eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BobrownikiPełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Budowa dróg w kompleksie mieszkaniowym przy ulicy Drozdów w Bobrownikach wraz z budową wodociągu w kompleksie mieszkaniowym przy ulicy Drozdów



Ogłoszenie z dnia 2023-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Budowa dróg w kompleksie mieszkaniowym przy ulicy Drozdów w Bobrownikach wraz z budową wodociągu w kompleksie mieszkaniowym przy ulicy Drozdów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOBROWNIKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat ZP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gminna 8

1.5.2.) Miejscowość: Bobrowniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-583

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 287 78 87

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bobrowniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bobrowniki.logintrade.net/zapytania_email,106274,0a62cbbf9e15cfbed0899bc2d1725c10.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Budowa dróg w kompleksie mieszkaniowym przy ulicy Drozdów w Bobrownikach wraz z budową wodociągu w kompleksie mieszkaniowym przy ulicy Drozdów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0a4ae79-60d0-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00027619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025291/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Inspektor Nadzoru branży sanitarnej dla przebudowy drogi gminnej na ul. Drozdów w Bobrownikach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434793/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.26.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 43400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: „Budowa dróg w kompleksie mieszkaniowym przy ulicy Drozdów w Bobrownikach wraz z budową wodociągu w kompleksie mieszkaniowym przy ulicy Drozdów w Bobrownikach”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.

Przed sporządzeniem oferty cenowej należy zapoznać się z dokumentacją techniczną oraz treścią umowy z Wykonawcą robót dostępnymi w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Bobrowniki (ogłoszenie przetargu na realizacje przedmiotowego zadania).
Link do postępowania:
https://bobrowniki.logintrade.net/zapytania_email,86659,2ac6641d58a4f7a62939ea7daced2776.html

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194340,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji ,,INWESTOR" s.c. Maciej Strzałkowski, Wiesław Strzałkowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji ,,INWESTOR" s.c. Maciej Strzałkowski, Wiesław Strzałkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6290011155

7.3.3) Ulica: Jaworowa 2

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-310

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy: SEKCJA VIII Umowa, pkt. 8.3.) - Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: Zamówienie należy zrealizować w terminie 7 miesięcy lub do dnia podpisania odbioru końcowego kontraktu na roboty budowlane.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.