Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych dla pracowników
jednostek samorządu terytorialnego na terenie miasta Częstochowa, pow. częstochowskiego, pow. kłobuckiego, pow. myszkowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Gmin i Powiatów Subregionu Pólnocnego Województwa Śląskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385203472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karola Szymanowskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 788302232
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@subregion-polnocny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.subregion-polnocny.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Samorządne stowarzyszenie gmin i powiatów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych dla pracowników
jednostek samorządu terytorialnego na terenie miasta Częstochowa, pow. częstochowskiego, pow. kłobuckiego, pow. myszkowskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5974302b-a20f-4e06-822e-f5be93390f10
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00029165
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00674026/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego na terenie m. Częstochowa, pow. częstochowskiego, pow. kłobuckiego, pow. myszkowskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5974302b-a20f-4e06-822e-f5be93390f103.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
5. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem Zamawiającego: Związek Gmin i Powiatów Subregionu Północnego Województwa Śląskiego, nr tel. (34) 788 302 232 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@subregionpolnocny.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
7. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby” pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 307), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
8. W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Pozostałe wymagania w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej: RODO) Zamawiający informuje,
że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Stowarzyszenie „Związek Gmin i Powiatów Subregionu Północnego” z siedzibą w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 1, 42-217 Częstochowa, zwane dalej „Administratorem danych”.
- Może Pani/Pan uzyskać wszelkie informacje na temat swoich danych osobowych lub inne kontaktując się z Administratorem danych poprzez adres email: biuro@subregion-polnocny.pl lub Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres email: iod@subregionpolnocny.pl
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane ze względu na niezbędność wykonania umowy oraz niezbędności wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówienia publicznego -opracowania programów funkcjonalno-użytkowych i w związku z niezbędnością wypełnienia obowiązku prawnego na podstawie przepisów prawa (ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości).
- Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne, z uwzględnieniem przepisów szczególnych.
- Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane również uprawnionym organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd), organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem lub innym podmiotom na podstawie umów powierzenia.
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trwania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji zawartych umów na usługi, dostawy lub roboty budowlane.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do dochodzenia lub obrony roszczeń. Przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane, z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w obowiązujących przepisach prawa.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww. ustawy. W przypadku nie podania przez Panią/Pana niezbędnych danych osobowych, nie będzie można skutecznie przeprowadzić postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizować obowiązków wynikających z zawartych umów w wyniku udzielenia zamówienia.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora danych, w tym profilowaniu.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZGiPSP.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa szkolnictwa wyższego obejmująca zorganizowanie i przeprowadzenie studiów podyplomowych dwusemestralnych Prawo zamówień publicznych - studia podyplomowe zakończone uzyskaniem Certyfikatu Urzędu Zamówień Publicznych dla 18 uczestników tj. 3 pracowników jednostki samorządu terytorialnego z obszaru subregionu północnego województwa śląskiego, tzn. miasta Częstochowa, 9 pracowników jednostki samorządu terytorialnego z obszaru subregionu północnego województwa śląskiego, tzn. powiatu kłobuckiego, 6 pracowników jednostki samorządu terytorialnego z obszaru subregionu północnego województwa śląskiego, tzn. powiatu myszkowskiego. Pozostałe zapisy w zał. 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) cena ofertowa – 60%
2) doświadczenie – 40%
2. Każdy z Wykonawców w poszczególnych kryteriach otrzyma odpowiednią liczbę punktów, wyliczoną w następujący sposób:
a) cena ofertowa - wg następującego wzoru:
Cn
K(c) = ----- x 100
Cb
gdzie poszczególne symbole oznaczają:
K(c) – liczba punktów,
Cn – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,
Cb – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
b) doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy – K(d)
Zamawiający w ramach kryterium „doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy” będzie przyznawał dodatkowe punkty za wykazanie doświadczenia nauczyciela akademickiego/wykładowcy, który będzie brał udział w realizacji zamówienia. W celu spełnienia niniejszego kryterium oceny ofert Wykonawca powinien wykazać, że wskazany do wykonania przedmiotu zamówienia:
- dla 1 części zamówienia K(d1) – Prawo zamówień publicznych
Wykonawca winien wykazać, że w ramach kryterium „doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy”, osoba która będzie brała udział w
realizacji zamówienia przeprowadziła 50 godzin zajęć w zakresie tematycznym „Prawo zamówień publicznych” w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Ważne: Uczestnik po zakończeniu studiów uzyskuje Certyfikat Urzędu Zamówień Publicznych.
