Ogłoszenie z dnia 2021-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00011629/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00027303 z dnia 2021-04-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa obiektu magazynowo garażowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nakle nad Notecią na potrzeby Krajowej Bazy Sprzętu Specjalistycznego KOPERNIK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nakle nad Notecią
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092362674
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strażacka 3
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 477513710
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: naklo@kujawy.psp.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-naklo
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/straz_naklo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa obiektu magazynowo garażowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nakle nad Notecią na potrzeby Krajowej Bazy Sprzętu Specjalistycznego KOPERNIK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e5b6ae7-7a6d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027303
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007435/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa obiektu magazynowo garażowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nakle nad Notecią na potrzeby krajowej bazy sprzętu specjalistycznego "KOPERNIK"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011629/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.03.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku magazynowo - garażowego na potrzeby krajowej bazy sprzętu specjalistycznego KOPERNIK po uprzednim rozebraniu dwóch budynków magazynowo - garażowych. Szczegółowy zakres prac budowlanych zawarty został w załączonych do SWZ projektach budowlanych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Załączniki do SWZ nr 7 i 8). Zamówienie obejmuje również uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu wraz z opiniami i stanowiskami organów wymienionych w art. 56 Prawa budowlanego. Wykonawca zobowiązany jest wykonać bez wad i usterek przedmiot umowy, skompletować i przekazać wszystkie niezbędne do odbioru dokumenty związane z realizacją zadania, w tym pozyskać na rzecz Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie obiektu. Termin wykonania uznaje się za zachowany, jeżeli odbiór końcowy przedmiotu umowy odbędzie się w terminie, o którym mowa w pkt. VII SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierownika budowy natomiast zatrudnienie inspektora nadzoru inwestorskiego leży po stronie Zamawiającego.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie, jednakże nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy.Zamawiający wymaga na czas realizacji zamówienia aby Wykonawca realizował czynności niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, odpowiednio wykwalifikowanymi pracownikami (osoby wykonujące prace murarskie, dekarskie, elektryczne, ogólnobudowlane itp. zgodnie z zakresem prac) zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni w/w osoby na czas realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby. Wykonawca w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy na zadanie, które jest przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia zobowiązany będzie do złożenia Zamawiającemu oświadczenia, że w/w osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę zgodnie z ustawą o minimalnym wynagrodzeniu. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia będzie mógł zażądać od Wykonawcy, aby przedłożył on zanonimizowane dokumenty potwierdzające zatrudnienie w/w osób, w tym: kopii umów o pracę, dowody odprowadzenia składek ZUS, oświadczenia od zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1769173,82
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3062700,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1769173,82
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GIRDER Sp. z o.o.
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1769173,82
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
2021-04-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- "Budowa Remizy OSP w Krajowym Systemie Ratowniczo Gaśniczym".
- "Przebudowa wieży widokowej wraz z elementami towarzyszącymi" w zakresie ściany wschodniej i zachodniej.
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku głównym i remont części pomieszczeń Zakładu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.