Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00019442/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
- 2024/BZP 00217147/01 - Wynik z dnia 2024-02-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Prace remontowo - konserwacyjne przy budynku pałacu Domu Pomocy Społecznej w Lubzinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ROPCZYCKO-SĘDZISZOWSKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581436
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 5
1.4.2.) Miejscowość: Ropczyce
1.4.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.7.) Numer telefonu: 172228900
1.4.8.) Numer faksu: 172228571
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@propczyce.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spropczyce.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00027496
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00019442
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Informacje na temat zaliczek Przed zmianą:
Zapłata wynagrodzenia za wykonane roboty nastąpi na podstawie faktury zaliczkowej ( w wysokości 5% wynagrodzenia wykonawcy) wystawionej w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy, płatnej w terminie 30 dni od otrzymania faktury oraz faktury końcowej (w wysokości 95% wynagrodzenia wykonawcy) sporządzonej w oparciu o protokół odbioru końcowego w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury.
Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczki w wysokości 5 % wynagrodzenia Wykonawcy.
Rozliczenie udzielonej zaliczki przez Zamawiającego ustala się w następujący sposób:
a) za termin rozliczenia zaliczki przyjmuje się dzień podpisania protokołu odbioru częściowego na kwotę obejmująca co najmniej kwotę zaliczki, w którym Inspektor nadzoru potwierdza prawidłowe ich wykonanie, zgodnie z harmonogramem rzeczowo -finansowym realizacji robót,
b) w przypadku gdy Wykonawca nie rozliczy się z całej kwoty udzielonej zaliczki, Zamawiający niezwłocznie wezwie pisemnie Wykonawcę do rozliczenia lub zwrotu wypłaconej a nierozliczonej kwoty zaliczki w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania,
c) w przypadku odstąpienia od umowy przez jedną ze stron, pobrane a nierozliczone zaliczki podlegają zwrotowi Zamawiającemu, niezależnie od przysługującego mu odszkodowania i kar umownych. Wykonawca zwróci Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia odstąpienia od umowy nierozliczoną zaliczkę.
Po zmianie:
Zapłata wynagrodzenia za wykonane roboty nastąpi na podstawie faktury zaliczkowej ( w wysokości 2,44% wynagrodzenia wykonawcy) wystawionej w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy, płatnej w terminie 30 dni od otrzymania faktury oraz faktury końcowej (w wysokości 97,56% wynagrodzenia wykonawcy) sporządzonej w oparciu o protokół odbioru końcowego w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury.
Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczki w wysokości 2,44 % wynagrodzenia Wykonawcy.
Rozliczenie udzielonej zaliczki przez Zamawiającego ustala się w następujący sposób:
a) za termin rozliczenia zaliczki przyjmuje się dzień podpisania protokołu odbioru częściowego na kwotę obejmująca co najmniej kwotę zaliczki, w którym Inspektor nadzoru potwierdza prawidłowe ich wykonanie, zgodnie z harmonogramem rzeczowo -finansowym realizacji robót,
b) w przypadku gdy Wykonawca nie rozliczy się z całej kwoty udzielonej zaliczki, Zamawiający niezwłocznie wezwie pisemnie Wykonawcę do rozliczenia lub zwrotu wypłaconej a nierozliczonej kwoty zaliczki w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania,
c) w przypadku odstąpienia od umowy przez jedną ze stron, pobrane a nierozliczone zaliczki podlegają zwrotowi Zamawiającemu, niezależnie od przysługującego mu odszkodowania i kar umownych. Wykonawca zwróci Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia odstąpienia od umowy nierozliczoną zaliczkę.
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU ROPCZYCKO - SĘDZISZOWSKIEGO
- Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 2 Ropczycach w 2025 r.- I etap"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 5 im. Seweryna Udzieli w Ropczycach w 2025 r.- I etap
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernik w Ropczycach w 2025 r.- I etap
- Usługa cateringu - dla dzieci uczęszczających do Żłobków prowadzonych przez Gminę Ropczyce w 2025 roku
- Dostawa odczynników do chorób zakaźnych i rzadkich wraz z dzierżawą aparatu.
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
- Remont pomieszczeń kawiarni
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.