eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDekontaminacja zanieczyszczeń popożarowych w budynku Urzędu Skarbowego w Nakle nad Notecią



Ogłoszenie z dnia 2021-04-08

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00029174 z dnia 2021-04-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dekontaminacja zanieczyszczeń popożarowych w budynku Urzędu Skarbowego w Nakle nad Notecią

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021145

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dr. Emila Warmińskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-950

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 525856100

1.5.8.) Numer faksu: 525856114

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.bydgoszcz@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dekontaminacja zanieczyszczeń popożarowych w budynku Urzędu Skarbowego w Nakle nad Notecią

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4960c7eb-9835-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

art. 214 ust.1 pkt 5 Pzp – Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Pożar budynku Urzędu Skarbowego w Nakle nad Notecią w dniu 21 lutego 2021 roku godz.7:00 spowodował całkowite wyłączenie budynku z użytkowania z uwagi na wysokie zagrożenie zdrowia i życia pracowników oraz klientów oraz konieczność przeniesienia stanowisk pracy do tymczasowo użyczonych pomieszczeń w celu zapewnienia bieżącej obsługi podatników oraz terminowego wykonania zadań ustawowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0401-ILZ.260.2.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 263987,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ręczne usuwanie i neutralizacja przywartych osadów powstałych wskutek pożaru przy użyciu specjalistycznych środków chemicznych stworzonych do likwidacji szkód po pożarowych z zanieczyszczonych gładkich powierzchni budynków. Lekkie naloty po pożarowe na ścianach i sufitach-pokoje. Usuwanie kontaminacji po pożarowej z powierzchni podłóg, które oczyszczone mogą zostać poprzez odkurzanie lub ścieranie na wilgotno przy użyciu specjalistycznej chemii. Naloty po pożarowe- płytki, wykładzina.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256713,87

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256713,87

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256713,87

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BELFOR Polska Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 017250436

7.3.3) Ulica: Złocieniowa 1

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-358

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256713,87

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Terminy wykonania, liczone od dnia zawarcia umowy: - 14 dni – pierwsze i drugie piętro oraz część parteru, - 35 dni – pozostała część parteru najbardziej dotknięta pożarem.
2021-04-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.