Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00099080/01 - Wynik z dnia 2024-02-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem" – 5 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH W TARNOBRZEGU
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180640151
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kopernika 18
1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 822 89 75
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.tarnobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zss.tarnobrzeg.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem" – 5 zadań
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c25873e7-b06b-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00028518
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027758/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem" – 5 zadań
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c25873e7-b06b-11ee-a66a-5e0e9a75a9a03.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c25873e7-b06b-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza osobę do kontaktu z wykonawcami:
Agnieszka Straburzyńska, Mariola Pasieka tel. 15-822-65-70 wew. 568 w godz.: 8:00-15:00 – sprawy formalno – prawne.
Marzena Jadach tel . 15 822 87 75 w godz. 8:00-15:00 – sprawy merytoryczne
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c25873e7-b06b-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-c25873e7-b06b-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
10. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
11. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
12. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zampub@um.tarnobrzeg.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c25873e7-b06b-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula została określona w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula została określona w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSS/261/1/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie prowadzenia zajęć terapii integracji sensorycznej, w celu realizacji zadań określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno- opiekuńczych (Dz.U. poz. 1712).
2. Usługi w zakresie prowadzenia zajęć terapii integracji sensorycznej świadczone będą w formie indywidualnych lub grupowych zajęć z dziećmi w wieku od urodzenia do czasu podjęcia przez nie nauki szkolnej. W przypadku zajęć grupowych prowadzone one będą z grupą liczącą nie więcej niż troje dzieci.
3. Czas trwania zajęć określa się jako 1 h tj. 60 min.
4. Miejsce przeprowadzenia zajęć: Zespół Szkół Specjalnych, ul. Kopernika 2, 39-40 Tarnobrzeg lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Tarnobrzega (w tym dom uczestnika terapii).
5. Termin realizacji zajęć:
od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2024 r.
W czasie stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii, w szczególności w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 lub w przypadku stanów nadzwyczajnych na terytorium RP ogłoszonych w szczególności w związku z zakażeniami wirusem SARS- CoV-2 usługa, na wyraźne polecenie rodziców/opiekunów prawnych uczestnika terapii, może być świadczona w formie zdalnej z zachowaniem odpowiednio stosowanych zasad i reguł dotyczących usługi świadczonej bezpośrednio.
6. Ilość godzin do zrealizowania: max. 800 godzin
7. Harmonogram zajęć będzie ustalany przez Wykonawcę z uwzględnieniem potrzeb dziecka i rodziców oraz z uwzględnieniem harmonogramu pracy obowiązującego w miejscu przeprowadzania zajęć (ZSS w Tarnobrzegu), zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do soboty.
8. Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o rachunki
i miesięczne zestawienie godzin zrealizowanych w ramach Programu.
Do zadań prowadzącego zajęcia terapii sensorycznej należeć będzie:
• prowadzenie terapii zaburzeń rozwojowych u dzieci poprzez metody integracji sensorycznej
• prowadzenie terapii integracji sensorycznej dzieci na podstawie opinii z poradni psychologiczno-pedagogicznej, orzeczeń i zaświadczeń lekarskich, diagnozy SI,
• opracowywanie indywidualnych form wsparcia terapeutycznego dla uczestników, programów,
• współpraca z zespołem terapeutycznym odnośnie metod i technik pracy,
• prowadzenie konsultacji i udzielanie fachowej pomocy terapeutycznej uczestnikowi projektu i jego opiekunom,
• konsultacje z innymi specjalistami programu „Za życiem”, nauczycielami i rodzicami.
• prowadzenia dokumentacji zajęć, w tym: prowadzenia dzienników zajęć, prowadzenia kart czasu pracy wg przekazanego wzorca, bieżącej współpracy z zamawiającym, przekazywania zamawiającemu następujących dokumentów dotyczących realizacji zajęć: miesięczna karta z realizacji godzin.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 324 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie
podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach kryteriów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0-7 lat
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie prowadzenia zajęć logopedycznych, w celu realizacji zadań określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno- opiekuńczych (Dz.U. poz. 1712).
