Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAOPATRZENIE GMINY BABORÓW I JEJ JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baborów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412817
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2a
1.5.2.) Miejscowość: Baborów
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-120
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@baborow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.baborow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Jacek Walski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą PREDA
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7560010003
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Korczaka 4/8
1.11.4.) Miejscowość: Ozimek
1.11.5.) Kod pocztowy: 46-040
1.11.6.) Województwo: opolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.11.9.) Numer telefonu: 775449920
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: jacek.walski@preda.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: preda.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAOPATRZENIE GMINY BABORÓW I JEJ JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d9b5dc9-a0d2-4232-8db9-0e1c0575e49c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186269
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044914/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zaopatrzenie Gminy Baborów i jej jednostki organizacyjne w energię elektryczną na rok 2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/preda3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/preda
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywała się będzie za pośrednictwem PLATFORMY, dostępnego pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/preda
2.
Wszelkie informacje dotyczące postępowania w tym zapytania i odpowiedzi dla Wykonawców, modyfikacje SWZ, ogłoszenie wyników itp., będą zamieszczane na PLATFORMIE.
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją dla wykonawców dot. PLATFORMY oraz Regulaminem korzystania z PLATFORMY.
Regulamin jest dostępny pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień oraz przekazywanie informacji, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanych funkcji formularzy dostępnych dla każdego zalogowanego Wykonawcy.
3.
Zgodnie z art. 284 ustawy Pzp, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ, nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
4.
Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem PLATFORMY. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2.
Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ZAOPATRZENIE GMINY BABORÓW I JEJ JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026.
3.
Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
4.
Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5.
Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.
6.
Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
7.
Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
-
obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;
-
obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.
8.
W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w części D , pkt 18 załącznika nr 3 do SWZ – Formularz ofertowy.
Szczegółowy opis znajduje się w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IG P. 2 71 . 4. 2 02 5
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej.
Podstawowe informacje:
Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 36
Grupa taryfowa wg OSD Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ
Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] 370,599
Informacja o statusie Zamawiającego. Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne
Informacja o umowach zakupu energii elektrycznej obecnie obowiązujących Zamawiającego Szczegóły znajdują się w kolumnie F załącznika nr 1a do SWZ
Informacja o umowach o świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej obecnie obowiązujących Zamawiającego Umowy na czas nieokreślony
Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy
Kolejna
Informacja o obecnym sprzedawcy Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ
Informacja o OSD Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ
Prawo dysponowania ppe Zamawiający posiada prawo do swobodnego dysponowania obiektami opisanymi w przedmiocie zamówienia.
Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami ogólnie obowiązujących przepisów prawa.
Ceny energii elektrycznej zostaną zmienione o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie.
Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii Zamawiający udostępnia wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy w arkuszu Excel.
Zamawiający podaje parametry dystrybucyjne, dane adresowe i oznaczenia punktów poboru energii zgodnie z danymi zawartymi w umowach dystrybucyjnych.
Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych
Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa Pełnomocnictwo i oświadczenie Mocodawcy stanowią integralną część umowy.
Zakres pełnomocnictwa jest wyczerpujący dla prawidłowego wykonania umowy.
Proces podpisania umowy Zmawiający udostępni Wykonawcy kopie dokumentów:
• nadania numeru NIP;
• nadania numeru REGON;
• KRS lub inny dokument na podstawie którego działa dana jednostka;
Ilość umów jakie zawrze Wykonawca z Zamawiającym w ramach tego postępowania 1
Informacja o sposobie zawarcia umowy Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w ramach wymiany korespondencji drogą poczty tradycyjnej, kurierskiej lub elektronicznej z wykorzystaniem podpisu kwalifikowanego
Sposób rozliczania Zamawiający jest płatnikiem należności za zużytą energię elektryczną.
OSD dostarcza faktury rozliczeniowe w okresach 10 - dniowych dla grupy taryfowej Bx, jednomiesięcznych dla grupy taryfowej C2x i dwumiesięcznych dla grupy taryfowej C1x. Poza tymi dla grup komunalnych zgodnie z Taryfą.
Zamawiający wymaga rozliczeń w oparciu o wskazanie rzeczywistego zużycia energii przekazanego przez OSD.
Zamawiający nie dopuszcza do sytuacji, w której Wykonawca samodzielnie dokonuje szacowania zużycia energii.
Sposób fakturowania Faktura winna zawierać pełne dane identyfikacyjne Zamawiającego, tj.: nazwę, adres i NIP oraz dane Odbiorcy, tj. nazwę i adres..
Sposób rozliczenia W części faktury dotyczącej rozliczenia Wykonawca umieści informacje o numerze ppe, dane lokalizacyjne ppe, grupa taryfowa, daty odczytów, zużycie w strefach w okresie rozliczeniowym, cena jednostkowe energii elektrycznej, wartość netto, wartość podatku VAT i wartość brutto
Informacja o sposobie dostarczania faktur Wykonawca dostarczy faktury na adres Odbiorcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Część 1 – Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej. Kryterium Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1.
Cena (koszt)
100%
Razem
100%
Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.