Punkty w niniejszym kryterium będą przyznawane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę, w formularzu ofertowym,
doświadczenia nauczyciela akademickiego. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że nauczyciel akademicki wskazany w druku oferty, przeprowadził więcej niż 50 godzin to za każde dodatkowe 10 godzin otrzyma 20 pkt. Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Wykonawcę w druku oferty doświadczenia powyżej 50 godzin, które zostało nabyte przez nauczyciela akademickiego w okresie równym lub dłuższym niż ostatnie 3 lata przed upływem terminu składania ofert.
• za przeprowadzenie 50 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
0 punktów;
• za przeprowadzenie 60 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
20 punktów;
• za przeprowadzenie 70 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
40 punktów;
• za przeprowadzenie 80 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
60 punktów;
• za przeprowadzenie 90 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
80 punktów;
• za przeprowadzenie 100 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa szkolnictwa wyższego obejmująca zorganizowanie i przeprowadzenie studiów podyplomowych dwusemestralnych Zarządzanie projektem - studia podyplomowe dla 16 uczestników tj. 4 pracowników jednostki samorządu terytorialnego z obszaru subregionu północnego województwa śląskiego, tzn. miasta Częstochowa, 10 pracowników jednostki samorządu terytorialnego z obszaru subregionu północnego województwa śląskiego, tzn. powiatu częstochowskiego, 2 pracowników jednostki samorządu terytorialnego z obszaru subregionu północnego województwa śląskiego tzn. powiatu kłobuckiego. Pozostałe zapisy w zał. 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) cena ofertowa – 60%
2) doświadczenie – 40%
2. Każdy z Wykonawców w poszczególnych kryteriach otrzyma odpowiednią liczbę punktów, wyliczoną w następujący sposób:
a) cena ofertowa - wg następującego wzoru:
Cn
K(c) = ----- x 100
Cb
gdzie poszczególne symbole oznaczają:
K(c) – liczba punktów,
Cn – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,
Cb – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
b) doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy – K(d)
Zamawiający w ramach kryterium „doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy” będzie przyznawał dodatkowe punkty za wykazanie doświadczenia nauczyciela akademickiego/wykładowcy, który będzie brał udział w realizacji zamówienia. W celu spełnienia niniejszego kryterium oceny ofert Wykonawca powinien wykazać, że wskazany do wykonania przedmiotu zamówienia:
- dla 2 części zamówienia K(d2) – Zarządzanie projektem
Wykonawca winien wykazać, że w ramach kryterium „doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy”, osoba która będzie brała udział w
realizacji zamówienia przeprowadziła 50 godzin zajęć w zakresie tematycznym „Zarządzanie projektem” w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Punkty w niniejszym kryterium będą przyznawane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę, w formularzu ofertowym,
doświadczenia nauczyciela akademickiego. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że nauczyciel akademicki wskazany w druku oferty, przeprowadził więcej niż 50 godzin to za każde dodatkowe 10 godzin otrzyma 20 pkt. Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Wykonawcę w druku oferty doświadczenia powyżej 50 godzin, które zostało nabyte przez nauczyciela akademickiego w okresie równym lub dłuższym niż ostatnie 3 lata przed upływem terminu składania ofert.
