eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mokobody"Rozbudowa i przebudowa budynku ¶wietlicy wiejskiej w m. ¦winiary"



Og³oszenie z dnia 2025-01-13

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbudowa i przebudowa budynku ¶wietlicy wiejskiej w m. ¦winiary”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MOKOBODY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582492

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Chreptowicza 25

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mokobody

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-124

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 6411315

1.5.8.) Numer faksu: 25 6411315

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mokobody.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ugmokobody.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa i przebudowa budynku ¶wietlicy wiejskiej w m. ¦winiary”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c005a807-d23d-437b-9422-65c15455ca85

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00027406

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00003499/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Rozbudowa i przebudowa budynku ¶wietlicy wiejskiej w m. ¦winiary

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c005a807-d23d-437b-9422-65c15455ca85

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2) Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
3) Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
- W sprawach proceduralnych:
Jolanta Fa³dowska, tel.: 25 641 13 15 wew. 37, email: przetargi@mokobody.pl
- W sprawach merytorycznych:
Anita Majewska , tel.: 25 641 13 15 wew. 38, email: amajewska@mokobody.pl
4) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6)Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
7)Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych tylko do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
9) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
10) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca siê stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.
11) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
12) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na ¶ci¶le okre¶lony adres e-mail przetargi@mokobody.pl jednak¿e ta forma komunikacji nie dotyczy sk³adania ofert. Skorzystanie z tego adresu w sytuacji gdy platforma dzia³a poprawnie spowoduje zignorowanie przes³anej wiadomo¶ci.
13) Wykonawca ma obowi±zek ¶ledziæ informacje na Platformie. Podstawowym ¼ród³em informacji jest platforma e-Zamówienia, wszelkie fakultatywne powiadomienia za pomoc± poczty e-mail obci±¿one s± ryzykiem b³êdów zwi±zanych z dzia³aniem serwerów pocztowych, na których dzia³anie Zamawiaj±cy nie ma wp³ywu.
14) Pozosta³e wymagania zosta³y zawarte w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych jest Gmina Mokobody reprezentowana przez Wójta, Plac Chreptowicza 25, 08-124 Mokobody, tel. 25 641 11 13, e-mail: gmina@mokobody.pl,
2) inspektor ochrony danych jest dostêpny pod adresem e-mail: inspektor.rodo@naticom.pl,
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
• art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Rozbudowa i przebudowa budynku ¶wietlicy wiejskiej w m. ¦winiary” nr RI.271.1.4.2025 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych (dalej „Pzp”);
• art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w odniesieniu do danych osobowych osób bêd±cych stron± umowy w celu i zakresie niezbêdnym do zawarcia i realizacji umowy,
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,
5) dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
6) obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8) przys³uguje Pani/Panu:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku administrator mo¿e wyst±piæ o wskazanie dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego UE lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e Wykonawca jest zobowi±zany do wype³nienia obowi±zku informacyjnego wynikaj±cego z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.4.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku ¶wietlicy wiejskiej w m. ¦winiary wraz ze zmian± sposobu u¿ytkowania budynku handlowego na ¶wietlicê wiejsk± wraz z przebudow± tego budynku oraz robotami budowlanymi polegaj±cymi na przebudowie konstrukcji dachu. Budowa bezodp³ywowego zbiornika na nieczysto¶ci ciek³e o poj. do 10 m3 oraz budowa wewnêtrznej i zewnêtrznej instalacji gazu wraz z budow± instalacji zbiornikowej na gaz p³ynny z naziemnym zbiornikiem o poj. 4850 L, na dzia³kach nr ewid. 323/1, 322/1, 303/5, 320 po³o¿onych w miejscowo¶ci ¦winiary, gmina Mokobody, powiat siedlecki, województwo mazowieckie. Przedmiot zamówienia obejmujê równie¿ wykonanie parkingu na 5 miejsc postojowych, w tym jedno miejsce dla osób niepe³noprawnych. Zamawiaj±cy we w³asnym zakresie uzyska pozwolenie na budowê.
2) Zakres robót zawiera m.in:
1. Roboty ziemne
2. Rozbiórka i przebudowa
3. Roboty ¿elbetonowe
4. Hydroizolacje
5. Roboty murowe
6. Monta¿ konstrukcji dachu
7. Pokrycie dachu
8. Tynki i ok³adziny wewnêtrzne
9. Monta¿ stolarki okiennej i drzwiowej
10. Roboty malarskie
11. Posadzki
12. Elewacja
13. Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne
14. Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
15. Wykonanie utwardzeñ terenu: parkingi.
3) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w dokumentacji projektowej, na któr± sk³ada siê: projekt techniczny architektoniczny– 1 szt.; projekt techniczny konstrukcyjny– 1 szt., projekt zagospodarowania terenu – 1 szt., przedmiar robót ( bran¿e: budowlana, elektryczna, sanitarna) - 3 szt., projekt techniczny instalacji wody u¿ytkowej, kanalizacji sanitarnej, wentylacji mechanicznej- 1 szt., projekt techniczny- instalacja elektryczna- 1 szt., specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ( bran¿e: budowlana, elektryczna, sanitarna) 3 szt., opinia geotechniczna- 1 szt. oraz ekspertyza techniczna ochrony przeciwpo¿arowej- 1 szt. - stanowi±ca za³±cznik nr 1 do SWZ .
Wymagania dodatkowe:
Po zakoñczeniu robót wraz z pisemnym zg³oszeniem gotowo¶ci do odbioru Wykonawca ma obowi±zek przed³o¿yæ kosztorys powykonawczy podpisany przez wykonawcê i opracowany na podstawie przedmiaru robót za³±czonego do specyfikacji warunków zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