2. Usługi w zakresie prowadzenia zajęć logopedycznych świadczone będą w formie indywidualnych lub grupowych zajęć z dziećmi w wieku od urodzenia do czasu podjęcia przez nie nauki szkolnej. W przypadku zajęć grupowych prowadzone one będą z grupą liczącą nie więcej niż troje dzieci.
3. Czas trwania zajęć określa się jako 1 h tj. 60 min.
4. Miejsce przeprowadzenia zajęć: Zespół Szkół Specjalnych, ul. Kopernika 2, 39-40 Tarnobrzeg lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Tarnobrzega (w tym dom uczestnika terapii).
5. Termin realizacji zajęć:
od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2024 r.
W czasie stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii, w szczególności w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 lub w przypadku stanów nadzwyczajnych na terytorium RP ogłoszonych w szczególności w związku z zakażeniami wirusem SARS- CoV-2 usługa, na wyraźne polecenie rodziców/opiekunów prawnych uczestnika terapii, może być świadczona w formie zdalnej z zachowaniem odpowiednio stosowanych zasad i reguł dotyczących usługi świadczonej bezpośrednio.
6. Ilość godzin do zrealizowania: max. 600 godzin
7. Harmonogram zajęć będzie ustalany przez Wykonawcę z uwzględnieniem potrzeb dziecka i rodziców oraz z uwzględnieniem harmonogramu pracy obowiązującego w miejscu przeprowadzania zajęć (ZSS w Tarnobrzegu), zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do soboty.
8. Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o rachunki
i miesięczne zestawienie godzin zrealizowanych w ramach Programu.
9. Do zadań prowadzącego zajęcia logopedyczne należeć będzie:
• prowadzenie zajęć logopedycznych oraz porad i konsultacji dla dzieci i rodziców
w zakresie stymulacji rozwoju mowy dzieci i korygowanie zaburzeń rozwojowych,
• prowadzenie terapii logopedycznej dzieci na podstawie opinii z poradni psychologiczno-pedagogicznej, orzeczeń i zaświadczeń lekarskich,
• konsultacje z innymi specjalistami programu „Za życiem”, nauczycielami i rodzicami,
• opracowywanie indywidualnych form wsparcia terapeutycznego dla uczestników, programów,
• współpraca z zespołem terapeutycznym odnośnie metod i form pracy,
• prowadzenie konsultacji i udzielanie fachowej pomocy terapeutycznej uczestnikowi projektu i jego opiekunom,
• prowadzenia dokumentacji zajęć, w tym: prowadzenia dzienników zajęć, prowadzenia kart czasu pracy wg przekazanego wzorca, bieżącej współpracy z zamawiającym, przekazywania zamawiającemu następujących dokumentów dotyczących realizacji zajęć: miesięczna karta z realizacji godzin.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 324 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie
podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach kryteriów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0-7 lat
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie prowadzenia zajęć pedagogicznych WWRD, w celu realizacji zadań określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno- opiekuńczych (Dz.U. poz. 1712).
2. Usługi w zakresie prowadzenia zajęć pedagogicznych WWRD świadczone będą w formie indywidualnych lub grupowych zajęć z dziećmi w wieku od urodzenia do czasu podjęcia przez nie nauki szkolnej. W przypadku zajęć grupowych prowadzone one będą z grupą liczącą nie więcej niż troje dzieci.
3. Czas trwania zajęć określa się jako 1 h tj. 60 min.
4. Miejsce przeprowadzenia zajęć: Zespół Szkół Specjalnych, ul. Kopernika 2, 39-40 Tarnobrzeg lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Tarnobrzega (w tym dom uczestnika terapii).
5. Termin realizacji zajęć:
od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2024 r.
W czasie stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii, w szczególności w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 lub w przypadku stanów nadzwyczajnych na terytorium RP ogłoszonych w szczególności w związku z zakażeniami wirusem SARS- CoV-2 usługa, na wyraźne polecenie rodziców/opiekunów prawnych uczestnika terapii, może być świadczona w formie zdalnej z zachowaniem odpowiednio stosowanych zasad i reguł dotyczących usługi świadczonej bezpośrednio.