• za przeprowadzenie 50 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
0 punktów;
• za przeprowadzenie 60 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
20 punktów;
• za przeprowadzenie 70 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
40 punktów;
• za przeprowadzenie 80 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
60 punktów;
• za przeprowadzenie 90 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
80 punktów;
• za przeprowadzenie 100 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa szkolnictwa wyższego obejmująca zorganizowanie i przeprowadzenie studiów podyplomowych dwusemestralnych Bezpieczeństwo informacji, ochrona danych osobowych - studia podyplomowe dla 24 uczestników tj. 2 pracowników jednostki samorządu terytorialnego z obszaru subregionu północnego województwa śląskiego, tzn. miasta Częstochowa, 11 pracowników jednostki samorządu terytorialnego z obszaru subregionu północnego województwa śląskiego, tzn. powiatu częstochowskiego, 7 pracowników jednostki samorządu terytorialnego z obszaru subregionu północnego województwa śląskiego tzn. powiatu kłobuckiego, 4 pracowników jednostki samorządu terytorialnego z obszaru subregionu północnego województwa śląskiego tzn. powiatu myszkowskiego. Pozostałe zapisy w zał. 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) cena ofertowa – 60%
2) doświadczenie – 40%
2. Każdy z Wykonawców w poszczególnych kryteriach otrzyma odpowiednią liczbę punktów, wyliczoną w następujący sposób:
a) cena ofertowa - wg następującego wzoru:
Cn
K(c) = ----- x 100
Cb
gdzie poszczególne symbole oznaczają:
K(c) – liczba punktów,
Cn – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,
Cb – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
b) doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy – K(d)
Zamawiający w ramach kryterium „doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy” będzie przyznawał dodatkowe punkty za wykazanie doświadczenia nauczyciela akademickiego/wykładowcy, który będzie brał udział w realizacji zamówienia. W celu spełnienia niniejszego kryterium oceny ofert Wykonawca powinien wykazać, że wskazany do wykonania przedmiotu zamówienia:
- dla 3 części zamówienia K(d3) – Bezpieczeństwo informacji, ochrona danych osobowych
Wykonawca winien wykazać, że w ramach kryterium „doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy”, osoba która będzie brała udział w
realizacji zamówienia przeprowadziła 50 godzin zajęć w zakresie tematycznym „Bezpieczeństwo informacji, ochrona danych osobowych” w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Punkty w niniejszym kryterium będą przyznawane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę, w formularzu ofertowym,
doświadczenia nauczyciela akademickiego. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że nauczyciel akademicki wskazany w druku oferty, przeprowadził więcej niż 50 godzin to za każde dodatkowe 10 godzin otrzyma 20 pkt. Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Wykonawcę w druku oferty doświadczenia powyżej 50 godzin, które zostało nabyte przez nauczyciela akademickiego w okresie równym lub dłuższym niż ostatnie 3 lata przed upływem terminu składania ofert.
• za przeprowadzenie 50 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
0 punktów;
• za przeprowadzenie 60 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
20 punktów;
• za przeprowadzenie 70 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
40 punktów;
• za przeprowadzenie 80 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
60 punktów;
• za przeprowadzenie 90 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
80 punktów;
• za przeprowadzenie 100 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa szkolnictwa wyższego obejmująca zorganizowanie i przeprowadzenie studiów podyplomowych dwusemestralnych Prawo pracy - studia podyplomowe dla 35 uczestników tj. 1 pracownika jednostki samorządu terytorialnego z obszaru subregionu północnego województwa śląskiego, tzn. miasta Częstochowa, 20 pracowników jednostki samorządu terytorialnego z obszaru subregionu północnego województwa śląskiego, tzn. powiatu częstochowskiego, 9 pracowników jednostki samorządu terytorialnego z obszaru subregionu północnego województwa śląskiego tzn. powiatu kłobuckiego, 5 pracowników jednostki samorządu terytorialnego z obszaru subregionu północnego województwa śląskiego tzn. powiatu myszkowskiego. Pozostałe zapisy w zał. 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) cena ofertowa – 60%
2) doświadczenie – 40%
2. Każdy z Wykonawców w poszczególnych kryteriach otrzyma odpowiednią liczbę punktów, wyliczoną w następujący sposób:
a) cena ofertowa - wg następującego wzoru:
Cn
K(c) = ----- x 100
Cb
gdzie poszczególne symbole oznaczają:
K(c) – liczba punktów,
Cn – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,
Cb – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
b) doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy – K(d)
Zamawiający w ramach kryterium „doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy” będzie przyznawał dodatkowe punkty za wykazanie doświadczenia nauczyciela akademickiego/wykładowcy, który będzie brał udział w realizacji zamówienia. W celu spełnienia niniejszego kryterium oceny ofert Wykonawca powinien wykazać, że wskazany do wykonania przedmiotu zamówienia:
- dla 4 części zamówienia K(d4) – Prawo pracy
Wykonawca winien wykazać, że w ramach kryterium „doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy”, osoba która będzie brała udział w
realizacji zamówienia przeprowadziła 50 godzin zajęć w zakresie tematycznym „Prawo pracy” w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Punkty w niniejszym kryterium będą przyznawane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę, w formularzu ofertowym,
doświadczenia nauczyciela akademickiego. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że nauczyciel akademicki wskazany w druku oferty, przeprowadził więcej niż 50 godzin to za każde dodatkowe 10 godzin otrzyma 20 pkt. Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Wykonawcę w druku oferty doświadczenia powyżej 50 godzin, które zostało nabyte przez nauczyciela akademickiego w okresie równym lub dłuższym niż ostatnie 3 lata przed upływem terminu składania ofert.
