Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja zadań "Opieka wytchnieniowa" oraz „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kartuzach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190232131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hallera 1
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 586812631
1.5.8.) Numer faksu: 586812631
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@poczta.kartuzy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.kartuzy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0172013-9996-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja zadań "Opieka wytchnieniowa" oraz „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0172013-9996-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00028493
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549309
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający może przeprowadzić postępowanie z wolnej ręki w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 214 ust. 1 pkt 13) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2023 r.
poz. 1605, 1720 dalej Pzp).
W niniejszym postępowaniu powyższy stan ma miejsce i wyczerpuje przesłanki przewidziane w ustawie Prawo zamówień publicznych, na podstawie których możliwe jest udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki (zamówienie in-house) Spółdzielni Socjalnej Kaszubska Ostoja, w której Gmina Kartuzy wspólnie z innym zamawiającym Gminą Chmielno posiada 100% udziałów. W celu wykazania, iż ponad 90% przychodu o którym mowa w art. 214 ust. 5 Pzp Spółdzielni Socjalnej Kaszubska Ostoja uzyskiwana jest poprzez realizację zadań zleconych przez Gminę i jej jednostki Zamawiający udostępnia na stronie internetowej http://gops.kartuzy.pl w zakładce Zamówienia publiczne i dalej Powyżej 130 000 złotych dokument potwierdzający ten stan rzeczy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1648524 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części. Zakres usług świadczonych przez Wykonawcę na terenie miasta i Gminy Kartuzy będzie obejmował następujące czynności:
ZADANIE A: OPIEKA WYTCHNIENIOWA
ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ DLA KLIENTÓW GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KARTUZACH (DZIECI I DOROŚLI) W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2024 ROKU DO 31 GRUDNIA 2024 ROKU
ZADANIE B: „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ”
ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ DLA KLIENTÓW GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KARTUZACH W OKRESIE
OD 1 STYCZNIA 2024 ROKU DO 31 GRUDNIA 2024 ROKU
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIĄ SOCJALNĄ KASZUBSKA OSTOJA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892039289
7.3.3) Ulica: ul. PCK 1, (ul. Gdańska 15 – zapis KRS)
7.3.4) Miejscowość: Kartuzy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA KASZUBSKA OSTOJA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA KASZUBSKA OSTOJA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1648524,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Odbiór odpadów z publicznych pojemników zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Kartuzy.
- Transport w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2025 roku.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2024-2025.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS w Strumieniu
- Świadczenie usług przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2025 r.,
- "Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, będącej mieszkańcem Gminy Stara Biała, w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2025.
- Poradnictwo specjalistyczne w zakresie zaburzeń integracji sensorycznej dla dzieci i młodzieży.
- Poradnictwo specjalistyczne- specjalistyczny trening Biofeedback EEG
- Świadczenie usług schronienia dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.