6. Ilość godzin do zrealizowania: max 483 godziny
7. Harmonogram zajęć będzie ustalany przez Wykonawcę z uwzględnieniem potrzeb dziecka i rodziców oraz z uwzględnieniem harmonogramu pracy obowiązującego w miejscu przeprowadzania zajęć (ZSS w Tarnobrzegu), zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do soboty.
8. Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o rachunki
i miesięczne zestawienie godzin zrealizowanych w ramach Programu.
9. Do zadań prowadzącego zajęcia pedagogiczne należeć będzie:
• prowadzenie terapii pedagogicznej oraz porad i konsultacji dla dzieci i rodziców w zakresie stymulacji rozwoju dzieci i korygowanie zaburzeń rozwojowych,
• prowadzenie terapii pedagogicznej dzieci na podstawie opinii z poradni psychologiczno-pedagogicznej, orzeczeń i zaświadczeń lekarskich,
• konsultacje z innymi specjalistami programu „Za życiem”, nauczycielami i rodzicami,
• opracowywanie indywidualnych form wsparcia terapeutycznego dla uczestników, programów,
• współpraca z zespołem terapeutycznym odnośnie metod i form pracy,
• prowadzenie konsultacji i udzielanie fachowej pomocy terapeutycznej uczestnikowi projektu i jego opiekunom,
• prowadzenia dokumentacji zajęć, w tym: prowadzenia dzienników zajęć, prowadzenia kart czasu pracy wg przekazanego wzorca, bieżącej współpracy z zamawiającym, przekazywania zamawiającemu następujących dokumentów dotyczących realizacji zajęć: miesięczna karta z realizacji godzin.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 324 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie
podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach kryteriów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0-7 lat
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie prowadzenia zajęć terapii psychologicznej, w celu realizacji zadań określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno- opiekuńczych (Dz.U. poz. 1712).
2. Usługi w zakresie prowadzenia zajęć terapii psychologicznej świadczone będą w formie indywidualnych lub grupowych zajęć z dziećmi w wieku od urodzenia do czasu podjęcia przez nie nauki szkolnej. W przypadku zajęć grupowych prowadzone one będą z grupą liczącą nie więcej niż troje dzieci.
3. Czas trwania zajęć określa się jako 1 h tj. 60 min.
4. Miejsce przeprowadzenia zajęć: Zespół Szkół Specjalnych, ul. Kopernika 2, 39-40 Tarnobrzeg lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Tarnobrzega (w tym dom uczestnika terapii).
5. Termin realizacji zajęć: od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2024 r.
W czasie stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii, w szczególności w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 lub w przypadku stanów nadzwyczajnych na terytorium RP ogłoszonych w szczególności w związku z zakażeniami wirusem SARS- CoV-2 usługa, na wyraźne polecenie rodziców/opiekunów prawnych uczestnika terapii, może być świadczona w formie zdalnej z zachowaniem odpowiednio stosowanych zasad i reguł dotyczących usługi świadczonej bezpośrednio.
6. Ilość godzin do zrealizowania: max. 200 godzin
7. Harmonogram zajęć będzie ustalany przez Wykonawcę z uwzględnieniem potrzeb dziecka i rodziców oraz z uwzględnieniem harmonogramu pracy obowiązującego w miejscu przeprowadzania zajęć (ZSS w Tarnobrzegu), zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do soboty.
8. Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o rachunki
i miesięczne zestawienie godzin zrealizowanych w ramach Programu.