KRYTERIUM 1 - CENA – 100%
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:
Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100pkt
Cena oferty badanej
Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt w zakresie kryterium ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów.
Podstawowe informacje:
Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 51
Grupa taryfowa wg OSD Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1b do SWZ
Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] 236,108
Informacja o statusie Zamawiającego. Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne
Informacja o umowach zakupu energii elektrycznej obecnie obowiązujących Zamawiającego Szczegóły znajdują się w kolumnie F załącznika nr 1b do SWZ
Informacja o umowach o świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej obecnie obowiązujących Zamawiającego Umowy na czas nieokreślony
Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy Szczegóły znajdują się w kolumnie E załącznika nr 1b do SWZ
Informacja o obecnym sprzedawcy Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1b do SWZ
Informacja o OSD Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1b do SWZ
Prawo dysponowania ppe Zamawiający posiada prawo do swobodnego dysponowania obiektami opisanymi w przedmiocie zamówienia.
Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami ogólnie obowiązujących przepisów prawa.
Ceny energii elektrycznej zostaną zmienione o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie.
Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii Zamawiający udostępnia wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy w arkuszu Excel.
Zamawiający podaje parametry dystrybucyjne, dane adresowe i oznaczenia punktów poboru energii zgodnie z danymi zawartymi w umowach dystrybucyjnych.
Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych
Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy.
Zakres pełnomocnictwa jest wyczerpujący dla prawidłowego wykonania umowy.
Proces podpisania umowy Zmawiający udostępni Wykonawcy kopie dokumentów:
• nadania numeru NIP;
• nadania numeru REGON;
• KRS lub inny dokument na podstawie którego działa dana jednostka;
Ilość umów jakie zawrze Wykonawca z Zamawiającym w ramach tego postępowania 1
Informacja o sposobie zawarcia umowy Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w ramach wymiany korespondencji drogą poczty tradycyjnej, kurierskiej lub elektronicznej z wykorzystaniem podpisu kwalifikowanego
Sposób rozliczania Zamawiający jest płatnikiem należności za zużytą energię elektryczną.
OSD dostarcza faktury rozliczeniowe w okresach 10 - dniowych dla grupy taryfowej Bx, jednomiesięcznych dla grupy taryfowej C2x i dwumiesięcznych dla grupy taryfowej C1x. Poza tymi dla grup komunalnych zgodnie z Taryfą.
Zamawiający wymaga rozliczeń w oparciu o wskazanie rzeczywistego zużycia energii przekazanego przez OSD.
Zamawiający nie dopuszcza do sytuacji, w której Wykonawca samodzielnie dokonuje szacowania zużycia energii.
Sposób fakturowania Faktura winna zawierać pełne dane identyfikacyjne Zamawiającego, tj.: nazwę, adres i NIP oraz dane Odbiorcy, tj. nazwę i adres..
Sposób rozliczenia W części faktury dotyczącej rozliczenia Wykonawca umieści informacje o numerze ppe, dane lokalizacyjne ppe, grupa taryfowa, daty odczytów, zużycie w strefach w okresie rozliczeniowym, cena jednostkowe energii elektrycznej, wartość netto, wartość podatku VAT i wartość brutto
Informacja o sposobie dostarczania faktur Wykonawca dostarczy faktury na adres Odbiorcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Część 2 – Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów. Kryterium Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1.
Cena (koszt)
100%
Razem
100%
Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.
KRYTERIUM 1 - CENA – 100%
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:
Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100pkt
Cena oferty badanej
Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt w zakresie kryterium ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Informacja o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówieniaNa podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu w zakresie obu części dotyczący/-e:
1.
zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 112 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp) jeżeli wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2.
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
O realizację zamówienia mogą się ubiegać podmioty, które posiadają aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne i ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży kserokopię koncesji lub równoważnego dokumentu obowiązującego na terenie Unii Europejskiej potwierdzonego za zgodność z oryginałem.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, zostaną spełnione, jeżeli co najmniej jeden Wykonawca będzie posiadał aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne i będzie odpowiedzialny za realizację świadczenia objętego koncesją.
3.
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4.
zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej do złożenia oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. O ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. nr 50 poz. 331 z późn. zm.).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca nie wskaże publicznego adresu rejestru, to Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnej na dzień złożenia Koncesji do wykonywania działalności w zakresie obrotu energią elektryczną, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku:
a)
Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b)
Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
-
postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
-
wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
-
ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacja nt. zmian umowy znajduje się w par 14 załącznika nr 2a(część I), 2b(część II) do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-23 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/preda
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-23 12:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-22
INNE PRZETARGI BABORÓW
więcej: przetargi BABORÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji na potrzeby BP Podlaskiego OR ARiMR w Hajnówce, Suwałkach i Wysokiem Mazowieckiem na okres I.2026 r.-XII.2027 r.
- ZAOPATRZENIE GMINY BABORÓW I JEJ JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla obiektów posiadających mikroinstalacje na terenie Miasta i Gminy Świątniki Górne.
- "Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Statystycznego w Poznaniu i Oddziałów
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.