Ogłoszenie z dnia 2022-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00281047/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
- 2021/BZP 00281047/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-23 (po zmianach)
- 2021/BZP 00281079/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej w okresie od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2023 r. dla Ostrowskich Inwestycji Sportowych Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387718016
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja Kowalczyka
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@arenaostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arenaostrow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej w okresie od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2023 r. dla Ostrowskich Inwestycji Sportowych Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d31f5c75-4c82-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281047/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OIS.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej w okresie od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2023 r. dla Ostrowskich Inwestycji Sportowych Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim, na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych, z przeznaczeniem na własny użytek.
2) Punkt Poboru Energii (dalej także PPE) posiada rozdzielone umowy, tj. zawartą na czas nieokreślony umowę o świadczenie usług dystrybucji oraz terminową umowę sprzedaży energii elektrycznej, która wygaśnie w dniu 31 grudnia 2021 r. Punkt PPE nie przechodził procesu zmiany sprzedawcy.
3) Dokładny opis przedmiotu zamówienia – numeru PPE, zużycia, licznika oraz status umów - zawarty jest w załączniku nr 6 do SWZ.
4) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy energii elektrycznej, na mocy uzyskanych od Zamawiającego pełnomocnictw, w ramach której wykona następujące czynności:
a) zgłosi właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (OSD) do realizacji umowy sprzedaży energii elektrycznej zawarte pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą,
b) dokona wszelkich innych czynności, w tym składania oświadczeń woli i wiedzy, związanych z czynnościami, o których mowa w punkcie powyżej,
c) zawrze umowę sprzedaży energii elektrycznej z zamawiającym w odniesieniu do punktu poboru energii elektrycznej określonego w SWZ.
5) Zamawiający informuje, że nie posiada umów lub aneksów w ramach akcji promocyjnych / programów lojalnościowych, które uniemożliwiłby zawarcie umów sprzedażowych z terminem 01.01.2022 r.
6) Zamawiający nie wyraża zgody na inne dodatkowe opłaty np. opłata handlowa.
7) Układy pomiarowo-rozliczeniowe są dostosowane do zasad TPA.
8) Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie 24 miesięcy wskazane w załączniku, o których mowa w pkt 3 ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert
i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Szacunkowa ilość energii elektrycznej może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w okresie objętym zamówieniem. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. Jednocześnie zamawiający określa zakup energii elektrycznej, minimum na poziomie 250 000 kWh.
9) Zamawiający, informuje, że nie jest wytwórcą energii.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263466,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274314,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263466,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ostrowski Zakład Ciepłowniczy S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 622 000 57 12
7.3.3) Ulica: Wysocka 57
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OSTROWSKI ZAKŁAD CIEPŁOWNICZY S.A.
jakie przetargi wygrała firma
OSTROWSKI ZAKŁAD CIEPŁOWNICZY S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263466,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Chruszczyny - budowa szatni dla sportowców", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
- Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie urządzenia do automatycznego wydawania dowodów rejestracyjnych
- Budowa zespołu garaży z wózkownią, rowerownią, układem komunikacyjnym wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną przy ul. Klasztornej w Ostrowie Wielkopolskim.
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku zaplecza portowego przy ul. Kusocińskiego 5 w Ostrowie Wielkopolskim
- Wdrożenie i uruchomienie systemu KONTROLI CZASU PRACY wraz z integracją z systemem InfoMedica firmy Asseco
- Zakup busa 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników WTZ "Tęcza" w Ostrowie Wielkopolskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji na potrzeby BP Podlaskiego OR ARiMR w Hajnówce, Suwałkach i Wysokiem Mazowieckiem na okres I.2026 r.-XII.2027 r.
- ZAOPATRZENIE GMINY BABORÓW I JEJ JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja energii cieplnej do budynku Urzędu Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla obiektów posiadających mikroinstalacje na terenie Miasta i Gminy Świątniki Górne.
- "Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.