• za przeprowadzenie 50 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
0 punktów;
• za przeprowadzenie 60 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
20 punktów;
• za przeprowadzenie 70 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
40 punktów;
• za przeprowadzenie 80 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
60 punktów;
• za przeprowadzenie 90 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
80 punktów;
• za przeprowadzenie 100 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa szkolnictwa wyższego obejmująca zorganizowanie i przeprowadzenie studiów podyplomowych dwusemestralnych Finanse i rachunkowość budżetowa - studia podyplomowe dla 35 uczestników tj. 22 pracowników jednostki samorządu terytorialnego z obszaru subregionu północnego województwa śląskiego, tzn. powiatu częstochowskiego, 9 pracowników jednostki samorządu terytorialnego z obszaru subregionu północnego województwa śląskiego tzn. powiatu kłobuckiego, 4 pracowników jednostki samorządu terytorialnego z obszaru subregionu północnego województwa śląskiego tzn. powiatu myszkowskiego. Pozostałe zapisy w zał. 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) cena ofertowa – 60%
2) doświadczenie – 40%
2. Każdy z Wykonawców w poszczególnych kryteriach otrzyma odpowiednią liczbę punktów, wyliczoną w następujący sposób:
a) cena ofertowa - wg następującego wzoru:
Cn
K(c) = ----- x 100
Cb
gdzie poszczególne symbole oznaczają:
K(c) – liczba punktów,
Cn – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,
Cb – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
b) doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy – K(d)
Zamawiający w ramach kryterium „doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy” będzie przyznawał dodatkowe punkty za wykazanie doświadczenia nauczyciela akademickiego/wykładowcy, który będzie brał udział w realizacji zamówienia. W celu spełnienia niniejszego kryterium oceny ofert Wykonawca powinien wykazać, że wskazany do wykonania przedmiotu zamówienia:
- dla 5 części zamówienia K(d5) – Finanse i rachunkowość budżetowa
Wykonawca winien wykazać, że w ramach kryterium „doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy”, osoba która będzie brała udział w
realizacji zamówienia przeprowadziła 50 godzin zajęć w zakresie tematycznym „Finanse i rachunkowość budżetowa” w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Punkty w niniejszym kryterium będą przyznawane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę, w formularzu ofertowym,
doświadczenia nauczyciela akademickiego. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że nauczyciel akademicki wskazany w druku oferty, przeprowadził więcej niż 50 godzin to za każde dodatkowe 10 godzin otrzyma 20 pkt. Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Wykonawcę w druku oferty doświadczenia powyżej 50 godzin, które zostało nabyte przez nauczyciela akademickiego w okresie równym lub dłuższym niż ostatnie 3 lata przed upływem terminu składania ofert.
• za przeprowadzenie 50 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
0 punktów;
• za przeprowadzenie 60 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
20 punktów;
• za przeprowadzenie 70 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
40 punktów;
• za przeprowadzenie 80 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
60 punktów;
• za przeprowadzenie 90 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
80 punktów;
• za przeprowadzenie 100 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa szkolnictwa wyższego obejmująca zorganizowanie i przeprowadzenie studiów podyplomowych dwusemestralnych Zamówienia publiczne - studia podyplomowe dla 18 uczestników tj. 18 pracowników jednostki samorządu terytorialnego z obszaru subregionu północnego województwa śląskiego, tzn. powiatu częstochowskiego. Pozostałe zapisy w zał. 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) cena ofertowa – 60%
2) doświadczenie – 40%
2. Każdy z Wykonawców w poszczególnych kryteriach otrzyma odpowiednią liczbę punktów, wyliczoną w następujący sposób:
a) cena ofertowa - wg następującego wzoru:
Cn
K(c) = ----- x 100
Cb
gdzie poszczególne symbole oznaczają:
K(c) – liczba punktów,
Cn – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,
Cb – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
b) doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy – K(d)
Zamawiający w ramach kryterium „doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy” będzie przyznawał dodatkowe punkty za wykazanie doświadczenia nauczyciela akademickiego/wykładowcy, który będzie brał udział w realizacji zamówienia. W celu spełnienia niniejszego kryterium oceny ofert Wykonawca powinien wykazać, że wskazany do wykonania przedmiotu zamówienia:
- dla 6 części zamówienia K(d6) – Zamówienia publiczne
Wykonawca winien wykazać, że w ramach kryterium „doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy”, osoba która będzie brała udział w
realizacji zamówienia przeprowadziła 50 godzin zajęć w zakresie tematycznym „Zamówienia publiczne” w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Punkty w niniejszym kryterium będą przyznawane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę, w formularzu ofertowym,
doświadczenia nauczyciela akademickiego. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że nauczyciel akademicki wskazany w druku oferty, przeprowadził więcej niż 50 godzin to za każde dodatkowe 10 godzin otrzyma 20 pkt. Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Wykonawcę w druku oferty doświadczenia powyżej 50 godzin, które zostało nabyte przez nauczyciela akademickiego w okresie równym lub dłuższym niż ostatnie 3 lata przed upływem terminu składania ofert.
