowiących załączniki do niniejszej SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.