9. Do zadań prowadzącego zajęcia terapii psychologicznej należeć będzie:
• prowadzenie zajęć psychologicznych oraz porad i konsultacji dla dzieci i rodziców
w zakresie stymulacji rozwoju dzieci i korygowanie zaburzeń rozwojowych,
• prowadzenie terapii psychologicznej dzieci na podstawie opinii z poradni psychologiczno-pedagogicznej i zaświadczeń lekarskich,
• konsultacje z innymi specjalistami programu „Za życiem”, nauczycielami i rodzicami,
• opracowywanie indywidualnych form wsparcia terapeutycznego dla uczestników, programów,
• współpraca z zespołem terapeutycznym odnośnie metod i form pracy,
• prowadzenie konsultacji i udzielanie fachowej pomocy terapeutycznej uczestnikowi projektu
i jego opiekunom,
• prowadzenia dokumentacji zajęć, w tym: prowadzenia dzienników zajęć, prowadzenia kart czasu pracy wg przekazanego wzorca, bieżącej współpracy z zamawiającym, przekazywania zamawiającemu następujących dokumentów dotyczących realizacji zajęć: miesięczna karta z realizacji godzin.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 324 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie
podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach kryteriów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0-7 lat
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie prowadzenia zajęć rehabilitacji ruchowej, w celu realizacji zadań określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno- opiekuńczych (Dz.U. poz. 1712).
2. Usługi w zakresie prowadzenia zajęć rehabilitacji ruchowej świadczone będą w formie indywidualnych lub grupowych zajęć z dziećmi w wieku od urodzenia do czasu podjęcia przez nie nauki szkolnej. W przypadku zajęć grupowych prowadzone one będą z grupą liczącą nie więcej niż troje dzieci.
3. Czas trwania zajęć określa się jako 1 h tj. 60 min.
4. Miejsce przeprowadzenia zajęć: Zespół Szkół Specjalnych, ul. Kopernika 2, 39-40 Tarnobrzeg lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Tarnobrzega (w tym dom uczestnika terapii).
5. Termin realizacji zajęć:
od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2024 r.
W czasie stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii, w szczególności w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 lub w przypadku stanów nadzwyczajnych na terytorium RP ogłoszonych w szczególności w związku z zakażeniami wirusem SARS- CoV-2 usługa, na wyraźne polecenie rodziców/opiekunów prawnych uczestnika terapii, może być świadczona w formie zdalnej z zachowaniem odpowiednio stosowanych zasad i reguł dotyczących usługi świadczonej bezpośrednio.
6. Ilość godzin do zrealizowania: max. 500 godzin.
7. Harmonogram zajęć będzie ustalany przez Wykonawcę z uwzględnieniem potrzeb dziecka i rodziców oraz z uwzględnieniem harmonogramu pracy obowiązującego w miejscu przeprowadzania zajęć (ZSS w Tarnobrzegu), zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do soboty.
8. Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o rachunki
i miesięczne zestawienie godzin zrealizowanych w ramach Programu.
9. Do zadań prowadzącego zajęcia rehabilitacji ruchowej należeć będzie:
• rehabilitacja dzieci na podstawie opinii z poradni psychologiczno-pedagogicznej, orzeczeń
i zaświadczeń lekarskich,
• uczestnictwo w terapii grupowej i indywidualnej dzieci objętych rehabilitacją ruchową,
• konsultacje z innymi specjalistami programu „Za życiem”, nauczycielami i rodzicami,
• prowadzenie dokumentacji w zakresie rehabilitacji,
• prowadzenie gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej oraz masażu.
• prowadzenia dokumentacji zajęć, w tym: prowadzenia dzienników zajęć, prowadzenia kart czasu pracy wg przekazanego wzorca, bieżącej współpracy z zamawiającym, przekazywania zamawiającemu następujących dokumentów dotyczących realizacji zajęć: miesięczna karta z realizacji godzin.