• za przeprowadzenie 50 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
0 punktów;
• za przeprowadzenie 60 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
20 punktów;
• za przeprowadzenie 70 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
40 punktów;
• za przeprowadzenie 80 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
60 punktów;
• za przeprowadzenie 90 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
80 punktów;
• za przeprowadzenie 100 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa szkolnictwa wyższego obejmująca zorganizowanie i przeprowadzenie studiów podyplomowych dwusemestralnych Administracja i zarządzanie - studia podyplomowe dla 30 uczestników tj. 13 pracowników jednostki samorządu terytorialnego z obszaru subregionu północnego województwa śląskiego, tzn. powiatu częstochowskiego, 11 pracowników jednostki samorządu terytorialnego z obszaru subregionu północnego województwa śląskiego, tzn. powiatu kłobuckiego, 6 pracowników jednostki samorządu terytorialnego z obszaru subregionu północnego województwa śląskiego, tzn. powiatu myszkowskiego. Pozostałe zapisy w zał. 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) cena ofertowa – 60%
2) doświadczenie – 40%
2. Każdy z Wykonawców w poszczególnych kryteriach otrzyma odpowiednią liczbę punktów, wyliczoną w następujący sposób:
a) cena ofertowa - wg następującego wzoru:
Cn
K(c) = ----- x 100
Cb
gdzie poszczególne symbole oznaczają:
K(c) – liczba punktów,
Cn – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,
Cb – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
b) doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy – K(d)
Zamawiający w ramach kryterium „doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy” będzie przyznawał dodatkowe punkty za wykazanie doświadczenia nauczyciela akademickiego/wykładowcy, który będzie brał udział w realizacji zamówienia. W celu spełnienia niniejszego kryterium oceny ofert Wykonawca powinien wykazać, że wskazany do wykonania przedmiotu zamówienia:
- dla 7 części zamówienia K(d7) – Administracja i zarządzanie
Wykonawca winien wykazać, że w ramach kryterium „doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy”, osoba która będzie brała udział w
realizacji zamówienia przeprowadziła 50 godzin zajęć w zakresie tematycznym „Administracja i zarządzanie” w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Punkty w niniejszym kryterium będą przyznawane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę, w formularzu ofertowym,
doświadczenia nauczyciela akademickiego. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że nauczyciel akademicki wskazany w druku oferty, przeprowadził więcej niż 50 godzin to za każde dodatkowe 10 godzin otrzyma 20 pkt. Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Wykonawcę w druku oferty doświadczenia powyżej 50 godzin, które zostało nabyte przez nauczyciela akademickiego w okresie równym lub dłuższym niż ostatnie 3 lata przed upływem terminu składania ofert.
• za przeprowadzenie 50 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
0 punktów;
• za przeprowadzenie 60 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
20 punktów;
• za przeprowadzenie 70 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
40 punktów;
• za przeprowadzenie 80 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
60 punktów;
• za przeprowadzenie 90 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
80 punktów;
• za przeprowadzenie 100 godzin zakresie tematyki umożliwiającej przeprowadzenie studiów podyplomowych – Wykonawca otrzyma
100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie nauczyciela akademickiego/wykładowcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienie do organizacji studiów podyplomowych zgodnie z zapisami ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z
2023 r. poz. 742).
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa;
Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa;
1) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji następujące osoby:
a) Wykładowcę posiadającego co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie lub wyższy stopień naukowy, która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła minimum 50 godzin dydaktycznych zajęć z tematyki: Prawo zamówień publicznych dotycząca 1 części zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ dla części 1).
