eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubiewo,,Częściowa modernizacja biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Bysław w gminie Lubiewo"



Ogłoszenie z dnia 2025-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Częściowa modernizacja biologicznej oczyszczalni ścieków
w miejscowości Bysław w gminie Lubiewo”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hallera 9

1.5.2.) Miejscowość: Lubiewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-526

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: (52) 3349310

1.5.8.) Numer faksu: (52)5190214

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.glazik@lubiewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubiewo.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df63c1fb-bed6-4eaa-ab7a-6754a1f198ba

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Częściowa modernizacja biologicznej oczyszczalni ścieków
w miejscowości Bysław w gminie Lubiewo”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df63c1fb-bed6-4eaa-ab7a-6754a1f198ba

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00092090

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004447/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 ,,Częściowa modernizacja biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Bysław w gminie Lubiewo"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00673681

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiPP.271.1.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1174054,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynków biurowo – socjalnych wraz z zewnętrzną instalacją wodociągową, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, zewnętrzną instalacją elektroenergetyczną w ramach zadania pod nazwą: „Częściowa modernizacja biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Bysław w gminie Lubiewo”, na terenie działki nr ewid. 412/3 w miejscowości Bysław, gmina Lubiewo, powiat tucholski.
2. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z: Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz Rządowego Funduszu Inwestycji.
3. Zgodnie z art. 310 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
4.1. budowę budynków biurowo – socjalnych
Przedmiotowe budynki biurowo – socjalne – obiekty niskie, jednokondygnacyjne, bez podpiwniczenia. Budynki socjalno-biurowe wykonane zostaną prefabrykowane
w postaci modułowych kontenerów. Konstrukcja stalowa kontenerów wykonana z profili zimnogiętych łączonych za pomocą spawania. Dach o budowie warstwowej poszyty blachą stalową ocynkowaną gr. 0,5 mm malowaną proszkowo. Dach ocieplony wełną mineralną o grubości zapewniającej spełnienie wymagań WT 2021 (np. wełna mineralna gr. 280 mm). Ściany zewnętrzne o budowie warstwowej ze szkieletem drewnianym poszyte blachą stalową ocynkowaną gr. 0,5 mm malowaną proszkowo. Ściany zewnętrzne ocieplone wełną mineralną o grubości zapewniającej spełnienie wymagań WT 2021 (np. wełna mineralna gr. 200 mm). Podłoga o budowie warstwowej poszyta blachą stalową ocynkowaną gr. 0,5 mm malowaną proszkowo. Podłoga ocieplona wełną mineralną o grubości zapewniającej spełnienie wymagań WT 2021 (np. wełna mineralna gr. 180 mm). Ściany działowe lekkie w systemie zabudowy gipsowo-kartonowej.
W budynku „A” wydzielono pomieszczenia takie jak: śluza sanitarna, biuro-jadalnia, szatnia brudna, wc, szatnia czysta oraz komunikacja w postaci korytarzy.
Na dachu budynku zaprojektowano montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 6 kW: 16 modułów PV 375W. Kotwić bezpośrednio do konstrukcji dachowej, należy to skonsultować z producentem kontenerów.
Falownik ma być zainstalowany na zewnątrz budynku na elewacji.
Ogranicznik przepięć DC po stronie AC. Maksymalny możliwy prąd wyniesie 10,95A przyjęto bezpiecznik 12A (zabezpieczanie dobrać z uwagi na dobrany falownik).

Wykonanie dostawy i montażu zestawu fotowoltaicznego wraz z podłączeniem, sprawdzeniem, dokonaniem rozruchu i przeprowadzeniem instruktażu użytkowników, potwierdzone zostanie protokołem podpisanym przez Przedstawiciela Zamawiającego
i Wykonawcy oraz osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej, przy udziale Użytkownika.
Wykonawca jest zobowiązany do dokonania niezbędnego zgłoszenia przyłączenia instalacji fotowoltaicznej w lokalnym Zakładzie Energetycznym.
Wykonawca jest zobowiązany do konfiguracji falownika, tj. połączenie
z siecią internet w celu monitorowania zdalnie produkcji energii, korzyści ekologicznych i kontroli pracy instalacji fotowoltaicznej.
Budynek „B” stanowi biuro.
Konstrukcja budynków szkieletowa – możliwość zakupu gotowych obiektów kontenerowych zgodnych z parametrami zawartymi w projekcie, bądź budowy obiektów zgodnie z projektem.

4.2. zakup, dostawę i montaż wirówki dekantacyjnej wraz z osprzętem
W związku z nieefektywną pracą prasy taśmowej, która ma zadanie odwadniać osady ściekowe zostanie ona wymieniona na nowoczesną wirówkę odwadniającą osady ściekowe wraz z niezbędnym osprzętem – specyfikacja techniczna wirówki wraz
z osprzętem stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
Obowiązkiem Wykonawcy będzie dokonanie rozruchu mechanicznego
i technologicznego ww. urządzenia wraz z osiągnięciem wymaganych przez Zamawiającego parametrów. Jednocześnie Zamawiający wymaga od Wykonawcy doboru polielektrolitu do instalacji odwadniania osadu oraz przeprowadzenie szkolenia stanowiskowego z zakresu obsługi i eksploatacji urządzeń wchodzących w przedmiot zamówienia.
Na wirówkę dekantacyjną wraz z osprzętem i ich montaż Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji wynoszącej min. 24 miesiące. W przypadku gdy producent oferuje dłuższy okres gwarancji, obowiązuje gwarancja producenta.


UWAGA!
Projekt architektoniczny stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ i projekt techniczny stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ przewidują budowę zadaszenia nad poletkiem osadowym (wiaty) oraz murów oporowych. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania tych elementów.

5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000 - 7 Roboty budowlane
45111300 - 1 Roboty rozbiórkowe
45111200 - 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000 - 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000 - 2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000 - 0 Roboty instalacyjne w budynkach
45310000 - 3 Roboty instalacyjne elektryczne
45261215 - 4 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45330000 - 9 Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne
45331000 - 6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych
i klimatyzacyjnych
45400000 - 1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233200 - 1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
42931000 - 1 Wirówki

6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarach robót, stanowiących załączniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

42931000-1 - Wirówki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Treść art. 255 pkt 3 ustawy Pzp stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Przed upływem terminu składania ofert złożono 5 ofert:
1. AQUA PROCESSER SP. Z O.O.
ul. Nadbrzeżna 17, 66-400 Gorzów Wielkopolski
Cena oferty brutto -1 998 750,00 zł

2. Konsorcjum:
Ekowater-Operator Sp. z o. o. z siedzibą w Toruniu przy ulicy Płaskiej 32-34, 87-100 Toruń (Lider Konsorcjum)
oraz
Ekowater Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie Al. Jana Chrystiana Szucha 3/2, 00-580 Warszawa (Partner Konsorcjum)
Cena oferty brutto -1 785 369,60 zł

3.METROLOG Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 97, 64-700 Czarnków
Cena oferty brutto -1 698 630,00 zł

4.MELBUD S.A.
ul. Składowa 4, 86-300 Grudziądz
Cena oferty brutto -1 679 811,98 zł

5. CONCRETE K&D Sp. z o.o.
ul. Okrężna 28, 86-105 Świecie
Cena oferty brutto -1 496 189,27 zł

Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości
1 421 053,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną wynosi 1 496 189,27 zł. Wobec powyższego, w sytuacji gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie udzielenie zamówienia publicznego podlega unieważnieniu na podstawie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1496189,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1998750,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.