• opracowywanie indywidualnych form wsparcia terapeutycznego dla uczestników, programów
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 324 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie
podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach kryteriów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0-7 lat
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
4).1. potencjał techniczny
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4).2. potencjał zawodowy
4).2. potencjał zawodowy
1/ Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na funkcje wymienione poniżej, która spełnia następujące wymagania:
Osoba proponowana do pełnienia funkcji:
Część I
Terapeuta z integracji sensorycznej– wymagane kwalifikacje – minimum 6 osób:
• kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2020, poz. 2020 poz. 1289)
• przygotowanie pedagogiczne uzyskane zgodnie z Rozporządzeniem MEN
z 1 sierpnia 2017r. sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji zawodowych od nauczycieli ( t.j. Dz. U. 2020, poz. 1289)
• ukończone studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej lub co najmniej II stopień kursu integracji sensorycznej
• posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym
Część II
Logopeda– wymagane kwalifikacje – minimum 5 osób:
• kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2020, poz. 2020 poz. 1289)
• ukończone studia (w tym studia podyplomowe) na kierunku logopedia lub neurologopedia
• przygotowanie pedagogiczne uzyskane zgodnie z Rozporządzeniem MEN
z 1 sierpnia 2017r. sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji zawodowych od nauczycieli ( t.j. Dz. U. 2020, poz. 1289)
• posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym
Część III
Pedagog WWRD – wymagane kwalifikacje – minimum 5 osób
• kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2020, poz. 2020 poz. 1289)
• ukończone studia magisterskie lub studia podyplomowe na kierunku pedagogika specjalna w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika) lub niepełnosprawnością wzrokową (tyflopedagogika) lub niepełnosprawnością słuchową (surdopedagogika) lub z zaburzeniami ze spektrum autyzmu lub studia podyplomowe z zakresu muzykoterapii lub studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej, uprawnienia do prowadzenia zajęć dogoterpaii lub hipoterapii
• przygotowanie pedagogiczne uzyskane zgodnie z Rozporządzeniem MEN
z 1 sierpnia 2017r. sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji zawodowych od nauczycieli ( t.j. Dz. U. 2020, poz. 1289)
• posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym
Część IV
Psycholog – wymagane kwalifikacje – minimum 2 osoby
• kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2020, poz. 2020 poz. 1289)
• ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia,
• przygotowanie pedagogiczne uzyskane zgodnie z Rozporządzeniem MEN
z 1 sierpnia 2017r. sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji zawodowych od nauczycieli ( t.j. Dz. U. 2020, poz. 1289)
• posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym
Część V
Rehabilitant – wymagane kwalifikacje – minimum 5 osób:
• kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2020, poz. 2020 poz. 1289)
• ukończone studia wyższe w zakresie fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej lub studia I stopnia w zakresie fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej lub studia podyplomowe w zakresie fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej
• przygotowanie pedagogiczne uzyskane zgodnie z Rozporządzeniem MEN
z 1 sierpnia 2017r. sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji zawodowych od nauczycieli ( t.j. Dz. U. 2020, poz. 1289)
• posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 7 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art.112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie za-mówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. (wzór zał. nr 5 do SWZ).
Wymagana forma:
Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz.
5. W przypadku, o którym mowa w ust.1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy
z Wykonawców. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.
7. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
9. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
• Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ,
• Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;
- dokumenty wspólne takie jak np. formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Istotne postanowienia umowy zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z informacją wskazaną w rozdziale VII SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-19 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-17
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Kursy zawodowe/szkolenia w ramach projektu: "Kreatywni i efektywni od dziś" realizowanego ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
- "Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - 5 zadań
- Wykonywanie usług fizycznej Sądu Rejonowego w Nisku oraz usługi ochrony fizycznej w budynku Prokuratury Rejonowej w Nisku
- "Modernizacja pomieszczeń Starostwa Powiatowego - system oddymiania, oświetlenie awaryjne" - etap II
- Rewitalizacja alei parkowych w zabytkowym zespole parkowo - pałacowym w Grębowie
- Modernizacja dróg powiatowych nr 1129R, 1114R, 1089R, 1121R
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług z zakresu korepetycji z języka angielskiego oraz wsparcia psychologa, prawnika oraz specjalistów ds. rodziny i ds. uzależnień na potrzeby ...
- Zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie Forum Ekologicznego
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowej opieki medycznej dla pracowników Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego
- Świadczenie usług społecznych w dzielnicy Wola m.st. Warszawy w formie działań wspierających osoby z zaburzeniami psychicznymi - mieszkania treningowego, klubu weekendowego oraz punktu aktywizacji
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na terenie m. Szklarska Poręba dla 10 Osób Wymagających Wsparcia - uczestników projektu pn. "Przepis na Opiekę - usługi społeczne
- Świadczenie w 2025 roku specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu gminy Damasławek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.