45223820-0 - Gotowe elementy i czê¶ci sk³adowe

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45431000-7 - K³adzenie p³ytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45351000-2 - Mechaniczne instalacje in¿ynieryjne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia

45312311-0 - Monta¿ instalacji piorunochronnej

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 3) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 p.z.p., polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z g³ównym przedmiotem zamówienia, o warto¶ci robót budowlanych powtórzonych na warto¶æ nie wy¿sz± ni¿ 30 % warto¶ci zamówienia podstawowego. Zamówienia podobne bêd± realizowane na zasadach okre¶lonych w umowie podstawowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.W odniesieniu do ofert, które nie podlegaj± odrzuceniu, przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami o nastêpuj±cym znaczeniu:
Cena oferty brutto - waga kryterium 60 % = 60 pkt.
Okres gwarancji - waga kryterium 40 % = 40 pkt.
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów mo¿e uzyskaæ maksimum l 00 pkt.
2. Punkty przyznawane za kryteria bêd± liczone w nastêpuj±cy sposób:
1) Kryterium: Cena (brutto) [C] - 60 pkt.

najni¿sza cena oferty brutto
C = ----------------------------------- x 60
cena brutto oferty badanej
2) Kryterium: Okres gwarancji [G] - 40 pkt.
Przez termin „termin gwarancji i rêkojmi” rozumie siê natomiast okres zaproponowany przez Wykonawcê, liczony od dnia nastêpuj±cego po dniu podpisania protoko³u odbioru koñcowego, przy czym nie mo¿e on byæ krótszy ni¿ 48 miesiêcy.
Wykonawcy otrzymaj± nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
- okres gwarancji jako¶ci wynosz±cy 48 miesiêcy – 20 pkt,
- okres gwarancji jako¶ci wynosz±cy 54 miesiêcy – 30 pkt,
- okres gwarancji jako¶ci wynosz±cy 60 miesiêcy – 40 pkt.
Ca³kowita punktowa warto¶æ oferty liczona bêdzie wg wzoru: O = C + G
Najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiaj±cego: 60 miesiêcy.
Najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji uwzglêdniony do oceny ofert: 48 miesiêcy.
Nie wskazanie lub wskazanie innego terminu ni¿ wy¿ej wymienione przez Wykonawcê
w formularzu oferty stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do niniejszej SWZ bêdzie oznaczaæ, ¿e Wykonawca zaproponowa³ 60 miesiêczny okres gwarancji.
3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (suma punktów przyznanych w oparciu o ustalone powy¿ej kryteria C + G) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty.
4. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1-6 oraz art. 109 ust 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postepowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiaj±cy nie stawia warunku
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
- Zamawiaj±cy nie stawia warunku
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
- Zamawiaj±cy nie stawia warunku
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie lub modernizacji lub remoncie budynku u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³ brutto (s³ownie: jeden milion 00/100 z³.). Przez jedn± robotê budowlan± Zamawiaj±cy rozumie wykonanie zamówienia w ramach jednej umowy. Przez zamówienie wykonane nale¿y rozumieæ:
-zamówienie rozpoczête i zakoñczone w ww. okresie,
- zamówienie zakoñczone w ww. okresie, których rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej ni¿ w ww. okresie.
UWAGA: Zamawiaj±cy przyjmuje, ¿e zgodne z definicj± wskazan± w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz. U z 2022 r., poz. 1225 t.j). „Budynek u¿yteczno¶ci publicznej” to budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny pe³ni±cy funkcje w budynku u¿yteczno¶ci publicznej.
Nie dopuszcza siê sumowania warto¶ci kilku robót (umów) w celu osi±gniêcia warto¶ci minimalnej 1 000 000,00 z³ brutto.
UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca wykona³ w ramach jednej umowy wiêkszy zakres robót, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrêbniæ zakres robót, o którym mowa powy¿ej.
Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ weryfikacji potwierdzenia nale¿ytego wykonania prac bezpo¶rednio u podmiotu, na rzecz którego by³y wykonane.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami (konsorcjum) wykaz musi dotyczyæ robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³. Zamawiaj±cy nie dopuszcza, by Wykonawca polega³ na do¶wiadczeniu grupy Wykonawców, której by³ cz³onkiem je¿eli faktycznie i konkretnie nie wykonywa³ wskazywanego zakresu prac. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zwrócenia siê do Wykonawcy o wyja¶nienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowi±zków czy wystawionych przez Wykonawcê faktur.
b) Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ dysponowanie:
- co najmniej jedn± osob± legitymuj±c± siê do¶wiadczeniem i kwalifikacjami, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ oraz