Ważne: Uczestnik po zakończeniu studiów uzyskuje Certyfikat Urzędu Zamówień Publicznych.
b) Wykładowcę posiadającego co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie lub wyższy stopień naukowy, która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła minimum 50 godzin dydaktycznych zajęć z tematyki: zarządzanie projektem dotycząca 2 części zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ dla części 2).
c) Wykładowcę posiadającego co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie lub wyższy stopień naukowy, która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła minimum 50 godzin dydaktycznych zajęć z tematyki: bezpieczeństwo informacji, ochrona danych osobowych dotycząca 3 części zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ dla części 3).
d) Wykładowcę posiadającego co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie lub wyższy stopień naukowy, która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła minimum 50 godzin dydaktycznych zajęć z tematyki: prawo pracy dotycząca 4 części zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ dla części 4).
e) Wykładowcę posiadającego co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie lub wyższy stopień naukowy, która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła minimum 50 godzin dydaktycznych zajęć z tematyki: finanse i rachunkowość budżetowa dotycząca 5 części zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ dla części 5).
f) Wykładowcę posiadającego co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie lub wyższy stopień naukowy, która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła minimum 50 godzin dydaktycznych zajęć z tematyki: zamówienia publiczne dotycząca 6 części zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ dla części 6).
g) Wykładowcę posiadającego co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie lub wyższy stopień naukowy, która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła minimum 50 godzin dydaktycznych zajęć z tematyki: administracja i zarządzanie dotycząca 7 części zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ dla części 7).
DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Przez „zajęcia” zamawiający rozumie zajęcia dydaktyczne w ramach realizacji studiów na uczelni wyższej i/lub zajęcia w ramach realizacji studiów podyplomowych i/lub kursy i/lub szkolenia.
Czas trwania dwóch semestrów powinien wynosić minimum 180 godzin zajęć (przez 1 godzinę dydaktyczną rozumie się 45 minut).
Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ.
Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach);
2) Oświadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ – wg załącznika nr 4 do SWZ;
3) Oświadczenie, o których mowa w pkt 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy) wg załącznika nr 5 do SWZ;
4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy);
5) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt. 9.8 SWZ (jeżeli dotyczy) wg załącznika nr 4a do SWZ,
6) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji I Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit. a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
7) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
8) Przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą wykonawcy. Przedmiotowe środki dowodowe, zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy nie podlegają ponownemu złożeniu lub uzupełnieniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na
dzień ich złożenia):
1) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do organizacji studiów podyplomowych zgodnie z zapisami ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.742).
2) W celu wykazania spełniania warunku z ust. 8.3.1. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SWZ) załącznik dot. stosownej części zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Do dokumentów tych należą np.:- zawarte umowy,
- zaświadczenie o przeprowadzeniu przez wskazaną osobę w Formularzu ofertowym zajęć określonych w Formularzu ofertowym,
- referencje Wykonawcy usługi, zawierające nazwisko nauczyciela akademickiego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający nie przewiduje odrębnych wymagań dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki wprowadzenia przedmiotowych zmian zostały szczegółowo określone w paragrafie 10 Wzoru umowy (Załącznik nr 8 do SWZ).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e–Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-23 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-21
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego na terenie miasta Częstochowa, pow. częstochowskiego, pow. kłobuckiego, pow. myszkowskiego
- "Remonty wolnych lokali miesz. zlok. w bud. miesz., stanowiących zasób kom. gminy zarz. i adm. przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. oraz sporz. świadectw charakt. energ. wyremont. lokali"
- Dostawa magazynu energii elektrycznej na potrzeby istniejącej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,50 kWp dla Wojewódzkiego Zakładu Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą w Częstochowie.
- USŁUGI-Świadczenie usług przeglądu i konserwacji systemów i urządzeń wentylacji i klimatyzacji na rzecz Sądu Rejonowego w Częstochowie
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej -zestaw do okulografii dla Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa tablicy multimedialnej dla Wydziału Inżynierii Produkcji i Technologii Materiałów Politechniki Częstochowskiej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego na terenie miasta Częstochowa, pow. częstochowskiego, pow. kłobuckiego, pow. myszkowskiego
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
więcej: Usługi szkolnictwa wyższego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.