-co najmniej jedn± osob± legitymuj±c± siê do¶wiadczeniem i kwalifikacjami, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót elektrycznych posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ oraz
- jedn± osob± legitymuj±c± siê do¶wiadczeniem i kwalifikacjami, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót sanitarnych posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ.
UWAGA:
Osoby wymieniona w wykazie osób musz± posiadaæ odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustaw± z dnia 07 lipca
1994r. – Prawo budowlane (Dz. U z 2023r., poz.682 ze zm.), rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U z 2019 r., poz. 831), oraz ustaw± z dnia 09 maja 2014 r. o u³atwieniu dostêpu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz. U z 2014 r., poz. 768 ze zm.), albo odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2023r., poz.334t.j.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu stawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023r. poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – na potwierdzenie spe³niania warunku okre¶lonego w rozdziale V pkt 2 ppkt 4 lit. a SWZ, stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, oraz kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami- na potwierdzenie spe³niania warunku okre¶lonego w rozdziale V pkt 2 ppkt 4 lit. b SWZ, stanowi±cy za³±cznik nr 8 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Na ofertê sk³adaj± siê wype³nione i podpisane dokumenty:
a) formularz oferty sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ - orygina³ podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
b) dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium
c) o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sporz±dzone wed³ug wzoru za³±cznik nr 3 do SWZ - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
d) je¿eli dotyczy- o¶wiadczenie podmiotu udostepniaj±cego zasoby z art. 125 ust.5 ustawy Pzp- wed³ug wzoru za³±cznik nr 3A do SWZ - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
e) je¿eli dotyczy - pe³nomocnictwo do reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia umowy Wykonawcy lub Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspólnie podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy lub mocodawców;
f) je¿eli dotyczy - o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynika³o, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pe³nomocnika, wed³ug wzoru za³±cznik nr 10 do SWZ;
g) je¿eli dotyczy - zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca, realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostêpniaj±cego zasoby wed³ug wzoru za³±cznik nr 9 do SWZ;
h) je¿eli dotyczy –Informacja o podmiocie wspólnym w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp- wed³ug wzoru za³±cznik nr 4 do SWZ podpisana przez osobê lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanych lub podpisem osobistym i przekazane Zamawiaj±cemu wraz z dokumentem (-ami) potwierdzaj±cymi prawo do reprezentacji Wykonawcy przez osobê podpisuj±c± ofertê oraz za³±cznikami stanowi±cymi integraln± czê¶æ oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 20 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych).
Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Gminy Mokobody nr: 16 9193 0008 0000 0101 2000 0030 z dopiskiem: „Rozbudowa i przebudowa budynku ¶wietlicy wiejskiej w m. ¦winiary”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Mokobody;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci±
(tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum). Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty.
2. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie siê ubiegaj± o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp obligatoryjnie do oferty musz± do³±czyæ o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynika³o, które roboty budowlane/ us³ugi wykonuj± poszczególni Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 10 do SWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) ¿aden z wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu oraz wykonawcy wykazuj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z ppkt 4;
2) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
3) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie;
4) Wykonawcy zobowi±zani s±, na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale VII SWZ, przy czym sk³ada je odpowiednio Wykonawca/-y, który/którzy wykazuje/-± spe³nianie warunku w zakresie opisanym w rozdziale V pkt 2 SWZ.
4. Je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-28 10:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-28 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-26

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy zaleca odbycie wizji lokalnej.
2.Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz. U. z 13 kwietnia 2022 r. poz. 835) o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê:
a) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ppkt 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.